حجاب نیم بند بازیگر مشهور ایرانی در لس آنجلس!عکس

حجاب نیم بند بازیگر مشهور ایرانی در لس آنجلس!عکس
 
نیکی کریمی متولد ۱۹ آبان ۱۳۵۰ در تهران، بازیگر، کارگردان ایرانی است.

او در چند جشنواره جهانی فیلم نیز به عنوان داور حضور داشته‌ است. کریمی با کسب چهار جایزه از جشنواره‌های گوناگون بین‌المللی تاکنون، موفق‌ترین بازیگر ایرانی از لحاظ تعداد جوایز جهانی بوده‌است. حالا انتشار تصویری از حجاب وی که به حضورش در شهر لس آنجلس برمی گردد خبرساز شده.
هنرمندان همواره در هر عصری و در هر جامعه و هر فرهنگی به عنوان الگو برای جوانان و نوجوانان آن جامعه محسوب می‌شوند و نمی‌توان نقش آنان را در شکل‌گیری و رواج مد و شیوه خاص پوشیدن لباس را نادیده گرفت.

و سؤال دیگر چطور امکان دارد تلاش و تبلیغ حجاب توسط کسانی که خود بر آن مستدام نیستند به ثمر بنشیند؟ ظاهر هنرمندانی که در تلویزیون دیده می‌شوند، با آنچه در سینما و در جشنواره‌ها و مراسم‌های فرهنگی می‌بینیم تناقض فراوانی دارند و زمانی که این تناقض در ذهن بیننده شکل گرفته و بزرگ می‌شود و نهایتاً به حد انفجار می‌رسد، مقدمات تشکیل اوضاع کنونی جامعه فراهم می‌آید.

 
 

حجاب نیم بند بازیگر مشهور ایرانی در لس آنجلس!عکس
 
 
آیا وقتی که افکار و اعمال هنرمند محبوبی که الگویی برای جوانان و نوجوانان یک جامعه است، در تضاد با آرمانها و ارزشهای بنیادین جامعه‌اش باشد، می‌توان انتظار داشت امر و نهی‌های مدام تأثیرگذار باشد؟ هنرمندان عزیز کشورمان توجه داشته باشند که وجود ایشان سرمایه‌ای گرانقدر برای ذخیره فرهنگی کشور است اما بی‌توجهی به مسئولیت‌های اجتماعی بعضاً خسارات جبران‌ناپذیری به بار می‌آورد و پیامدهای آن در سرای باقی دامن خود ایشان را نیز خواهد گرفت.

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان