اقدام جالب یک فست فودی در تهران (عکس)

اقدام جالب یک فست فودی در تهران (عکس)

مدیر یک رستوران و فست فود در تهران به اقدام جالبش سوژه رسانه های خبری شد.

 

 

در این رستوران مشتری ها با کشیدن لبخند و کامل کردن صورت یک کودک باعث می شوند مبلغ هزار تومان از صندوق رستوران جهت کمک به کودکان کار کنار گذاشته می شود و به انجمن حمایت از کودکان کار اهدا شود.

 

این روزها به لطف خدا و همت برخی افراد چه مشهور و معروف و چه عوام در امور خیر دست به کار شده اند و با هر توان مالی که داشته اند توانسته اند دستی بگیرند و سفره عظیمی از لطف و محبت را در ایران عزیز پهن کنند و کمک حال این عزیزان باشند.

 

همانطور که شاهد هستید موج عظیمی از کارهای خیر و انسان دوستانه کشور را فراگرفته است و در حال انجام است. طوری که از ضعیف ترین اقشار جامعه هم با این موج هم سو شده اند. به گزارش ناز وب در صفحات مجازی شاهدیم که تصاویری از دیوارهای مهربانی،  انجمن ها و سازمان های خیریه دست به دست می چرخند تا هر که به هر اندازه که می تواند در این امور سهیم باشد و کمک کنند.

 

هر کس به سلیقه و توان خودش راهی را برای کمک رسانی به قشر کم توان انتخاب می کند که یکی از این راه ها نشاندن نمادین یک لبخند به لبان کودکان کار توسط مشتری های یک فست فود در چهارراه ولیعصر تهران می باشد.

 

در این رستوران مشتری ها با کشیدن لبخند و کامل کردن صورت یک کودک باعث می شوند مبلغ هزار تومان از صندوق رستوران جهت کمک به کودکان کار کنار گذاشته شده و به انجمن حمایت از کودکان کار اهدا شود.

 

تصاویری از محیط این رستوران را در زیر مشاهده می کنید.

 

اقدام جالب یک فست فودی در تهران (عکس)

اقدام جالب یک فست فودی در تهران (عکس)

 

مطالب مرتبط و خواندنی

شوکه شدن همه از اقدام جالب این زن + (عکس)

اقدام جالب و دیدنی یک عروس و داماد + عکس

اقدام جالب دختری برای پیروزی تیم بیسبال + عکس

اقدام جالب چینی ها برای ازدواج فرزندانشان (عکس)

اقدام جالب و پر از حرف عروس و داماد اصفهانی (عکس)


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان