ramazan
ramazan

توضیح نیوشا ضیغمی درباره انتشار عکس جنجالی

مجموعه : فرهنگ و هنر
توضیح نیوشا ضیغمی درباره انتشار عکس جنجالی
نیوشا ضیغمی بازیگر سینما و تلویزیون افزود: به مناسبت هفته دفاع مقدس من به همراه همکارانم به گلزار شهدای یزد رفته و با عشقی که از شهدا و نسبت به آن ها داشتم، دیدار آن ها را کمترین کار دانستم. وی افزود: همزمان با حضور ما در گلزار شهدای یزد، خانواده های این عزیزان نیز آنجا حضور داشتند و ما با آنها دیدار داشتیم.
 
به گزارش نازوب ضیغمی ضمن بیان این مطلب که آرامش امروز جامعه را همگی مدیون شهدای عزیزمان هستیم، اظهار داشت: آن هایی که عکس هایی از من و همکارانم بر مزار شهدا مونتاژ و منتشر كردند، بدانند که با روح بزرگ خانواده های این عزیزان بازی کردند.

ضیغمی بیان کرد: اگر این یک مسئله شخصی بود از آن می گذشتم ولی این ها حق شوخی با خانواده های بزرگوار شهدا را نداشتند. این هنرمند ادامه داد: ما بازیگران هر لحظه باید مراقب رفتار و حرکات خود در اجتماع باشیم و نمی دانم چرا برخی از نشریات زرد برای فروش خود دست به این کارها می زنند.

 
 
ضیغمی با بیان اینکه من انجام هرگونه اقدام توهین آمیز در مزار شهدا و عکسهای مربوط به آن را تکذیب می کنم، تصریح کرد: هر کدام از این خانواده ها چندین شهید داده و متاسفم که عده ای آمده و با حریم خصوصی ما بازی کردند و این آسیب را وارد جامعه و در اصل اینها به شهدای ما توهین کردند.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه رسانه صداقت و آگاهی است و متاسفم برای اینکه بعضی ها به دنبال ایجاد جریان های مثبت نبوده و به خاطر پول، شرافت و دین خود را می فروشند.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان