فال امروز یکشنبه 2 خرداد 95

فال امروز یکشنبه 2 خرداد 95

فال روز متولدین فروردین:

امروز به راحتی کارهایی که باید انجام دهید را فراموش می کنید، پس بهتر است صبح زود قبل از هر کاری لیستی از کارهایی که باید انجام دهید تهیه کنید و طبق برنامه پیش بروید تا مبادا کاری از قلم بیفتد. تا جایی که می توانید از بحث و مجادله با کسانی که طی روز می بینید دوری کنید و نسبت به آنها صبور باشید. یادتان باشد جواب ابلهان خاموشی است! امروز رابطه شما با کسی که دوستش دارید حال و هوای عجیبی خواهد داشت. شک و تردیدهای احساسی شما با قدرت های ذهنی شما در جدال خواهند بود. مکالماتتان می تواند مبهم باشد و به سادگی سوء تفاهم ایجاد شود. امروز به رابطه شما آسیبی نخواهد زد، اما اگر احتیاط نکنید به درکی که از یکدیگر دارید ضربه خواهد زد.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

به صوت بلبل و قمری اگر ننوشی می***علاج کی کنمت آخرالدواء الکی

ذخیره ای بنه از رنگ و بوی فصل بهار***که می رسند ز پی رهزنان بهمن و دی

تعبیر: برای آینده ی خود توشهای فراهم کن، پس اندازی از مال کن. زیرا آینده ای نامعلوم در انتظار توست. شاید اتفاقاتی بیافتد که مجبور شوی به پس انداز خود تکیه کنی. دیگران را از اطرافت پراکنده نکن، آنها در آینده به دردت می خورند. هیچ مقامی و مالی ماندگار نیست پس به فردا بیشتر فکر کنو به امید این مباش که مال مفتی به تو ببخشند

 

فال امروز یکشنبه 2 خرداد 95

 

فال روز متولدین اردیبهشت:

تمام کارها و مشکلات مالی تان حل خواهد شد، کافی است اراده کنید. از همین امروز دست به کار شوید. شما برای رسیدن به استقلال با شجاعت تمام به سوی هدف تان پیش می روید و تنها چیزی که به آن احتیاج دارید، شجاعت همراه با احتیاط است. امروز روز شانس شما است، آن را از دست ندهید. درست است که کار زیاد مانع از رسیدگی به ظاهرتان می شود اما نگران نباشید به زودی مسافرتی در پیش خواهید داشت و تمام خستگی هایتان را به در خواهید کرد، سپس با انرژی و زیبایی بیشتری به زندگی روزمره خود باز می گردید. اگر مجرد هستید، بهتر است امروز را به کار کردن بگذرانید و قرار ملاقات با دوستانه تان را به روز دیگری موکول کنید

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

صوفی بیا که خرقه سالوس برکشیم***وین نقش زرق را خط بطلان به سر کشیم

نذر و فتوح صومعه در وجه می نهیم***دلق ریا به آب خرابات برکشیم

تعبیر: بیشتر با خدا باشید. از کارهای ناشایست پرهیز کنید همه ی کارها با پول حل نمی شود. روزی می رسد که می بینید برای آخرت توشه ای غیر از گناه ندارید. عجله کنید و دست از گناه بردارید. خوشگذرانی گناه نیست به شرط اینکه معصیت در ان نباشد. این گوی و این میدان بسم الله بگوئید و طمع هم نکنید و پایتان را از گلیمتان درازتر نکنید.

 

فال امروز یکشنبه 2 خرداد 95

 

فال روز متولدین خرداد:

سیاره بخت شما یعنی ژوپیتر شاید خیلی بزرگ باشد، اما نمی تواند با خورشید مقابله کند، هر دوی آنها به سمت خانه های شما پیش می آیند. ممکن است شما در نظر داشته باشید سرمایه گذاری تازه ای داشته باشید یا به عبارت دیگر حسابهای خود را دوباره سازماندهی کنید. اگر شما در حال معامله کردن هستید یا با شریک مالی جدیدی وارد مباحثه می شوید، آگاه باشید که واقعاً شما بهتر از آنها می توانید همه چیز را به وضوح ببنید. اگر امکان دارد، تا موقعی که دید شما واقع بینانه تر شود صبر کنید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

نوش کن جام شراب یک منی***تا بدان بیخ غم از دل برکنی

دل گشاده دار چون جام شراب***سر گرفته چند چون خم دنی

تعبیر: در راهی قدم نهاده اید که باید ثابت قدم بوده و گاهی مثل سنگ سخت و گاهی نرم مثل جوی روان باشید یا اینکه از خودتان بگذرید تا دیگران را نجات بخشید. دلتان روشن است و می دانید کاری را که شروع کرده اید حتما” به سرانجام می رسانید. اگر امید به خدا داشته باشید غم از دلتان ریشه کن می شود یا علی بگویید که رسیدن به مراد محال نیست.

 

فال امروز یکشنبه 2 خرداد 95

 

فال روز متولدین تیر:

شرایط پیچیده و متناقضی که اکنون در آن هستید ایجاب می کند که راحت باشید و حرف دلتان را بزنید، حتی اگر از این کار کناره گیری می کردید. تنها بودن و برگزیدن انزوا شاید برایتان جذاب باشد، ولی مشکلات اخیر بهتان اجازه نمی دهد خودتان را از فعالیت های اجتماعی دور نگه دارید. فراموش نکنید که مادامی که در دنیای بیرون حضور پیدا می کنید امکان این را هم دارید که هر وقت دلتان خواست در رویاها و خیالات خودتان غوطه ور شوید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

گداخت جان که شود کار دل تمام و نشد***بسوختیم در این آرزوی خام و نشد

به لابه گفت شبی میر مجلس تو شوم***شدم به رغبت خویشش کمین غلام و نشد

تعبیر:  راهی که انتخاب نموده اید راه درستی نیست و بر مبنای هوی و هوس این راه را می روید برگردید چون غیر از ضرر چیز دیگری ندارد. سودی نمی کنید و کسی هم به شما کمک نمی کند. به پیغامی که برایتان می فرستند اهمیت ندهید چون می خواهند شما را به دام بیاندازند.

 

فال امروز یکشنبه 2 خرداد 95

 

 فال روز متولدین مرداد:

اگرچه شور و هیجان احساسی اکنون فروکش کرده است، اما هنوز هم دچار اشتباه شدن برایتان خیلی عجیب است. فردی به شما نزدیک می شود و امکان دارد این فرد حقایق و تصویرهایی که جلوه ای از خوش بینی بیش از اندازه هستند را به شما تلقین کند. شما نمی خواهید که فردی منفی باف به نظر برسید، اما نمی توانید درستی اطلاعات را تشخیص دهید. به خاطر تفکرات دیگران نگران نباشید؛ با خودتان صادق باشید. اگر نسبت به چیزی احساس خوبی نداشتید آن را خریداری نکنید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

گر تیغ بارد در کوی آن ماه***گردن نهادیم الحکم لله

آیین تقوا ما نیز دانیم***لیکن چه چاره با بخت گمراه

تعبیر: بسیار انسان مصممی هستید حتی اگر سنگ هم از آسمان ببارد کاری را که اراده کرده اید به پایان می رسانید. در برابر حکم الهی تسلیممحض هستید. روش تان راه درستی است برای همین خیلی زود به تیجه می رسید. در برابر گناه می ایستید و شیطان را لعنت می کنید. برای رسیدن به حاجت باید راهی سخت و دشوار را تحمل کنید

 

فال امروز یکشنبه 2 خرداد 95

 

فال روز متولدین شهریور:

پیش از اینکه همه چیز را جمع بندی کنید و برای خودتان به نتایج تازه دست پیدا کنید، بهتر است خوب به همه چیز فکر کنید. برای کشف هیجانات جدید از فرد مورد علاقه خود نظرخواهی کنید. یا حتی اگر می خواهید کار جدیدی راه اندازی کنید، حتما با بقیه مشورت کنید. شما نظرات و طرح های خودتان را بگویید و سپس از بقیه بخواهید روی آنها نظر دهند. هیچ کاری را نیمه کاره رها نکنید. تا پیش از اینکه مطمئن نشده اید مسیری درست است، آن را آغاز نکنید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

صبا تو نکهت آن زلف مشک بو داری***به یادگار بمانی که بوی او داری

دلم که گوهر اسرار حسن و عشق در اوست***توان به دست تو دادن گرش نکو داری

تعبیر: با خاطرات خودتان زندگی می کنید. دلتان گوهر اسرار زیبا و خوش است. رقیبان شما پیش رویتان قد علم کرده اند کاری نکنید که بعد های باعث پشیمانی شود. کسانی را دارید که حاضرند برای رسیدن به مقصود به شما کمک کنند. راه و روش تان آیین خوبان است اگر می واهید گمشده ی خودتان را پیدا کنید بیشتر جستجو کنید

 

فال امروز یکشنبه 2 خرداد 95

 

فال روز متولدین مهر:

بدون شک دوست ندارید برای خود دردسر درست کنید. حتی حوصله بحث و مشاجره هم ندارید. اما در عین حال می خواهید حرف هایتان را بگویید و دیگران را از ایده های خود مطلع کنید. امروز در جمع های کاری یا دوستانه حضور داشته باشید و از نقطه نظر بقیه برای ایجاد تغییر در شغل و زندگی شخصی خود استفاده کنید. چشمان خود را باز کنید تا فرصت ها را در هوا بقاپید. اما استرس و افکار منفی را از خود دور کنید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

مرا عهدیست با جانان که تا جان در بدن دارم***هواداران کویش را چو جان خویشتن دارم

صفای خلوت خاطر از آن شمع چگل جویم***فروغ چشم و نور دل از آن ماه ختن دارم

تعبیر: می خواهند شما را از تصمیمی که گرفته اید منصرف کنند ولی شما کار خودتان را بکنید و موانعی را که پیش پایتان می گذارند بردارید. این را هم بدانید که اگر در این راه متوسل به دروغ و ریا شوید به هدف نمی رسید. کسی شما را نصیحت می کند و راه و چاه را نشانتان می دهد. به حرفش گوش دهید تا زودتر موفق شوید.

 

فال امروز یکشنبه 2 خرداد 95

 

فال روز متولدین آبان:

اغلب مسائل جزیی می توانند یک موقعیت بزرگ را تحت تاثیر قرار دهند. بخاطر همین، مطمئن شوید که براحتی از هر مسئله ای نگذرید. حتی اگر وسوسه شدید که از موضوعی صرف نظر کنید، به این فکر کنید که شاید این غفلت شما باعث بوجود آمدن مشکلات بزرگی شوند. مشارکت و همکاری با دیگران خیلی خوب است، اما اول مطمئن شوید که بر همه جوانب کار مسلط هستید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

در وفای عشق تو مشهور خوبانم چو شمع***شب نشین کوی سربازان و رندانم چو شمع

روز و شب خوابم نمی آید به چشم غم پرست***بس که در بیماری هجر تو گریانم چو شمع

تعبیر: صبر و طاقت خودتان را از دست داده اید فقط با گریه دل خویش را التیام می دهید. با ناامیدی کاری از پیش نخواهید برد تا رسیدن به وصال راهی نیست. شما به مراد خودتان می رسید و کسانی که شما را مسخره کرده اند خوار می شوند. سرتان را بالا بگیرید و چراغ دلتان را با یاد خدا روشن کنید وصال نزدیک است.

 

فال امروز یکشنبه 2 خرداد 95

 

فال روز متولدین آذر:

اوضاع آنطوری که برنامه ریزی کرده بودید پیش نمی رود و این موضوع شما را ناراحت کرده است، بهتر است دورباره فکر کرده و برنامه ریزی کنید. برای این که خودتان را از این حالت روحی نجات دهید کمی تفریح را در برنامه خود قرار دهید. حس ماجراجویی در شما زنده شده است و دلتان می خواهد کارهایی بکنید که تا به حال انجام نداده اید. همراه با دوستان و عزیزانتان به یک رستوران جدید بروید و یا یک فعالیت گروهی که تا بحال انجام نداده اید را امتحان کنید. همچنین گذراندن یک شب رمانتیک سرشار از عشق نیز می تواند به شما آرامش بدهد. اگر کسی را دوست دارید اما جسارت گفتن این موضوع به او را ندارید الان وقت آن فرا رسیده است که پا پیش بگذارید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

شراب بی غش و ساقی خوش دو دام رهند***که زیرکان جهان از کمندشان نرهند

من ار چه عاشقم و رند و مست و نامه سیاه***هزار شکر که یاران شهر بی گنهند

تعبیر: یاران خوبی داری که همگی وفا می کنند و راه راست می روند هر چند که فقیرند ولی در عین تنگدستی کمکت می کنند. کاری نکن که این یاران ترکت کنند و تنها شوی آنها با تو یکرنگ هستند تو هم با آنها یکرنگ باش. همت کن تا پیروز شوی که یاران همراه تو هستند

 

فال امروز یکشنبه 2 خرداد 95

 

فال روز متولدین دی:

امروز، روز آگاهی شماست که ناچارید به خاطر حفظ تعادل خود از برخی چیزها عقب نشینی کنید.شاید وسط یک دعوا قرار بگیرید و ندانید که حق با کدام طرف است. اما بخواهید که با گوش دادن به هر دو طرف در آن دخالت کنید. با این وجود، اگر به این نتیجه رسیده اید که کاری نمی توانید بکنید از عقب نشینی کردن از دعوا نترسید و یک جای آرام و ساکت پیدا کنید تا به جای شنیدن صدای آنها بتوانید با خودتان فکر کنید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

می خواه و گل افشان کن از دهر چه می جویی***این گفت سحرگه گل بلبل تو چه می گویی

مسند به گلستان بر تا شاهد و ساقی را***لب گیری و رخ بوسی می نوشی و گل بویی

تعبیر: دیگر از خدا چه می خواهید. به دنبال چه چیزی می گردید همه چیز در کنار شماست، چشمانتان را باز کنید گلستانی از معرفت و دلجویی در کنارتان هست. امروز که خریداری دارید می توانید گنج عشق طلب کنید وگرنه فردا دیر است. خوش اخلاقی تان باعث جذب دیگران است و این نوای دلتان هست که حافظ را به غزل گویی تشویق می کند

 

فال امروز یکشنبه 2 خرداد 95

 

فال روز متولدین بهمن:

زمان جشن و پایکوبی است. خوشبختانه همه چیز بر وفق مراد است. روحیه تان حسابی خوب خواهد بود و خوش بینی نیز مزید بر علت می شود تا از همه لحظه های امروز استفاده کنید. اگر پروژه ای را از قبل آغاز کرده اید و هنوز به انجام نرسیده، امروز زمان آن است که آن را تمام کنید. یا اینکه حتی امروز می توانید یک پروژه کاری عالی را آغاز کنید. امروز قدم های مثبتی در زمینه پیشرفت خود می توانید بردارید. هر چه بیشتر بی خیال جزئیات شوید، سریع تر به اهداف و خواسته های خود خواهید رسید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

احمد الله علی معدله السلطان***احمد شیخ اویس حسن ایلخانی

خان بن خان و شهنشاه شهنشاه نژاد***آن که می زیبد اگر جان جهانش خوانی

تعبیر: بسیار خوش اقبالید و اراده ی بسیار قوی دارید. معجزه ای در زندگیتان رخ می دهد که مایه ی تعجب همگان می شود. یادتان باشد رمز موفقیتان سعی و کوشش است. به سفر معنوی کربلا می روید که در آنجا دل سرگشته شما ارام می گیرد و چشم و دلتان روشن می شود

 

فال امروز یکشنبه 2 خرداد 95

 

فال روز متولدین اسفند:

امروز سرشار از انرژی و شور زندگی هستید و تمرین کردن و ورزش برایتان بسیار خوب خواهد بود و اعتماد به نفس و رضایت از زندگی را در شما افزایش خواهد داد. دویدن و یا ایروبیک ذهنتان را آرام کرده و امکان پرداختن به ایده های جدید را به شما خواهد داد. اما یادتان باشد خودتان را زیادی خسته نکنید و به خودتان استراحت هم بدهید وگرنه ممکن است قبل از رسیدن آخر هفته کم بیاورید. کافی است تمام مسئولیت های وسوسه انگیزی که پیش رویتان قرار می گیرد را قبول نکنید و تعادل داشته باشید. امروز همچنین سرشار از شور عشق هستید. اگر متأهل هستید خودتان را برای یک بعد از ظهر خوب آماده کنید، اگر هم مجرد هستید گوش به زنگ باشید، شاید بتوانید نیمه گمشده تان را بیابید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

من نه آن رندم که ترک شاهد و ساغر کنم***محتسب داند که من این کارها کمتر کنم

من که عیب توبه کاران کرده باشم بارها***توبه از می وقت گل دیوانه باشم گر کنم

تعبیر: سعی و تلاش خود را می کنید. بر این باورید که عیب هایتان را برطرف نمائید. هدف خود را مشخص کنید و بی گدار به آب نزنید. مشورت لازمه ی کار و گنج در کنار شماست ولی شما آن را نمی بینید، دقت کنید. کسانی که با شما قرارداد یا پیمان بسته اند به عهد خودشان پایبند نیستند.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان