ramazan
ramazan

جالب ترین روش ها برای استفاده از اسکایپ

جالب ترین روش ها برای استفاده از اسکایپ

اسکایپ چیست؟

 

اسکایپ یکی از نرم افزارهای شناخته شده در زمینه برقراری ارتباط بین کاربران محسوب می شود. اما این نرم افزار می تواند امکاناتی بیش از برقراری گفت و گوهای رایگان آنلاین ارائه کند. در حقیقت، اسکایپ دارای ویژگی های سودمند مختلفی است که می توانند حتی به مدیریت یک کسب و کار کوچک بدون در نظر گرفتن این که در کجا قرار دارد و یا از چه فناوری استفاده می کند، کمک کند. در ادامه برخی از بهترین ویژگی های اسکایپ که می توانند در این زمینه موثر باشند را معرفی می کنیم.

 
اسکایپ: هر زمان، هر کجا، هر دستگاه

اسکایپ یک اپلیکیشن بین المللی است و تقریبا روی هر سیستم عامل و دستگاهی از رایانه های شخصی، مک و لینوکس، دسکتاپ ها و لپ تاپ ها، تبلت ها، تلفن های همراه تا تلویزیون های هوشمند و حتی اکس باکس قابل اجرا است. برای دانلود و برخورداری از مزایای اسکایپ نیاز به پرداخت هزینه ندارید اگرچه برخی ویژگی های قابل اضافه شدن به آن رایگان نیستند. افزون بر این، در هر موقعیتی و تنها با دسترسی به اینترنت می توانید از اسکایپ استفاده کنید حال چه گفت و گوی کاری خود را از دفتر کارتان انجام دهید و یا از اتاق یک هتل در زمان تعطیلات.

کاهش هزینه های تلفن کسب و کار کوچک

تماس های اسکایپ به اسکایپ رایگان هستند اما نیازمند برنامه ریزی از قبل هستند زیرا شما و طرف مقابل باید از این نرم افزار استفاده کنید. اما اگر امکان خرید اعتبار اسکایپ را داشته و یا در سرویس اشتراک اسکایپ ثبت نام کنید می توانید با استفاده از این نرم افزار از هر کجای دنیا با تلفن ثابت و تلفن همراه تماس برقرار کنید که همچنان می تواند هزینه کمتری نسبت به استفاده از خدمات اپراتورها داشته باشد.

آموزش آنلاین با اسکایپ

اسکایپ ابزاری فوق العاده برای آموزش آنلاین محسوب می شود. تماس های اسکایپ می توانند صدا و تصویر را ترکیب کنند و با در اختیار داشتن وب کم امکان مشاهده فرد مقابل برای دو طرف فراهم می شود. تا 10 نفر امکان شرکت همزمان در تماس های اسکایپی را دارند و این سرویس برای دستگاه های مختلفی از جمله دسکتاپ ها، لپ تاپ ها، اکس باکس و تبلت ها در دسترس است.

همچنین کاربر با استفاده از اسکایپ می تواند نمایشگرها را به اشتراک بگذارد که امکان مشاهده نمایشگر طرف مقابل را فراهم کرده و حتی می توانید با استفاده از ماوس فعالیت های مختلفی را روی نمایشگر وی انجام دهید. از این رو اسکایپ ابزاری سودمند برای ارائه کمک های فنی و اهداف مشارکتی و آموزشی محسوب می شود.

ارسال پیامک بدون استفاده از تلفن همراه

حتی اگر تلفن همراه در اختیار نداشته باشید با استفاده از اسکایپ می توانید پیامک ارسال کنید. اسکایپ تجربه تایپی راحت را تضمین می کند زیرا از صفحه کلید رایانه و یا یک تبلت برای تایپ استفاده می کنید. البته برای این کار نیازمند اعتبار اسکایپ هستید و یک ویژگی رایگان نیست.

 

برقراری تماس از وب سایت

دکمه اسکایپ را روی وب سایت یا وبلاگ خود قرار دهید و بازدیدکنندگان می توانند با کلیک روی آن با شما تماس برقرار کرده و یا پیام ارسال کنند. از این طریق مشتریان یا اعضای تیم شرکت بدون در نظر گرفتن موقعیت مکانی امکان برقراری ارتباط با شما تنها با یک کلیک را دارند. امکان تنظیم دکمه اسکایپ برای این که با کلیک روی آن تماس برقرار شود، پیام ارسال شود و یا هر دوکار انجام شود، وجود دارد.

 

از آن جایی که آنها با شماره اسکایپ شما تماس برقرار می کنند می توانید از طریق اسکایپ پاسخگو بوده و یا آنها را به تلفن ثابت یا تلفن همراه خود منتقل کنید. اگر برای پست صوتی اسکایپ ثبت نام کرده باشید از سیستم پاسخگوی اسکایپ به تماس ها نیز برخوردار خواهید شد. برای این منظور باید تنظیمات اسکایپ را برای دریافت تماس از افرادی که در فهرست مخاطبان قرار ندارند، تغییر دهید.

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان