ramazan
ramazan

یکی از ساده‌ترین راه‌های مهاجرت

مجموعه : دانستنی ها
یکی از ساده‌ترین راه‌های مهاجرت

یکی از ساده‌ترین راه‌های مهاجرت

 

یادگیری برنامه‌نویسی و فعالیت در فضای دیجیتال است. امروزه برنامه‌نویسی یکی از پرتقاضاترین و پردرآمدترین شغل‌ها به حساب آمده و به ویژه در برخی کشور‌ها چون سوئیس، استرالیا، آمریکا، انگلیس، آلمان، کانادا، فرانسه و هلند درخواست برای برنامه‌نویس و فعال در فضای دیجیتال زیاد است.

با وجود اینکه این کشورها از نظر اقتصادی قوی بوده و از وضعیت رفاهی نسبتا عالی برخوردار هستند ولی در برخی زمینه‌ها از جمله برنامه‌نویسی نیروی کار ماهر و آموزش دیده کم داشته و تمایل به جذب افراد فعال در این حوزه شغلی دارند.

البته هر کشوری دارای برخی شرایط خاص برای جذب و ارائه ویزا به متقاضیان مهاجرت می‌باشد که شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به موسسه‌های مهاجرتی معتبر از این شرایط آگاهی پیدا کرده و در راستای آنها قدم بردارید.

یکی از این شرایط داشتن جاب آفر و پیشنهاد کاری از سوی کشورهای ذکر شده است، هر چند در بسیاری از کشورهای دنیا اولویت جذب نیروی کار با افراد بومی و شهروندان همان کشور است ولی کارفرما با اثبات اینکه در حیطه‌ی شغلی درخواستی خود نیروی کار خبره و ماهر ندارد می‌تواند به انتشار آگهی استخدام و جذب نیروی کار خارجی بپردازد.

قطعاً در صورتی که فرد رزومه تحصیلی و یا شغلی قوی داشته باشد شانس وی برای یافتن شغل و مهاجرت از طریق برنامه‌نویسی و یا فعالیت در فضای دیجیتال بیشتر خواهد شد.

 حتما  می‌دانید که برای برنامه‌نویسی ابتدا بایستی با زبان آن آشنا شوید، انواع مختلفی از زبان‌های برنامه‌نویسی از جمله لاراول؛ جاوا اسکریپت، انگولار، پایتون و … وجود دارند  که یک برنامه‌نویس حرفه‌ای ممکن است تمرکز اصلی خود را روی یک و یا چند مورد از این زبان‌ها بگذارد.

پس با توجه به این نکته شما عزیزان بهتر است قبل از آغاز به یادگیری زبان برنامه‌نویسی به منظور مهاجرت به کشورهای دیگر ابتدا بازار کار کشور مقصد را بررسی کرده و شاخه‌ای را انتخاب کنید که احتمال پذیرش شما در کشور مقصد بالا باشد. برای این منظور می‌توانید گشتی در سایت‌های کاریابی بزنید یا از افرادی که قبلا موفق به دریافت جاب آفر شده‌اند، راهنمایی بگیرید.

 

یکی از ساده‌ترین راه‌های مهاجرت

 

یادگیری زبان برنامه‌نویسی لاراول برای مهاجرت

PHP یکی از انواع زبان‌های برنامه‌نویسی است که فریمورک‌های متنوعی داشته و یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین آنها فریمورک لاراول است. آموزش لاراول از این جهت بسیار حایز اهمیت است که دارای امکانات گسترده بوده و به صورت رایگان و متن باز ارائه می‌شود که کار را برای توسعه‌دهندگان وب بسیار آسان می‌کند. امروزه بیش از 500000 وب سایت از لاراول استفاده می‌کنند که این تعداد روز به روز نیز در حال افزایش می‌باشد.

 توسعه‌دهندگان وب از این جهت لاراول را برای رسیدن به اهداف خود انتخاب می‌کنند که قالب‌های سبک وزن داخلی، یونیت تست آماده، کتابخانه‌های از پیش نصب شده، امنیت و سرعت توسعه بیشتر را ارائه می‌دهد.

فریمورک لاراول همچنین  سرویس‌های مختلف از جمله تائید هویت، سیستم پیاده سازی فرم‌های عضویت و ورود، دسترسی کاربران، cache، پرداخت و صورتحساب و بسیاری از امکانات دیگر را فراهم می‌کند.

 از دیگر مزایای استفاده از این فریمورک می‌توان به این نکته اشاره کرد که در لاراول با کمترین میزان کدنویسی و با وارد کردن دستوراتی کوتاه،  می‌توان کارهای بزرگی را  انجام داد.

بنا به همین دلایل است که فریمورک لاروال مزیت‌های فراوانی هم برای انواع کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ و هم برای توسعه‌دهندگان وب داشته و به یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های توسعه وب PHP تبدیل شده است و تقاضا برای استخدام یک متخصص برنامه‌نویسی لاراول سال‌به‌سال افزایش می‌یابد.

از آنجائیکه بسیاری از کشورها نیز تمایل به جذب و استخدام برنامه‌نویسان با زبان‌های مختلف و از جمله PHP  و فریمورک لاراول را دارند شما عزیزان در صورتی که تمایل به یادگیری این زبان برنامه‌نویسی به منظور فراهم آوردن مسیری برای مهاجرت به کشورهای اروپایی دارید می‌توانید دوره پروژه محور این زبان برنامه‌نویسی و به‌ویژه فریمورک لاراول را از طریق تیم تخصصی جاب تیم تهیه نمایید.

 

یکی از ساده‌ترین راه‌های مهاجرت

 

یادگیری زبان برنامه نویسی انگولار به منظور مهاجرت

 

هر چند بازار کار برنامه‌نویسان در کشورهای مختلف و به ویژه در کشورهای اروپایی نیز دارای نوسانات نسبی می‌باشد ولی کسانی که قصد مهاجرت به کشورهای اروپایی را دارند معمولا سعی می‌کنند کشورهایی را انتخاب کنند که از نظر اقتصادی قوی بوده و اهمیت ویژه‌ای به برنامه‌نویسان بدهند.

بدین ترتیب بد نیست بدانید که یکی از آسانترین مسیرهای مهاجرتی یادگیری زبان برنامه‌نویسی است. انواع مختلفی از زبان‌های برنامه‌نویسی وجود دارند که یکی از آنها انگولار است که یک فریمورک ساختاری برای وب‌اپلیکیشن‌ها بوده و بر پایه جاوا اسکریپت ساخته می‌شود.

با به‌کارگیری زبان برنامه‌نویسی انگولار شما می‌توانید HTML را به عنوان زبان اصلی و قالب سایت خود انتخاب کنید در اینصورت وبسایت‌های طراحی شده با این قالب به راحتی در دسترس کاربران اینترنتی قرار گرفته و همچنین قابلیت پشتیبانی از تمامی نسخه‌های موجود از HTML را خواهند داشت.

از جمله مزایای مهم استفاده از فریمورک انگولار اینست که گوگل به طور مستقیم از این قالب حمایت کرده، همچنین نرم‌افزارهایی که از MVC پشتیبانی می کنند، می‌توانند بدون هیچ مشکل و نیاز به برنامه‌ای خاص از فریمورک انگولار استفاده کنند.

گستردگی زیاد انگولار، سهولت در یادگیری، دسترسی به تمامی دستورات هنگام برنامه نویسی، یونیت تست آماده،استفاده از دایرکتیوها جهت ایجاد تگ و … از دیگر ویژگی‌های مثبت این فریمورک است که آن را به یک زبان راحت و پرکاربرد برای یادگیری از سوی برنامه‌نویسان تبدیل کرده است. خوشبختانه امروزه این شرایط فراهم شده است که متقاضیان به مهاجرت بتوانند با اخذ ویزای کار از کشورهای اروپایی چون آلمان، هلند، فرانسه و یا کشور کانادا به عنوان یک فرد شاغل در حیطه برنامه‌نویسی که شغلی پرکاربرد و پرطرفدار است اقدام به مهاجرت به هر کدام از این کشورها نموده و در راستای پیشرفت و تامین رفاه خود قدمی بردارند.

 شما عزیزان می‌توانید با شرکت در دوره آموزش انگولار یا تهیه بسته آموزش آنگولار از تیم تخصصی برنامه‌نویسی جاب تیم اقدام به یادگیری این فریمورک برنامه‌نویسی نمایید.

 

یکی از ساده‌ترین راه‌های مهاجرت

 

یادگیری زبان برنامه‌نویسی پایتون به منظور مهاجرت

 

از جمله نکات مهمی که برای مهاجرت به کشورهای دیگر به عنوان یک برنامه‌نویس بایستی به آنها توجه کنید می‌توان به مواردی چون میزان درآمد متناسب، بازار کار خوب، امنیت شغلی، کیفیت زندگی در کشور مقصد و ساعات کاری  و نیازشان به زبان برنامه‌نویسی خاص اشاره کرد. به عنوان مثال کشورهای زیادی چون آمریکا، انگلیس، کانادا و دانمارک و حتی کشورهای حوزه خلیج فارس از برنامه‌نویسان مسلط به زبان برنامه‌نویسی پایتون استقبال می‌کنند.

زبان برنامه‌نویسی پایتون از این نظر که یادگیری آن بسیار ساده و آسان است، همچنین کاربردهای گسترده‌ای چون طراحی اپلیکیشن‌های موبایل یا دسکتاپ، توسعه وب، برنامه‌نویسی هوش مصنوعی و .. دارد به یکی از محبوب‌ترین زبان‌های پرکاربرد دنیا تبدیل شده است طوری که علاوه بر کاربردهای تجاری و صنعتی پایتون، این زبان برنامه‌نویسی در مدارس و دانشگاه‌های سراسر دنیا تدریس می‌شود.

از جمله شرکت‌هایی که از زبان پایتون استفاده می‌کنند می‌توان به اینستاگرام، گوگل، نتفلیکس، اسپوتیفای و پینترست اشاره کرد. بنا به دلایل ذکر شده برنامه‌نویسان مسلط به زبان پایتون در اکثر کشورهای دنیا خواهان داشته و با اخذ پیشنهاد کاری از سوی کارفرماهای کشورهای ذکر شده می‌توانند برای مهاجرت اقدام کنند.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان