جوانسازی چینی پوست صورت و … افزایش حجم لب (عکس)

مجموعه : آرایش صورت
جوانسازی چینی پوست صورت و … افزایش حجم لب (عکس)
در این مقاله توضیحی کامل و جامع درباره لیفتینگ صورت و جوانسازی تمامی اجزای صورت و گردن با طب سوزنی مرود بحث قرار گرفته است.
همانطورکه دوره های درمانی مربوط به زیبایی و جوانسازی پوست صورت بیش از پیش به سمت استفاده از مواد غیر شیمیایی و درمانهای طب سنتی،تزریق بوتاکس و دستگاه های لیزر متمایل می‏شوند،زنان در نمایشگاهی به نام “دنیای زیبایی ژاپن” صف کشیده بودند تا طب سوزنی زیبایی صورت را امتحان کنند.
آقای تاکشی کیتاگاوای متخصص طب سوزنی می گوید: فرو کردن سوزنهای نازک در صورت، قدرت طبیعی التیام بخشی پوست را تقویت و جوانسازی صورت را  انجام می دهد.

جوانسازی چینی پوست صورت و ... افزایش حجم لب (عکس)

آقای تاکشی کیتاگاوا، متخصص طب سوزنی می گوید:
“طب سوزنی زیبایی یک روش پزشکی یا  عمل جراحی نیست. ما در این روش از قابلیت های درمانی که ارگانهای بدن هر شخص به طور طبیعی دارد بهره می گیریم و عامل اصلی نازیبایی پوست صورت را بر طرف می کنیم و همانطوری که میل عموم مردم به درمان (زیبایی طبیعی) و بدون عارضه گرایش دارد،  روش طب سوزنی به خوبی مورد قبول مردم ژاپن به خصوص خانم ها می ‏شود.

با توجه به اینکه با فروش بالغ بر ۱۵ بیلیون دلار تنها در یک سال اخیر، ژاپن بازار شماره ۲ محصولات و خدمات زیبایی و آرایشی در دنیا است.

صدور مجوز طب سوزنی ۱۳۰ سال پیش در دوره امپراتوری (می جی) ژاپن آغاز شد. کیتاگاوامی می گوید: مراجعه کننده برای انجام زیبایی صورت که عمدتاً حدود ۳۰ سال سن دارند، با توجه به گرانی و ناسالم بودن لوازم آرایشی یا روش های پوست کشی یا لیفتینگ صورت، روز به روز به درمان با طب سوزنی امیدوارتر می شوند.

جوانسازی چینی پوست صورت و ... افزایش حجم لب (عکس)

خانم ریه هایاشیدا، یک مراجعه کننده برای زیبایی با طب سوزنی می گوید:
طب سوزنی زیبایی با جراحی پلاستیک خیلی فرق می کند. خطر ناکامی درمان و معیوب شدن پوست را ندارد. همچنین از توانایی ذاتی بدن انسان که هماهنگی بین عملکرد صحیح ارگانهای بدن و انرژی حیاتی می باشد برای به وجود آوردن زیبایی پوست،سفت شدن عضلات صورت و گردن، لیفتینگ،جوانسازی استفاده می کنند. به همین دلیل است که من آن را می پسندم و نتیجه ی بسیار خوبی گرفته ام.

جوانسازی چینی پوست صورت و ... افزایش حجم لب (عکس)

در ژاپن حدود ۴۰ هزار متخصص طب سوزنی مجوز گرفته اند و بیش از ۱۵۰ مدرسه  که اغلب روی کاربردهای سنتی طب سوزنی متمرکز بودند وجود دارد ، اما هنگامی که کاربرد آن در پوست کشی و لیفتینگ و بر طرف شدن چین و چروک های پوست صورت مشاهده شد، استفاده از وسایل آرایشی و بوتاکس و تزریق ژل،جراحی و سایر روشهای عارضه دار نیز بیش از پیش کنار گذاشته شد.
موارد درمان زیبایی صورت که می توان از روش طب سوزنی و طب چینی انجام داد:
لیفتینگ و برطرف کردن افتادگی پوست صورت،گونه گذاری طبیعی صورت،برطرف کردن چین و چروک صورت، بر طرف کردن خط عمیق اخم پیشانی و لبخند و خط دور لب،بزرگ کردن لب،بر طرف کردن جوش یا آکنه و جای مانده ی آن روی صورت و بدن،بر طرف کردن تیرگی و گودی و پف زیر چشم،بر طرف کرد منافذ باز پوست و خالهای سیاه زیر پوست،بر طرف کردن لک های صورت،بر طرف کردن غبغب و افتادگی پلک.
تمام این نا زیبایی های پوست صورت را می توان با درمان طب سوزنی چینی و همچنین استفاده از روشهایی مکمل در طب چینی که برای کلاژن سازی و بر طرف کردن سریع نازیبایی صورت موثر خواهد بود استفاده کرد تا حداقل 5 تا 10 سال جوانتر به نظر برسید و ماندگاری بسیار خوبی هم برای فرد خواهد داشت.

جوانسازی چینی پوست صورت و ... افزایش حجم لب (عکس)

گونه گذاری طبیعی و افزایش حجم لبها بدون تزریق ژل و جراحی و دستگاه با سوزن هایی ظریف در طب سوزنی:
با گذشت زمان و افزایش سن، عضلات و پوست صورت به تدریج توان و قوام خود را از دست می دهند و اصطلاحا شل یا افتاده می شوند.این افتادگی عضلات علاوه بر ایجاد ظاهری نا خوشایند سبب افزایش چین و چروکهای پوست صورت نیز می گردند. به عنوان مثال شلی و افتادگی عضلات گونه ها باعث عمیق تر شدن چین کنار لبها ( بین کنار لب و کنار بینی ) می گردد یا شلی عضلات زیر چانه سبب ایجاد غبغب می شود و…

جوانسازی چینی پوست صورت و ... افزایش حجم لب (عکس)

جوانسازی چینی پوست صورت و ... افزایش حجم لب (عکس)

در طب سوزنی با تحریک نقاط خاص تعریف شده طب سنتی چین در صورت و بدن به بازگشت قوام و فرم اولیه عضلات و سفت شدن آنها و در نتیجه بهبود شکل ظاهری و از بین رفتن چین های کوچکی پوستی و کاهش چین های عمیق پیشانی و خط خنده کمک بسیار خوبی می کند.در این روش شما هیچ درد خاصی حس نمی کنید چون نقاطی که این سوزن های ظریف قرار می گیرند رگ های خونی و استخوان نیستند،در حقیقت همان مسیر کانال های انرژی بدن یا مریدین ها می باشند و نیز با فرو رفتن این سوزن ها در این نقاط بدن و صورت، مقداری ماده آندروفین توسط غدد بدن ترشح می شود و این ماده برای ضد درد بودن در مقابل ضربات و آسیب ها عمل می کند و هیچ آسیب خاصی این سوزن ها برای شما نخواهد داشت به جز زیبایی باور نکردنی و درمان.
فرم لب و گونه ها نقش بسیار زیادی در زیبایی چهره دارند و امروزه افراد می توانند با آسودگی خاطر از طریق سوزنهایی بسیار ظریف طب سوزنی جهت برجسته کردن گونه یا به اصطلاح کاشت گونه و زیبایی و فرم دهی لب ها استفاده کنند.
در طب غربی برای افزایش حجم و فرم دهی لب ها و گونه ها از تزریق ژل و دستگاه پروتز استفاده می کنند.همچنین از کرمها یا ژل های موضعی برای این نوع زیبایی استفاده می شود.
در طب سوزنی می توان با قرار دادن سوزن در نقاطی از گونه و لب بدون تزریق هیچ گونه ژل یا ماده ای ، گونه و لبهایی برجسته داشته باشید و هیچ عارضه ای برای شما در بر نخواهد داشت.

جوانسازی چینی پوست صورت و ... افزایش حجم لب (عکس)

خانم کیم کارداشیان شخصیت معروف تحت درمان زیبایی
متخصصان طب سوزنی در جهان برای لیفتینگ، جوانسازی، پوست کشی و سفت کردن عضلات صورت جایگزین جراحی پلاستیک و سایر روشهای مضر و بی اثر زیبایی:
1-پائول کم پیستی (Paul Kempisty ) . نیویورک ، 5 سپتامبر 2012 درباره طب سوزنی زیبایی و جوانسازی پوست و قوام عضلات صورت و گردن می گوید:
طب سوزنی با چندین روش مختلف می تواند به عنوان درمان جایگزین لیفتینگ پوست عمل کند . اول از همه با کمک طب سوزنی و درمانهای طب سنتی چینی سعی می کنیم  یک تعادل و هارمونی کلی خوب در بدن احیا نماییم . زمانی که بدن شخص قوی و سالم باشد واکنشهای ایمنی خوبی دارد و به روشی موثر قادر به سم زدایی و حذف فضولات بدن می باشد و بنابراین پوست به عنوان بزرگترین اندام قابل مشاهده بطور طبیعی سالم تر و براق تر به نظر می آید.هم چنین وقتی سوزنهای بسیار ظریف و نازک را در نقاط کلیدی صورت قرار می دهیم و بدن با گردش خون بهتر ، رسوب کلاژن  و افزایش فعالیت ایمنی که کمک شایانی در سلامت ظاهری پوست ( رنگ و توناژ پوست ) و درخشش و طراوت طبیعی دارد واکنش نشان می دهد.

جوانسازی چینی پوست صورت و ... افزایش حجم لب (عکس)

نمونه ای از بر طرف کردن گودی زیر چشم و خط اخم
2-فریدا ماه (Frieda Mah ) ، ایروین ، کالیفرنیا ، 5 سپتامبر 2012 می گوید:
با طب سوزنی سنتی چین سلامت اندام هایتان در قسمتهای مختلف صورت نمایان می گردد.بهبود سلامت اندامها می تواند بر حالت تان تاثیر گذارد.علاوه بر این فرو کردن سوزن در صورت می تواند گود شدگی گونه ها را بهبود بخشیده ، چروک ها را کاهش دهد  و پلک های افتاده را محکم و سفت نماید.هم چنین سوزنها گردش خون و تولید کلاژن را افزایش می دهد بنابراین ماهیچه ها را سفت نموده و چروکهای ریز را برطرف می نماید .

جوانسازی چینی پوست صورت و ... افزایش حجم لب (عکس)

نمونه ای از بر طرف کردن پف زیر چشم بعد از 5 تا 10 جلسه،این فرد 35 ساله است.
3-ترزا گرین (  Teresa Green ) ، اشلند ایالت ویرجینیا ، 5 سپتامبر 2012  می گوید:
طب سوزنی جایگزین لیفتینگ نمی باشد.بسیاری از افرادی که طب سوزنی انجام می دهند تحت عنوان پروتکلی به نام طب سوزنی صورت این کار را انجام می دهند که می تواند نتایج دراماتیکی برای چروکها و پوست و فک شل و افتاده داشته باشد و پوست را سفت می کند و هم چنین باعث می شود که پوست سالم  و براق به نظر آید . این افراد طب سوزنی صورت را در طی 10الی 12 جلسه 3 ساعته که بصورت هفته ای  یک بار می باشد انجام می دهند . بر خلاف لیفتینگ معمولا هیچ درد و زخمی را تجربه نخواهید کرد.امکان دارد این نوع درمان به رفع علائم آلرژی و هم چنین بهبود حافظه نیز کمک کند.بدین منظور انجام این کار را به افراد متخصص می سپاریم زیرا حتی متخصصان طب سوزنی صورت هم می بایست سلامت کلی شما را مد نظر قرار دهند . انجام چند بار طب سوزنی صورت بدون یک درمان متعادل می تواند موجب سر درد ، بی خوابی و گیجی و ضعف می گردد .

جوانسازی چینی پوست صورت و ... افزایش حجم لب (عکس)

نمونه ای از بر طرف کردن تیرگی و گودی دور چشم بعد از 5 تا 10 جلسه 
4-لژلا فازلیسیس (Lejla Fazlicic ) ، لینکولن وود ، ایالت لینویز ، 5 سپتامبر 2012 می گوید:
طب سوزنی یک روش موثر ایمن و بدون دارو می باشد که علائم پیری را کاهش می دهد . جوانسازی پوست که از این تکنیک استفاده می کند می تواند با توجه به شکافهای مخفی که احتمالاً در پوسه پیری سهیم هستند استحکام ماهیچه صورت و گردن را بهبود بخشد . بطور داخلی از شکافها و ضعف انرژی حیات چروکها شروع می شوند.این انرژی حیاتی(چی) از طریق راههایی که مریدین (Meridian : در طب سنتی چین  به راههای که نقاط وارد کردن سوزن را به هم وصل می کنند گفته می شود ) نام دارد در بدنمان جریان می یابد. با بالا رفتن سن توازن و قدرت این انرژی مختل می گردد.در نتیجه پوست صورت شل می شود و چروک می خورد و نقاط تیره ای بر روی پوست ظاهر می گردد .
هر پزشک طب سوزنی برای هر بیمار پروتکل خاصی  می سازد و دلایل نهفته بروز مشکل را مورد توجه قرار می دهد . با استفاده از طب سوزنی سنتی چین جریان انرژی حیاتی بدن در مریدین ها ، سفتی ماهیچه صورت و گردن که موجب کاهش علائم پیری می گردد را بهبود می بخشیم . طب سوزنی روشی بدون درد و برای کاهش علائم پیری می باشد.

جوانسازی چینی پوست صورت و ... افزایش حجم لب (عکس)

نمونه ای از بر طرف کردن خط چروک پیشانی بعد از 8 جلسه،این فرد 49 ساله است.
5-آرام آکوپیان (Aram Akopyan ) ، گلندال ایالت کالیفرنیا ، 5 سپتامبر 2012  می گوید:
طب سوزنی برای تولید نتایج قابل اندازه گیری زیبایی و جوانسازی پوست و عضلات صورت از مکانیسمی استفاده می کند که میکرو تراما ( کم آسیب ) نامیده می شود. این روش جایگزین ایمن و موثری برای روشهای درمانی تهاجمی چون بوتاکس و اعمال جراحی زیبایی می باشد و اغلب  به عنوان روشی مکمل در کنار دیگر تکنیک ها مورد استفاده قرار می گیرد. در مراکز کلینیکی سوزنها را به دو روش استفاده می کنند یا اینکه مستقیما ً آنها را وارد چروک ها کرده و یا اینکه در نقاط مختلف عامل ایجاد این چروک و افتادگی پوست یعنی ارگان های بدن وارد می گردد.میکرو تراما موجب شکل گیری و تولید کلاژن و الاستین پوست می گردد .

جوانسازی چینی پوست صورت و ... افزایش حجم لب (عکس)

نمونه ای از بر طرف کردن برآمدگی میان پیشانی و قوی کرد عضلات گونه بعد از 10 جلسه این فرد 37 ساله است

جوانسازی چینی پوست صورت و ... افزایش حجم لب (عکس)

6-تونی کینگ (Tony King ) ، پورت چستر ایالت نیویورک ، 5 سپتامبر 2012 می گوید:
انواع متعددی از روش های طب سوزنی زیبایی وجود دارد که به بازسازی و شاداب شدن پوست صورت کمک می کند . من خود شخصا روش Mei Zen که یک نوع لیفتینگ طب سوزنی نامیده می شود را ترجیح می دهم ، اگر چه این روش یک روش جراحی نیست و تکنیک هایش در Su Wen یک متن کهن می باشد.

جوانسازی چینی پوست صورت و ... افزایش حجم لب (عکس)

نمونه ای از بر طرف کرد افتادگی عضلات صورت و لیفتینگ بعد از 10 جلسه،این فرد 62 ساله است.
هردرمانی با یک دوره کامل طب سوزنی شروع می شود.ارمغان درمان عدم توازن های موجود در بدن احیای سلامتی خواهد بود که در صورت شما نمایان خواهد شد یعنی با اصلاح درون توسط طب سوزنی زیبایی بیرونی شما نمایان می شود.در مرحله بعدی برای ترغیب بدن به تولید کلاژن و الاستین سوزنهای کوچک بصورت گروهی وارد نقاط مخصوص طب سوزنی پوست صورت می کنیم . پس از طی این دوره بیشتر بیماران می فهمند که خط های ریز موجود در صورتشان کاملا ً برطرف شده  است و عمق خطوط عمیق کمتر شده است و افرادی که پوستهای ناصاف و برافروخته داشتند پوستشان به حالت سالم و طبیعی خود برگشته و آنانی که منافذ پوستشان باز شده بود  به سایز طبیعی خود باز گشته بود.به دلیل افزایش گردش خون، کل صورت شادابتر و سفت تر به نظر می رسد.البته همه این نتایج کاملا فردی بوده و هیچ روش پزشکی نمی تواند ضمانت 100 درصد بدهد اما من  با بیمارانم به نتایج خوبی رسیده ایم.هم چنین پروتکلی در مورد گردن و قسمت سرسینه وجود دارد اما ما بطور کلی با درمان قسمت صورت شروع می کنیم زیرا زمانی که فقط صورت خوب می شود قسمت گردن و سر سینه هم تمایل دارد بهبود یابد.

جوانسازی چینی پوست صورت و ... افزایش حجم لب (عکس)

7-سونگ سی . چو (Sung C. Cho ) ، ترانس ایالت کالیفرنیا ، 5 سپتامبر 2012 می گوید:
قبل از ارائه توضیحی درباره طب سوزنی ترجیح می دهم درباره جریان انرژی حیاتی در بدن توضیح مختصری بدهم . بر طبق طب شرقی هر موجود زنده ای سرشار از انرژی به نام چی (Qi ) می باشند . (چی) از طریق راههای ویژه ای که مریدینها(کانالهای انرژی) نام دارند در بدن جریان می یابد . می توان گفت یک فرد زمانی سالم است که در بدنش هیچ مانعی برای جریان یافتن چی وجود نداشته باشد . زمانی که این جریان متوقف می گردد بیمار می شویم.متخصصان طب سوزنی این موانع را پیدا کرده و با استفاده از طب سوزنی جریان چی را به حالت طبیعی خود بر می گردانند . زمانی که سوزنهای کوچک را وارد نقاط مخصوص می کنیم مرکز کنترل مغز ما تحریک می شود  و فرمان درمان مشکل را صادر می کند .

جوانسازی چینی پوست صورت و ... افزایش حجم لب (عکس)

نمونه ای از بر طرف کردن جوش صورت بعد از 6 جلسه،این فرد 42 ساله است.
8-آن مک کینی (Ann McKinney ) ، گروتون ایالت ماساچوست ، 5 سپتامبر 2012 می گوید:
با استفاده از اصول طب سنتی چین، دو راه برای لیفیتنگ و لایه برداری پوست وجود دارد . یک راه شامل استفاده از سوزنهای بسیار نازک  و استریل  و فرو کردن آنها در نقاط مخصوصی از صورت می باشد تا تولید کلاژن در پوست افزایش یابد و پوست را سفت نماید . روش دیگر که هر از چند گاهی موجب  کبودی می گردد. در این روش با استفاده از روش ELR نورهای رنگی با جریان کم را بر روی نقاط فشار طب سوزنی تابانده می شود .

جوانسازی چینی پوست صورت و ... افزایش حجم لب (عکس)

نمونه ای از برطرف کردن جای جوش روی صورت و بدن در 5 جلسه،این فرد 32 ساله است
9-آنجلیکا درام (Angelica Drum ) ، الدورادو هیلز ، کالیفرنیا ، 5 سپتامبر 2012 می گوید:
روش جوانسازی طب سوزنی صورت تکنیکی است که برای کمک به احیای پوست و تقویت توانایی های مرمت سلولی که با افزایش سن کاهش می یابد که از نقاط مخصوص طب سوزنی در صورت استفاده می کنند . به منظور افزایش تاثیر این درمان می توان با روش درمانی  تابش نور رنگی با جریان کم ترکیب گردد .

جوانسازی چینی پوست صورت و ... افزایش حجم لب (عکس)

10-ژاکلین ارسطو زاده (Jacklin Arastouzadeh ) ، بورلی هیلز ، کالیفرنیا ، 5 سپتامبر 2012 می گوید:
زمانی که جوان و سالم هستید (درم،لایه زیرین پوست) به دلیل کیفیت الاستیک و محکمی که دارد چروک نخواهد خورد . به خاطر وجود الاستین است که پوست سالم و جوان می ماند . با افزایش سن  و یا دیگر شرایط دارویی لایه درمی یا همان زیر پوست شما  می تواند کلاژن و در نتیجه الاستین از دست بدهد در نتیجه پوست نازک می شود و برای انتقال رطوبت به لایه اپیدرم (سطح بیرونی پوست) دچار مشکل می گردد . این کمبود رطوبت باعث می شود چربی موجود در لایه زیر جلدی شروع به کم شدن نماید و در نتیجه اپیدرم یا همان پوست خارجی شل می گردد و چروکها ی پوستی نمایان می گردند . کاری که یک متخصص طب سوزنی انجام می دهد این است که جریان خون و اکسیژن را به آن منطقه هدایت می کند  و در جهت کمک به رفع چروکها رطوبت اپیدرم را افزایش می دهد .

جوانسازی چینی پوست صورت و ... افزایش حجم لب (عکس)

نمونه ای از برطرف کردن جوش های سرخ رنگ بعد از 12 جلسه،این فرد 42 ساله است
11-ژاکوب زونگ (Jacob Zong ) ، اوشن ساید نیویورک ، 5 سپتامبر 2012 می گوید:
متخصص طب سوزنی سوزنهای ظریفی را در پوست فرو می کند و بدین وسیله انرژی بدن را تحت تاثیر قرار می دهد . متخصص طب سوزنی گردش خون و انرژی را در سر تا سر بدن افزایش می دهد و گیرنده های عصبی را تحریک می کند . با دستیابی به بعضی از این نقاط ، متخصص طب سوزنی با افزایش گردش خون در قسمت صورت به دنبال بهبود پوست ، با دفع مواد سمی به دنبال کاهش ورم  و با بهبود روند تولید کلاژن به دنبال افزایش سفتی ماهیچه های صورت  و انعطاف پذیری پوست می باشد . بدین وسیله افراد احساس جوانی کرده و با تغییراتی در شکل و رنگ پوست خود مواجه می شوند . این روش از اعمال جراحی زیبایی ایمن تر و تقریبا بدون درد است  و هیچ اثر جانبی ندارد و خطر زشت  و بد ترکیب شدن  آن کمتر است. بر خلاف اعمال جراحی که مجبور به تحمل دوره ریکاوری طولانی مدت آن هستید طب سوزنی هیچ  آسیبی بعد از عملیات انجام شده ندارد. با وجود اینکه با طب سوزنی نمی توان فرم بینی را تغییر داد اما در فرم دهی گونه ها تاثیر دارد و در کنار بهبود وضعیت سلامت عمومی  بدن احیاء ماندگارتری دارد که تا سالها در صورت نمایان خواهد بود.

جوانسازی چینی پوست صورت و ... افزایش حجم لب (عکس)

نمونه ای از برطرف کردن افتادگی عضلات اطراف دهان بعد از یک جلسه،این فرد 67 ساله است
12-سندی روت (Sandy Root ) ، نیویورک ، 5 سپتامبر 2012 می گوید:
فرو کردن سوزنهای ظریف مخصوص طب سوزنی، باعث فعال سازی کلاژن و الاستین بیشتر پوست می شود و گردش خون در ناحیه پوست صورت هم افزایش می یابد .
13-کیم وندیور (Kim Vandeveer ) ، رانرت پارک کالیفرنیا ، 5 سپتامبر 2012 می گوید:
طب سوزنی زیبایی یا جوان سازی پوست با آوردن انرژی چی  و خون به ناحیه چروک خورده پوست موجب بهبود و زیبایی ظاهری آن می گرد.این روش یک روش غیر تهاجمی است و نه تنها به بهبود چروکها و خطوط صورت کمک می کند بلکه در همان حین به بهبودی سلامتی بدن نیز کمک می کند.چروکهای دور چشم را برطرف می کند و باعث بالا آمدن قسمت چانه می گردد و افتادگی پلک را بهبود می بخشد و سفت می کند . عضلات صورت را قوام می بخشد و حمایتی کلی برای بدن فراهم می آورد .

جوانسازی چینی پوست صورت و ... افزایش حجم لب (عکس)

نمونه ای از بر طرف کردن افتادگی و تقویت عضلات گردن و فک در 3 جلسه،این فرد 55 ساله است.
14-نعاندی پوجا – جوی (Naandi Puja –Joy ) پلی سانتون – کالیفرنیا ، 5 سپتامبر 2012  می گوید:
طب سوزنی و طب چینی با حمایت از سلامت داخل بدن و کار بر روی بافت و شرایط پوست را می توان در جهت کاهش روند پیری  پوست بکار برد.همه روشهای طب سوزنی فزاینده هستند و علی الخصوص با طب سوزنی جوان سازی صورت مطابقت دارد.این جمله بدان معناست که به منظور دیدن بزرگترین نتایج  درمان با یک دوره طب سوزنی می توانید  منتظر پوستی نرم ، صاف و براق تر  باشید.جوان سازی و احیاء صورت با افزایش گردش خون در پوست، توازن رطوبت در پوست را بهبود ببخشد .
هم چنین طب سوزنی قوام ماهیچه ها را بهبود می بخشد و حالا الاستیسیته پوست را افزایش می دهد  و این کارها را با تحریک تولید کلاژن انجام می دهد.طب سوزنی پوست را سفت می کند و شل بودن پوست و پف دور چشم را کاهش می دهد.تیرگی دور چشم را برطرف می کند و به رفع افتادگی پلک کمک می کند . خطوط چروک ریز را برطرف نموده و خطوط عمیق را کم عمق تر می نماید . با افزایش گردش خون و تحریک سلول سازی پوست، حاشیه رنگ صورت و درخشش آن را بهبود می بخشد . منافذ پوست را می بندد و نشانه های استرس بر روی صورت را کاهش می دهد  و روند پیری را کند می سازد . نتایج حاصله از طب سوزنی جوان سازی صورت شبیه نتیجه اعمال جراحی نیستند بلکه بسیار ایمن تر بوده و چهره خیلی طبیعی تر خواهد بود اما ماندگاری تاثیرات آن به  اندازه زمان ماندگاری تاثیرات اعمال جراحی خواهد بود .

جوانسازی چینی پوست صورت و ... افزایش حجم لب (عکس)

نمونه ای از بر طرف کردن آکنه یا جوشهای شدید بعد از 6 جلسه
15-کری کیتر (Cari Cater ) ، اسمیرنا – جورجیا ، 5 سپتامبر 2012 می گوید:
طب سوزنی جوان سازی پوست یک روش درمانی موثر و غیر جراحی در جهت کاهش علائم پیری است . این روش درمانی بر مبنای اصول طب سوزنی که شامل وارد کردن سوزنهای نازک یک بار مصرف در قسمتهایی از پوست صورت و بدن است باعث جوانسازی و زیبایی فوق العاده پوست و فرم عضلات می شود . با فرو کردن سوزنها، گردش خون موضعی در صورت افزایش می یابد و موجب تولید کلاژن می گردد که خطوط را پر می کند و در جهت ایجاد چهره ای براق و سالم پوست را محکم می کند . پروسه معمول درمان شامل 10 الی 15 روش درمانی به هم پیوسته می باشد . 4تا 6 درمان اولیه می بایست هفته ای 2 بار انجام شود . پس از پروسه اولیه درمان به منظور حفظ تاثیرات حاصله در بعضی از افراد جلسات نگهداری ماهانه و فصلی توصیه می گردد .

جوانسازی چینی پوست صورت و ... افزایش حجم لب (عکس)

نمونه ای از بر طرف کردن خط عمیق خنده 
16-ماریا آندینو (Maria Andino ) ، منطقه نو هو آرتس ، کالیفرنیا ، 5 سپتامبر 2012 می گوید:
نسبت به اعمال جراحی زیبایی، طب سوزنی جایگزین ملایم تری است  بنابراین عواقب آن خیلی حاد نخواهد بود.سوزنهای ظریف مخصوص طب سوزنی در مناطق خاصی از صورت و بدن فرو برده می شود  و بدن را تحریک می کند تا احیاء و ریلکسیشن سلولهای پوستی  را ارتقاء بخشد.هم چنین با استفاده از ماسکهای گیاهی و سایر روشهای طب چینی و طب سوزنی ،صورت هم درمان می شود تا گردش لنفاوی بهبود یابد و قوام پوست و روشنی آن را افزایش دهد.از آن جایی که مهم ترین فاکتور در بروز پیری زودرس استرس می باشد طب سوزنی به موجب توانایی در برقراری مجدد توازن در بدن و کاهش استرس در داشتن ظاهری سالم تر ،کمک شایانی خواهد کرد.

جوانسازی چینی پوست صورت و ... افزایش حجم لب (عکس)

نمونه ای از بر طرف کردن خط اخم و بر آمدگی بین ابروها
17-تا – لی چانگ (Ta- Li Chang ) ، لا هاربا ، کالیفرنیا ، 5 سپتامبر 2012 می گوید:
طب سوزنی جایگزین مناسبی برای لیفتینگ می باشد که می تواند چروکها را کم رنگ تر یا محو تر کند و باعث می شود پوست تان جوانتر به نظر بیاید . هم چنین با برقراری سلامتی ارگانها در بدن گردش خون را افزایش می دهد . اما نکته زیبایی طب سوزنی آن است که به چندین دوره درمان در بعضی افراد نیاز هست  و 3-1 دوره درمان جواب نمی دهد  و اثری موقتی خواهد داشت . در آغاز اگر  در طی 2 هفته هر بار 4-3 دوره درمانی را طی کنید، بهتر جواب خواهید گرفت  و سپس به 2 بار در هفته کاهش دهید . افراد دارای پوست های نازک و شل دوره درمانشان طولانی تر خواهد بود . شخصا ً توصیه می کنم  طب سوزنی را با دیگر درمانها از جمله  درمانهای گیاهی ، تغییر تغذیه  و ماساژ با روغنهای مخصوص ترکیب نمایید .

جوانسازی چینی پوست صورت و ... افزایش حجم لب (عکس)

18-دونا کین (Donna Cain ) ،  نیو کنعان ، کانک تیکات ، 5 سپتامبر 2012 می گوید:
طب سوزنی جایگزین بسیار عالی درمانهای جراحی و تجهیزات زیبایی اجزای صورت می باشد . طب سوزنی به 2 روش عمل می کند . روش اول بهبود گردش آزاد انرژی( چی ) در بدن می باشد .در طب چینی زیبایی ظاهر نتیجه سلامت داخلی بدن است و تنها زمانی که انرژی چی در کانالهای انرژی یا مریدینهای بدن شما جریان یابد ظاهر صورت می تواند زیبا گردد(باید بعد از معاینه بر روی ارگانهای بدن درمان انجام شود) .
روش دومی که طب سوزنی کار می کند این گونه است که سوزنهای بسیار کوچکی در محل چروکهای صورت فرو برده می شود که با افزایش جریان انرژی و خون به آن منطقه عمل می کند پس از گذراندن 10-8 دوره طب سوزنی منتظر نتایج شگفت انگیز آن باشید . به منظور حفظ نتایج توصیه می گردد ماهانه 1 بار طب سوزنی را تکرار نمایید . هیچ درد خاص و نگران کننده ای در فرو کردن سوزن ها وجود ندارد چون این روش فرو کردن با سوزن آمپول زدن فرق می کند.

جوانسازی چینی پوست صورت و ... افزایش حجم لب (عکس)

19-اد آلوارز (Ed Alvarez ) ، شیکاگو ، لینویز ، 5 سپتامبر 2012 می گوید:
سوزنها در راستای چین و چروکهای پوست  و یا نقاط اتصال ماهیچه ای قرار داده می شود . این کار در جهت تحقق 2 هدف انجام می شود : 1 – رشد پوست جدید یا سلول سازی مجدد در آن محدوده پوستی صورت یا گردن . 2 – آزاد ساختن  تنش و سفتی ماهیچه ای. این کار جریان خون را افزایش می دهد و فعالیت سلولی را تجدید می کند  و موجب جوان شدن و احیاء زیبایی پوست و عضلات صورت می گردد .
20-اندرو رادر (Andrew Rader ) ، لاگونیتاس ، کالیفرنیا ، 5 سپتامبر 2012 می گوید:
طب سوزنی گردش خون در قسمت صورت را افزایش می دهد  و هم چنین به ریلکسیشن ماهیچه کمک می کند و فشار عصبی و تنش را کاهش می دهد . همه این کارها به سرزندگی و جوانسازی چهره شما کمک می کند . طب سوزنی یک روش غیر تهاجمی و ایمن بوده و بدون  اینکه متحمل هیچ گونه آسیبی گردید می توانید آن را امتحان نموده تا ببینید چگونه عمل می کند .

جوانسازی چینی پوست صورت و ... افزایش حجم لب (عکس)

طب سوزنی بر خلاف تزریق بوتاکس که ماهیچه های صورت را فلج می کند ،آنها را تقویت می کند علاوه بر این که بدن کلاژن بیشتری تولید می نماید و خطوط ریز و چروکهای صورت و گردن را پر می کند و به بهبود قوام کلی پوست بدن کمک می کند.طب سوزنی یک روش جراحی یا تزریق مضر نیست بنابراین ماندگاری نتایج آن اندکی بیشتر از روشهای جراحی پلاستیک خواهد بود .معمولا درمان زیبایی 12-10 جلسه خواهد بود و هم چنین بیشتر بیماران به بالا آوردن پیشانی و فک ، چهره ای بهتر و حسی بهتر توجه دارند .
22-ریچارد کی (Richard Ki ) ، اورنج ، کالیفرنیا ، 5 سپتامبر 2012 می گوید:
طب سوزنی یک روش غیر جراحی برای تولید مجدد  و بازسازی سلولهای مرده پوست می باشد . بوسیله وارد کردن سوزنهایی ظریف و بدون درد در پوست صورت و گردن ، این نواحی تحریک می شود تا سلولهای جدیدی تولید نماید و باعث جوانسازی و رفع افتادگی ها و مشکلات پوستی می شود. در طول انجام جلسه طب سوزنی زیبایی معمولا حدود 15-10 سوزن در صورت فرو برده می شود .
23-کریستوفر سرل (Christopher Serrell ) ، وست مینستر ، کلورادو ، 5 سپتامبر 2012 می گوید:
طب سوزنی با افزایش جریان خون و انرژی کانال ها به صورت نتایج شگفت انگیزی جوانسازی و لیفتینگ پوست را به همراه خواهد داشت .

برای زیبایی پوست صورت،لیفتینگ،رفع چروک ها و گونه گذاری و افزایش حجم لب و سایر مواردی گفته شده در این مقاله با روش طب سوزنی و در مواردی بر حسب نیاز از دستگاه درمارول،روش PRP،دستگاه RF،مزوتراپی می توان استفاده کرد.

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان