طرز تهیه تصویری خوراک گوشت و ذرت

طرز تهیه تصویری خوراک گوشت و ذرت

مواد لازم:

گوشت خورشتی 300 گرم
پیاز درشت 1 عدد
روغن زیتون 1-2 قاشق غذاخوری
ذرت 1 پیمانه پخته
اویشن , نمک و فلفل به میزان لازم
شیر تبخیر شده (اوپوری تد میلک) یا خامه به مقدار لازم

 

طرز تهیه:

1- پیاز نگینی خرد شده را در روغن زیتون تفت دهید تا سبک شود. گوشت قیمه شده را اضافه کرده و تفت دهید تا اب ان جذب شود(به جای گوشت میتوانید از مرغ فیله شده استفاده کنید).

2- نمک و فلفل پاشیده و مقدار خیلی کمی اب اضافه کنید( در حدی که فقط گوشت کمی بخار پز شود) در ظرف را بگذارید. در حدود نیم ساعت  کافیست.

3- ذرت پخته  و اویشن را اضافه کنید و چند دقیقه زمان بدهید تا با گوشت طعم دار شود. اگر از ذرت شیرین یا منجمد استفاده میکنید نیاز به پخت قبلی ندارد (کنسرو ذرت هم برای این کار مناسب است) ترکیب پخته شده گوشت و ذرت را بکوبید. یا در فود پراسسور بریزید (من فقط با پشت قاشق کمی انها را خرد کردم) خامه یا شیر تبخیرشده (اوپوری تد میلک ) را بر اساس ذایقه خودتان اضافه کنید.

 

 

طرز تهیه تصویری خوراک گوشت و ذرت

طرز تهیه تصویری خوراک گوشت و ذرت

4- با مقدار کم خامه هم خیلی طعم میگیرد و خوشمزه میشود. در ظرف سرو ریخته و روی ان را با خامه با شیر غلیظ شده تزیین کنید. این غذا را به صورت ساندویچ و رول و یا در کراست های کوچولو به صورت کاسه ای میتوانید سرو کنید. نوش جان

طرز تهیه تصویری خوراک گوشت و ذرت

نکته: میتوانید به جای شیر تبخیر شده ( او پو ری تد) از شیر تغلیظ شده غیر شیرین (کاندنس میلک)  استفاده کنید.

 

هردوی انها کاملا غلیظ و مناسب هستند اما کاندنس میلک یک نوع  هم  با طعم شیرین دارد که بیشتر برای استفاده در قهوه و دسر ها کاربرد دارد. که البته هردوی این شیرها نوع کم چرب و بدون چرب هم دارند که رژیمی تر است.

 

یک تجربه شخصی که ربطی به این رسپی ندارد و فقط اطلاعات عمومی در نظر بگیرید, اینکه کاندنس میلک در تماس با ترکیبات اسیدی کاملا سفت میشود.

 

مطالب مرتبط

 

خوراک گوشت و رشته

طرز تهیه خوراک مرغ مکزیکی با مایکروفر

ناهار خوشمزه با طرز تهیه خوراک سوسیس بوقلمون

آموزش پخت خوراک زبان گوساله

 

 

 

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان