ramazan
ramazan

نگاهی به انسان هایی با عجیب ترین چشم ها (عکس)

نگاهی به انسان هایی با عجیب ترین چشم ها (عکس)

در اطراف ما کم نیستند چیزهای عجیب وغریبی که شاید به ذهنمان هم نرسد اما با چشمانی گردشده عجیب ترین حقایق دنیا را پیرامون خودمی بینیم و حس می کنیم. عکس هایی از عجیب ترین انسانهای دنیا با چشمهای عجیب تر!!

 

چشم، عضوی مهم و در عین حال پرکار در بدن است که هر گونه اشکال در آن می تواند بسیار بد و ناخوشایند باشد. برخی مواقع این عضو می تواند به حالتی عجیب و نادر تبدیل شود. گاهی نیز انسان ها با استفاده از چشم هایشان سعی در ثبت رکوردهای مختلف می کنند.

** دو مردمک در یک چشم

 

نگاهی به انسان هایی با عجیب ترین چشم ها (عکس)

یکی از بیماری های عجیبی که افراد مختلفی در دنیا به آن مبتلا هستند “دومردمک” نام دارد که در این بیماری فرد داخل چشمانش دو مردمک دارد. تاریخ نگاران چینی اعلام کرده اند که وزیر کشور چین در سال های ۹۹۵ میلادی دچا این مشکل بوده است.”لیو چونگ” با این مشکل عجیبش باز هم توانسته بود به مقام بالایی برسد و البته چهره ای وحشتناک داشته است. این روزها نیز افرادی هستند که به این مشکل مبتلا هستند اما تعداد آن ها زیاد نیست.

** مردی بدون چشم راست

 

نگاهی به انسان هایی با عجیب ترین چشم ها (عکس)

نداشتن یک چشم شاید عجیب نباشد اما در مورد “بیلی اون” این موضوع کمی متفاوت است. او به طور کامل چشم راست ندارد و بر روی صورتش یک سوراخ بزرگ ایجاد شده است. در سال ۲۰۰۹ او دچار یک سرطان بدخیم شد که پزشکان برای جلوگیری از پیشرفت آن مجبور به تخلیه تمام و کمال چشمانش شدند. او این روزها با استفاده از این چشم نداشته کسب در آمد می کند و نقش زامبی ها را بازی می کند. او حتی می تواند دستش را از دهان به چشمش برساند.

** چشمان بیرون زده

 

نگاهی به انسان هایی با عجیب ترین چشم ها (عکس)

“کیم گودمن” چند سالی است که با حرکت عجیب خود همه را شگفت زده کرده است او رکورددار خارج کردن چشمش از حدقه است.  انی خانم در شیکاگو زندگی می کند و چشمانش می تواند ۱۲ میلیمتر از داخل کاسه چشم خارج شود. اندازه خروج چشم های او در سال ۲۰۰۷ به ثبت رسید.

** قرار دادن دندان در چشم

 

نگاهی به انسان هایی با عجیب ترین چشم ها (عکس)

نابینا شدن مشکلی است که ممکن است به دلایل مختلف رخ دهد و در شرایط خاصی است که برخی می توانند بینای خود را بار دیگر به دست بیاورند.”مارتین جونز” کسی است که با یک روش بسیار عجیب بیناییش بازگشت. پزشکان بخشی از دندان او را در داخل چشمش قرار دادند و به این وسیله او بار دیگر می تواند ببیند. البته پس از او پزشکان توانستند ۶۰۰ نفر دیگر را نیز با این حرکت بینا کنند.

** پرتاب شیر از چشم

 

نگاهی به انسان هایی با عجیب ترین چشم ها (عکس)

“ایکر یالمیز” در سال ۲۰۰۴ توانست یکی از عجیب ترین و منحصر به فرد ترین رکوردهای دنیا را بشکند. این جوان ۲۸ ساله توانست شیری را از چشمش به فاصله ۲٫۷ متری پرتاب کند تا یکی از قوی ترین عضلات چشمی دنیا را به ثبت برساند. این رکورد همچنان نیز در دست خودش است.

 

مطالب مرتبط

 

عکس های خفن از عجیب ترین انسان های دنیا!

عجیب ترین زن و شوهر دنیا! تصاویری

عجیب ترین رابطه جنسی این خانم! + (عکس)

پسری که عجیب ترین چهره دنیا را دارد (عکس 18+)

ترسناک ترین مار عجیب و خاص دنیا (عکس)


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان