ramazan
ramazan

تاریخچه جالب روز و هفته جهانی مو فرفری ها+ دختران جذاب

مجموعه : جالب ترین ها
تاریخچه جالب روز و هفته جهانی مو فرفری ها+ دختران جذاب

مو فرفری های جذاب؛ تقویم را ورق می زنم می بینم چه روزهایی به عنوان ارزش گذاری برای هر موضوعی یک روز جهانی برایش نامگذاری شده! *تاریخچه جالب روز جهانی مو فرفری ها دختران جذاب* متفاوت کردن روزها برای تمامی انسان های روی کره زمین انگیزه ای است برای نفس تازه باید کشید!

در هیاهوی زمان اینگونه قد باید کشید!

 

تاریخچه جالب روز و هفته جهانی مو فرفری ها+ دختران جذاب

 

Interesting history of the day and the week of curly hair + attractive girls

 

تاریخچه جالب روز و هفته جهانی مو فرفری ها+ دختران جذاب

 

طبق شنیده ها و خواندنی روز اول خرداد یا به عبارتی 22 می تا 27 می هفته و روز جهانی موفرفری ها نامگذاری شده است.

در ادامه نگاهی داریم به تاریخچه جالب نامگذاری موفرفری ها که یکسال بیشتر از این نامگذاری نمی گذرد!

در طول تاریخ موفرفری ها که برای نظم دادن به موهایشان همیشه به دردسر بودند و مواد شیمیایی، شل کننده و نرم کننده برای افزایش حرکت طبیعی مو بکار رفت که مورد استقبال زیادی قرار گرفت.

که تاریخچه موفرفری و صاف کردن آن قدمتی 100 ساله دارد که با کمک متخصص ریچل گیبسون تهیه و جهانی شد.

 

تاریخچه جالب روز و هفته جهانی مو فرفری ها+ دختران جذاب

 

دهه 1920 Eton Crop و Marcel Wave

 

تاریخچه جالب روز و هفته جهانی مو فرفری ها+ دختران جذاب

 

در دهه 1920 مدل موهای زنان کوتاه ، تیز و مدل دار بود. خواه در حال تکان دادن یک مارسل موج باشید! و یا در حال ورزش یک گیاه روان در باغ های ایتون! که فقط زنانی با موهای صاف و نرم دوست داشتی و محبوب بودند.

تاریخچه مو:

«موهای کوتاه در دهه 1920 یک انتخاب بحث برانگیز بود زیرا غیر زنانه به نظر می رسید. زنانی که جرات کوتاهی داشتند، جسور، سرکش و مستقل قلمداد می شدند، درست مثل بازیگر و رقصنده جوزفین بیکر.

جوزفین که یک بازیگر، رقصنده و عضو فعال جنبش آزادی خواه و مخالف نژاد پرستی بود برای فعالیت در یک سری جنبش ها مقداری موی فرفری یا کلاه گیس و پوستیژ اضافه می کرد تا بتواند به جنبش های سیاسی و اجتماعی ادامه دهد. مترجم: آیلین مارنانی

 

1938 – دنمن متولد شد

در سال 1938، جان دنمن دین با انگیزه تمایل به خواهرش برای کمک به آرایش موهای زیبای فر و در عین حال غیرقابل کنترل، یک قلم موی سبک طراحی و انقلابی ایجاد کرد که اکنون با نام D3 شناخته می شود.

و Denman هنوز در حال نوآوری است Power Paddle این مارک امسال به طور انحصاری در Salon International راه اندازی شد و به سرعت اما به آرامی فرها را از بین می برد. و موی شلاقی و روان را هدیه میدهد!

 

امواج دریاچه ورونیکا دهه 1940

 

تاریخچه جالب روز و هفته جهانی مو فرفری ها+ دختران جذاب

 

موهای بلند، زیبا و براق، همه خواهان امواج موهای بازیگر فیلم نوآر ، ورونیکا لیک بودند.

HH: NAZWEB.IR در حین تبلیغات، رشته ای از موهای ورونیکا مرتبا از چشم راست او می افتاد. عکاس مجذوب شد و به سرعت به سبک امضای وی تبدیل شد و به این بازیگر زن لقب “دختر peek-a-boo” را داد. مترجم: آیلین مارنانی؛ سبک ورونیکا توسط زنان در سراسر آمریکا تقلید می شد! تا زمان شروع جنگ جهانی دوم، و وزارت جنگ ایالات متحده این مدل مو را بیش از حد خطرناک اعلام کرد که برای کار در کارخانه ها استفاده شود!

ورونیکا مجبور شد در آگهی تبلیغاتی ظاهر شود و به زنان توصیه کند بر خلاف میل باطنی موهایشان را کلاه بپوشانند تا موهای جذاب و فرفری آنها که باعث الگوی امضای این عکاس شده بود ماندگار بماند و از بین نرود. چون زنان مو فرفری در یک لیستی به نام لیست A معرفی و برای از بین بردن موهایشان تایید شده بودند!

و پنهان شدن موهای فرفری دختران و زنان حساسیت موضوع را کم کرد و این تصمیم خاموش شد!

تا رسیدیم به جذاب ترین بازیگرهای هالیوودی و موفرفری که با ایفای نقش های جذاب محبوب عام و خاص شدند.

 

حلقه های هالیوود دهه 1950

 

تاریخچه جالب روز و هفته جهانی مو فرفری ها+ دختران جذاب

 

مریلین مونرو، الیزابت تیلور، دوروتی داندریج … مجموعه ای از دختران فر دار در نقش های اصلی فیلم های هالیوود بازی می کردند. آنها روند زنان را با استفاده از وسایل کمکی مانند غلطک داغ، برس های موی گرم شده و مقدار زیادی لاک الکل ایجاد می کردند تا در مواقع خاص موهای لخت و صاف داشته باشند.

HH: اگرچه ابزارهای گرم کننده مو تقریباً از زمان شروع به کار وجود داشته اند، اما غلطک های داغ همانطور که می دانیم در دهه 1950 محبوب شدند. /حق کپی با ذکر منبع و ترجمه وبسایت نازوب/ در سال 1959 ، جولیان ریزوتو، مخترع سیسیلی، غلتک برس مو را با سرعت خشک شدن ایجاد کرد که محبوبیت جهانی پیدا کرد.

و این شرکت به شرکت Conair تبدیل خواهد شد. موهای غلتکی برای بسیاری از خانم ها به صورت یک اتفاق هفتگی در آمده و زمینه ای برای مدل های زیبایی و حالت های فر دار ایجاد می کند.

 

دهه 1960 جنبش موی طبیعی حقوق مدنی

 

تاریخچه جالب روز و هفته جهانی مو فرفری ها+ دختران جذاب

 

زنان سیاه پوستی که قبلا موهای خود را صاف کرده بودند تحت تأثیر جنبش حقوق مدنی و نوازندگان موسیقی جاز مانند نینا سیمون قرار گرفتند تا موهای خود را به شکل طبیعی خود بگذارند.

برای قرن ها، افرادی که موهای آفریقایی داشتند، به دلیل ظاهر در آمریکا و اروپا مورد آزار و اذیت قرار می گرفتند، بنابراین ورود جنبش حقوق مدنی در دهه 1960 و Beautiful black mantra “مانترا سیاه زیبا است” همراه بود، که لحظه ای سرسخت بود.

 

تاریخچه جالب روز و هفته جهانی مو فرفری ها+ دختران جذاب

 

بسیاری از آمریکایی های آفریقایی تبار ترجیح دادند که موهایشان را کوتاه نکنند تا بیشتر رشد کنند و آن را به طور طبیعی نشان دهند، این نشانگر افتخار میراث خود و اعتراض به تبعیض نژادی و معیارهای زیبایی تثبیت شده است.

از همان زمان زمزمه موفرفری ها در قبیله های افریقایی پیچید تا همراه باجنبش حقوق مدنی به افراد موفرفری آسیب زده نشود و آنها هم همانند مو صاف ها جذابیت دارند و حق زندگی.

 

تاریخچه جالب روز و هفته جهانی مو فرفری ها+ دختران جذاب

 

اکنون پس از گذشت سالیان سال یکی دوسالی است که مرور History of Mofferry تاریخچه موفرفری ها و هیاهوی تبیعض نژاد در بسیاری از جوامع بشری تنوعی در ورق های تقویم بوجود آورد و روز موفرفری ها هم جهانی شد. افرادی که گاها از داشتن موهای فرفری و نظم دادن به آن خسته میشوند و درصدد صاف کردن و شلاقی کردن آن هستن بدانند موج موهای آنها دریایی از آرامش را به همراه می آورد وقتی در هر تار آن موجی زیبا نقش بسته است!

 

به تمامی دختران، زنان و مردان موفرفری جذاب این روز و هفته را تبریک می گوییم.

 

Interesting history of the day and the world of curly hair + attractive girls

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان