جدید و برترین فیلم های سینمایی دنیا (عکس)

جدید و برترین فیلم های سینمایی دنیا (عکس)

در این بخش از سایت نازوب می توانید با مطالعه به بهترین فیلم های مورد علاقه خود دست یابید و از دیدن آنها لذت ببرید.

 

نازوب؛  کیث کیمبل، از وب‌سایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند. متاکریتیک وبسایتی تجاری است که نقدهای منتقدین در خصوص فیلم های سینمایی، بازی ها، آلبوم های موسیقی، سریال ها، دی وی دی ها و اخیراً کتاب ها را جمع آوری می نماید. بنابراین می توانید موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.

 

جدید و برترین فیلم های سینمایی دنیا (عکس)

 

با نوبت اکران اول جولای 2016، فیلم سینمایی “افسانه تارزان” (The Legend of Tarzan) داستان لرد گریستوک (با بازی الکساندر اسکارسگارد) را به تصویر می کشد که به جنگل بازمی گردد و بار دیگر تارزان می شود. وی با حضور همسرش جین (با بازی مارگو رابی) در کنارش، به عنوان نماینده تجاری به کنگو می رود و در نهایت خود را در میان بازی مرگباری می یابد که طراح آن کاپیتان لئون رام (با بازی کریستوف والتس) است. دیوید ییتز که چهار فیلم آخر سری فیلم های هری پاتر را کارگردانی نموده، سکان کارگردانی این فیلم را به عهده داشته و ساموئل ال. جکسون، جیمون هونسو و جان هرت از دیگر بازیگران آن هستند.

 

جدید و برترین فیلم های سینمایی دنیا (عکس)

“یوگا هوزِرز” (Yoga Hosers)، بعد از فیلم “عاج فیل” (Tusk) دومین فیلم از “سه‌گانه شمال حقیقی” ساخته کوین اسمیت است که ماجرای کالین سی (با بازی لیلی-رز دپ) و کالین اِم (با بازی هارلی کوئین اسمیت)، کارمندان یک خوار و بار فروشی را روایت می کند که یک نیروی شیطانی باستانی را زیر فروشگاه پیدا می کنند و این نیروی شیطانی شامل نازی های ریزه میزه ای از جنس سوسیس به نام براتزی می شود. جانی دپ که در فیلم اول این سه‌گانه بازی کرده بود، برای فیلم دوم نیز بازگشته و نقش بازرس گای لاپوانت را بازی می کند، در حالی که بازیگران دیگر فیلم جاستین لانگ در نقش مربی یوگا و هیلی جوئل اسمنت در نقش هیتلر کانادا هستند. این فیلم که قرار است 29 جولای 2016 اکران شود، با اکران در جشنواره ساندنس، نقدهای ضعیفی دریافت کرد.

 

جدید و برترین فیلم های سینمایی دنیا (عکس)

 

آنطور که آخرین تریلر فیلم سینمایی “آبهای کم عمق” (The Shallows) نشان می دهد، بلیک لایولی باید خیلی متکی به خود شده باشد که با حمله یک کوسه سفید بزرگ، حدود 200 یارد از ساحل دور می شود. این کوسه که او را تعقیب می کند و رهایش نمی کند، باعث می شود که او در صدد کشیدن نقش ای برمی‌ آید تا بتواند زنده بماند. اگر می خواهید از عاقبت او سر در بیاورید، تا روز 24 ژوئن 2016 منتظر بمانید تا این فیلم روی پرده سینماها بیاید. ژاومه کویت-سرا کارگردانی این فیلم را انجام داده و فیلمنامه آن را آنتونی جاسوینسکی نوشته است.

 

جدید و برترین فیلم های سینمایی دنیا (عکس)

آلن گانیول و ژان-لو فلیچیولی، کارگردانان فیلم “گربه ای در پاریس” (A Cat in Paris) باز هم با انیمیشن گانگستری دیگری آمده اند که داستان آنها این بار در نیویورک اتفاق می افتد. لئو بیماری اسرارآمیزی دارد که به او امکان خارج شدن از بدنش و گشت زدن در شهر مانند یک شبح را می دهد. وقتی شهر نیویورک به علت دستکاری تغذیه برق شهر از سوی یک مجرم، غرق در هرج و مرج می شود، لئو با الکس، پلیسی که در بیمارستان با او آشنا می شود، همکاری می کند تا شهر را نجات دهد. فیلم سینمایی “پسر شبحی” (Phantom Boy) روز 15 جولای 2016 اکران خواهد شد.

 

جدید و برترین فیلم های سینمایی دنیا (عکس)

 

فیلم سینمایی “کتانی” (Kicks) که در روز نهم سپتامبر 2016، در سینماهای منتخب اکران می شود، داستان پسر 15 ساله ای به نام برندون (با بازی هنرمند تازه کار جاکینگ گیلوری) را تعریف می کند که فقیر و سختکوش است. روزی یک تبهکار محلی به نام فلاکو، کتانی های نوی ایر جوردنز او را از پاهایش می دزدد. برندون که مصمم است تا کتانی هایش را پس بگیرد و دو تا از بهترین دوستانش به مأموریتی خطرناک می روند تا این کتانی ها را بگیرند. جاستین تیپینگز با ساخت این فیلم، اولین فیلم بلندش را تجربه کرده و”کتانی” با اکران در جشنواره امسال ترایبکا نقدهای خوبی دریافت کرد و البته جایزه فیلمبرداری را نیز برد.

 

جدید و برترین فیلم های سینمایی دنیا (عکس)

برت رپکین (نویسنده/کارگردان) موضوع مستند سال 2006 خود با عنوان “اسپیسمن: اودیسه بیسبال” (Spaceman: A Baseball Odyssey) را منبع الهام خود برای اولین تجربه فیلم بلندش قرار داده که نام آن را “اسپیسمن” (Spaceman) گذاشته است. جاش دوهامل در نقش بیل “اسپیسمن” لی، یک بازیکن بیسبال، نقش آفرینی می کند که در سال های 1969 تا 1978 برای بوستون رد ساکس و در سال های 1979 تا 1982 برای مونترئال اکسپوس بازی می کرد. این فیلم روز 19 اوت 2016 روی پرده سینماها می رود.

 

جدید و برترین فیلم های سینمایی دنیا (عکس)

اخبار و یادداشت های کوتاه درباره فیلم هایی که قرار است ساخته شوند:

•    جان بویگا در دنباله فیلم “حاشیه اقیانوس آرام” (Pacific Rim) با عنوان “حاشیه اقیانوس آرام: گرداب” (Pacific Rim: Maelstrom) به کارگردانی استیون اس. دی‌نایت نقش آفرینی خواهد کرد.

•    آنتونی هاپکینز به مارک والبرگ و جاش دوهامل پیوست تا در فیلم “تبدیل‌شوندگان: آخرین شوالیه” (Transformers: The Last Knight) به کارگردانی مایکل بی، بازی کند.

•    کیت بلانشت، الیزابت بنکس، میندی کیلینگ و هلنا بونهام کارتر به ساندرا بولاک پیوستند تا در فیلمی دیگر از “یازده یار اوشن” (Ocean’s Eleven) این بار با بازیگران زن، به کارگردانی گری راس، بازی کنند. (منبع: Playlist و Showbiz 411)

•    رندال والاس در حال نوشتن دنباله ای بر فیلم “مصائب مسیح” (The Passion of the Christ) برای مِل گیبسون و به کارگردانی خود گیبسون است که به زنده شدن دوباره عیسی می پردازد. (منبع: THR)

•    ساشا بارون کوهن در فیلم “مَندریک شعبده‌باز” (Mandrake the Magician) به کارگردانی و نویسندگی ایتان کوهن بازی خواهد کرد. (منبع: The Tracking Board)

•    آرون کَتز فیلم مهیج “جوزا” (Gemini) با بازی جان چو، زوئی کراویتز و لولا کرک را کارگردانی خواهد کرد. (منبع: THR)

•    جنیفر لارنس و آدام مک‌کی (کارگردان) برای فیلمی زندگی‌نامه ای درباره الیزابت هولمز، مدیر عامل کمپانی جنجالی آزمایش خون ثِرانوس، با هم همکاری خواهند کرد. (منبع: Deadline)

•    کیت وینسلت در حال مذاکره برای پیوستن به ادریس البا در فیلم “بُت” (The Idol) به کارگردانی هانی ابو اسد است که فیلمی اقتباسی از رمان “کوه بین ما” (The Mountain Between Us) نوشته چارلز مارتین است. (منبع: THR)

•    هیلاری سوانک و کاثرین واترستون به چنینگ تیتوم، دنیل کریگ، رایلی کیو، آدام درایور، کاثرین هایگل و سث مک‌فارلین پیوسته اند تا در فیلم “لوگان لاکی” (Logan Lucky) به کارگردانی استیون سودربرگ بازی کنند. (منبع: The Playlist و EW)

•    آنجلینا جولی در حال مذاکرات اولیه برای پیوستن به فیلم “قتل در قطار سریع السیر شرق” (Murder on the Orient Express) فیلم بازخلق شده ای به کارگردانی کنث برانا است. برانا نقش هرکول پوآرو را بازی خواهد کرد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان