ramazan
ramazan

قاتلان سریالی همجنسگرایان (عکس ۱۸+)

مجموعه : جالب ترین ها
قاتلان سریالی همجنسگرایان (عکس ۱۸+)

معرفی و آشنایی با جنایتکاران و قاتلان سریالی که هنوز هم آدم می کشند!

قاتلان سریالی همیشه سوژه جذابی برای مردم بوده‌اند و همین امر باعث شده تا این جنایتکاران مخوف، سوژه اصلی بسیاری از کتاب‌ها و فیلم‌های مشهور جهان باشند. این قاتلان افراد زیرکی هستند و پلیس پس از چندین قتل به آنها می‌رسد. اما گاهی زیرکی این قاتلان آنها را از دست پلیس فراری می‌دهد و این جنایتکاران همچنان به قتل‌های خود ادامه می‌دهند. این هفته به بررسی پرونده جنایتکاران سریالی می‌پردازیم که همچنان فراری هستند.

قاتل سریالی لانگ آیلند
نازوب، در 15 سال گذشته تعدادی از مناطق ساحلی لانگ آیلند محل وقوع قتل های زنجیره ای این قاتل بوده اند. البته باید گفت، از آنجا که وی در همه این سال ها به طور مداوم در این زمینه فعال بوده، با گذر زمان و افزایش اعتماد به نفس، به تکنیک های جدیدی برای ارتکاب به قتل دست یافته است. روش کار وی در قتل های اولیه چنین بود که پس از تکه تکه کردن اجزای بدن قربانیان، هر تکه را در منطقه ای جداگانه رها می کرد. اما بدن های سالم و دست نخورده قربانیان جدید که در کنار خیابان ها رها می شوند، حاکی از این موضوع است که وی دست از سلاخی قربانیان برداشته و فقط به کشتن آنها اکتفا می کند. طبق اظهارات پلیس اف بی آی از آنجا که این مرد بخوبی با منطقه لانگ آیلند آشنایی دارد، لازم است ساکنان این منطقه مراقب خود و خانواده شان باشند.

 

قاتل سریالی همجنس گرایان

قاتلان سریالی هم جنس گرایان (عکس) 18+

بر اساس آمار پلیس در طول یک سال گذشته 9 نفر از مردان همجنس گرا در جنوب آفریقا از سوی فرد ناشناسی به قتل رسیده اند. به نظر می رسد قاتل در شبکه های مجازی با قربانیان آشنا شده و پس از جلب اعتماد، به ملاقات آنها رفته و قربانیان را در منزلشان به قتل می رساند. پس از اعتراضات مردم مبنی بر بی کفایتی پلیس در دستگیری این قاتل سریالی، پلیس آفریقا از مردم درخواست کرد در فضای مجازی براحتی به افراد اعتماد نکرده و آنها را به منزل خود دعوت نکنند. بعلاوه پلیس با دستگیری سه نفر از مظنونان معتقد است یک باند قتل پشت این ماجرا قرار دارد که مردان منطقه ژوهانسبورگ و کیپ تاون را هدف قرار داده اند. اگر چه با وجود دستگیری این مظنونان همچنان روند کشته شدن مردان بی وقفه ادامه دارد.

 

قاتل سریالی بزرگراه

قاتلان سریالی هم جنس گرایان (عکس) 18+

در سال 2014 تیم تجسس اف بی آی با بررسی پیشینه قربانیانی که اجسادشان در بزرگراه های آمریکا رها شده بودند، اعلام کرد اکثر قربانیان افرادی هستند که به واسطه شغلشان در بزرگراه ها رفت و آمد زیادی داشته اند.

 

بیشتر قتل ها زمانی رخ داده که قربانی برای سوختگیری یا استراحت توقف کرده است. با ادامه بررسی ها مشخص شد برخی از قربانیان قبل از کشته شدن در کامیون های سنگین دیده شده اند، از این رو برخی از رانندگان ماشین های سنگین به عنوان اولین مظنون این پرونده ها شناخته شده و بازداشت شدند. اما باید گفت با دستگیری این افراد روند قتل های سریالی بزرگراه همچنان به قوت خود باقی ماند و پلیس نتوانست پاسخی برای حل این معمای خوفناک بیابد.

 

قاتل سریالی اجکامب کانتی
شهر اجکامب کانتی در بین سال های 2005 تا 2010 جولانگاهی برای قاتل نه زن و یک مرد بود. اگرچه در سال 2009 مردی به نام آنتوان موریس مسبب قتل فقط یکی از این قربانیان شناخته شد اما طبق اظهارات پلیس به نظر می رسد دستان وی به خون دیگر قربانیان نیز آلوده باشد. اما با وجود دستگیری وی پلیس فقط به یک فرضیه اکتفا نکرد و به مردم هشدار داد ممکن است قاتل سایر قربانیان هنوز هم در سطح شهر آزاد باشد، بنابراین همگی جانب احتیاط را رعایت کنند.مورد مشابه در همه قتل ها این بود که تمامی قربانیان سیاهپوستان آمریکایی بودند که پیشینه مصرف مواد مخدر یا روسپی گری داشتند. جسد بیشتر قربانیان از سوی پلیس در جنگل های خارج از شهر به صورت چاقو خورده پیدا شد. علاوه بر این، جنازه تنها قربانی مرد نیز که به شکلی وحشیانه تکه تکه شده بود، توسط پلیس پیدا شد. در مورد متهم تمام این قتل ها، آنتوان موریس نیز باید گفت وی تمامی این قتل ها را انکار کرده و تنها به دلیل یکی از قتل های اثبات شده به زندان افتاد. از این رو احتمال آن می رود که قاتل اصلی هنوز هم در سطح شهر آزاد باشد.

 

قاتل صورتکی

قاتلان سریالی هم جنس گرایان (عکس) 18+

اگرچه بسیاری از مردم معتقدند که قاتل صورتکی چیزی جز یک افسانه شهری ترسناک نیست اما غرق شدن تعداد زیادی از مردان جوان در سراسر آمریکا بالاخره توجه پلیس اف بی آی را به خود جلب کرد. نکته مشترک در تمامی قتل ها این است که همه قربانیان جوان پس از یک مهمانی شبانه ناپدید شده و جنازه غرق شده شان مدتی بعد توسط پلیس پیدا شده است. فرضیه قاتل صورتکی پس از بررسی شواهد، از سوی دو کارآگاه بازنشسته به وجود آمد. طبق این فرضیه در بیشتر مکان هایی که افراد غرق شده پیدا شده اند می توان نقاشی هایی گرافیکی از صورتک های مختلف مشاهده کرد. پس از آن کارآگاهان ادعا کردند غرق شدگی های اخیر به هیچ وجه تصادفی نبوده و پای یک قاتل سریالی در میان است. اگرچه تحقیقاتی که از سوی دیگر نیروهای پلیس صورت گرفت نتایج دیگری در برداشت.آنها برخلاف کارآگاهان معتقد بودند مصرف بیش از حد الکل دلیل اصلی غرق شدن بیشتر قربانیان بوده است.البته با وجود همه این تحقیقات هنوز سوالات خانواده های قربانیان بی جواب باقی مانده و آمار جوانان غرق شده در آمریکاهمچنان رو به رشد است.

 

شکارچی سیوداد وارز
شهر سیوداد وارز مکزیک به عنوان خطرناک ترین شهر جهان شناخته شده است. جدا از این که این شهر به مرکز انواع کارتل های مواد مخدر شهره است، پیشینه تاریخی سیاهی نیز در انواع جرائم بی رحمانه بر ضد زنان دارد. از سال 1993 تا به حال، بیش از 500 زن بی گناه به دست قاتلین شرور این شهر کشته شده اند. براساس تحقیقات پلیس شیوه یک سوم از این قتل ها بسیار شبیه به هم بوده و احتمال می رود توسط یک قاتل سریالی صورت گرفته باشند. تا به امروز پلیس موفق به شناسایی این قاتل شرور نشده و روند کشتار و ناپدید شدن زنان در این شهرهمچنان رو به افزایش است.

 

قاتل لاستیک های پنچر

قاتلان سریالی هم جنس گرایان (عکس) 18+

قاتل لاستیک های پنچر در ابتدا تنها یک افسانه شهری به نظر می رسید، اما بعدها مشخص شد این قاتل شرور وجود خارجی دارد. تا جایی که در 1975 پنج زن و دختر بی گناه به دست مردی در فلوریدا به قتل رسیدند. الگوی قاتل در قتل ها به این گونه بود که وی به پنچر کردن چرخ ماشین قربانیان در نبود آنها می پرداخت و با پیشنهاد کمک به قربانیان برای پنچرگیری، اعتماد آنها را جلب کرده و سپس با ترفندی ویژه اقدام به دزدیدن زنان می کرد.

 

یکی از قربانیان این قاتل دختری 23 ساله به نام باربرا استفنز بود که با همین ترفند از مرکز خریدی در فلوریدا دزدیده شده و سپس با ضربات چاقو به قتل رسید. علاوه براین جنایات، دو دختر مدرسه ای چهارده ساله نیز به دست این قاتل سریالی به قتل رسیده اند. در آن زمان پلیس فلوریدا شباهت های زیادی بین این آدم کشی ها و دسته دیگری از قتل ها در نقاط دیگر آمریکا گزارش کرد. کارآگاهان ایالات کالیفرنیا، یوتا و فلوریدا به دلیل شباهت الگوی تمامی قتل ها، به اتفاق معتقد بودند که فقط یک قاتل سریالی مسئول کشته شدن این افراد و 33 قربانی دیگر در سراسر آمریکاست. اگرچه برخی از این قتل ها بالاخره از سوی شخصی به نام تد باندی اقرار شد اما معمای قتل های فلوریدا همچنان بی جواب ماند.

 

قاتل کودکان کراچی

قاتلان سریالی هم جنس گرایان (عکس) 18+

بر اساس گزارش پلیس پاکستان مدتی است که قاتلی شرور در منطقه گلشن اقبال شهر موبینا برای کشتن کودکان بی گناه این منطقه در حال پرسه زنی است. بنابر این گزارش ها، طی سال جاری پنج کودک در این منطقه ناپدید شده که از این تعداد جنازه سه نفر از آنها پیدا شده و دو نفر دیگر هنوز مفقودالاثر هستند. این قاتل جانی به قدری در برخی قتل ها وحشیانه عمل کرده که جنازه تعدادی از کودکان در حالی که اندام های داخلیشان بیرون کشیده شده و گلویشان نیز بریده شده بود، پیدا شد.

 

براساس گزارش سرویس امداد تلفنی پاکستان، از ژانویه 2013 این مرکز بیش از 190 مورد گزارش آدم ربایی و قتل در کراچی به ثبت رسانده که از این تعداد بیشتر آنها مربوط به مناطق موبیان، ساچال گاث و محمودآباد است.

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان