ramazan
ramazan

خفن ترین بازی های ویدیویی پیشتاز سال 2020 معرفی شد+ تصویر

خفن ترین بازی های ویدیویی پیشتاز سال 2020 معرفی شد+ تصویر

در این قسمت از وب سایت تفریحی آموزشی نازوب بازی های خفن و پیشتاز که قرار است در سال 2020 وارد بازار شود به شما معرفی میکنیم.با ما همراه باشید.

حتی با ردیف طولانی از بازی‌هایی که امسال در صف انتشار قرار دارند، پایان نمایشگاه اکسپو E۳ نشانگر این بود که تا مدتی دیگر از هیچ محصول قابل توجهی رونمایی نخواهد شد و بدین ترتیب تغییری در صف عنوان‌هایی که قرار است سال ۲۰۲۰ منتشر شوند ایجاد نخواهد شد.

از این رو فرصت خوبی دست داده در مورد بازی‌های صحبت کنیم که سال آینده انتظار گیمر‌ها را می‌کشند. از Cyberpunk ۲۰۷۷ نفسگیر تا Final Fantasy ۷ Remake جذاب، گیمر‌ها بازی‌های زیادی برای لذت بردن در سال ۲۰۲۰ خواهند داشت. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با بهترین بازی‌های ویدیویی که برای انتشار آن‌ها در سال ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده آشنا کنیم.

 

Gods & Monsters

 

خفن ترین بازی های ویدیویی پیشتاز سال 2020 معرفی شد+ تصویر

 

در کنفرانس خبری کمپانی Ubisoft فاش شد که بازی «خدایان و هیولاها» (Gods & Monsters) بازی جدیدی از توسعه دهندگان بازی Assassin’s Creed Odyssey است که سال آینده منتشر خواهد شد. بسیاری این بازی را نسخه‌ای از بازی Breath of the Wild می‌دانند و درک این مقایسه چندان دشوار نیست اگر فضای فانتزی و جزییات کارتونی آن را مورد توجه قرار دهیم. اما چرا این بازی در میان ده بازی مورد انتظار سال ۲۰۲۰ قرار گرفته است؟

در واقع فضای یونان باستان بازی AC Odyssey بدین معنا است که توسعه دهندگان به وضوح نیاز به وارد کردن بخشی از افسانه‌های مشهور برای بازیگر برای مبارزه را حس کرده و در مورد آتلانتیس نیز حس مشابهی وجود داشته است.

شاید این بازی همان چیزی باشد که کمپانی سازنده همواره بدنبال ساخت آن بوده و با این شور و شعف اضافه شده، به نظر می‌رسد که باید انتظار چیزی خیلی خاص و ویژه را داشت.

 

Marvel’s Avengers

 

خفن ترین بازی های ویدیویی پیشتاز سال 2020 معرفی شد+ تصویر

 

ایده بازی انتقام جویانی کامل و باتجربه یک ایده بسیار خارق‌العاده و هیجان‌انگیز است و بالاخره سال آینده این ایده به واقعیت تبدیل خواهد شد. چیز‌هایی که تاکنون در مورد این ایده در دنیای بازی‌ها منتشر شده چندان جذاب نبوده، اما چیز‌هایی که در مورد بازی جدید Marvel’s Avengers شنیده‎‌ایم، در کنار تمام ستارگانی که صداپیشگی شخصیت‌های آن را بر عهده دارند، دلایل زیادی برای خوشبین بودن به این بازی در سال آینده وجود دارد.

صادقانه اینکه اگر کمپانی Crystal Dynamics بتواند حتی نیمی از عناصر خارق‌العاده‌ای که قول داده اند را در محصول نهایی محقق سازند، طرفداران تیم بزرگ مارول در نهایت بازی خواهند داشت که می‌توانند به خاطر آن خوشحال باشند و دیگر از دست تعداد زیاد بازی‌های ضعیفی که در سال‌های اخیر از این دنیا مشتق شده خلاص خواهند شد.

 

Dying Light2

 

خفن ترین بازی های ویدیویی پیشتاز سال 2020 معرفی شد+ تصویر

 

اولین نسخه بازی «نور در حال مرگ» (Dying Light) گیمر‌ها را با یک داستان بسیار عجیب و متفاوت روبرو ساخت: یک بازی زامبی محور با قابلیت‌های ورزش پارکور. اما این داستان عجیب در واقع به نحوی در محبوبیت بازی موثر بوده و ترکیب مردگان زنده شده با نبرد‌های تن به تن و عناصری برای عبور از دنیای زندگان و مردگان، به یک بازی بسیار هیجان‌انگیز و لذت بخش منتهی شد.

عنوان دوم این بازی نیز در همین مسیر قدم برداشته و یک بازی سراسر هیجان و جذاب را در اختیار گیمر‌ها قرار خواهد داد و این بار با ویژگی‌های جدیدی که وسعت بازی را بسیار بیشتر کرده و بر عناصر جذاب آن خواهند افزود.

جذاب‌ترین ویژگی و بخشی که به این بازی اضافه شده تبعات و عواقب آن است. انتخاب‌های بازیگر تغییراتی شدید در شهر و نجات یا مرگ دیگر شخصیت‌ها ایجاد خواهد کرد. همچنین توسعه دهندگان ادعا کرده‌اند که داستان اصلی تنها حدود ۵۰ درصد از محتوای نسخه دوم این بازی را شامل خواهد شد که نشان از بزرگی نسخه دوم داد.

Halo: Infinit

 

خفن ترین بازی های ویدیویی پیشتاز سال 2020 معرفی شد+ تصویر

 

بازی‌های جدید در دنیای هالو (Halo) همواره هیجان انگیز بوده‌اند، اما نسخه «هالو: بی‌نهایت» (Halo: Infinite) که سال آینده منتشر خواهد شد در قحطی بازی‌های خوب چند سال اخیر ایکس باکس یک نسخه ویژه خواهد بود.

<p>برخلاف تمام بازی‌های سابق این سری، بازی جدید بیشتر به رویکرد یک دنیای باز خواهد پرداخت و هالو را در یک مقایس بسیار بزرگتر باز خواهد گرداند.
شوربختانه هنوز جزییات زیادی از شکل واقعی این بازی و جزییات داستان آن منتشر نشده و تنها می‌دانیم که داستان نسخه جدید در دنیایی پس از اتفاقات هالو ۵ رخ داده و شاهد مبارزه استاد چیف در برابر یک شخصیت شرور جدید به نام کورتانا هستیم.
اگر چه نمی‌توان چیز زیادی در مورد این بازی گفت، اما هالو: بی‌نهایت یکی از بازی‌هایی است که بدون شک باید در سال ۲۰۲۰ به دنبال آن باشید.

Final Fantasy ۷ Remake

 

خفن ترین بازی های ویدیویی پیشتاز سال 2020 معرفی شد+ تصویر

 

از میان تمام بازی‌های فاینال فانتزی در سری‌های فراوان منتشر شده‌اند، بازی جدید با عنوان «فاینال فانتزی ۷» (Final Fantasy ۷ Remake) بدون شک مورد انتظارترین و پردرخواست‌ترین آن‌ها برای بازسازی بوده است. از تمام تریلر‌هایی که از این بازی تاکنون منتشر شده، می‌توان فهمید که این آپدیت بزرگ بسیار امیدوار کننده است.

تصاویر گرافیکی جدید باعث شده که همزمان با وفاداری به گرافیک بازی‌های گذشته، کیفیت به حد اعلا رسیده و تمامی آن شخصیت‌های کلاسیک و لحظاتی که طرفداران دوست داشتند با یک قالب مدرن دوست داشتنی ارائه شوند.

 

بدین ترتیب انتظار می‌رود که FF۷ Remake به جایگاهی برسد که همیشه طرفداران این دنیا در رویای خود داشته‌اند. ترکیب مبارزه سوم شخص و تغییرات کوچک در عناصر جانبی باعث شده ترکیبی جذاب از قدیم و جدید شکل گیرد که برای کسانی که نسخه‌های قبلی را بازی کرده‌اند و همچنین طرفداران جدید این بازی به یک شکل جذاب باشد.

Elden Ring

 

خفن ترین بازی های ویدیویی پیشتاز سال 2020 معرفی شد+ تصویر

 

در شباهتی آشکار با بازی جدید هالو، افراد بسیاری انتظار عنوان جدیدی از یک بازی هستند. عنوان جدید بازی الدن رینگ (Elden Ring) به نظر می‌رسد که ترکیبی از تمام بازی‌های پیشین استودیو FromSoftware باشد: تم‌های قرون وسطایی Dark Souls، خشونت و خونریزی متفاوت Bloodborne و بخش‌هایی از زره شبه شرقی عنوان اخیر Sekiro.

شاید باور نکنید اگر بگوییم که در کنار توسعه دهندگان فوق‌العاده‌ای که در این استودیو در حال کار بر روی این بازی جدید هستند، جرج آر آر مارتین، خالق رمان‌ها و سریال مشهور «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) نیز در خلق داستان و شخصیت‌های این بازی نقش دارد.

اضافه شدن چنین نویسنده‌ای بدون شک جذابیت تله‌وار بیشتری به این بازی خواهد بخشید و کیفیت ادبی را به تجربه سنتی مبتنی بر سبک بازی در این استودیو خواهد آورد.

Watch Dogs Legion

 

خفن ترین بازی های ویدیویی پیشتاز سال 2020 معرفی شد+ تصویر

 

بعد از اولین فیلم در سری «سگ‌های نگهبان» (Watch Dogs) به یک بازی فاجعه و ناموفق تبدیل شد، جای تعجب دارد که کمپانی Ubisoft به این عنوان ادامه داده و حتی یک نسخه بزرگتر را برای سومین ویرایش در نظر گرفته باشد، عنوانی که برخلاف دو نسخه پیشین به نظر می‌رسد بسیار امیدوارکننده باشد.

این عنوان جدید با نام «گروه سگ‌های نگهبان» (Watch Dogs Legion) دارای فضایی جدید در آینده شهر لندن است و بازی به عنوان یک شخصیت غیرفعال و جانبی نیز بر جذابیت این بازی جدید خواهد افزود و به همین دلیل نسخه جدید با واکنش‌های مثبت فراوانی مواجه شده است.

چه بازی گروه سگ‌های نگهبان بتواند این انتظارات را برآورده کند یا خیر، نمی‌تواند منکر این واقعیت شد که بسیاری امیداورند که کمپانی سازنده بالاخره از اشتباهات گذشته درس گرفته و بازی امیدوار کننده‌ای ساخته باشند.

 

Ghost Of Tsushima

 

خفن ترین بازی های ویدیویی پیشتاز سال 2020 معرفی شد+ تصویر

 

در حالی که پس از انتشار اولیه این بازی در اکسپو E۳ در سال گذشته، هنوز صحبت یا تریلری در مورد بازی Ghost Of Tsushima منتشر نشده، اما گیمر‌ها این بازی را فراموش نکرده‌اند، زیرا فضای داستان و بازی آن بسیار امیدوار کننده و جذاب به نظر می‌رسد.

از ویدیو منتشر شده از این بازی در سال گذشته گیمر‌ها با یک مبارزه با شمشیر خارق‌العاده مواجه شدند که ظاهراً یک بازی یک نفره است و نسخه‌ای کند و بسیار متفکرانه از سیستم مبارزه موجود در بازی For Honour باشد.

بدین ترتیب این بازی می‌تواند احساس یک شمشیرزن ماهر بودن را در گیمر‌ها به وجود بیاورد. این بازی به خودی خود بسیار زیبا به نظر می‌رسد و در شرایطی که کمپانی بازی Sucker Punch پشت ساخت آن قرار دارد می‌توان از داشتن داستانی غنی در آن که در بازی‌های دیگر این کمپانی نیز دیده می‌شود مطمئن بود.

به نظر می‌رسد که پلی استیشن بزودی یک کلاسیک اختصاصی دیگر را بدست خواهد آورد.

 

The Last Of Us: Part ۲

 

خفن ترین بازی های ویدیویی پیشتاز سال 2020 معرفی شد+ تصویر

 

اولین بازی The first Last of Us یک شاهکار به تمام معنا بود که یک بازی خارق‌العاده دیگر را به کلکسیون بازی‌های جذاب Naughty Dog اضافه کرد. فهرست صداپیشگان مشهور بازی در داستانی که توسط نیک دراکمن و بروس استارلی ساخته شده نیز بسیار جذاب است که علیرغم یک بازی ذاتی زامبی محور می‌تواند به ترسناک بودن و احساسات برانگیزی آن تاکید داشته باشد.

از چیز‌هایی که تاکنون در مورد این بازی دیده و فهمیده‌ایم، بازی دوم این سری به ماجراجو‌های شخصیت الی به یک شکل طبیعی، اما لذت بخش ادامه خواهد داد. تغییرات و بهسازی‌هایی که در گیم پلی این بازی شکل گرفته می‌توان انتظار یک شباهت جذاب به نسخه اول همراه با داستانی جدید و ظاهری زیبا را داشت.

Cyberpunk ۲۰۷۷

 

خفن ترین بازی های ویدیویی پیشتاز سال 2020 معرفی شد+ تصویر

 

دنیای Cyberpunk مایک پونداسمیت یکی از جذاب‌ترین پرداخت‌های ژانر آدم‌های ماشینی سایبرنتیک است و شخصیت‌هایی مانند مورگان بلک هند، دار و دسته‌های خاص و خود نایت سیتی فضایی بسیار منحصربفرد و جذاب برای این بازی ویدیویی ایجاد خواهند کرد.

در این میان هیچ کمپانی تولید بازی به اندازه CD Projekt Red نتوانسته از این دنیا استفاده کرده و به آن اعتماد داشته باشد. این توسعه دهندگان علاقه و مهارت خود را در ساختن بازی حول این دنیا نشان داده و ارتباط نزدیک خود با طرفداران را به نمایش گذاشته است.

به همین انتظار می‌رود که در بازی جدید Cyberpunk ۲۰۷۷ نیز بار دیگر شاهد مهارت و استادی توسعه دهندگان این بازی باشیم. گیم پلی این بازی بسیار لذت بخش به نظر می‌رسد، داستان‌های شهری آن عمیق و غنی بوده و توانایی گیمر در شکل دادن به فضا و شخصیت خاص خود نیز بسیار هیجان انگیز به نظر می‌رسد. کیانو ریوز را نیز در این بازی نباید فراموش کرد که جذابیت خاصی به آن خواهد بخشید.

با پشت سر گذاشتن E3 2019، تصویر روشن‌تری از بازی‌هایی که در ادامه سال 2019 منتشر می‌شوند داریم. اما در کنفرانس‌های E3 انتشار برخی از بازی‌ها در سال 2020 نیز تأیید شد؛ از بازی Ori and the Will of the Wisps گرفته تا Halo Infinite لیست بازی‌هایی که سال 2020 عرضه می‌شوند پر و پیمان و وسوسه‌کننده است. در حقیقت می‌توان با نگاه به بازی‌هایی که در سال میلادی آینده یعنی 2020 عرضه می‌شوند آینده درخشانی برای صنعت ویدئوگیم متصور شد. حال قصد داریم به مرور برخی از این بازی‌ها بپردازیم.

Ori and the Will of the Wisps

تاریخ انتشار: 11 فوریه 2020 (22 بهمن 1398) برای ایکس باکس وان، پی‌سی‌

 

خفن ترین بازی های ویدیویی پیشتاز سال 2020 معرفی شد+ تصویر

 

این بازی ادامه‌ای بر بازی محبوب Ori and the Blind Forest است که در سال 2015 منتشر و تاریخ انتشار آن همراه با پخش تریلری از گیم پلی بازی مشخص شد. در این تریلر با سبک مبارزه بازی و باس فایت‌های آن بیشتر آشنا شدیم.

 

Final Fantasy VII Remake
تاریخ انتشار: 3 مارس ( 13 اسفند 1398 ) 2020 برای پلی‌استیشن 4

 

خفن ترین بازی های ویدیویی پیشتاز سال 2020 معرفی شد+ تصویر

 

مدت‌هاست که هوادارن این سری در انتظار ساخت بازسازی قسمت هفتم سری فاینال فانتزی هستند. خوشبختانه زمان کمی تا انتشار بخش اول این بازسازی باقی مانده‌است؛ قسمت دوم بازسازی نیز در زمان دیگری که هنوز مشخص نشده منتشر خواهدشد. بخش اول بازی تنها در Midgar جریان خواهدداشت.

 

Watch Dogs: Legion
تاریخ انتشار: 6 مارس 2020 ( 16 اسفند 1398 ) برای پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان، پی‌سی

 

خفن ترین بازی های ویدیویی پیشتاز سال 2020 معرفی شد+ تصویر

 

با وجود لو رفتن اطلاعات بازی پیش از کنفرانس یوبیسافت، نمایش تریلری از بازی در این کنفرانس و به ویژه حضور پیرزنی 78 ساله به عنوان کاراکتر قابل بازی، روایت بازی در شهر لندن و قابلیت بازی با عده زیادی از کاراکترهای غیرقابل بازی باعث شده بی‌صبرانه منتظر تجربه قسمت جدید سری واچ داگز باشیم و امیدوارانه به تجربه ساخته جدید یوبیسافت بیندیشیم.

 

Animal Crossing: New Horizons
تاریخ انتشار: 20 مارس 2020 ( 1 فروردین 1399 ) برای نینتندو سوییچ

 

خفن ترین بازی های ویدیویی پیشتاز سال 2020 معرفی شد+ تصویر

 

شاید برای طرفداران این بازی که برای 2019 منتظر بازی بودند، خبر تأخیر انتشار آن تا مارس 2020 ناامید کننده باشد اما نیمه پر لیوان زمان بیشتر برای ساخت هرچه بهتر بازی توسط توسعه دهندگان و خلق جزیره‌ای دوست‌داشتنی و ماجراهایی‌ست که تمام طرفداران از این بازی انتظار دارند.

 

Vampire: The Masquerade Bloodlines 2
تاریخ انتشار: مارس 2020 برای پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان، پی‌سی‌

 

خفن ترین بازی های ویدیویی پیشتاز سال 2020 معرفی شد+ تصویر

 

برای کسانی که طعم قسمت اول این بازی را که در سال 2004 منتشر شد چشیده‌اند انتظار برای تجربه قسمت دوم آن به داستانی طولانی بدل شده بود. با این وجود نمایش مکانیزم‌های گیم پلی بازی در کنفرانس PC Gaming Show عطش هواداران برای غرق شدن در کالبد یک خون‌آشام را دوچندان کرد و خبر خوب برای آن‌ها انتشار بازی در مارس 2020 است.

 

Dragon Ball Z: Kakarot
تاریخ انتشار: ابتدای 2020 برای پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان، پی‌سی

 

خفن ترین بازی های ویدیویی پیشتاز سال 2020 معرفی شد+ تصویر

 

بدون شک طرفداران بی‌شمار انیمه دراگون بال بی‌صبرانه منتظر تجربه این بازی اکشن سل شید در ابتدای 2020 خواهندبود. هنوز اطلاعات زیادی از بازی در دسترس نیست.

 

Rainbow Six Quarantine
تاریخ انتشار: ابتدای 2020 برای پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان، پی‌سی

 

با نمایشی از بازی در کنفرانس یوبیسافت متوجه شدیم این بازی یک کو-آپ سه نفره تاکتیکال است. در این بازی با شرایط مرگباری رو‌به‌رو خواهید شد و برای جان سالم به‌در بردن باید با اعضای گروهتان هماهنگ باشید.

 

Trials of Mana
تاریخ انتشار: ابتدای 2020 برای پلی‌استیشن 4، پی‌سی‌، نینتندو سوییچ

 

این بازی در واقع یک بازسازی کامل و سه‌بعدی از بازی Seiken Detsetsu است که در سال 1995 فقط در ژاپن و برای کنسول Super Famicom منتشر شد. تریلر کوتاهی از این بازسازی در کنفرانس Square Enix نملیش داده‌شد.

 

Cyberpunk 2077
تاریخ انتشار: 16 آوریل 2020 ( 28 فروردین 1399 ) برای پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان، پی‌سی

 

خفن ترین بازی های ویدیویی پیشتاز سال 2020 معرفی شد+ تصویر

 

به جرئت می‌توان آخرین ساخته شرکت لهستانی CD Projekt Red را مورد انتظارترین بازی سال 2020 تا به اینجای کار معرفی کرد. فضای سایبرپانک بازی، اول شخص بودن آن و هرچیزی را که کنار بگذاریم از حضور کیانو ریوز دوست‌داشتنی در بازی نخواهیم گذشت و بی‌صبرانه منتظر این بازی خواهیم‌ماند.

 

Marvel`s Avengers
تاریخ انتشار: 15 می 2020 ( 26 اردیبهشت 1399 ) برای پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان، پی‌سی‌ و گوگل استیدیا

 

خفن ترین بازی های ویدیویی پیشتاز سال 2020 معرفی شد+ تصویر

 

در کنفرانس Square Enix ساخته جدید Crystal Dynamics و یکی دیگر از مورد انتظار‌ترین بازی‌های 2020 با نمایش تریلری که در آن کاراکترهای محبوب آیرون من، کاپیتان آمریکا، هالک، ثور و بلک ویدو حضور داشتند حسابی طرفداران مارول را به وجد آورد. هرچند در ساعات پس‌از نمایش این تریلر انتقاداتی نیز به این بازی وارد شد. ظاهراً در بازی گروه اونجرز طی اتفاقاتی از هم می‌پاشد و باید آن‌ها را بار دیگر دور هم جمع کنیم.

بخش چندنفره‌ بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ تایید شد – پس از عرضه…
۱۴ شهریور, ۱۳۹۸

میان‌پرده‌های سینمایی بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ هم از زاویه اول…
۱۲ شهریور, ۱۳۹۸

 

Dying Light 2

تاریخ انتشار: سه ماهه دوم سال 2020 برای پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان، پی‌سی‌

 

خفن ترین بازی های ویدیویی پیشتاز سال 2020 معرفی شد+ تصویر

 

بسیاری منتظر تجربه این بازی اول شخص زامبی محور بودند و به زودی به خواسته خود خواهندرسید اما نکته جالب درباره قسمت دوم بازی Dying Light این است که با یک بار تمام کردن بازی تنها پنجاه درصد محتوایی که در بازی قرار داده شده را مشاهده خواهیدکرد.

 

Minecraft: Dungeons
تاریخ انتشار: بهار 2020 برای پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان، پی‌سی‌، نینتندو سوییچ

 

خفن ترین بازی های ویدیویی پیشتاز سال 2020 معرفی شد+ تصویر

 

بازی تمی ماینکرفتی دارد و به سبک بازی‌های دانجن کراولر ایزومتریک همچون سری بازی دیابلو طراحی شده‌است. به نظر می‌رسد تجربه بازی به همراه دوستانتان یا تنها تجربه‌ای سرگرم‌کننده باشد.

 

Outriders
تاریخ انتشار: تابستان 2020 برای پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان، پی‌سی

 

خفن ترین بازی های ویدیویی پیشتاز سال 2020 معرفی شد+ تصویر

 

این بازی که اثری از خالقان Bulletstorm یعنی People Can Fly است یک تجربه شوتر کو-آپ برای گیمرها فراهم می‌کند. برای اطلاعات بیشتر باید کمی صبور باشیم.

 

Halo Infinite
تاریخ انتشار: تعطیلات 2020 برای Xbox One و کنسول نسل بعدی مایکروسافت

 

خفن ترین بازی های ویدیویی پیشتاز سال 2020 معرفی شد+ تصویر

 

Halo Infinite تنها بازی‌ایست که به طور رسمی انتشارش برای کنسول نسل بعدی مایکروسافت نیز تأیید شده‌است. با این حال بازی برای تمام کنسول‌های نسل هشتم مایکروسافت نیز عرضه می‌شود. روایت این قسمت از سری، مسترچیف را به سوی یکی از صاحبان حلقه‌های هیلو می‌برد.

 

!Destroy All Humans
تاریخ انتشار: سال 2020 برای پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان، پی‌سی‌

 

خفن ترین بازی های ویدیویی پیشتاز سال 2020 معرفی شد+ تصویر

 

بازسازی این بازی کالت که برای PS2 و Xbox Classic منتشر شده بود گیمرها را در نقش یک موجود فضایی لجوج قرار داده که در مقابل انسان‌ها قرار می‌گیرد.

 

Empire of Sin
تاریخ انتشار: سال 2020 برای پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان، پی‌سی‌، نینتندو سوییچ

 

خفن ترین بازی های ویدیویی پیشتاز سال 2020 معرفی شد+ تصویر

 

Empire of Sin یک بازی استراتژی‌ست که در آن گیمرها می‌توانند گروه خلافکار خود را بسازند و به یکی از 14 رئیس تبهکار بازی تبدیل شوند.

 

LEGO Star Wars: The Skywalker Saga
تاریخ انتشار: سال 2020 برای پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان، پی‌سی‌، نینتندو سوییچ

 

خفن ترین بازی های ویدیویی پیشتاز سال 2020 معرفی شد+ تصویر

 

این بازی شامل تمام لول‌هایی‌ست که در فرنچاز استاروارز وجود داشته که شامل دو قسمت آخر یعنی The Last Jedi و The Rise of Skywalker نیز می‌شود. تنها تفاوت آن همان‌طور که انتظار دارید آجری بودن همه چیز است!

 

No More Heroes 3
تاریخ انتشار: سال 2020 برای نینتندو سوییچ

 

خفن ترین بازی های ویدیویی پیشتاز سال 2020 معرفی شد+ تصویر

 

از آنجا که قسمت قبلی این سری یعنی Travis Strikes Again موفقیت چندانی کسب نکرد، طرفداران به دنبال پاک شدن تجربه نه‌چندان لذت‌بخش آن بازی هستند.

 

 

Persona 5 Royal
تاریخ انتشار: به صورت جهانی در سال 2020 و در ژاپن 31 اکتبر 2019 برای پلی‌استیشن 4

 

خفن ترین بازی های ویدیویی پیشتاز سال 2020 معرفی شد+ تصویر

 

این بازی به نوعی بسته‌ای الحاقی برای بازی Persona 5 است و تجربه کامل‌تری از بازی را به گیمرها ارائه می‌دهد.

 

Psychonauts 2
تاریخ انتشار: سال 2020 برای پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان، پی‌سی

 

خفن ترین بازی های ویدیویی پیشتاز سال 2020 معرفی شد+ تصویر

 

با اینکه استودیوی سازنده بازی یعنی Double Fine توسط مایکروسافت خریداری شد اما این بازی برای PS4 نیز منتشر خواهدشد. این بار نیز مانند قسمت اول بازی که در سال 2005 منتشر شد کنترل پسری به نام Raz را برعهده خواهیدگرفت که دارای قدرت‌های عجیب ذهنی‌ست.

 

Tales of Arise
تاریخ انتشار: سال 2020 برای پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان، پی‌سی‌

 

خفن ترین بازی های ویدیویی پیشتاز سال 2020 معرفی شد+ تصویر

 

این آخرین قسمت از سری بازی نقش‌آفرینی Tales است که نسخه قبلی آن تحت Tales of Beseria نام‌گذاری شده‌ بود.

تاریخ انتشار بازی‌ها ممکن است دست‌خوش تغییر شوند، به همین خاطر بهتر است برای کسب اطلاع از دقیق‌ترین تاریخ عرضه‌ی عناوین اخبار گیم‌نیوز را دنبال کنید.

 

The Hottest Vanguard Video Games of 2020 Introduced + Picture


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان