داغ ترین اخبار تاسف بار ایران در هفته ای که گذشت | سیاسی، اجتماعی

داغ ترین اخبار تاسف بار ایران در هفته ای که گذشت | سیاسی، اجتماعی

بخش خبری وب سایت نازوب، گزیده ای از داغ ترین رویدادهای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و جامعه ایران را در هفته ای که گذشت مرور می کنیم.

پیشنهاد جنجالی کارشناس «من و تو» در رابطه با بالا رفتن نرخ ارز و گرانی‌ها خبرساز شد

جناب دکتر اسدی
مردم یه سوال مهمی که از حتی از ما می پرسند این که در ارتباط با کالاهای اساسی مثل طلا، فرش و ارز چه باید بکنند پیشنهادتون چیه؟

 

داغ ترین اخبار تاسف بار ایران در هفته ای که گذشت | سیاسی، اجتماعی

 

من اولا این و با دلی پر درد به هموطنان خودم عرض می کنم شرایط بسیار سختی پیش رو دارند تنها راه حلی که به نظر می رسد این است که:

هر شهروندی خودش بشود یک حرفه ای و اون کالاهایی که فکر می کنه تقاضای بیشتری دارد و نیاز اساسی هست اونها را بخرند و در خانه و انبار نگهداری کنند!

و وقتی که هزینه کالاهای اساسی اشون افزایش پیدا کرد خب این کالاهایی که افزایش یافته و در انبارهاشون نگهداری کردند می تونند به بهای بالاتری بفروشند که تا اندازه ای بتوانند جبران کنند مثل گوشت و مرغ و کالاهای ضرروی !!!!!

 

 

تجاوز تکان دهنده به دختر کنکوری به بهانه انتخاب رشته

 

داغ ترین اخبار تاسف بار ایران در هفته ای که گذشت | سیاسی، اجتماعی

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری فردی که در پوشش ارائه مشاوره درسی دختری را فریب و با ضرب و شتم مورد آزار و اذیت قرار داده بود، خبر داد.

 

چندی پیش پرونده ای با شکایت خانمی 18 ساله با هویت معلوم از شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران مبنی بر آزار و اذیت به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد

که در آن شاکی پرونده گفت که از سوی فردی که برای مشاوره تحصیلی به منزل وی مراجعه کرده مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

 

شاکی پرونده در اظهاراتش به کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت : پس از اتمام آزمون کنکور سراسری فردی به نام محمود که برای مشاوره تعیین رشته با منزلمان تماس های زیادی داشت

و حق الزحمه خود را نیز به صورت کامل دریافت کرده بود، برای تعیین رشته کنکور دانشگاه بامن تماس گرفت و با ارسال پیغام های متعدد در پیام رسان ها و به بهانه ملاقات برای تعیین رشته مرا به خانه اش در خیابان پاسداران کشاند

و در آنجا با خوراندن آب میوه مسموم ، مرا ضرب و شتم مورد آزار و اذیت قرار داد.

 

 

کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با مراجعه به محل سکونت محمود 34 ساله در خیابان پاسداران اطلاع پیداکردند که وی به صورت ناگهانی متواری شده است

 

لذا اقدامات پلیسی ومراقبت های نامحسوس از محل زندگی متهم در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و سرانجام متهم در زمان مراجعه به محل سکونتش در اقدامی غافلیگرانه و قبل از هرگونه اقدام برای فرار ، دستگیر و به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

 

به گزارش نازوب، براساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی پایتخت، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت:

با اعتراف صریح متهم به فریب شاکی و اقدام به آزار و اذیت وی قرار قانونی از سوی مقام قضایی صادر و متهم روانه زندان شد .

 

 

زنده شدن جنجالی نوزاد 6 ماهه در غسالخانه ارومیه

 

داغ ترین اخبار تاسف بار ایران در هفته ای که گذشت | سیاسی، اجتماعی

رئیس سازمان آرامستان شهرداری ارومیه در خبری از جان گرفتن یک نوزاد ۶ ماهه در غسال‌خانه باغ رضوان ارومیه یک شب بعد از فوت و ارجاعش به باغ رضوان جهت دفن خبرداد.

 

پیرو اخبار منتشرشده درباره زنده شدن نوزاد شش ماهه، رییس سازمان آرمستان های شهرداری ارومیه خبر فوق را تایید کرد و گفت: نوازد شش ماه که شب قبل از ارجاع به باغ رضوان فوت شده بود در زمان غسل میت در غسالخانه دوباره دیده به جهان گشود .

 

حجت الاسلام و المسلمین امیر عباس عابدینی در شرح ماجرا اظهار کرد:

پدر فرزندان دوقلوی فوت شده که یک شب پس از فوت جهت غسل فرزندان برای دفن به غسالخانه باغ رضوان ارومیه مراجعه کرده بود که یکی از نوزادان در حین غسل دادن جان گرفت و گریه کرد.

 

وی افزود: بر اساس نظر پزشک معالج، این نوزاد همه علائم حیاتی خود را از دست داده بود و پزشک بیمارستان نیز فوت این نوزاد را تائید کرده بود که دوباره زنده شد.

 

 

کشف تکان دهنده و جنجالی پرچم داعش در اهواز پس از عملیات تروریستی| ایران امنیت دارد؟!!

 

داغ ترین اخبار تاسف بار ایران در هفته ای که گذشت | سیاسی، اجتماعی

 

جواد کاظم نسب الباجی چهارشنبه در گفت وگویی اظهار داشت:

عصر دیروز جلسه چهار ساعته ای در کمیسیون امنیت ملی مجلس با حضور وزیران کشور، اطلاعات و فرماندهان ارتش، سپاه، استاندار و مدیر کل اطلاعات خوزستان و تعدادی زیادی از نمایندگان برگزار شد که در این نشست گزارش هایی ارائه و علل و عوامل حادثه تروریستی شنبه در اهواز بررسی شد.

 

کاظم نسب الباجی اضافه کرد:

در این نشست مسئولان و نمایندگان خوزستان گزارش هایی درباره مشکلات و وضعیت امنیتی، معیشتی، اجتماعی و سیاسی استان ارائه دادند همچنین قرار شد برنامه هایی از نظر امنیتی، اجتماعی و سیاسی در خوزستان اجرا شود تا از وقوع حوادث مشابه پیشگیری شود.

 

 

وی با تاکید بر ریشه یابی همه جوانب این حادثه و مشخص شدن کشورهای پشتیبانی کننده، تصریح کرد:

در این جلسه برخی سوالات درباره علت وقوع این حادثه تروریستی مطرح شد از جمله اینکه چرا در روز رژه ارتش این حادثه رخ داده، بدون اینکه کسی مطلع شود.

 

*مستندات داعش در ترور اهواز

کاظم نسب الباجی با بیان اینکه مستندات به دست آمده نشان می دهد این حمله تروریستی توسط عوامل داعش اجرا شده است گفت:

ویدیویی که از شبکه مرتبط با داعش (الاعماق) منتشر شده همچنین ادبیاتی که در این ویدیو به کار رفته بیانگر این است که این حادثه کار گروه تجزیه طلب الاحوازیه نیست.

 

وی با اشاره به شناسایی پنج تروریستی که در حمله مسلحانه شرکت داشتند، افزود:

احمد منصوری، محمود منصوری، جواد سواری و علی بدوی در این حادثه دست داشتند و یک نفر نیز که در میان پیکرهای شهدا بوده به تازگی شناسایی شده که از اهالی یکی دیگر از استان های کشور است اما هنوز هویت او به درستی مشخص نشده است.

 

 

کاظم نسب الباجی اضافه کرد:

2 برادر در این حمله تروریستی شرکت داشتند که 2 برادر دیگر آنها جزو گروه های منتسب به داعش بوده و پیش از این در سوریه کشته شده اند.

به گفته وی افرادی که در ویدیوی منتشر شده صحبت می کنند، ادبیات ایدئولوژیکی و دینی افراطی دارند و کار خود را جهاد و مبارزه با کفر قلمداد می کنند، که با ادبیات گروه های تجزیه طلب همچون الاحواز که درباره دفاع از قوم عرب و جدایی طلبی است، تفاوت دارد.

وی درباره اینکه زمان ویدیوی منتشر شده مشخص نیست اظهار داشت:

بررسی ها نشان می دهد ویدیو مربوط به همین حادثه بوده و تصاویر افراد با تروریست های کشته شده در حادثه تطابق دارد.

کاظم نسب الباجی اضافه کرد: در خانه تیمی که از این گروه تروریستی کشف شده نیز مستنداتی همچون پرچم داعش پیدا شده است.

 

 

جزئیات عجیب بسته معیشتی برای خانوارهای کم درآمد! تنها 10 میلیون نفر نیاز به این بسته دارند!!!!!

 

داغ ترین اخبار تاسف بار ایران در هفته ای که گذشت | سیاسی، اجتماعی

 

یک مقام ارشد دولت جزئیات بسته معیشتی خانوار که در حال نهایی شدن است را تشریح کرد که بر اساس آن این بسته به خانوارهای با درآمد زیر سه میلیون تومان درآمد تعلق می‌گیرد.

وی با اشاره به جزئیات آخرین مدل بررسی شده به منظور افزایش معیشت خانوارها اظهار داشت: تاکنون مدل‌های مختلفی بررسی شده، اما نتیجه‌بخش نبوده است.

 

‌آخرین شیوه و راهکاری که بررسی شد این بود که بتوانیم برای خانوارهایی که درآمد کمتر از 3 میلیون تومان دارند فکری بکنیم.

جزئیات جدید از بسته معیشتی خانوار

 

این خانوارها بر اساس اطلاعات برآورد شده 9 تا 10 میلیون نفر هستند که با در نظر گرفتن بُعد خانوار 3.2 نفر حدود 30 میلیون نفر را دربرمی‌گیرد.

وی در مورد میزان پرداختی به خانوار گفت:‌ به طور متوسط صد هزار تومان برای خانوار در مقاطع مختلف در نظر گرفته خواهد شد.

 

این مقام ارشد دولت با بیان اینکه کل اعتبار پیش‌بینی شده برای افزایش قدرت خرید اقشار ضعیف 5 تا 6 هزار میلیارد تومان است، تصریح کرد:

پیش‌بینی این است که بتوان در قالب کارت خرید نقدی اقدام کرد و احتمالاً 2 تا 5 بسته معیشتی در نظر بگیریم. اهداف مختلفی دنبال می‌شود تا علاوه بر رونق تولید کالاهای داخلی، بخشی از کاهش قدرت معیشت دهک‌های پایین جبران شود.

 

 

وی به جلسه اخیر با معاون اول رئیس جمهور اشاره کرد و افزود: سناریوی احتمالی بررسی شده و مسئولیت کار بر عهده وزارت رفاه است.

افراد با بانک‌های اطلاعاتی غربالگری شده تا بتوانیم خانوارها را شناسایی کنیم. برای این منظور متوسط درآمد خانوار طی یک تا دو سال گذشته بررسی و در مورد آنها تصمیم‌‌گیری می‌شود.

این مقام ارشد دولت در مورد سناریوی افزایش 5 درصدی حقوق کارمندان افزود: این موضوع در اولویت بعدی قرار دارد، اما اگر کارمندی مشمول حقوق زیر 3 میلیون تومان باشد، می‌تواند از این بسته بهره‌مند شود.

 

 

داعش: حمله اهواز آخرین حمله نیست و نخواهد بود

 

داغ ترین اخبار تاسف بار ایران در هفته ای که گذشت | سیاسی، اجتماعی

سخنگوی داعش امروز-چهارشنبه- مدعی شد حمله تروریستی به رژه نیرو‌های مسلح کشورمان در اهواز، آخرین حمله این گروه تروریستی در ایران نخواهد بود.

سخنگوی داعش با انتشار پیامی صوتی مدعی شد: «حمله اهواز، آخرین حمله نخواهد بود.»

در حمله تروریستی روز شنبه به رژه نیرو‌های مسلح کشورمان در اهواز ابتدا گروه الاحوازیه مسئولیت ایرن حمله را بر عهده گرفت و داعش نیز همزمان مدعی شد این حمله کار آنها بوده است.

 

در این حمله تروریستی ۲۵ تن شهید و ده‌ها تن زخمی شدند.

سخنگوی داعش اضافه کرد: «فرزندان خلیفه اثبات کردند که چقدر امنیت ایران شکننده است.»

 

 

حمله مرگبار تروریستی به مردم اهواز در رژه

 

داغ ترین اخبار تاسف بار ایران در هفته ای که گذشت | سیاسی، اجتماعی

 

کشتار هولناک مردم اهواز در رژه نیروهای مسلح اهواز صبح امروز توسط تروریست های مسلح. که متاسفانه تا کنون 29 نفر از هموطنان عزیز اهوازی کشته و بیش از 53 نفر زخمی شدند. بخش خبری وب سایت نازوب این گزارش در حال تکمیل است…

به گزارش نازوب به نقل از خبرگزاری های معتبر صبح امروز در جریان رژه نیروهای مسلح در اهواز، تروریست‌ها از محلی در خارج میدان رژه، در یک عملیات کور تروریستی، مردم عادی را به گلوله بستند.

 

هرچند این جنایت تروریستی منجر به شهادت تعدادی از هم‌وطنان‌مان شد اما لحظه‌های ماندگاری از همدلی نیروهای مسلح با مردم را نیز ثبت کرد.

فاطمه رحیماویان عکاس خبرگزاری فارس در اهواز، در شرایط خطرناک حمله تروریستی در اهواز، مشغول ثبت این جنایت تروریست‌هاست.

 

داغ ترین اخبار تاسف بار حوادث ایران در این هفته

داغ ترین اخبار و تصاویر هنرمندان مشهور کشور

جنجالی و داغ ترین موضوع سایت های شبکه های اجتماعی /عکس

جدیدترین عکس و خبرهای داغ و جنجالی بازیگران کشور


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان