2 عامل اصلی پرخوری و چاقی در زنان؛ دلیل لاغر نشدن

مجموعه : زنان و زایمان
2 عامل اصلی پرخوری و چاقی در زنان؛ دلیل لاغر نشدن

2 عامل اصلی پرخوری و چاقی در زنان؛ دلیل لاغر نشدن

 

بسیاری از خانم ها با دنبال کردن روش های اشتباه که به خیال خود و دیگران راه رسیدن به لاغری و اندام زیبا است همیشه از چاق بودن می نالند.

 

اما نمی دانند اصلی دلیل لاغر نشدن و چاق ماندن در چیست!

 

طی تحقیقات به عمل آمده متخصصان تغذیه می‌گویند: کسالت و بی‌حوصلگی در زنان به پرخوری و در نهایت به چاقی زنان منجر می‌شود.

 

این متخصصان تاکید کردند؛ زنان کسل و بی‌حوصله به طور خودکار به خوردن ادامه می‌دهند،‌ به طوری که در یک روز کالری زیادی را وارد بدن خود می‌کنند و این وضعیت آن‌ها را به سرعت چاق می‌کند.

 

کارشناسان موسسه لاغری «APPEsat» با بررسی بر روی پنج هزار فرد بالغ دریافته‌اند که یک چهارم از غذایی که مردم مصرف می‌کنند در شرایطی است که حتی اصلا گرسنه نیستند. به طور معمول زنان روزانه 520 کالری اضافی دریافت می‌کنند، مردان هم روزانه 650 کالری زیادی استفاده می‌کنند.

 

اما خانم ها به دلایل متفاوت بودن هورمون و ساختار بدنی بیشترین تاثیر چاقی را شاهد هستند.

 

به گزارش نازوب به نقل از روزنامه‌ دیلی اکسپرس، اکنون کارشناسان دریافته‌اند که دلیل اصلی این «خوردن اتوماتیک» و افراطی، بی‌حوصلگی و کسالت است، اما زنان وقتی بی‌حوصله و ناراحت هستند بیشتر از مردان به خوردن افراطی روی می‌آورند.

 

بانوی عزیز برخیر!

تنها خودت می توانی با کمی انگیزه و عشق به تمام وجود و نعمت های اطرافت حالت را خوب کنی و جسم و روحت را از بی حوصلگی و کسالت بیرون بیاوری.

 

این راهکارهای ساده را انجام بده آن وقت از اندام زیبا و استایل شیکت لذت ببر و سرزنده شو!

 

1. اولین اقدام شکرگزاری از خداوند یکتا و داشتن این همه نعمت که روح و روانت را از افسردگی و بی حوصله بودن پاک می کند. تکرار جمله (خدایا شکر، دوستت دارم، متاسفم و مرا ببخش).

1. خودت و زیبایی هایی که داری را دوست داشته باش و تنها روزی 30 دقیقه در خانه ورزش کن. نیازی به باشگاه رفتن هم نداری.

2. ورودی پروتئین و ویتامین را به بدنت زیاد کن. از طرفی نان و برنج را کم کن.

3. جدای از 30 دقیقه ورزش روزانه 20 دقیقه به تنهایی بدون هیچ کس پیاده روی کن. پیاده روی با صحبت کردن با دوستان و خوراکی خوردن اصلا باعث لاغری و ساخت اندام تو نمی شود.

4. سعی کن خواب کافی داشته باشی اگر بد خواب هستی یک یا دو ساعت قبل از خواب از ماست و خیار، دوغ، یا یک عدد سیب بخورید تا بهتر بخواب بروید.

5. اگر متاهل هستید هنگام خواب در آغوش همسرتان بخوابید (حتی اگر از هم دلخور هستید آغوش یکدیگر را ترک نکنید با افکار مثبت و شکر تک تک نعمت هایتان در کنار همسرتان به خواب بروید) اگر مجرد هستید هنگام خواب و رهایی از افکار بیهوده تکرار ذکرهایی مثل الا به ذکرالله تطمئن القلوب، یا رب العالمین، خدایا دوستت دارم، خدایا شکر، خدایا تنها تو را دارم به خودی خود به خوابی آرام و شیرین می روید.

عزیزان این نکته های ساده بسیار بسیار تاثیر گذار و امتحان شده است. بس از دیگر! این همه فکر بیهوده کردن شما را به کجا رساند؟ تنها از یک فرد بشاش و پرانرژی و خوش استایل یک خانم افسرده ساخت…
خودت با کمترین هزینه ها از این دنبای شگفت انگیز لذت ببر.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان