جدیدترین شکل لایک در فیسبوک

جدیدترین شکل لایک در فیسبوک

شکل و شمایل جدید آیتم لایک در فیسبوک

 

به گزارش نازوب به نقل از سخت افزار، اوایل امروز بود که شایعاتی در خصوص قابلیت جدید فیس‌بوک با نام Reactions یا همان واکنش‌ها منتشر شد و گفته می‌شد که این ویژگی در حال تست توسط فیس‌بوک است. اما مدتی از این ماجرا نگذشته بود که خود فیس‌بوک رسما دست به کار شد و از قابلیت جدید خود پرده برداشت و اعلام کرد که در تلاش هستند تا این قابلیت جدید را در برخی از کشور‌ها نظیر ایرلند و اسپانیا تست کنند. اما به احتمال زیاد این قابلیت مراحل تست خود را به خوبی پشت سر خواهد گذاشت و به‌زودی شاهد حضور جهانی آن خواهیم بود.

برای افرادی که این اولین بار است در خصوص قابلیت Reactions می‌شوند باید بگوییم که این ویژگی در واقع همان لایک (Like) است که اکنون شکل و شمایل جدید و البته ویژگی‌های متفاوتی را به خود گرفته است. شما از طریق دکمه لایک تنها قادر بودید تا بخشی از احساسات خود را بیان نمایید و در این خصوص محدودیت داشتید. شرایطی را فرض کنید که دوست شما پستی مبنی بر مرگ یک از بستگان خود را در فیس‌بوک گذاشته است و شما تنها یک دکمه جهت پشتیبانی از آن دارید که آن هم دکمه لایک یا همان دوست داشتن است و در چنین شرایطی استفاده از Like مفهوم درستی ندارد و این همان جایی است که قابلیت Reactions وارد عمل می‌شود.

به گزارش نازوب، مدیر عامل فیس‌بوک در این خصوص می‌گوید:

Reactions به شما راه‌های جدیدی را در جهت انتقال علاقه، ترس، شوخ طبعی و ناراحتی می‌دهد. باید توجه داشت که این قابلیت دکمه dislike یا همان دوست نداشتن نیست اما در واقع امکان ارایه حس و حال صحیحی از شما را نظیر ناراحتی و همدلی یا لذت و دوستی را مهیا می‌کند. شما با عملی شدن این قابلیت قادر خواهید بود تا با نگهداشتن طولانی دکمه لایک، بخش‌های مختلف Reactions را مشاهده کنید.

احتمالا اکنون شما به چند ماه قبل و زمانی که گفته شد فیس‌بوک در حال کار بر روی دکمه dislike است فکر می‌کنید. اما بهتر است که این فکر را از ذهنتان خارج سازید، زیرا Reactions نیز در واقع تاحدودی راهی برای اجرای دکمه dislike بوده است.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان