ramazan
ramazan

مَپ چهره ، پوست صورت چه رازی از بیماری را فاش می کند

مَپ چهره ، پوست صورت چه رازی از بیماری را فاش می کند

از این پس به راحتی می توانید با توجه به پوست صورت بیماری های درون خود را تشخیص بدهید !

 

 

براساس آیورودا(طب سنتی) بسیاری از سطوح بدن ما بیماری‌های درونی بدن را منعکس می‌کنند. با توجه به نقشه صورت و پیدا کردن نقاطی از صورت خودتان که جوش می‌زند و یا لک دارد می‌توانید بیماری‌های درونی خودتان را تشخیص دهید. در بسیاری از موارد با استفاده از راه‌های ساده می‌توانید این مشکلات درونی را از بین ببرید. متن زیر را بخوانید و سلامتی خود را تضمین کنید.

با استفاده از نقشه صورت بالا می‌توانید تشخیص بدهید که چه مشکل درونی منجر به ایجاد لک روی صورت شما می‌شود. (به عددهایی که روی شکل نشان داده شده دقت کنید).

 

 مَپ چهره ، پوست صورت چه رازی از بیماری را فاش می کند

 
۱) پیشانی

ممکن است به معنی: مسائل و مشکلات مربوط به کبد و کیسه صفرا باشد

براساس تحقیقات انجام شده لکه‌هایی که روی پیشانی به وجود می‌آیند به سیستم عصبی و دستگاه گوارشی مربوط می‌شوند. به این معنی که احتمالا استرس و ایستایی داخلی باعث چنین مشکلاتی می‌شود. اگر پیشانی شما زیاد جوش می‌زند و یا لک دارد سعی کنید میزان چربی و غذاهای فرآوری شده را در رژیم غذایی خود کاهش دهید. هم‌چنین با استفاده از یوگا و مدیتیشن میزان استرس خود را پائین نگه دارید.
۲) بالای ابرو، سمت راست

ممکن است به معنی: مسائل و مشکلات کبدی که در اثر سرکوب احساسات به وجود می‌آید باشد

معمولا سرکوب کردن احساسات منجر به مشکلات بسیاری می‌شود از جمله این‌که چهره‌ی زیبا و دوست داشتنی شما را از بین می‌برد. اما با استفاده از الگوی خط شما می‌توانید تشخیص دهید که کدام اندام شما بیشتر در معرض خطر است. اگر شما یک خط عمودی یا لک روی ابروی سمت راست خود داشتید بدانید که سرکوب احساسات مخصوصا خشم منجر به بیماری کبد شما شده است.
۳) بالای ابرو، سمت چپ

یک خط در سمت چپ بالای ابرو نشان می‌دهد که احساسات شما بر روی طحال اثر بدی گذاشته است.
۴) چشم

ممکن است به معنای مشکلات روده‌ای و یا مشکلات تیروئیدی باشد

بر طبق نقشه صورت چشم نیز می‌تواند گویای مشکلات ویژه‌ای باشد، اگر دیدید که سفیدی عنبیه افزایش پیدا کرده، می‌تواند بیانگر این باشد که دچار بیماری دژنراتیو مفاصل شده‌اید. پراز لکه بودن عنبیه می‌تواند نشانگر جذب ضعیف مواد غذایی در روده باشد. اگر یک حلقه نور در اطراف عنبیه مشاهده کردید باید استفاده از قند و نمک را کاهش دهید.
۵) زیر چشم

بر طبق نقشه صورت جوش های زیر چشم ممکن است به معنای اختلال در عملکرد کلیه باشد

پف و ورم کردن زیر پلک‌ها نشان‌دهنده‌ی اختلال کلیوی است و مصرف آب به درمان آن کمک خواهد کرد. سعی کنید ادویه‌جات و ترشی‌جات به مواد غذایی اضافه کنید و خوب آن‌ها را بجویید.
۶) گونه

ممکن است به معنای متابولیسم آهسته، جذب کم مواد مغذی و مسائل ریوی باشد

لک یا تغییر رنگ گونه‎‌‌ها می‌تواند نشان‌دهنده سوخت و ساز ضعیف بدن و جذب کم مواد مغذی مانند آهن و اسیدفولیک باشد. علاوه بر این‌ها لکه‌های گونه نشان‌دهنده مشکلات ریوی است که بهتر است تمرینات تنفسی زیادی انجام دهید.

اما باید توجه داشت که آکنه بر روی گونه‌ها ممکن است از یک گوشی تلفن همراه و یا رو بالشی کثیف منتقل شود. مطمئن شوید که دست  و صورت خود را و لوازم جانبی شما همواره تمیز باشد.
۷) بینی

احتمالا به معنی مشکلات مربوط به خون و قلب باشد.

بینی مرتبط با سیستم گردش خون است و جوش‌ها و لکه‌هایی که در این منطقه وجود دارد به احتمال زیاد نشان‌دهنده یک مسئله فشارخون باشد. اگر چنین جوش‌هایی در کنار بینی خود دیدید بنابراین سعی کنید اسیدهای چرب(آووکادو و روغن زیتون) را در رژیم غذایی خود افزایش دهید و از الکل، قهوه و غذاهای ادویه دار اجتناب کنید.
۸) لب‌ها

براساس نقشه صورت جوش ‌های روی لب ممکن است به معنای مشکلات روده باشد.

همان‌طور که در نقشه صورت بالا می‌بینید لب‌ها یک بینش کلیدی راجع به عملکرد روده‌ها ارائه می‌کنند، قهوه‌ای بودن لب‌ها ممکن است به دلیل سوهاضمه و عملکرد ضعیف آنزیم‌ها باشد. بنابراین سعی کنید پروبیوتیک بیشتری به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

لب‌های رنگ‌پریده اولین نشانه‌ی کم‌خونی است، بنابراین استفاده از سبزیجات و سایر غذاهای غنی از آهن را افزایش دهید. اما در صورتی که احساس کردید لب‌های شما متمایل به آبی شده است شاید به دلیل جذب اکسیژن ضعیف است. در حالی که تغییر رنگ لب پائین نشان‌دهنده یک اختلال در روده‌ها را نشان می‌دهد. تغییر رنگ در حاشیه و کناره‌های لب ‌ها احتمالا یک بیماری کلیه را نشان می‌دهد.
۹) زبان

زبان ممکن است به معنای مسائل ریوی باشد

زبان بسیاری از اختلالات داخلی را نشان می‌دهد، بنابراین سعی کنید هر روز صبح آن را بازرسی کنید. اگر دایره‌های سفید رنگ در پشت و وسط زبان دیده شود به معنی جمع‌شدن سموم در روده‌ها است. اما اگر خراش‌هایی در لبه‌های زبان خود دیدید به معنی مشکلات ریوی است و ورزش‌های هوازی ومدیتیشن برای شما توصیه می‌شود.
۱۰) چانه

بر طبق نقشه صورت دهمین مکان برای تشخیص بیماری‌ها چانه است که جوش های این منطقه ممکن است به دلیل عدم تعادل هورمونی ایجاد شوند.

جوش‌ها و لکه‌هایی که در چانه شما دیده می‌شوند ممکن است به دلیل استرس و عدم تعادل هورمونی باشد. خواب کافی و ورزش لکه‌های موجود در این منطقه را کاهش خواهد داد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان