سوء استفاده جنسی این مجری سرشناس تایید شد

سوء استفاده جنسی این مجری سرشناس تایید شد

به گفته پیتر وات مدیر NSPCC شکی نیست که سویل اگر متجاوزترین فرد بریتانیا در زمینه جنسی نباشد، یکی از متجاو

زترین افراد است. او از هیچ فرصتی برای شناسایی قربانیان آسیب پذیر خود صرف نظر نمی‌کرد تا از آنها  سوء استفاده کند.

مهر به نقل از گاردین نوشت: انجمن ملی برای پیشگیری از خشونت علیه کودکان گفت تحقیقات ثابت کرده است که مجری تلویزوین بی بی سی یکی از بزرگترین مجرمان جنسی بوده است.

تحقیق جدید که در لندن منتشر شد ثابت می کند که جیمی سویل حداقل به 500 کودک دختر و پسر تجاوز کرده و یکی از متجاوزترین چهره‌های بریتانیایی است.

این تحقیق که از سوی انجمن ملی برای پیشگیری از خشونت علیه کودکان (NSPCC) و برای برنامه پانورامای بی‌بی‌سی انجام شده نشان می دهد که بیشتر قربانیان این مجری بین 13 تا 15 ساله بودند و حتی کودک دو ساله نیز بین قربانیان او وجود داشت.

به گفته پیتر وات مدیر NSPCC شکی نیست که سویل اگر متجاوزترین فرد بریتانیا در زمینه جنسی نباشد، یکی از متجاوزترین افراد است. او از هیچ فرصتی برای شناسایی قربانیان آسیب پذیر خود صرف نظر نمی‌کرد تا از آنها  سوء استفاده کند.

برمبنای این گزارش جدید عملکرد سویل در بیمارستان بردمور خیلی بیشتر از چیزی بود که قبلا تصور می شد.

در برنامه‌ای که دیشب بی بی سی پخش کرد گفته شده شاید هزاران نفر قربانیان او باشند که از بیان حقیقت خودداری می کنند.

سویل اکتبر 2011 در 84 سالگی درگذشت و این درست یک سال پیش از آن بود که چنین مساله ای افشا شود. او مجری شوهای متعدد از جمله شوی «برترین‌های پاپ» و یک برنامه کودک تلویزیونی بود.

در سال 2013 پلیس با صدور بیانیه ای اعلام کرد که تعداد قربانیان این مجری ممکن است به 450 نفر برسد و این در حالی است که اکنون این گزارش نشان می دهد که ممکن است آمار قربانیان وی به هزار نفر هم برسد.

سخنگوی بی‌بی‌سی اعلام کرده از این گزارش وحشت زده شده و باتوجه به این که این جنایت در طی 40 سال عملی شده هنوز معلوم نیست چه ابعادی داشته باشد و تمامی همکاری خود را برای روشن شدن ابعاد این فاجعه خرج می کند.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان