فال حافظ و طالع بینی روز چهارشنبه 5 خرداد 95

فال حافظ و طالع بینی روز چهارشنبه 5 خرداد 95

  فال و طالع بینی همراه با تعبیر فال حافظ برای امروز چهارشنبه 5 خرداد 1395

 

 

فال روز متولدین فروردین:

اگر امروز خیلی فرصت خودنمایی ندارید، بهتر است روی مسایل مالی و دارایی های خود متمرکز شوید. بهتر است نگاه خود به مسایل زندگی را توسعه دهید. اگر حتی توان تمرکز روی مسایل مهم را ندارید، نقشه های ذهنی خود را یادداشت کنید تا سر فرصت و در یک زمان مناسب در مورد آن فکر و همه جزئیات آنها را بررسی کنید. بد نیست امروز بیشتر شنونده باشید و حرف هایی که دیگران می گویند را بدون هیچ واکنش منفی یا جبهه گرفتن در مقابلشان، قبول کنید. این را به خاطر داشته باشید همیشه از میان حرف های اطرافیان می توان مسایل تازه ای آموخت.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

شراب تلخ می خواهم که مردافکن بود زورش***که تا یک دم بیاسایم ز دنیا و شر و شورش

سماط دهر دون پرور ندارد شهد آسایش***مذاق حرص و آز ای دل بشو از تلخ و از شورش

تعبیر: از فرصتی که داری استفاده کن وگرنه کسی دیگر از این فرصت سود می برد. به زیردستان خود هم توجه کن. اگر در عین مفام و ثروت، به زیردستان محبت کردی مردی. دامی برایت گسترده اند.

 

فال حافظ و طالع بینی روز چهارشنبه 5 خرداد 95

 

فال روز متولدین اردیبهشت:

امروز از آن روزهایی است که به نیمه پر لیوان نگاه می کنید و با این کار تحسین دیگران را بر خواهید انگیخت و شاید حتی بتوانید دوست یا همکاری را موعظه کرده و به تفکر مثبت تشویق کنید. مواظب باشید که در تلاش برای خوشحال کردن دیگران مورد سوء استفاده قرار نگیرید. برای این کار در ذهن خود برخی مرزها را مشخص کنید و به مرزهایی که تعیین شده وفادار باقی بمانید. خودتان رابرای یک روز لذت بخش همراه با عشقتان آماده کنید. با هم به تفریح بروید، بازی کنید، و از زمان خود لذت ببرید. اگر مجرد هستید جسارت به خرج دهید و به شخصی که چشمتان را گرفته نزدیک شوید. جسور و امیدوار باشید و مثل خود واقعیتان رفتار کنید تا به نتیجه برسید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

گفتم غم تو دارم گفتا غمت سر آید***گفتم که ماه من شو گفتا اگر برآید

گفتم ز مهرورزان رسم وفا بیاموز***گفتا ز خوبرویان این کار کمتر آید

تعبیر: دوران غم دلت کوتاه است اما از همین غم تجربه ای به دست آورده ای که اساس خوشبختی ات می باشد. برای رهایی از غم بسیار بی تابی می کنی. تو بندگی خدا را بکن خداوند هم حاجت تو را می رساند و پروردگار بر همه چیز و همه ی دل ها آگاه و واقف است.

 

فال حافظ و طالع بینی روز چهارشنبه 5 خرداد 95

 

فال روز متولدین خرداد:

ماه به نشانه شما وارد شده است و شما نوسانات روحی (دو دل بودن) را تجربه خواهید کرد اما با گذشت زمان و نزدیک شدن ماه به مشتری، اعتماد به نفس و دلگرمی بیشتری در درون خود احساس خواهید کرد. ممکن است بیش از حد بی تاب باشید بنابراین بهتر است به اهدافی که در ذهن خود دارید فکر کرده و تمرکز خود را از دست ندهید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

زاهد خلوت نشین دوش به میخانه شد***از سر پیمان برفت با سر پیمانه شد

صوفی مجلس که دی جام و قدح می شکست***باز به یک جرعه می عاقل و فرزانه شد

تعبیر: دعاهای تو بر سر نماز صبح و شب بی ثمر نماند خداوند دری به رویت باز کرد و آن رسیدن به عقل و فرزانگی است. دوست را از دشمن به راحتی می توانید تشخیص دهید و می فهمید که از کجا به شما آفت می رسد از آنجا دوری می کنید و در نهایت تصمیم های عاقلانه می گیرید.

 

فال حافظ و طالع بینی روز چهارشنبه 5 خرداد 95

 

فال روز متولدین تیر:

اگر عادت دارید پیش از فکر کردن، حرف بزنید. امروز باید آن را کنار بگذارید. حواستان به همه حرف ها و حرکاتتان باشد. اگر مراقب زبان خود نباشید، مشکلات زیادی برای خود به وجود خواهید آورد. اگر در نظر دارید با فرد جدیدی آشنا شوید خیلی حواس خود را جمع کنید زیرا ممکن است فرد نامناسبی را برای خود انتخاب کنید. پیش از اینکه با دوستان یا همکاران دا و بیداد کنید و اعتراض کنید، حرف های خود را در ذهنتان مرور کنید تا از هر نوع دلخوری جلوگیری شود. سعی کنید از دیگران شاد بودن را یاد بگیرید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

گر چه بر واعظ شهر این سخن آسان نشود***تا ریا ورزد و سالوس مسلمان نشود

رندی آموز و کرم کن که نه چندان هنر است***حیوانی که ننوشد می و انسان نشود

تعبیر:  دورنگ نباش و با هر کشی طرح دوستی ریختی رنگ عوض نکن که اینکار هنر نیست. فکر نکن که خیلی زرنگ هستی. برای اینکه اسمت همه جا برده شود دست به هر کاری نزن. عشق ورزیدن و محبت کردن هنر است اگر به حیله های خود ادامه دهی پشیمان می شوی. همت کن و راهت را عوض کن.

 

فال حافظ و طالع بینی روز چهارشنبه 5 خرداد 95

 

 فال روز متولدین مرداد:

شاید وقتی به خرید می روید به دنبال پیدا کردن یک ترازو برای خود با شید. اما موقتاً چشمتان آن را نبیند. حتی ممکن است خیلی طول بکشد تا بفهمید که چه چیزی الان می خواهید. چون این کار شما را آسان تر می کند.با این وجود، اگرچیز قشنگی هم بخرید،راضی نخواهید بود.تازه اگر آن چیز جدیدی که خریده اید به درد نخور باشد از خرید آن پشیمان هم می شوید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

دی پیر می فروش که ذکرش به خیر باد***گفتا شراب نوش و غم دل ببر ز یاد

گفتم به باد می دهدم باده نام و ننگ***گفتا قبول کن سخن و هر چه باد باد

تعبیر: توکل به خدا کن. در کاری که انجام می دهی بدی وجود ندارد و عاقبت بسیار خوبی دارد. قبول کن چیزی را از دست نمی دهی. غصه نخور. شاد باش که به مقام و پول یکجا دست پیدا می کنی. از پند دیگران ناراحت نشو. عمرت هم طولانی است.

 

فال حافظ و طالع بینی روز چهارشنبه 5 خرداد 95

 

فال روز متولدین شهریور:

مشکلات ارتباطی خود را نمی توانید از بقیه و حتی خودتان مخفی کنید. اما امروز این فرصت را پیدا خواهید کرد تا با منطق و آرامش با عشقتان حرف بزنید و سوتفاهم ها را مطرح و با کمک هم برطرف کنید. اما این را بدانید که نباید همه جانبه خود را بی تقصیر بدانید و انگشت اشاره به سوی طرف مقابل داشته باشید. با محکوم کردن او فقط ارتباط را خراب تر می کنید. ذهنتان را باز بگذارید و صبور باشید. سریع واکنش نشان ندهید تا مسایل پیش آمده خیلی سریع از بین بروند.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

خدا را کم نشین با خرقه پوشان***رخ از رندان بی سامان مپوشان

در این خرقه بسی آلودگی هست***خوشا وقت قبای می فروشان

تعبیر: هر قدر به خدا نزدیکتر شوید درد زمانه را کمتر حس می کنید و هر قدر هم درویشانه زندگی کنید بهتر سر و سامان می گیرید. اما شما فردی عجول و بی طاقت هستید و هر ضرری که می بینید به خاطر عجله ی بی مورد خودتان می باشد. زیاد حرص می خورید از این مسئله حذر کنید. خداهر چه که لایق آن باشید به شما می دهد

 

فال حافظ و طالع بینی روز چهارشنبه 5 خرداد 95

 

فال روز متولدین مهر:

امتحان کردن فرضیه های شما در مورد کار و تفریح امروز می تواند یکی از ارتباطات مهم را روشن کند. اگر شما عضوی از یک گروه اجتماعی هستید، شاید وقت این باشد که بین نیازهای شخصی و اهداف افراد گروه تعادل ایجاد کنید. از بحث کردن با دوستتان در مورد چیزهایی که شما در این مراحل یاد گرفته اید، نهراسید، این کار می تواند شما را به یکدیگر نزدیکتر کند.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد***وجود نازکت آزرده گزند مباد

سلامت همه آفاق در سلامت توست***به هیچ عارضه شخص تو دردمند مباد

تعبیر: از اینکه همیشه سلامت و تندرست هستی خدا را شکر نمی کنی. با اینکه ظاهرا” خشن هستی اما باطنی بس لطیف داری. از چشم زخم ایمن هستی. رقیب نداری از طعنه ی اطرافیان نرنج. کار خودت را انجام بده. حاجت تو برآورده می شود.

 

فال حافظ و طالع بینی روز چهارشنبه 5 خرداد 95

 

فال روز متولدین آبان:

اگر کسی را دوست دارید امروز وقت آن رسیده است که دست از ایفای نقش والد برای آنها بردارید، چرا که شما گاهی این کار را می کنید. نقشتان را عوض کنید و بگذارید دیگران از شما مراقبت کنند و هوایتان را داشته باشند. اگر کمی به خودتان استراحت بدهید آسمان به زمین نخواهد آمد. مطمئن باشید اتفاقی نخواهد افتاد، کمی به خودتان استراحت بدهید. امشب قراری غیرمنتظره با عشقتان بگذارید، موبایل هایتان را خاموش کنید و بدون هیچ برنامه ای از خانه بیرون بزنید و ببینید راه شما را به کجا خواهد برد، مطمئن باشید برای هر دوی شما شبی لذت بخش خواهد بود.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

یاری اندر کس نمی بینیم یاران را چه شد***دوستی کی آخر آمد دوستداران را چه شد

آب حیوان تیره گون شد خضر فرخ پی کجاست***خون چکید از شاخ گل باد بهاران را چه شد

تعبیر: از وضعی که دارید خسته شده اید و کسی یاریتان نمی کند. همگی شما را فراموش کرده اند به هر کسی که خوبی کردید بدی دیده اید. در انتظار رحمت الهی بی قراری می کنید. شانس به شما رو می کند ولی آن را پس می زنید. در هر حال هر چه تقدیر الهی باشد همان است

 

فال حافظ و طالع بینی روز چهارشنبه 5 خرداد 95

 

فال روز متولدین آذر:

امروز مراقب غول مشکلات باشید که جلوی رویتان ظاهر می شود. احتمال دارد قایق دوستی های شما با صخره های سنگی برخورد کند. البته این مساله شاید لطمه جدی به رابطه هایتان وارد نکند اما به هر صورت تاثیر بدی دارد. پس خیلی مراقب زبان و رفتار خود باشید. افرادی که انرژی منفی دارند را از زندگی خود حذف کنید. اگر نمی توانید به تنهایی رفتار یا زندگی خود را سامان بدهید، بهتر است از یک مشاور کمک بگیرید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

گل در بر و می در کف و معشوق به کام است***سلطان جهانم به چنین روز غلام است

گو شمع میارید در این جمع که امشب***در مجلس ما ماه رخ دوست تمام است

تعبیر: بخت بسیار خوبی نصیبتان شده که از خوبی زبانزد خاص و عام است. او در همه حال با شماست و لحظه ای از شما جدا نمی شود. دل ویرانه تان را سامان می بخشد. محبت خودتان را از او دریغ نکنید. در ایام بهار بشارتی به شما می دهند که لیاقت این بشارت را دارید چون مقامتان نزد خداوند بسیار بالاست

 

فال حافظ و طالع بینی روز چهارشنبه 5 خرداد 95

 

فال روز متولدین دی:

احساسات شما هنگامی که خورشید با ستاره اقبالتان، پلوتو، ظاهر می شود تشدید می شوند. مهم نیست که به خاطر چه ایده ای تلاش می کنید، شما احتمالاً فقط می خواهید برای مدتی کوتاه فشارها را کاهش دهید. شما کاملاً نمی توانید از ناراحتی ای که اینک احساس می کنید رهایی یابید. خوشبختانه این شرایط همیشگی نیست؛ بلکه دوره گذرایی است که در این دوره شما می توانید کمک کنید تا بخش آرام شده ذهنتان در هفته های آینده بهبود یابد.

فال حافظ امروز متولدین دی :

احمد الله علی معدله السلطان***احمد شیخ اویس حسن ایلخانی

خان بن خان و شهنشاه شهنشاه نژاد***آن که می زیبد اگر جان جهانش خوانی

تعبیر: بسیار خوش اقبالید و اراده ی بسیار قوی دارید. معجزه ای در زندگیتان رخ می دهد که مایه ی تعجب همگان می شود. یادتان باشد رمز موفقیتان سعی و کوشش است. به سفر معنوی کربلا می روید که در آنجا دل سرگشته شما ارام می گیرد و چشم و دلتان روشن می شود

 

فال حافظ و طالع بینی روز چهارشنبه 5 خرداد 95

 

فال روز متولدین بهمن:

امروز این فرصت را دارید تا فرد موردنظر خود را بیشتر بشناسید و بیشتر به او نزدیک شوید. موقعیت های سخت و معذب بودن ها را در هم بشکنید. امروز فرصت خوبی برای پل زدن میان خجالت ها و رفتن به سوی واقعیت ها است. لازم نیست دنبال تفاوت های فکری خود و دیگران باشید. اگر خودتان باشید و منطقی رفتار کنید، همه چیز بسیار خوب پیش خواهد رفت. فرصت های بسیار خوبی امروز در انتظار کشف هستند.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

به حسن و خلق و وفا کس به یار ما نرسد***تو را در این سخن انکار کار ما نرسد

اگر چه حسن فروشان به جلوه آمده اند***کسی به حسن و ملاحت به یار ما نرسد

تعبیر: در انتخابی که کرده اید شک نکنید . ائ ار هر جهت لایق است. رازدار و با ایمان و با اصل و نسب است. نگذارید وقت بگذرد ممکن است حسودان کارها را خراب کنند و شما در رسیدن به مقصود عمری را در پی او بگردید.

 

فال حافظ و طالع بینی روز چهارشنبه 5 خرداد 95

 

فال روز متولدین اسفند:

خوش بینی و مثبت نگری این مزیت را دارد تا شما را به مراحل بالاتری برساند. وقتی می توانید بهتر با دیگران ارتباط برقرار کنید، مطمئن باشید شانس های بسیاری هم برایتان ایجاد خواهد شد. امروز از نظر فکری و جسمی در وضعیت بسیار خوبی قرار دارید. امروز با دوستان خود قرار ملاقات بگذارید و دور هم جمع بشوید. امروز می توانید با صدای بلند بخندید و از همه لحظه های خود لذت ببرید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

نه هر که چهره برافروخت دلبری داند***نه هر که آینه سازد سکندری داند

نه هر که طرف کله کج نهاد و تند نشست***کلاه داری و آیین سروری داند

تعبیر: ظاهربین نباش و تصمصم را بر مبنای ظواهر نگیر. حواست را جمع کن می خواهند تو را فریب بدهند. آنها از تو خیلی زرنگتر هستند. کسی را در کنارت داری که راهنماییت می کند. قدرش را بدان. اگر به حرفش گوش دهی تمام جهان در دست توست.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان