پرتاپ دختر زیبای 17 ساله از پشت بام (عکس)

مجموعه : اخبار حوادث
پرتاپ دختر زیبای 17 ساله از پشت بام (عکس)

پرتاپ دختر 17 ساله از پشت بام (عکس)

 

 

به گزارش وب سایت نازوب، باز هم خبر یک حادثه تلخ را در بخش حوادث می خوانیم تنها هدف انتشار این خبرهای ناگوار درس عبرت گرفتن از حقایق زندگی است تا ما دچار چنین خطاها و انجام حوادث دردناکی نشویم .

 

 

دادستان عمومی و انقلاب بجنورد از پرتاب دختر ١٧ساله از پشت‌بام ساختمان ۲ طبقه مسکونی و دستگیری دو متهم در این خصوص خبر داد.

 

پرتاپ دختر زیبای 17 ساله از پشت بام (عکس)

 

مسلم محمدیاران اظهار کرد: دختر ١٧ ساله اهل حصار گرمخان بجنورد، غروب دیروز شنبه از پشت‌بام ساختمان ٢ طبقه مسکونی به داخل کوچه پرتاب شد.

 

 

یاران افزود: بلافاصله پس از وقوع این حادثه دستگاه قضایی دست‌به‌کار شد و با حضور بازپرس شعبه یک بجنورد در محل حادثه تحقیقات میدانی در خصوص علت حادثه و شناسایی عامل یا عاملین این سقوط مرگبار شروع شد.

 

 

وی بدون اشاره به این‌که عامل یا قاتل این حادثه که منجر به مرگ دختر ١٧ساله شده، چه کسی است از دستگیری ٢ متهم در این خصوص داد.

 

 

وی گفت: در کمتر از ٢٤ ساعت زوایای پیدا و پنهان این حادثه موردبررسی قضایی قرار گرفت و اکنون تحقیقات قضایی با توجه به اعترافات متهمان در حال بررسی است.

 

 

این مقام قضایی اگرچه جزئیات این پرونده را باز نکرد و نگفت سرنخ‌های اولیه منجر به دستگیری متهمان آن‌هم در مدت کمتر از ٢٤ ساعت چه بوده است و چگونه آنان را شناسایی و دستگیر کرده‌اند اما زمان دستگیری و سرعت عمل در این خصوص حکایت دارد شیوه و ورود عوامل قضایی بهنگام و کارشناسانه بوده است.

 

منبع: نازوب – www.nazweb.ir

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان