مخالفت باران کوثری با دستور قرآن جنجالی شد ! جزئیات

مخالفت باران کوثری با دستور قرآن جنجالی شد ! جزئیات

مخالفت باران کوثری با دستور قرآن جنجالی شد

 

به گزارش وب سایت نازوب، باران کوثری خانم بازیگر جوان و معروف در مقابل حکم الهی خداوند متعال که در قرآن نیز آمده واکنش نشان می دهد و سعی دارد به تبعیت از رفتار غربی ها حکم قصاص را خلاف می دانند

 

به گزارش  نازوب در گزارشی این چنین آمد:

باران کوثری بازیگر زن سینمای ایران چندی پیش و در زمان اکران فیلم لانتوری در اظهار نظری غیر کارشناسانه درباره قصاص گفته بود “نباید جواب توحش را با توحش داد. باید نوک پیکان را به سمت قانون مملکت گرفت که راهی بهتر از قصاص پیش پای ما نمی گذارد.”

 

جالب اینجاست خانم بازیگر در مقابل حکم الهی خداوند متعال که در قرآن نیز آمده واکنش نشان می دهد و سعی دارد به تبعیت از رفتار غربی ها حکم قصاص را خلاف می دانند سخن بگوید و ساز مخالفت با قصاص بزند.

 

مخالفت باران کوثری با دستور قرآن جنجالی شد ! جزئیات

 

اما حالا اتفاقی در کشور رخ داد و دختر بچه ای به نام آتنا اصلانی قربانی خشونت فردی شد که واکنش بسیاری از بازیگران و سلبریتی ها را نیز به دنبال داشت، بسیاری معتقدند قاتل آتنا باید سریعا قصاص شود، حال سوال از باران کوثری این است با قاتل آتنا باید چه کار کرد؟

 

خانم کوثری پاسخ دهد که اگر قرار باشد هر فردی در سطح جامعه هر عمل زشت و زننده و قبیحی انجام دهد و مجازات نشود آیا امنیت جامعه حفظ می شود؟

 

خانم کوثری دلنوشته ای برای آتنا منتشر کردی و نوشتی که خدا به مادر آتنا صبر بدهد، خانم کوثری شما بگو باید با قاتل آتنا اصلانی چه کار کرد؟

 

مخالفت باران کوثری با دستور قرآن,اظهارات باران کثری درباره قصاص و اعدام,جنجال باران کوثری درباره قصاص و اعدام,باران کوثری در نشست خبری لانتوری

 

منبع: نازوب – www.nazweb.ir

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان