فال حافظ و طالع بینی روز سه شنبه 8 تیر 95

فال حافظ و طالع بینی روز سه شنبه 8 تیر 95

فال روز متولدین فروردین:

امروز انرژی زیادی در خود احساس می کنید و می توانید بسیاری از کارها یعقب افتاده را به راحتی انجام دهید. نور شمع و گل های تازه در خانه تاثیرات زیادی دارند و موجب می شوند تا روحیه بسیار بهتری داشته باشید. امروز بهتر است به هیچ عنوان در خانه نمانید. بیرون و به جمع دوستان بروید. امرو زاین فرصت را دارید تا با فرد مناسبی آشنا شوید. بهترین زمان برای معاشرت و دوست یابی است.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

مطلب طاعت و پیمان و صلاح از من مست***که به پیمانه کشی شهره شدم روز الست

من همان دم که وضو ساختم از چشمه عشق***چارتکبیر زدم یک سره بر هر چه که هست

تعبیر: صلاح در این است که فعلا” به عهدی که بسته ای عمل کنی. درست است که پشیمان شده ای اما خود را به دست سرنوشت سپرده ای. رحمت خداوند شامل حالت می شود و اقبال بلند و ثروت زیادی به تو می بخشد. اما مواظب باش با وزیدن باد غفلت زود همه چیز را از دست ندهی

 

فال حافظ و طالع بینی روز سه شنبه 8 تیر 95

 

فال روز متولدین اردیبهشت:

روز پر فراز و فرودی در پیش دارید. البته بیشتر از نظر احساسی در حالت نرمال و پایدار نخواهید بود. برای اینکه کاری نکنید که بعدها پیشمان شوید، بهتر است تنها باشید. خیلی در جمع ها حاضر نشوید یا دست کم، حرف نزنید و اظهارنظر نکنید. امروز همانند اسفنج هستید، هر حسی را سریع به خود می گیرید. مراقب باشید امروز به چه کسانی نشست و برخاست دارید. سعی کنید با رویاهایی که در سرتان هست، دنیای خود را تغییر دهید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

جمالت آفتاب هر نظر باد***ز خوبی روی خوبت خوبتر باد

همای زلف شاهین شهپرت را***دل شاهان عالم زیر پر باد

تعبیر: روز به روز کارت رونق بیشتر می گیرد. همای سعادت بالای سرت سایه انداخته است. در جیتجوی چیزی هیتی که نزدیک توست. بیشتر دقت کن، پیدایش می کنی. هر کس خواست به تو بلایی برساند خود دچار بلا شد. هر لحظه مقامت و زندگیت بهتر از لحظه ی پیش می شود. در این حال از یاد خدا غافل نشو

فال حافظ و طالع بینی روز سه شنبه 8 تیر 95

 

فال روز متولدین خرداد:

زود قضاوت نکنید. اکنون زمان فرضیه سازی نیست. حالا زمان جمع آوری واقعیات و پردازش آنهاست. هر کار شتابزده ای نتیجه معکوس می دهد و باید دوباره انجام شود. باید با آرامش کار انجام دهید. امروز مستعد حادثه است پس مراقب آنچه می گویید و آنچه انجام می دهید باشید. با این حال، روز خوبی برای نشستن کنار دیگران و صحبت کردن با اعضای مسن و باتجربه فامیل و برنامه ریزی های بلندمدت برای آینده است. امروز ساکت نباشید، زیرا صحبت کردن کلید فرصت های رمانتیک و عالی است. امروز فرصتی طلایی برای شروع گفتگویی با فرد رویاهایتان را دارید. ولی شاید شما شروع کننده گفتگو باشید و کسی باشید که بحث را ادامه می دهد و موضوعات درستی را پیش می کشد.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

زلف بر باد مده تا ندهی بر بادم***ناز بنیاد مکن تا نکنی بنیادم

می مخور با همه کس تا نخورم خون جگر***سر مکش تا نکشد سر به فلک فریادم

تعبیر: کاری نکن که بعدها از کرده ی خویش هم خودت و هم دیگران ناراحت باشند. با همه کس نرد عشق مباز. کاری کن که دائم مثل گل همیشه بهار با طراوت بای و سرت همه جا بالا باشد. خداوند در همه حال و همه جا به فریادت رسیده و نجاتت داده است و باز هم با توست.

 

فال حافظ و طالع بینی روز سه شنبه 8 تیر 95

 

فال روز متولدین تیر:

شما کارهای زیادی برای انجام دادن در پشت صحنه دارید، اما ممکن است رویاهای خیالی جهان درونیتان تا حدی که شما دوست داشتید، تأثیری بر روی جهان واقع نداشته باشد. زمانی دچار مشکل می شوید که نتوانید ارتباط محکمی بین کارتان و رویاهایتان ایجاد کنید. قاطی کردن این دو مقوله با یکدیگر می تواند باعث ایجاد یک مشکل غیر قابل حل بشود. به جای اینکه تلاش کنید از جنبه های مختلف یک موضوع سر در بیاورید، تا جایی که می توانید صادقانه عمل کنید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

دیشب به سیل اشک ره خواب می زدم***نقشی به یاد خط تو بر آب می زدم

ابروی یار در نظر و خرقه سوخته***جامی به یاد گوشه محراب می زدم

تعبیر:  با خواب و خیال به جایی نخواهید رسید. با نشستن و فکر کردن کاری از پیش نخواهید برد اگر می خواهید به مراد و کام دلتان دست پیدا کنید یا علی بگویید و خیالپردازی را کنار بگذارید و توکل به خدا کنید. راه هموار است. انشاالله که موفق می شوید

فال حافظ و طالع بینی روز سه شنبه 8 تیر 95

 

 فال روز متولدین مرداد:

شما امروز با خودتان درگیرید و این درگیری بین برنامه ریزی دقیق و بی اختیار بودن شماست . شما مهارتهای مدیریتی بسیار خوبی دارید و می توانید اطلاعات مختلفی را سازماندهی کرده و باعث شوید که دیگران شما را در محور قرار بدهند. شاید کسی به شما تلفن نزند تا از شما بخواهد که گروه مورد علاقه خود را آغاز کنید اما حداقل برای دعوت غیر منتظره ای خود را آماده کنید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

بالابلند عشوه گر نقش باز من***کوتاه کرد قصه زهد دراز من

دیدی دلا که آخر پیری و زهد و علم***با من چه کرد دیده معشوقه باز من

تعبیر: یکان تصمیم نادست تان باعث یک عمر پشیمانی شما شده است. به ایمان خویش تکیه کنید با گریه و زتری کردن کاری از پیش نمی برید. از چیزی نترسید دوباره یا علی گفته و شروع کنید. با داشتن قدم اول نسیم پیروزی وزیدن می کند تا حالا فکر می کردید نقشه هایتان عملی نیست ولی با کمی تدبیر به حقیقت می پیوندد.

 

فال حافظ و طالع بینی روز سه شنبه 8 تیر 95

 

فال روز متولدین شهریور:

امروز شما باید شادی خود را نشان دهید. شاید زبان بدنتان چیز دیگری بگوید، اما تا می توانید روی زیبایی ها و اتفاق های مهم تاکید و تمرکز داشته باشید. اگر کاری را دوست دارید آن را انجام دهید. اگر فرصت کافی برای انجام آن ندارید، برنامه های خود را دستکاری کنید تا بتوانید زمانی را نیز به علایق و زندگی شخصی خود اختصاص دهید. استراحت و ورزش را نیز در برنامه های امروز خود بگنجانید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

ببرد از من قرار و طاقت و هوش***بت سنگین دل سیمین بناگوش

نگاری چابکی شنگی کلهدار***ظریفی مه وشی ترکی قباپوش

تعبیر: برای دیدن یار هوش و حواس خودتان را از دست داده اید اما مطمئن نیستید که او هم مثل شما هست یا نه و تمام فکر و اندیشه و قلب تان تسخیر او شده و دست از زندگی روزمره کشیده اید. عشق تان بسیار عمیق و پاک است، کمی صبر کنید خداوند داروی درد شما را می داند و اوست که درمانگر است

 

فال حافظ و طالع بینی روز سه شنبه 8 تیر 95

 

فال روز متولدین مهر:

امروز باید حواستان بیشتر به حرف هایتان باشد. ارتباط با کسانی که دوست دارید گاهی می تواند گیج کننده باشد، ولی امروز تمام کلمات و حرف های صحیح دنیا در اختیار شما هستند تا اطرافیانتان را شاد کرده و به آنها انرژی بدهید. وجودتان سرشار از احساساتی خواهد شد که حتی شاید برای خودتان نیز غریبه باشند، اما این احساسات خواسته های حقیقی شما هستند. بهترین کاری که می توانید بکنید این است که به آنها فکر و توجه کرده و از آنها درس بگیرید. انتخاب بین خواستگارهای فعلی برای مجردها سخت خواهد بود، اما یادتان باشد که بعضی از آنها فقط تمرکز شما را به هم می زنند. نامزدها ممکن است در مورد محکمتر کردن رابزه خود حرف بزنند.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

تا ز میخانه و می نام و نشان خواهد بود***سر ما خاک ره پیر مغان خواهد بود

حلقه پیر مغان از ازلم در گوش است***بر همانیم که بودیم و همان خواهد بود

تعبیر: فکر می کنید وضعیت شما تغییر ناپذیر است و این مسئله باعث دل سردیتان شده است. از یکنواختی خسته شده اید . می ترسید که آینده را نتوانید بسازید. ناامید نباشید این کار به دست خودتان حل می شود. همت کنید و زندگیتان را بسازید

 

فال حافظ و طالع بینی روز سه شنبه 8 تیر 95

 

فال روز متولدین آبان:

امروز تازه دوشنبه است ولی شما احساس خستگی زیادی می کنید و دلتان می خواهد زودتر آخر هفته از راه برسد. حتی اگر عاشق کارتان باشید هم امروز از آن روزهایی است که اصلا حال و حوصله ندارید. از همکارانتان هم انتظار نداشته باشید که با جک های خنده دار و حرف های جالب در وقت ناهار شما را سر حال بیاورند چرا که همه به لطف تأثیر مریخ امروز بدخلق و کسل هستند. آیا ارتباط خود را با دوستانی که برایتان اهمیت دارند به خوبی حفظ می کنید؟ تا مرداد ماه فرصت خوبی برای تقویت دوستی هایتان خواهید داشت. حتی شاید آنها بتوانند به شما در پیدا کردن شریک زندگیتان کمک کنند. کافی است سعی خودتان را بکنید و خیلی راحت دیده خواهید شد.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

ای که با سلسله زلف دراز آمده ای***فرصتت باد که دیوانه نواز آمده ای

ساعتی ناز مفرما و بگردان عادت***چون به پرسیدن ارباب نیاز آمده ای

تعبیر: آفرین بر شما که هر کاری را حتی نیت کردن در دل را از بهر ثواب انجام می دهید و هیچ لذتی را بالاتر از خواندن نماز نمی دانید. بسیار صبور هستید و با همه کس کنار می ْئید. نیازتان را جز خدا به احدی نگفته اید. رازتان را هم به کسی نگوئید که هدف نزدیک و مرادتان در راه است.

 

فال حافظ و طالع بینی روز سه شنبه 8 تیر 95

 

فال روز متولدین آذر:

دوست یا عضوی از خانواده تان با اشکال ها و ایرادهای مداومی که از شما می گیرد، باعث دلسردی و دلزدگی شما شده است، اگر صحبت های دیگران باعث ناراحتی و نا امیدی شما از زندگی تان می شوند به صحبت هایشان اهمیتی ندهید. زندگی که در حال حاضر دارید متعلق به شماست فقط شما نه هیچ شخص دیگری. شما باید خودتان به تنهایی زندگی تان را اداره کنید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

زبان خامه ندارد سر بیان فراق***وگرنه شرح دهم با تو داستان فراق

دریغ مدت عمرم که بر امید وصال***به سر رسید و نیامد به سر زمان فراق

تعبیر: کار خود را به دست خدا بسپار. از تو دیگر کاری بر نمی آید. تو فقط باید صبر پیشه کنی. سرنوشت آنچه را که باید برایت رقم می زند پس دعا کن تا آنچه را که می خواهی پیش آید. اگر بخواهی به زور چیزی را بدست بیاوری زود هم از دست می دهی. پس با خدا و توکل به او کن

 

فال حافظ و طالع بینی روز سه شنبه 8 تیر 95

 

فال روز متولدین دی:

شما بسیار به سفر کردن علاقه پیدا کرده اید و دوست دارید یا به کوهستان و یا به جزیره ای کوچک بروید. هیچ چیزی اکنون نمی تواند شما را از تصمیمتان منصرف کند. تنها مشکلی که وجود دارد این است که شما اگر رویاهایی خود را مطرح کنید ممکن است بیشتر از قبل برای انجام این کار وسوسه شوید. اما این کار غیر ممکن نیست، بنابراین تا موقعی که مطمئن نشده اید هر چیزی که برای این مسافرت لازم است را تهیه نکرده اید، برای تبدیل کردن این ایده به واقعیت و رفتن به مسافرت اقدام نکنید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

بارها گفته ام و بار دگر می گویم***که من دلشده این ره نه به خود می پویم

در پس آینه طوطی صفتم داشته اند***آن چه استاد ازل گفت بگو می گویم

تعبیر: مرحبا بر شما که اصول و احکام خداوند را مو به مو انجام می دهید ولی هرگاه از خدا چیزی خواسته اید بهشما نداده است و دوستان از شما خرده می گیرند. گوهر شما اسمان شماست. ناراحت نباشید این جزئی از وجودتان می باشد. روزی می رسد که قدرتان را بدانند هم اکنون نیز همراهی دارید که قدرتان را می داند

 

فال حافظ و طالع بینی روز سه شنبه 8 تیر 95

 

فال روز متولدین بهمن:

درستکاری شما بهترین اسلحه ای است که می توانید داشته باشید، برای اینکه وقتی دیگران قصد و نیت شما را می فهمند کمتر می توانند در مقابل شما مقاومت کنند. اما امروز اهداف شما ارتباطی با جهان مادی ندارد. برای اینکه شما می خواهید تجربه معنوی مهمی داشته باشید که به هیجانات دامن بزند. سعی نکنید جلب توجه کنید؛ به جای حرف زدن در مورد خود سعی کنید با اعمالتان خود را مطرح کنید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

باغ مرا چه حاجت سرو و صنوبر است***شمشاد خانه پرور ما از که کمتر است

ای نازنین پسر تو چه مذهب گرفته ای***کت خون ما حلالتر از شیر مادر است

تعبیر: کسی می خواهد با وعده و وعید شما را گول بزند، بسیار مراقب باشید. درآمد حلال و کم را به درآمد حرام و زیاد ترجیح دهید، در کلامتان ذکر خداوند را فراموش نکنید تا شما را از فقر به پادشاهی برساند. برای رسیدن به مراد باید هفت خوان رستم را طی کنید. قناعت کنید تا زندگی برایتان از شکر هم شیرین تر شود

 

فال حافظ و طالع بینی روز سه شنبه 8 تیر 95

فال روز متولدین اسفند:

امروز سرشار از انرژی و انگیزه برای تعیین اهدافتان و تلاش برای رسیدن به آنها باشید. به سادگی می توانید روی هدفتان متمرکز شوید و ساعت ها در راه رسیدن به آن تلاش کنید، تمام توان خود را به کار بگیرید و خواهید دید آنقدرها هم کار خسته کننده ای نیست به ویژه اگر اینکه در پایان راه چه چیزی در انتظار شما است را در ذهن خود مجسم کنید. امروز به اولویت هایتان بیندیشید و ببینید این روزها چه کارهایی را باید و چه کارهایی را نباید انجام دهید، خیلی سختگیر نباشید و بگذارید حس درونیتان راهنماییتان کند. به یاد داشته باشید که زمانی که خودتان توانایی هایتان را تایید می کنید دیگران را نیز دعوت به باور داشتن نسبت به خودتان می کنید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

حاشا که من به موسم گل ترک می کنم***من لاف عقل می زنم این کار کی کنم

مطرب کجاست تا همه محصول زهد و علم***در کار چنگ و بربط و آواز نی کنم

تعبیر: مرحله جدیدی از زندگیتان را آغاز می کنید و به رشد عقلی رسیده اید. پس ایمان و عملتان را نیز کامل کنید. از تزویر و ریا در اطرافتان ناراحتید. لطف خدا شامل حالتان شده و نامه ای با ارزش شما می دهند که بسیار خوشحال می شوید توشه ای هم برای آخرت خودتان اندوخته کنید.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان