معرفی مجموعه های تفریحی انزلی به همراه تخفیفات ویژه در انزلی

معرفی مجموعه های تفریحی انزلی به همراه تخفیفات ویژه در انزلی

بندرانزلی یکی از بندرهای مهم و بزرگ شمالی کشور است. که علاوه بر اهمیت اقتصادی و استراتژیک جاذبه های گردشگری بسیار زیادی نیز دارد. و همین موضوع سبب شده سالانه میزبان میهمانان بسیار زیادی باشد.

برای اینکه یک روز فوق العاده را در شهرستان انزلی بگذرانید. گیلان تخفیف به معرفی مجموعه های تفریحی انزلی به همراه تخفیفات ویژه در انزلی میپردازد. تا با نازل ترین قیمت از مجموعه های تفریحی انزلی بهره ببرید.

 

 

بهترین مجموعه های تفریحی انزلی

 

 

همانطور که در ابتدای مطلب به آن اشاره کردیم. مجموعه های تفریحی بسیار زیادی در بندرانزلی وجود دارد که میتوانید با استفاده از آنها یک روز شاد و پر از هیجان را برای خودتان رقم بزنید.

خوب است بدانید که گیلان تخفیف برای تزریق حال خوب به مشتریان خود تخفیفات ویژه ای برای مجموعه های تفریحی انزلی در نظر گرفته تا شما عزیزان بتوانید با کمترین هزینه از خدمات این مجموعه ها لذت ببرید.

 

از جمله محبوب ترین مجموعه های تفریحی انزلی میتوان به تفریحات دریایی مارینا انزلی، کارتینگ انزلی وآکواریوم منطقه آزاد انزلی اشاره کرد. در ادامه در خصوص هریک توضیحات بیشتری در اختیارتان قرار خواهیم داد. تا با این مجموعه ها به خوبی آشنا شوید.

 

 

تفریحات دریایی مارینا انزلی

 

معرفی مجموعه های تفریحی انزلی به همراه تخفیفات ویژه در انزلی

 

یکی از لوکس ترین مجموعه های تفریحی انزلی را میتوان تفریحات دریایی مارینای کاسپین معرفی کرد. این مجموعه متنوع ترین تفریحات دریایی را دارد.

و از سال 97 در منطقه آزاد انزلی شروع به فعالیت کرده است. تفریحات دریایی مارینا انزلی شامل ویندسرف، پاراسیل، بادبانی، کایاک، پدل بورد، شاتل، گردشگری دریایی، پدال بوردو .. میشود.

با خرید بلیط تفریحات دریایی مارینا انزلی از گیلان تخفیف میتوانید ساعاتی پر از هیجان و لذت را تجربه کنید. و نیز با نازل ترین قیمت تفریحات دریایی مارینا  انزلی روبرو شود.

این مجموعه به بهترین و حرفه ای ترین تجهیزات دریایی و شناورهای تفریحی مجهز شده است. اگر به تفریحات دریایی علاقمند هستید.

حتما از تخفیف تفریحات دریایی مارینا انزلی در گیلان تخفیف استفاده نمایید. همچنین میتوانید از مجتمع تجاری کاسپین بندر انزلی ، مرکز خرید ونوس و طرح شنا منطقه آزاد انزلی در حوالی مجموعه ورزشی و گردشگری دریایی مارینا کاسپین نیز استفاده نمایید.

 

کارتینگ انزلی

 

 

معرفی مجموعه های تفریحی انزلی به همراه تخفیفات ویژه در انزلی

 

کارتینگ انزلی یکی دیگر از مجموعه های تفریحی انزلی است. که میتواند انرژی و هیجان زیادی را به شما انتقال دهد. اگر جزو عاشقان سرعت و هیجان هستید این کارتینگ را از دست ندهید و به رقابت با همراهانتان بپردازید.

کارتینگ انزلی در کیلومتر 10 جاده زیباکنار واقع شده و با طراحی نقشه گرید c جهانی به یکی از بهترین کارتینگ های استان گیلان تبدیل شده است. کارتینگ انزلی یکی از بزرگترین پیست های کارتینگ به طول 900 متر را دارد.

و همچنین باید بدانید که کارتینگ انزلی مجهز به سیستم ثبت رکورد و بهترین ماشین های کارتینگ از بهترین برند های دنیا میباشد. برای تجربه کارتینگ شما به گواهینامه نیازی ندارید و فقط کافیست به تهیه بلیط کارتینگ انزلی بپردازید.

برای اینکه از تخفیف کارتینگ انزلی بهره ببرید حتما به سایت گیلان تخفیف مراجعه کنید و با نازل ترین قیمت کارتینگ انزلی روبرو شوید . توجه کنید که برای استفاده از کارتینگ باید حداقل قدتان 140 سانتی متر و وزنتان کمتر 100 کیلوگرم باشد.

 

آکواریوم انزلی

 

معرفی مجموعه های تفریحی انزلی به همراه تخفیفات ویژه در انزلی

 

یکی از جذابترین مجموعه های تفریحی انزلی را میتوان آکواریوم انزلی معرفی کرد. این آکواریوم یکی از کاملترین آکواریوم های ایران محسوب میشود.

آکواریوم انزلی تونلی به طول 40 متر د ارد  و نیز از 40 آکواریوم بزرگ تشکیل شده است. آکواریم انزلی علاوه بر ۲۰۰ گونه مختلف آبزیان، بیش از ۵۰۰۰ هزار خزنده، آبزی و پرنده را نیز در خود جای داده است.

با بازدید از این آکواریوم انزلی میتوانید به شگفتی های خلقت پی ببرید. آکواریوم انزلی شامل انواع آکواریوم ‌های معمولی، آکواریوم‌های روباز، مینی آکواریوم و آکواریوم تونلی است. محبوب ترین بخش آکواریوم انزلی بخش تونلی آن است. برای بازدید از این آکواریوم زیبا و هیجان انگیز باید به تهیه بلیط آکواریوم انزلی بپردازید.

از این رو توصیه میکنیم به سایت گیلان تخفیف مراجعه کنید. تا با شگفت انگیز ترین تخفیف آکواریوم انزلی روبرو شوید. در واقع با خرید از گیلان تخفیف به تهیه بلیط با نازل ترین قیمت آکواریوم انزلی پرداخته اید.

 

 

کافه رستوران مارینو انزلی

 

معرفی مجموعه های تفریحی انزلی به همراه تخفیفات ویژه در انزلی

 

در پایان معرفی مجموعه های  تفریحی در انزلی توصیه میکنیم به یکی از دنج ترین کافه رستوران های انزلی سری بزنید. این کافه رستوران چشم اندازی بینظیر دارد که نمیتوان از آن گذشت.  کافه رستوران مارینو انزلی در اصیل ترین و قدیمی ترین خیابان شهر قرار دارد.

در این کافه شما منظره ای از اسکله تفریحی و گردشگری دریایی دریادلان را خواهید داشت. منظره فوق العاده این کافه رستوران آن را به یکی از محبوب ترین کافه رستوران ها تبدیل کرده است.

البته کیفیت بالای غذا و خدمات دهی عالی کافه رستوران مارینو انزلی را نمیتوان در دلایل محبوبیت آن بی تاثیر دانست. با مراجعه به گیلان تخفیف میتوانید از تخفیف کافه رستوران مارینو انزلی بهره مند شوید.

گیلان تخفیف با داشتن تخفیفات ویژه تفریحی و کافه رستوران در انزلی یک روز تفریحی با کمترین هزینه ممکن را برایتان رقم میزند.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان