بهنوش بختیاری و توصیه های خواندنی او در باره عشق و ازدواج

بهنوش بختیاری و توصیه های خواندنی او در باره عشق و ازدواج

توصیه هایی خواندنی از خانم بازیگر معروف و محبوب سینما بهنوش بختیاری به جوانان در مورد ازدواج .

 

  بهنوش بختیاری که همواره به خوش اخلاقی و معرفت مشهور است، در پیامی که به تازگی در اینستاگرام خود منتشر کرده، توصیه هایی درباره ازدواج به جوان ترها کرده است. او از زندگی خود و همسرش نوشته و اینکه راز ماندگاری یک زندگی زناشویی چیست:

 

«عزیزانم بر عکس من که عاشق عکس هستم، همسرم علاقه ای به عکس، فیلم و دنیای مجازی ندارن، اما ما هردو به نظرات و علایق هم احترام می گذاریم و باهم رفیقیم و اینچنین هفت ساله که رفیقانه و عاشقانه با همه پیچ و خم های زندگی کنار هم ماندیم.

 

ازدواج معنی مالکیت نمیدهد. دو نفر باید، باید به جهان همدیگر و رویاها و تفکر و سلیقه و رفتار و شخصیت و خانواده و فردیت هم احترام بگذارند. هر چند که به تعادل رساندن زندگی زناشویی کار بسیار پسندیده ولی سختی است. اما میشود. اگر عاشق باشی، گذشت و حمایت فقط در سایه عشق به وجود می آید. ما زندگی خودمونو ساده اما با عاشق شروع کردیم. بی توقع و بی ریا… و جالبه که خدا هوامونو داشت… خیلی…

 

چون خودش دید که من با یک قرآن به خانه بخت آمدم… به امید پروردگار و همت خودمان… آرزوی سلامتی و خوشبختی برای همه عاشقان و زوج های جوان… پول عاشقی نمی آورد… فقط رفاه می آورد و البته اندازه اش بسیار لازم… اما به خدا شرط لازم نیست… این هم توضیحی برای سوالات زیاد عزیزانم… درود بر عشق سلامت و عمیق… عاقل و عاشق باشید…»

منبع: aparat.com

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان