فال روزانه Daily Omen شنبه 24 بهمن 94

فال روزانه Daily Omen شنبه 24 بهمن 94

فال روز متولدین فروردین:

خوشا به شما! امروز می توانید برای همه بخش های زندگی خود برنامه ریزی کنید و برای کارهای در دست انجام، لیست تهیه کنید. امروز بد نیست به مسایل و مشکلات خانوادگی نیز توجه داشته اشید. اگر به رسیدگی نیاز دارند، حتما آنها را انجام دهید و پشت گوش نیندازید. برای اینکه کارهایتان انجام شوند، روی زمان بندی کارها خیلی تاکید داشته باشید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

چو دست بر سر زلفش زنم به تاب رود***ور آشتی طلبم با سر عتاب رود

چو ماه نو ره بیچارگان نظاره***زند به گوشه ابرو و در نقاب رود

تعبیر: هر تیری که می اندازی به سنگ می خورد و نمی توانی به مراد دلت دست پیدا کنی. گاهی برای تفریح کارهایی می کنی که خیلی زود هم پشیمان می شوی. اصلا” فکر نمی کردی که راه عشق اینقدر سخت باشد. از خدا بخواه تا راه راست را به تو نشان دهد تا بتوانی راحت تر به معشوق برسی.

 

فال روزانه Daily Omen شنبه 24 بهمن 94فال روزانه Daily Omen شنبه 24 بهمن 94فال روزانه Daily Omen شنبه 24 بهمن 94

 

 

فال روز متولدین اردیبهشت:

امروز از غرور و افاده های بیجا اجتناب کنید، چرا که حرص همه را با این کار در خواهید آورد و این برای شما اصلا خوب نخواهد بود. کاری به کار کسی نداشته باشید و سرتان به کار خودتان باشد. به حرف دیگران اهمیت ندهید و به ویژه در مورد مسائل عاطفیتان همانطوری که خودتان دلتان می خواهد زندگی کنید، این که آنها چه فکری می کنند هیچ اهمیتی ندارد. همراه با عشقتان یک شب فوق العاده را بگذرانید، دست در دست هم به پیاده روی بروید، خارج از منزل شام بخورید و از خوشی های کوچک زندگی لذت ببرید. اگر حرفی برای گفتن به عشقتان دارید این فرصتی بسیار خوب می تواند باشد.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

بگذار تا ز شارع میخانه بگذریم***کز بهر جرعه ای همه محتاج این دریم

روز نخست چون دم رندی زدیم و عشق***شرط آن بود که جز ره آن شیوه نسپریم

تعبیر: حاجتی دارید و این حاجت شما مادی نیست بلکه معنوی می باشد. با خودتان شرط کرده اید دیگر غم مادیات را نخورید هر چند که می دایند مال و ثروت لازمه ی زندگیتان می باشد اما دست تقدیر آینده ای روشن برایتان رقم زده علاوه بر اینکه به نیت خودتان می رسید از مال و ثروت و مقام هم بهره مند می شوید.

 

فال روزانه Daily Omen شنبه 24 بهمن 94فال روزانه Daily Omen شنبه 24 بهمن 94فال روزانه Daily Omen شنبه 24 بهمن 94

 

 

فال روز متولدین خرداد:

امروز شما دید دیگری نسبت به زندگی دارید و این دیدگاه شما به زندگی بسیار متفاوت تر از همیشه است. یک توجه عمیق می تواند شمارا به اولین گام برای یک سفر باورنکردنی و خارق العاده رهنمون کند اما شما احتمالا هنوز نمی دانید که کجا می خواهید بروید. اگر نتواسنتید یک چشم انداز روشن برای خود ایجاد کنید نگران نشوید. اکنون هر حرکتی که بکنید خوب است؛ در واقع بهتر از این است که اصلا حرکت نکنید. مقصد شما به موقع خودش برای شما آشکار خواهد شد.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

کنون که می دمد از بوستان نسیم بهشت***من و شراب فرح بخش و یار حورسرشت

گدا چرا نزند لاف سلطنت امروز***که خیمه سایه ابر است و بزمگه لب کشت

تعبیر: حالا که همه چیز دارد درست می شود پشتپا به آنه نزنو کارها را خراب نن زیرا به زودی پشیمان شده وبعد می فهمی که چه گوهری را از کف داده ای. از دشمن دیرین خود کمک نخواه چون تیشه به ریشه ات می زند. هر چند که همه چیز بهم ریخته است ولی سر و سامان گرفته و مشکلاتت حل می شود.

فال روزانه Daily Omen شنبه 24 بهمن 94فال روزانه Daily Omen شنبه 24 بهمن 94فال روزانه Daily Omen شنبه 24 بهمن 94

فال روز متولدین تیر:

به نظر می رسد که ابرهای طوفانی کنار خواهند رفت و افق های جدیدی را پیش روی تان خواهند گذاشت که در دور دست ها انتظارتان را می کشند. اگرچه از شدت فشارها کاسته شده است، اما هنوز سوال های بی جواب راحت تان نمی گذارند. امروز سعی کنید تا می توانید مثبت فکر کنید، اما حواس تان باشد که این خوش بینی به یک مثبت نگری کاذب و دروغین تبدیل نشود. اگر با مسأله ی مهمی دست و پنجه نرم می کنید، اجازه ندهید که این خوش بینی چشم تان را بر حقایق ببندد. اگر اکنون از جزییات مهم چشم پوشی کنید، در نهایت آینده ی بی ثباتی را برای خود رقم خواهید زد.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

طفیل هستی عشقند آدمی و پری***ارادتی بنما تا سعادتی ببری

بکوش خواجه و از عشق بی نصیب مباش***که بنده را نخرد کس به عیب بی هنری

تعبیر: به مقصود خود می رسی اگر سختی ها و مرارتهای راه را تحمل کرده و بر خداوند توکل داشته باشی هرگز امید خود را ازدست مده از تو حرکت و از خدا برکت

فال روزانه Daily Omen شنبه 24 بهمن 94فال روزانه Daily Omen شنبه 24 بهمن 94فال روزانه Daily Omen شنبه 24 بهمن 94

 فال روز متولدین مرداد:

امروز دست بخشنده دارید و در کنار آن اخلاقتان هم به قدری خوب خواهد بود که دیگران جذب شما می شوند. امروز باید بیشتر روی اعتماد به نفس خود کار کنید و دیدگاه ها و نظرات خود را با صدای بلند بگویید. حتی در مورد خواسته های خود هم می توانید حرف بزنید. اگر با کسی در محل کار رقابت دارید، امروز فرصت خوبی برای خودنمایی است و می توانید از او پیشی بگیرید. البته جایگاه و احترام اشخاص را هرگز فراموش نکنید. اگر مساله ای موجب عصبانیت شما شد، سعی کنید واکنش منفی نشان ندهید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

ای پیک راستان خبر یار ما بگو***احوال گل به بلبل دستان سرا بگو

ما محرمان خلوت انسیم غم مخور***با یار آشنا سخن آشنا بگو

تعبیر: خوش به حال شما که دوستان و اطرافیانتان واقعا همراه و محرم رازتان می باشند. پس چرا ناراحتید و همه را نگران کرده اید. کسی از شما عنایت و یاری دارد در حق او کوتاهی نکنید که چند برابر بخشش تان در جایی دیگر جبران می شود.

فال روزانه Daily Omen شنبه 24 بهمن 94فال روزانه Daily Omen شنبه 24 بهمن 94فال روزانه Daily Omen شنبه 24 بهمن 94

فال روز متولدین شهریور:

اگر به فکر خرید و فروش و یا بستن قرارداد هستید امروز می تواند روز خوش شانسی شما باشد. اگر برای خوشحال کردن کسی تلاش کنید پاداش آن را خیلی زود خواهید گرفت، به کارما که اعتقاد دارید؟ امروز روز بسیار خوبی برای فعالیت های اجتماعی خواهد بود؛ همچنین شما می توانید دوستان جدیدی به حلقه دوستان خود اضافه کنید. چنانچه مجرد و در جستجوی نیمه گمشده خود هستید به حرف دوستان و آشنایانتان خوب گوش کنید، راه حل مشکل شما می تواند در دستان آنها باشد. چنانچه فردی به شما معرفی شد که فکر می کنید با نیازهای شما همخوانی ندارد بهتر است رک باشید و قبل از این که موضوع جدی شود آن را به پایان برسانید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

ما بدین در نه پی حشمت و جاه آمده ایم***از بد حادثه این جا به پناه آمده ایم

ره رو منزل عشقیم و ز سرحد عدم***تا به اقلیم وجود این همه راه آمده ایم

تعبیر: دست تقدیر مسیر زندیگتان را تغییر داده است اما در همه حال از یاد خدا غافل نشده اید. دست به دعا برداشته اید تا خداوند شما را یاری کند. کرم و بخشش خدا شامل حالتان می شود. آبروی کسانی که می خواستند شما را گناهکار جلوه دهند می رود و همه چیز روشن می شود.

فال روزانه Daily Omen شنبه 24 بهمن 94فال روزانه Daily Omen شنبه 24 بهمن 94فال روزانه Daily Omen شنبه 24 بهمن 94

فال روز متولدین مهر:

امروز شما نباید هر حرفی که به شما زده می شود را باور کنید، برای اینکه ممکن است کسی فکر کند که شما آنقدر زودباور هستید که هر چیزی را باور می کنید. اما این سخن به معنی این نیست که شما بی تجربه و زود باور هستید؛ بلکه بدین معنی است که شما فقط می توانید توانایی های هر چیزی که دیگران ممکن است به راحتی ازش گذشته باشند را کشف کنید. نگرش مثبت داشتن اصلاً ویژگی بدی نیست؛ فقط قبل از اینکه مشخص کنید چه جیزی بهترین است مطمئن شوید که قبلاً یک بررسی کامل رویش انجام داده اید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

تو همچو صبحی و من شمع خلوت سحرم***تبسمی کن و جان بین که چون همی سپرم

چنین که در دل من داغ زلف سرکش توست***بنفشه زار شود تربتم چو درگذرم

تعبیر: فرد تنهایی هستید. تنها کس شما دلتان می باشد. یار و دوستی ندارید. کسی از دردهایتان خبر ندارد. مواظب نامحرمان و حسودان باشید و راز دلتان را به آنهانگوید که به ضرر خودتان از آناستفاده می کنند. نذری کرده اید اگر به حاجتتان رسیدید آن را حتما” ادا کنید.

فال روزانه Daily Omen شنبه 24 بهمن 94فال روزانه Daily Omen شنبه 24 بهمن 94فال روزانه Daily Omen شنبه 24 بهمن 94

فال روز متولدین آبان:

اکنون برای شما سخت است که به حسهای عادی خود اطمینان کنید، برای اینکه حتی سخت کار کردن هم به نظر شما مثل تفریح است. نگرش مثبت شما قابل ستایش است، اما تشخیص دادن اینکه تصورات شما درست است یا نه نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. شما از دو دیدگاه متفاوت به جهان نگاه می کنید. یک دیدگاه شما همه چیز را خوب می بیند و در دیدگاه دیگرتان برعکس همه چیز به نظر بد می آید. باید بفهمید که بین این دو کدام یک درست دارد.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

ز گریه مردم چشمم نشسته در خون است***ببین که در طلبت حال مردمان چون است

به یاد لعل تو و چشم مست میگونت***ز جام غم می لعلی که می خورم خون است

تعبیر: روشنایی و آفتاب خوبی ها در حال طلوع است و این طلعت بسیار مبارک است و سعادت به همراه دارد. اتفاقات شیرینی رخ خواهد داد . شما از در آشتی در می آیید. لحن کلامت را زیباتر کن. خاطرات دردآور را فراموش کن. کاری را که می خواهی انجام بده چون سود سرشاری برایت دارد

فال روزانه Daily Omen شنبه 24 بهمن 94فال روزانه Daily Omen شنبه 24 بهمن 94فال روزانه Daily Omen شنبه 24 بهمن 94

فال روز متولدین آذر:

تصمیمات جدی و خطیری در روزهای اخیر به شما واگذار می شود، خود را برای پذیرفتن و انجام دادن این تصمیمات آماده کنید. از زندگی که در حال حاضر دارید به نوعی خسته شده اید و خواهان تغییر زندگی تان هستید اما بدون برنامه ریزی، طرح و نقشه قبلی هیچگاه این کار را انجام ندهید. با انجام درست و صحیح این تصمیمات خود را به دیگران ثابت می کنید و به آنها ابراز می دارید که شما نیز توانایی های لازم را دارا هستید به همین علت خبرهای خوبی را خواهید شنید که شاید باعث خنثی شدن خبرهای بد چند روز آینده تان شود.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

بر سر آنم که گر ز دست برآید***دست به کاری زنم که غصه سر آید

خلوت دل نیست جای صحبت اضداد***دیو چو بیرون رود فرشته درآید

تعبیر: تصمیم خود را عملی کن و هر کاری از دستت برمی آید انجام بده. غصه های تو به پایان رسیده است. با تلاش و اراده ی خویش شیطان را در وجودت کشته ای، حال وقت برپا خاستن است. از خدا جدا نشو تا همیشه نتیجه ی کار بر وفق مرادت باشد.

فال روزانه Daily Omen شنبه 24 بهمن 94فال روزانه Daily Omen شنبه 24 بهمن 94فال روزانه Daily Omen شنبه 24 بهمن 94

فال روز متولدین دی

امروز یاس و ناامیدی تان به نقطه جوش می رسد! و شما باید حتما راه فراری پیدا کنید وگرنه منفجر می شوید!! باوجود اینکه شما مسئولیت های مختلفی دارید، ولی وسوسه شده اید قبل از اینکه همه شان را تمام کنید فعلا بی خیالشان بشوید! شما خیلی راحت می توانید خودتان را قانع کنید که همه چیز خوب پیش می رود. شاید این اتفاق بیفتد، اما شما می توانید با عمل کردن به موقع به قول هایتان به جای فرار کردن از آنها، احتمال نتیجه مثبت را افزایش دهید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

دوش می آمد و رخساره برافروخته بود***تا کجا باز دل غمزده ای سوخته بود

رسم عاشق کشی و شیوه شهرآشوبی***جامه ای بود که بر قامت او دوخته بود

تعبیر: ذات و طینتی زیبا داری و همیب برای معرفی تو کافی است. احتیاج به آراستن ظاهر نیست. اعتماد به نفس خود را تقویت کن. هر کس که تو را انتخاب کند عاشق طینتت می شود. تو هم ارزشمندتر از آن هستی که بخواهی خود را خیلی راحت به کسی معرفی کنی.

فال روزانه Daily Omen شنبه 24 بهمن 94فال روزانه Daily Omen شنبه 24 بهمن 94فال روزانه Daily Omen شنبه 24 بهمن 94

فال روز متولدین بهمن:

شما دوست ندارید در یک جنگ مغلوبه پیکار کنید اما ممکن است قادر نباشید که خود را از این موقعیت عقب بکشید حتی اگر بدانید که باید این کار را بکنید. امروز سیاره شما مریخ انرژی بالایی را از پلوتون دریافت می کند و همه نیروهای دنیا نیز نمی توانند شما را از رسیدن به اهداف تان بازدارند. خوشبختانه شما می توانید از این شدت انرژی به نفع خود استفاده کنید. به جای اینکه کار جدیدی را شروع کنید از چیزهایی که اکنون دارید محافظت کنید و آنها را به اتمام برسانید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

سبت سلمی بصدغیها فوادی***و روحی کل یوم لی ینادی

نگارا بر من بی دل ببخشای***و واصلنی علی رغم الاعادی

تعبیر: کسی از شما طلب بخشش می کند دست رد به سینه اش نزنید برای آرام کردن خودتان به دعا و ثنای خداوند بپردازید. اگر می خواهید غرق در الطاف خداوند شوید و در بحر نعمات او شنا کنید و عزت و بزرگی خود را حفظ کنید و به غم دل دچار نشوید بخشنده باشید و دوستانتان را ببخشید.

فال روزانه Daily Omen شنبه 24 بهمن 94فال روزانه Daily Omen شنبه 24 بهمن 94فال روزانه Daily Omen شنبه 24 بهمن 94

فال روز متولدین اسفند:

شما عاشق مردم هستید. داشتن دوستان فراوان به اندازه هوایی که برای نفس کشیدن می خواهید برای شما ضروری است، اما از اینکه به کسی نیاز و یا وابستگی احساسی داشته باشید خوشتان نمی آید.امروز این مسئله ذهنتان را به خودش درگیر می کند و برخی از روابطتان را از نظر خواهید گذراند، هرچند این مسئله ناراحت کننده خواهد بود، اما به شما کمک می کند روابطی پایدارتر را آغاز کنید. در محل کار روز آرامی را پیش رو خواهید داشت و شب نیز در خانه اوضاع روبراه خواهد بود. سر راه شامتان را بخرید و به خانه ببرید با همسرتان بخورید و یک فیلم خوب نیز تماشا کنید. اگر هم مجردید همین کار را بکنید، ولی شام را تنهایی بخورید و یک فیلم کمدی رمانتیک هم تماشا کنید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

روی بنما و مرا گو که ز جان دل برگیر***پیش شمع آتش پروا نه به جان گو درگیر

در لب تشنه ما بین و مدار آب دریغ***بر سر کشته خویش آی و ز خاکش برگیر

تعبیر: شما ارزش هر کس را به پول و مقام انکس می دانید و از کسانی که پول و مقام ندارند دوری می کنید. بدی ها را از خود دور کنید و سنگینی گناه را دور بریزید تا چون آب صاف و زلال شوید. پول و مقام تان در بازوی شماست همت کنید و با تلاش به پول هم می رسید. با حرف زدن کار درست نمی شود. مرد عمل باشید.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان