ramazan
ramazan

دختری که در بکرترین منطقه گیلان راهی آزادی شد! + عکس

دختری که در بکرترین منطقه گیلان راهی آزادی شد! + عکس

دختری که در بکرترین منطقه گیلان راهی آزادی شد! + عکس

 

دختر در بازی پرسپولیس این بار بدون نقاب و گریم راهی آزادی شد و این بار نیز سوژه داغ رسانه های خبری شد. در ادامه همین بخش از مطالب جالب و خواندنی نازوب و اقدام دوباره و متفاوت این دختر آگاه شوید.

 

دختر در بازی پرسپولیس ، دختر سیبیلوی استادیوم آزادی در جدال پرسپولیس و تراکتورسازی، این بار بدون نقاب و گریم در استادیوم جاسم بن حمد به حمایت از تیم محبوبش پرداخت.

 

دختری که در بکرترین منطقه گیلان راهی آزادی شد! + عکس

 

زهرا آرزوی خود را جمع کرد و از آبشار لونک در بکرترین منطقه توریستی گیلان راهی آزادی شد. با گریمی که حتی خانواده‌اش هم نتوانستند او را بشناسند و تماشاگر جدال پرسپولیس و تراکتور شد.

 

دخترک گیلانی طرفدار پرسپولیس بعد از آن بازی و با توجه به انتشار عکس‌هایش در صفحه مجازی به دختر سیبیلوی فوتبال ایران معروف شد.

 

در روز‌هایی که همچنان بعد از گذشت نزدیک به یک سال از وعده‌های انتخاباتی در خصوص ورود بانوان به استادیوم‌ها می‌گذرد، این حضور‌های پررنگ که از سوی او و همچنین برخی طرفداران بانوی دیگر در استادیوم‌ها با گریم‌های عجیب و غریب به یک اپیدمی جالب و البته پرخطر تبدیل شده است.

 

دختری که در بکرترین منطقه گیلان راهی آزادی شد! + عکس

 

زهرا که پیش از این یک بار از سوی ماموران گیت استادیوم آزادی در جدال پرسپولیس و گسترش فولاد با ممنوعیت وارد شدن مواجه شد و البته رافت آن‌ها باعث شد تا بدون مشکل و اقدام قانونی در این رابطه تنها به سمت منزل دیپورت شود،

 

اینبار یک تصمیم جنجالی و البته بدون خطر در پیش گرفت؛ حضور در دوحه و اولین تجربه حمایت آسیایی از شاگردان برانکو ایوانکوویچ.
دختر در بازی پرسپولیس در استادیوم جاسم بن حمد دختر در بازی پرسپولیس

 

حضور یک دختر در بازی پرسپولیس و السد

 

دختری که در بکرترین منطقه گیلان راهی آزادی شد! + عکس

 

دخترک سیبیلوی طرفدار پرسپولیس در حالی عازم دوحه قطر شد که این بار بدون مشکل و ممانعت خاصی نه تنها در تمرین این تیم حضور یافت که روی سکو‌ها بدون نقاب و گریم عجیب و غریبش تمام سکوت چند سال اخیر خود را شکست

 

و دیگر مجبور نشد برای پنهان ماندن جنسیت‌اش روی سکو‌ها و نگاه‌های پرسشگر دیگر طرفداران تمام ۹۰ دقیقه را سکوت کند و در پاسخ به سوالات و تهدید آن‌ها مبنی بر عدم سکوت و تشویق تنها سرش را تکان دهد.

 

 

او این بار با تمام ابزار و آلات مربوط به تشویق شامل مچ بند، شال، کلاه و بوق و … به جای تمام طرفداران بانوی پرسپولیس روی سکوی استادیوم جاسم بن حمد بوق زد و شعار سر داد.

 

اکنون همه در لونک گیلان درباره زهرا صحبت می‌کنند و به واسطه نام زهرا و این اقدام جسورانه دیگر این منطقه زیبای توریستی از حالت بکر خود خارج شده است

 

و دختر سیبیلوی طرفداران پرسپولیس هر چند با شکست سنگین تیمش، دوحه را ترک کرد، اما بزرگترین پیروزی دوران زندگی خود را با حضور بدون دغدغه در استادیوم جشن گرفت.

 

مطالب مرتبط

 

دختر زیبا و دردسر ساز بازی پرسپولیس و فولاد + عکس

2 دختر ایرانی با لباس مردانه در ورزشگاه آزادی/ عکس

تنها دختری که با لباس مهدی طارمی به ورزشگاه رفت (عکس)

عکس های دختری که در ورزشگاه آزادی خبرساز شد


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان