مجریان زنی که صورت شان را نمی‌ بینید!! + عکس

مجموعه : فرهنگ و هنر
مجریان زنی که صورت شان را نمی‌ بینید!! + عکس
تا كنون شما هیچ شبكه تلوزیونی را ندیده بودید كه در آن مجریان زن با نقاب به اجرای برنامه بپردازند.اما برای اولین بار شبكه مذهبی Awtan اقدام به پخش برنامه ای با مجریانی كاملا پوشیده به همراه نقاب، چادر و دستكش كرده است.به گزارش ایران ناز به نقل از بی بی سی مجریان این شبكه دارای لباس‌های كاملا پوشیده و اغلب به شكل سیاه رنگ هستند كه حتی صورت‌های آن‌ها را نیز می‌پوشاند.
 
هم‌چنین در حین اجرای برنامه نیز هیچ كدام از دست‌اندركاران مرد این شبكه به استادیو وارد نمی‌شوند.در حال حاضر نزدیك به 60 شبكه مذهبی در خاورمیانه در حال اجرای برنامه هستند ، كه در بعضی از آن‌ها به زنان اجازه داده می‌شود به اجرای برنامه بپردازند و در بعضی دیگر نیز اصلا زنان اجازه فعالیت ندارند.
 
 
شبكه Awtan در سال 2008 شروع به كار كرد و از ماه گذشته به زنان اجازه داد در صورتی كه نقاب به صورت خود بزنند در برنامه‌های آن اقدام به اجرا كنند. یكی از مهم‌ترین مشكلاتی كه این مجریان زن با آن روبه رو هستند برقراری رابطه با مخاطبان خود هستند كه این موضوع به دلیل آن كه صورت آن‌ها كاملا پوشیده است با دشواری‌های بیش‌تری روبه رو است.
 
به گزارش نازوب الا البرقی یكی از مجریان این شبكه در این باره می‌گوید: صورت تنها راه برقراری رابطه با دیگران نیست. ما هر روز تماس‌های زیادی از بینندگان خود از كشورهای مختلف دریافت می‌كنیم كه ما را تشویق به ادامه این راه می‌كنند. بعضی از منتقدان معتقدند این شبكه تلوزیونی به دلیل آن كه مجریان خود را مجبور به پوشیدن نقاب می‌كند در حقیقت در حال محدود كردن آزادی‌های آن‌هاست.
 
اما خانم برقی در این باره گفت : هیچ كس مرا به پوشیدن نقاب مجبور نكرده است و من دخترانم را هم كه هر روز برنامه مرا از تلوزیون تماشا می‌كنند مجبور به پوشیدن نقاب نمی‌كنم.

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان