ramazan
ramazan

پانته آ بهرام باید از مردم ایران عذرخواهی کند! جزئیات و تصاویر

پانته آ بهرام باید از مردم ایران عذرخواهی کند! جزئیات و تصاویر

ماجرای بازیگر سرشناس پانته آ بهرام و منوچهر هادی چه بود؟ چرا  پانته آ بهرام باید از مردم عذرخواهی کند؟ جزیئات این خبر داغ را در ادامه این بخش خبری فرهنگی دنبال کنید. به گزارش وبسایت نازوب، نشست خبری سریال «دلدادگان» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی، شنبه پنجم آبان در مرکز همایش‌ صدا و سیما برگزار شد.

What was the story of the famous actress Pantea Bahram and Manuchehr Hadi? Why should Pantea Bahram apologize to people? Follow the hot news section of this cultural news section.

According to the website of Nazweb, the news conference of “Deladdagh” series, directed by Manouchehr Hadi and Iraj Mohammadi’s production, was held on Saturday, November 5th, at the Center for Audio and Television.

 

غلامرضا الماسی، مدیر گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما، ایرج محمدی، منوچهر هادی، بابک کایدان، سانیا سالاری، ملیکا شریفی نیا، سمیرا حسن پور، علی سخنگو و چند تن دیگر از عوامل سریال در این نشست حضور داشتند و درباره جزئیات ساخت این سریال و حواشی که بعد از پخش قسمت پایانی این مجموعه پیش آمد صحبت کردند.

 

پانته آ بهرام باید از مردم ایران عذرخواهی کند! جزئیات و تصاویر

 

ایرج محمدی تهیه‌کننده «دلدادگان» درباره حواشی قسمت آخر سریال گفت:

«فضای مجازی این روزها باعث شده است دقیق‌تر عوامل یک سریال به چالش کشیده شوند و حتی اگر نظری دارند ارایه دهند، با این حال توصیه من این است که از مرز انصاف نگذرید و آدم‌ها را با سرعت قضاوت نکنید.»

 

پانته‌آ بهرام با وساطت هم نیامد

او همچنین درباره عدم حضور پانته‌آ بهرام در آخرین روزهای فیلمبرداری که نتیجه‌اش تغییر پایان‌بندی سریال شد، بیان کرد: «به لحاظ قراردادی شاید حق با خانم پانته‌آ بهرام بازیگر نقش افسانه باشد، اما من همیشه فکر می‌کنم اعضای یک سریال اعضای یک خانواده هستند و در نهایت باید با هم همدلی داشته باشند.

 

پانته آ بهرام باید از مردم ایران عذرخواهی کند! جزئیات و تصاویر

 

اکنون خیلی از عواملی که اینجا هستند به‌تازگی حساب‌شان تسویه شده است. منوچهر هادی (کارگردان)، نویسنده و من چند بار وساطت کردیم و تلاش داشتیم تا خانم بهرام بر سر کار حاضر شود اما متاسفانه ایشان نیامد. ماشین تصادفی در قسمت آخر دوبار تصویربرداری شد اما نتوانستیم با او کار را تولید کنیم.»

 

نشست خبری سریال دلدادگان به جلسه انتقاد از پانته‌آ بهرام تبدیل شد

این تهیه‌کننده در ادامه افزود: «بیننده‌ها حق دارند که درباره قسمت آخر سوال کنند اما عیبی به لحاظ داستانی ندارد و فقط در شکل اجرایی تفاوت به‌وجود آمده است. بحث من این است که ما نباید تحقیر شویم. یکی از افتخارات من این است که پول‌های کثیف را به تلویزیون راه نداده‌ام علی‌رغم اینکه با بودجه‌های اندک کار می‌کنیم.

منوچهر هادی ۵۰ میلیون دستمزدی را که گرفته بود به من بازگرداند تا سریال به تولید برسد. همه تلاش ما این بود که این اتفاق رخ ندهد اما در نهایت رخ داد. من به تلویزیون انتقاد دارم چون از زمانی‌که سریال پخش می‌شود آمار رضایت از سریال را اعلام نمی‌کنند و قسمت آخر سریال را بیش از یک میلیون نفر از سایت تلوبیون تماشا کردند.»

 

 

پانته آ بهرام باید از مردم ایران عذرخواهی کند! جزئیات و تصاویر

 

سریال کره‌ای را به «دلدادگان» ترجیح دادند

در ادامه این نشست، منوچهر هادی کارگردان «دلدادگان» گفت: «در هنگام پخش به شدت به سریال ما اجحاف شد؛ گویا از تله‌فیلم قدیمی تا مسابقات فوتبال و کشتی نسبت به سریال ما اولویت داشت. تمام ساعت‌های پخش و بازپخش سریال ما تغییر می‌کرد و اطلاع رسانی هم نمی‌شد.

چگونه یک سریال کره‌ای به یک اثر وطنی ترجیح داده می‌شود، سریالی که حاصل زحمت ما است. چطور فوتبال احترام دارد اما سریالی که ۸۰ درصد مخاطب دارد، مورد احترام نیست حتما مدیران دلیل دارند اما این دلایل را برای مردم مطرح کنند.»

 

هادی همچنین درباره حضور بازیگران تازه‌کار در این سریال نیز توضیح داد: «در سینما و شبکه نمایش خانگی این امکان را ندارم که از بازیگران جوان بهره ببرم. به طور مثال اکنون سریالی در شبکه نمایش خانگی دارم که حدود ۲۵ میلیارد تومان هزینه دارد و تهیه کننده اصرار دارد که حتما از بازیگران چهره مثل محمدرضا گلزار و شهاب حسینی استفاده شود.

خوشبختانه در تلویزیون می‌توانیم با این بازیگران جوان کار کنیم و با اینکه دوستان تجربه اول‌شان بود اما بازی‌های سامان صفاری و سانیا سالاری درخشان بود.»

 

پانته آ بهرام باید از مردم ایران عذرخواهی کند! جزئیات و تصاویر

 

در ادامه ایرج محمدی نیز گفت:

«من به رسانه ملی انتقاد دارم ما در این سال‌ها بازیگران جوان را آوردیم، پرورش دادیم و تلویزیون این بازیگران را به راحتی به بخش خصوصی داد که باید در این‌باره فکر کرد. خود هادی با تله فیلم شروع کرد و بعد به سینما و حوزه‌های دیگر رفت و درنهایت دوباره به تلویزیون بازگشت.

از هنرمندان هم می‌خواهم اگر در رسانه ملی به اوج می‌رسند، این مساله را لحاظ کنند و به طور مثال دریافت‌های تلویزیون را با بخش خصوصی مقایسه نکنند.»

 

پانته آ بهرام باید از مردم ایران عذرخواهی کند! جزئیات و تصاویر

 

علی حمیدی، قائم مقام مرکز سیما فیلم نیز در توضیح پایان‌بندی سریال و نبود پانته‌آ بهرام گفت: «یک اتفاق غیرحرفه‌ای در پایان سریال رخ داد اگرچه که هنرمندان ما همیشه متعهد هستند اما به مخاطبان بی‌احترامی شد و ما گله‌مند هستیم. این اتفاق بی‌توجهی و بی‌تعهدی به مخاطب بود و من امیدوارم دیگر چنین اتفاقاتی رخ ندهد.»

 

پانته‌آ بهرام باید از مردم عذرخواهی کند

منوچهر هادی نیز درباره تغییر پایان‌بندی سریال به خاطر حاضر نشدن پانته‌آ بهرام گفت: «دستمزد پانته‌آ بهرام تا پایان دو ماه تسویه شد من به او زنگ زدم و گفتم شما تنها کسی هستید که ۱۵ روز جلوتر هم هزینه کار را گرفته‌اید.

ایرج محمدی تهیه‌کننده کار برای حضور این بازیگر چک کشید اما باز هم خانم بهرام گفت نقد می‌خواهد و من این بار گفتم اگر او بیاید من می‌روم. خانم بهرام تربیت شده تئاتر است، او اتفاقا باید به خاطر این رفتارش توضیح بدهد و از مردم عذرخواهی کند چرا که مردم از این فینال دل‌شکسته هستند.»

 

**************

 

خلاصه ای از سریال دلدادگان

سریال دلدادگان به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی ایرج محمدی که حدود یک سال تصویربرداری اش به طول کشید از اواسط مرداد ماه پخش خود را از شبکه سه سیما آغاز میکند.

این سریال در 60 قسمت 40 دقیقه ای پخش خواهد شد و ضمن اینکه نام قبلی آن پاهای بیقرار بود و قرار بود از شبکه پنج پخش گردد که در لحظات اخر تغییر نام داد.انتظار می رود این سریال بتواند بینندگان را به لحاظ داستان و فیلمنامه خوب آن جذب خود نماید.

 

در ادامه به معرفی بازیگران ,موضوع و خلاصه داستان سریال دلدادگان می پردازیم.

 

بازیگران سریال دلدادگان

سریال دلدادگان در سه فصل روایت میشود . دو فصل گذشته و یک فصل حال که بازیگران هر فصل تغییر میکند. فصل دو از سال ۵۷ تا ۶۴ را به تصویر می‌کشد.

 

پانته آ بهرام باید از مردم ایران عذرخواهی کند! جزئیات و تصاویر

 

بازیگران سریال دلدادگان

بازیگران فصل 2 زمان گذشته سریال : حمید گودرزی / آرش مجیدی / لیندا کیانی / مهدی صبائی/ افسانه ناصری / سمیرا حسن‌پور / سیروس همتی.

 

بازیگران فصل حال سریال

مسعود رایگان / پانته آ بهرام / مهرانه مهین ترابی / شاهرخ استخری / پویا امینی / سیامک صفاریان / ملیکا شریفی‌نیا / سیامک صفاریان / سانیا سالاری.

 

اسامی بازیگران و معرفی نقش های بازیگران دلدادگان

پانته‌آ بهرام (درنقش افسانه ادامه نقش لیندا کیانی) / مسعود رایگان (مالک ادامه نقش آرش مجیدی) / مهرانه مهین ترابی (مرضیه ادامه نقش سمیرا حسن پور) و شاهرخ استخری (در نقش هاتف) / سیامک صفاریان (در نقش امین) / ‌ ملیکا شریفی‌نیا (در نقش حدیث) / مسعود دلخواه (ادامه نقش مجید پتکی).

 

پانته آ بهرام باید از مردم ایران عذرخواهی کند! جزئیات و تصاویر

 

سریال دلدادگان
داستان و موضوع سریال دلدادگان

این سریال در سه فصل، دو فصل گذشته و یک فصل زمان حال، ماجراهای دو خانواده را از زمان قبل انقلاب تا عصر حاضر به تصویر می‌کشد. «پاهای بیقرار» مجموعه‌ای خانوادگی و اجتماعی است و داستان رویارویی دو خانواده را نشان می‌دهد که قربانیانش فرزندان آن خانواده‌ها هستند.

آدم‌های این قصه زندگی محلی و همسایگی کنار هم داشتند و دارند و بحث مبارزه با اعتیاد و فساد اقتصادی هم از رگه‌های داستان این سریال است.

این سریال با قسمت‌های زمان حال آغاز شده و بعد به 15 قسمت مجزا در فصل یک و سه می‌رسد. تیتراژ سریال نیز محمد اصفهانی میخواند.

 

*************

 

سانسور صدا و سیما بر سریال دلدادگان

سریال دلدادگان در حالی به ایستگاه پایانی رسید که به نظر می رسد پایان داستان با آن چه عوامل فیلم انتظار داشتند متفاوت است.

 

چرا پایان سریال دلدادگان تغییر کرد

مشکلات فنی سریال دلدادگان و تغییر پایان‌بندی که گویا به دلیل حاضر نشدن یکی از بازیگران اتفاق افتاده است، تعدادی از مخاطبان این سریال را به واکنش و طرح انتقادهایی در فضای مجازی وادار کرد.

در این میان نوک پیکان برخی انتقادها بار دیگر تلویزیون را هدف قرار داده و اینگونه عنوان کرده‌اند که صداوسیما پایان را تغییر داده است.

این در حالی است که کارگردان سریال دلدادگان با ارائه توضیحاتی درباره پایان‌بندی این مجموعه، به برخی پرسش‌های مخاطبان پاسخ داده و تاکید کرده است که صداوسیما هیچ دخالتی و سانسوری در قسمت‌های پایانی نداشته است.

 

به گزارش ایسنا، همزمان با پایان سریال دلدادگان جمعی از مخاطبان این سریال در فضای مجازی انتقادهایی را درباره قسمت آخر مطرح کرده‌اند که پانته‌آ بهرام یکی از بازیگران مجموعه هم با آنان همراه شد.

بهرام با ارسال پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، بخش‌هایی از سریال دلدادگان را به نمایش گذاشته و نوشته است: «پایان افسانه این نبود، اگر بدقولی صداوسیما نبود!!

 

پانته آ بهرام باید از مردم ایران عذرخواهی کند! جزئیات و تصاویر

 

چرا پایان داستان «دلدادگان» عوض شد؟

افسانه برای نجات پسرش، توسط هاتف کشته می‌شد و…» او برای این مطلب از هشتگ مسائل مالی استفاده کرده است و گویا از این طریق سعی دارد مشکلات مالی صداوسیما را علت عدم حضورش در قسمت پایانی این سریال عنوان کند.

در پی انتشار این مطلب توسط بازیگر دلدادگان، منوچهر هادی (کارگردان) با تاکید بر اینکه صداوسیما حتی یک فریم از قسمت پایانی را تغییر نداده است، در عین حال برخی صحنه‌ها از جمله صحنه تصادف را به شرایط و خط قرمزهای تلویزیون نسبت داده است. او همچنین ادعای برخی مخاطبان درباره پایان باز دلدادگان را رد کرده است.

 

هادی در پاسخ به انتقاد پانته‌آ بهرام بدون نام بردن از وی خاطرنشان کرده است: یکی از بازیگران اصلی ما در فینال کار با ما همراه نشد که دلیل را تهیه کننده توضیح می‌دهد. بنابراین ما مجبور شدیم فیلمنامه را تغییر دهیم و در نبود ایشان بهترین فینالی که می‌شد نویسنده کار بنویسد و ما بگیریم همین بود.

 

پانته آ بهرام باید از مردم ایران عذرخواهی کند! جزئیات و تصاویر

 

ایرج محمدی تهیه کننده سریال دلدادگان هم با تاکید بر اینکه صداوسیما تغییری در پایان‌بندی نداده است در عین حال درباره مشکلات مالی اینگونه گفته است که به دلیل وسیع بودن پروداکشن، پرداخت‌ها کمی به مشکل برخورده بوده است. همه عوامل با این مشکلات ما را همراهی کردند جز یک بازیگر که در سکانس نهایی حاضر نشد.

بر اساس گزارش ناز وب ، آخرین قسمت از سریال دلدادگان شامگاه پنجشنبه سوم آبان ماه روی آنتن رفت. همچنین صداوسیما نشستی را با حضور عوامل این سریال فردا در مرکز همایش‌های این رسانه برگزار خواهد کرد.

 

پانته آ بهرام باید از مردم ایران عذرخواهی کند! جزئیات و تصاویر

پانته آ بهرام باید از مردم ایران عذرخواهی کند! جزئیات و تصاویر

پانته آ بهرام باید از مردم ایران عذرخواهی کند! جزئیات و تصاویر

پانته آ بهرام باید از مردم ایران عذرخواهی کند! جزئیات و تصاویر

پانته آ بهرام باید از مردم ایران عذرخواهی کند! جزئیات و تصاویر

پانته آ بهرام باید از مردم ایران عذرخواهی کند! جزئیات و تصاویر

پانته آ بهرام باید از مردم ایران عذرخواهی کند! جزئیات و تصاویر

پانته آ بهرام باید از مردم ایران عذرخواهی کند! جزئیات و تصاویر

پانته آ بهرام باید از مردم ایران عذرخواهی کند! جزئیات و تصاویر

پانته آ بهرام باید از مردم ایران عذرخواهی کند! جزئیات و تصاویر

پانته آ بهرام باید از مردم ایران عذرخواهی کند! جزئیات و تصاویر

 

 

پانته آ بهرام باید از مردم ایران عذرخواهی کند! جزئیات و تصاویر

Pantea Bahram must apologize to the Iranian people! Details and pictures

 

عکس های داغ پانته آ بهرام و بیوگرافی جدید بازیگر خوش چهره

زن های معتاد سینمای ایران ! عکس

عکس های داغ و لاو بازیگران سریال عاشقانه


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان