ramazan
ramazan

#داغ ترین #اخبار ورزشی هفته با تصاویر (2)

مجموعه : اخبار ورزشی
#داغ ترین #اخبار ورزشی هفته با تصاویر (2)

#داغ ترین اخبار ورزشی ایران و جهان در دومین هفته بهمن ماه. از مصدومیت وحشتناک و تاسف بار بازیکن فوتبال در آغازین لحظات بازی تا کتک کاری الهه منصوریان با حریف چینی بخاطر توهین!!

 

#مهم ترین خبرهای ورزشی این بخش

 

مصدومیت خطرناک بازیکن لچه و جزئیات دردناک آن

دوپینگ سید مصطفی صالحی زاده کشتی گیر کشورمان

حرکت زیبای ناهید پورشبانان ووشوکار ایرانی

بازگشت قدرتمندانه ماریا شاراپووا پس از دوپینگ و محرومیت

کتک کاری الهه منصوریان با حریف چینی بخاطر توهین

 

#لغو بازی فوتبال با مصدومیت دردناک بازیکن لچه

دیروز در رقابتهای سری ب ایتالیا، دومین لیگ فوتبال این کشور، لچه و آسکولی به مصاف هم رفتند. هنوز چند دقیقه‌ای از سوت داور و شروع بازی نگذشته بود که مانوئل اسکاوونه، هافبک لچه برای تصاحب توپ، همزمان با جیاکوو برتا، مهاجم آسکولی، به هوا پرید.

دو بازیکن در هوا از ناحیه سر به هم برخورد کردند ولی در کمال حیرت تماشاچیان و بینندگان تلویزیونی، بعد از این جدال هوایی، درحالیکه بازیکن آسکولی با حالت طبیعی فرود آمد، اسکاوونه، هافبک لچه مثل یک تکه‌گوشت لخت و سنگین روی زمین افتاد.

بازیکنان لچه بلافاصله متوجه شدند که در صحنه‌ای که لحظاتی پیش شاهد بوده‌اند یک جای کار اشکال دارد. کاملا مشخص بود که اسکاوونه به حالت عادی روی زمین فرود نیامده. هم‌تیمی‌های نگران هافبک لچه به سرعت به طرف او دویدند و با دستهای خود به سمت نیمکت تیم‌شان اشاره کردند، گویی هنوز بالای سر او نرسیده متوجه شده بودند که ماجرا جدی است و کار ممکن است گره بخورد.

 

#داغ ترین #اخبار ورزشی هفته با تصاویر (2)

 

لحظه مصدوم شدن بازیکن تیم لچه

وقتی بازیکنان دو تیم بالای سر اسکاوونه جمع شدند از تصاویر تلویزیونی مشخص بود که اسکاوونه بیهوش شده است. اضطراب و دستپاچگی در حرکات بازیکنان دو تیم، به خصوص هم‌تیمی‌های او در تیم لچه، از پشت گیرنده‌های تلویزیونی هم مشهود بود. ورزشگاه استادیو ویا دل ماره، ورزشگاه خانگی لچه، در سکوتی عجیب فرو رفته بود و حالتی وهم‌انگیز در استادیوم برقرار بود.

اما بعد از گذشت چند ثانیه اسکاوونه به هوش آمد تا لبخند رضایت بر لبهای بازیکنان دو تیم نقش ببندد. از این لحظه به بعد، بینندگان تلویزیونی شاهد بودند که یک آمبولانس به سرعت وارد مستطیل سبز شد و به سمت محل حادثه حرکت کرد. اسکاوونه توسط کادر پزشکی به آمبولانس منتقل شده و به صورت اورژانسی به بیمارستان منتقل شد.

 

اما بعد از آن داور سوت شروع دوباره بازی را به صدا در نیاورد و بازی نیمه‌کاره رها شد و بازیکنان دو تیم به رختکن‌های خود رفتند. بعد از آن اعلام شد که بازی دو تیم در تاریخ دیگری که متعاقبا اعلام خواهد شد برگزار می‌شود.

اسکاوونه بازیکن 31ساله لچه به عنوان بازیکن قرضی از باشگاه پارما به این تیم منتقل شده است. باشگاه لچه بعد از توقف بازی با صدور اطلاعیه‌ای تایید کرد که بازی دو تیم به تاریخ دیگری منتقل شده.

 

#داغ ترین #اخبار ورزشی هفته با تصاویر (2)

 

اما هواداران لچه بی‌صبرانه منتظر دریافت خبرهای خوب از وضعیت بازیکن تیم‌شان بودند که متاسفانه در نهایت، نه هوادران لچه و نه فوتبالدوستان در سراسر دنیا خبر خوبی از فوتبالیست ایتالیایی دریافت نکردند. چرا که بعضی رسانه‌ها در ایتالیا از وخامت حال اسکاوونه خبر داده‌اند.

هر چند هنوز هیچ خبر رسمی‌ای از وضعیت سلامتی اسکاوونه مخابره نشده و بسیاری از فوتبالدوستان در گوشه و کنار دنیا چشم به اخبار دوخته و برای بهبود حال هافبک ایتالیایی دعا می‌کنند.

 

#دوپینگ سید مصطفی صالحی زاده کشتی گیر کشورمان

سید مصطفی صالحی‌زاده فرنگی‌کار وزن ۹۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی و دارنده مدال‌های طلای جوانان آسیا ۲۰۱۳ و طلای بزرگسالان آسیا ۲۰۱۷ به علت دوپینگ در جریان رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۱۸ به مدت ۴ سال از حضور در کلیه میادین داخلی و بین المللی کشتی محروم شد.

 

#داغ ترین #اخبار ورزشی هفته با تصاویر (2)

 

صالحی زاده ناز وبدر جریان این رقابت‌ها که اردیبهشت ماه امسال در بیشکک پایتخت قرقیزستان برگزار شد به مدال طلای آسیا رسید اما پس از انجام آزمایش دوپینگ توسط مأموران آژانس بین‌المللی مبارزه با دوپینگ (وادا) به علت مصرف ماده ممنوعه استانوزولول به ۴ سال محرومیت از ۱۷ اردیبهشت ۹۷ لغایت ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ محکوم شد.

فدراسیون کشتی ایران نیز به پرداخت مبلغ ۲۰ هزار فرانک سوئیس معادل ۲ میلیارد و پانصد میلیون ریال جریمه محکوم شد.

نمونه B این کشتی‌گیر نیز در لابراتواری در دوحه پایتخت قطر مورد بررسی مجدد قرار گرفت و دوپینگ وی تأیید شد. همچنین مسئولان اتحادیه جهانی کشتی از طریق ویدئو کنفرانس در جریان دفاعیات این کشتی گیر قرار گرفتند اما در نهایت قانع نشدند.

بر اساس اعلام اتحادیه جهانی کشتی صالحی‌زاده تا ۲۱ روز برای اعتراض نسبت به این تصمیم فرصت دارد.

صالحی زاده نماینده کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۷ نیز بود که به عنوانی بهتر از دوازدهمی نرسید.

 

#حرکت زیبای ناهید پورشبانان ووشوکار ایرانی

 

#داغ ترین #اخبار ورزشی هفته با تصاویر (2)

 

فدراسیون جهانی ورزش های دانشجویی با انتشار برترین تصاویر سال 2018 میلادی که یکی از آنها متعلق به «ناهید پورشبانان» است با به کار بردن عبارت «دنیای وارونه» نوشت: دختر ووشوکار ایران همچون فیلم ماتریکس با اجرای عالی خود، زمان را متوقف کرد.

در متن نوشته شده برای این تصویر آمده است: در مسابقات ووشوی دانشجویان جهان که در ماکائو برگزار شد، این ورزشکار عملکردی چون فیلم ماتریکس داشت و زمان را با حالتی معلق و برعکس، متوقف کرد.

در ادامه این متن آمده است: تالو بخشی از رشته جذاب ووشو است که نمونه های آنرا می توان در فیلم های معروف رزمی و تخیلی تماشا کرد.

 

#داغ ترین #اخبار ورزشی هفته با تصاویر (2)

 

در پایان متن فدراسیون جهانی ورزش های دانشجویی ذکر شد: پیشنهاد می کنیم گوشی همراه یا لب تاپ خود را برگردانید و آنگاه متوجه خواهید شد که ووشوکار ایرانی چه حرکت زیبایی را از خود برجای گذاشته است.

 

 

#بازگشت قدرتمندانه ماریا شاراپووا پس از دوپینگ و محرومیت

ماریا شاراپووا با حذف مدافع عنوان قهرمانی مسابقات اوپن استرالیا به روزهای خوب برگشت
اغاز خوب ماریا شاراپووا در رقابت های تنیس اوپن استرالیا

 

#داغ ترین #اخبار ورزشی هفته با تصاویر (2)

 

در دور دوم مسابقات تنیس اوپن استرالیا کارولین وزنیاکی مدافع عنوان قهرمانی بخش انفرادی زنان به مصاف ماریا شاراپووا رفت و با شکست برابر حریف نامدارش حذف شد.

شاراپووا که بعد از محرومیت به دلیل دوپینگ شرایط خوبی نداشت نشان داد دوباره می‌تواند برای قهرمانی مبارزه کند.

او در این مسابقه ۲ بر یک وزنیاکی را شکست داد و راهی دور چهارم شد. شاراپووا ۶-۴ و ۶-۳ وزنیاکی را شکست داد و در یک ست ۶-۴ شکست خورد.

ماریا شاراپووا در دور چهارم باید به مصاف اشلی بارتی آمریکایی برود.

 

#پیروزی الهه منصوریان مقابل حریف چینی

الهه منصوریان، لژیونر ایرانی تیم شانگ‌های چین قبل از مسابقه با حریفش درگیر شدند و کار به کتک‌کاری کشید. همین موضوع خیلی از اسپانسر‌ها را ترغیب کرد تا میزبانی مبارزه بعدی این دو سانداکار را برعهده بگیرند.

الهه منصوریان که با جدایی از چانگ چونگ چین، امسال با شانگ‌های قرارداد ۶ ماهه امضا کرده، در گفتگویی درباره دلایل جدایی از چانگ چونگ، کتک‌کاری با حریف چینی قبل از شروع مسابقه و برنامه‌های آینده اش حرف زد.

#Hottest # Sports News Week with Pictures (2)

 

#داغ ترین #اخبار ورزشی هفته با تصاویر (2)

 

#دلیل جدایی شما از چانگ چونگ چه بود؟
چانگ چونگ شهر سردسیری است و مردم خونسردی دارد، اما مردم شانگ‌های رفتار خوبی با توریست‌ها دارند، ضمن اینکه پیشنهاد خوبی هم داشتم به همین دلیل ترجیح دادم امسال با شانگ‌های قرارداد امضا کنم.

#خیلی راحت رضایتنامه گرفتید؟

 

#داغ ترین #اخبار ورزشی هفته با تصاویر (2)

 

مدیر باشگاه چانگ‌چونگ به شین رفت و این جدایی یکسری نابسامانی رقم زد. اختلافات درونی تیم آن‌قدر زیاد شد که نمی‌توانستیم ادامه بدهیم. آن‌ها حتی خواستار جذب عرفان آهنگریان بودند، اما خبر ندارم که عرفان پیشنهاد آن‌ها را قبول کرد یا خیر.

#موقعیت تیم شانگ‌های چطور است؟
شانگ‌های به مرحله یک‌چهارم رقابت‌ها صعود کرده است. این تیم سال‌های گذشته چندان قدرتمند نبود، اما امسال با جذب اسپانسر و شرایطی که دارد یک تیم قدرتمند تشکیل دادند. جالب است که از سه مربی تیم شانگهای، یکی نفر تایلندی است.

#دلیل درگیری با حریف چینی چه بود؟
قبل از بازی، حریفم به زبان چینی به من فحاشی کرد. به او گفتم در زمین مسابقه جوابت را می‌دهم. این را که گفتم، با سر به صورتم زد و دعوای‌مان شد. او با اینکه کارش خیلی خوب است، اما اخلاق ندارد. بعد از این اتفاق نمی‌خواستم بازی کنم، اما به خاطر قراردادی که با تیم شانگ‌های داشتم مسابقه دادم. او به خاطر همین رفتارش کارت گرفت و پس از پایان بازی که به نفع من تمام شد دوباره بیرون زمین با من دعوا کرد و گفت بازی ناعادلانه بود.

 

#داغ ترین #اخبار ورزشی هفته با تصاویر (2)

 

# با این شرایط مبارزه جنجالی‌ای داشتید؟
بله، این بازی خیلی جنجالی شد. به زبان چینی به او گفتم من در ایران بهترین هستم و حالا که به چین آمده‌ام، دوست دارم با بهترین‌های چین مسابقه بدهم، نه هر بازیکن بی‌اخلاقی. او هم گفت اگر الهه بهترین است، در وزن خودم و در شهر خودم با من مبارزه کند.

همین موضوع باعث شد کمپانی‌های مختلفی داوطلب برگزاری بازی بعدی ما شوند و من تصمیم‌گیری نهایی را برعهده باشگاه شانگ‌های گذاشتم و آن‌ها هم قبول کردند و حتی تبلیغات را هم شروع کردند و قراراست در آینده نزدیک با هم مبارزه کنیم.

#پس باید منتظر یک بازی انتقامی بود؟
شکست او مقابل یک غیرچینی عصبانی‌اش کرد و شروع به کری‌خوانی کرد. من این را در خودم می‌بینم و دوست ندارم وقتی کسی من را به مبارزه دعوت می‌کند، عقب بکشم. به همین دلیل با او مبارزه می‌کنم و شکستش می‌دهم تا دیگر برایم کری نخواند.

#چرا از سهیلا جدا شدید؟
خیلی دوست داشتم کنار خواهرم سهیلا بمانم، اما پیشنهاد چانگ‌شاه برای سهیلا خیلی خوب بود و نمی‌خواستم این فرصت را از دست بدهد. با اینکه می‌دانم سهیلا به خاطر تنهایی شرایط سختی را تحمل می‌کند و در روز‌های تعطیل خیلی به او سخت می‌گذرد.

#احتمال دارد با سهیلا مبارزه کنید؟
احتمال این اتفاق وجود دارد و فکر می‌کنم چینی‌ها هم دوست داشته باشند رقابت ما را ببینند، اما دوست ندارم با سهیلا رودرو شوم. البته سهیلا دیگر سهیلای قبل نیست و امروز با قاطعیت نمی‌توانم بگویم مقابلش برنده می‌شوم. او سانداکار فوق العاده‌ای است به‌خصوص که وزنش را تغییر داده و در سنگین وزن مبارزه می‌کند.

 

داغ ترین اخبار ورزشی؛ از وضع عجیب رفیعی تا آگهی جنجالی دایی

داغ ترین خبرهای ورزشی (1)

شخصیت شناسی ورزش مورد علاقه

فال ورزشی !


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان