ramazan
ramazan

اینستاگرام و صفحات جدید برای کسب و کار

اینستاگرام و صفحات جدید برای کسب و کار

با توجه به استفاده از شبکه های اجتماعی و روند روز افزون استفاده از دنیای مجازی تمامی شبکه های اجتماعی در حال آماده سازی هر چه بهتر برای کاربران است و ایجاد فضای راحت تر و مطمئن تر برای تجارت و کسب و کار.

 

به زودی در اینستاگرام نیز شاهد صفحاتی ویژه کسب و کار خواهید شد.

 

 

در عین حال ماجرا فقط در این حد هم نیست و کسب و کارهای مختلف هم از این پلتفرم استفاده می‌کنند تا به تبلیغ محصولات خود، به‌اشتراک‌گذاشتن اخبار درباره وقایع و بروزرسانی‌ها و سایر امور بپردازند.

 

تا به حال افرادی که در حوزه‌های مختلف کسب و کار در اینستاگرام فعالیت می‌کردند مجبور بودند از پروفایل‌های عادی استفاده کنند. البته اگر بخاطر بیاورید در ماه می اینستاگرام اعلام کرد قرار است این ماجرا تغییراتی بکند.

 

به نظر می‌رسد که آن تغییرات در حال انجام است. در واقع قرار است برخی صفحات خاص کسب و کار در اروپا، خاورمیانه و آسیا به راه بیفتند. این موضوع به این معنی خواهد بود که در این مناطق می‌توانید تغییرات یاد شده و ایجاد این صفحه‌های جدید را به‌زودی ببینید.

 

اگر بار اول است که این خبر را می‌خوانید و کنجکاو شده‌اید بدانید این صفحات جدید دقیقا چه ویژگی‌های منحصر به فردی دارند باید گفت که پروفایل‌های مخصوص کسب و کار راه‌های ساده‌تر و موثرتری را برای در ارتباط قرار گرفتن با مشتری‌ها در اختیار صاحبان کسب و کار قرار می‌دهند. در عین‌ حال این صفحات نمودارها و آمار و ارقام ارزشمندی هم در اختیار صاحب صفحه می‌گذارد که می‌تواند از آن‌ها برای تحلیل بهتر بازخوردها بهره گیرد.

 

همچنین برای کسب و کارها این امکان ایجاد می‌شود که گروه‌های جمعیتی خاصی را هدف قرار دهند. این صفحات پس از مناطق یادشده نهایتا در ایالات متحده آمریکا، استرالیا و نیوزیلند هم در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت.

اخبار تکنولوژی – دیجی کالا

 

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان