ramazan
ramazan

مرگ پسری جوان در بیمارستان بر اثر تشنگی !

مجموعه : اخبار
مرگ پسری جوان در بیمارستان بر اثر تشنگی !
یک پسر 22 ساله به نام کین گورنی بر اثر تشنگی جان خود را در بیمارستان از دست داد. به گزارش نازوب کین که  در یک بیمارستان بزرگ آموزشی بستری بود، قبل از مرگ آنقدر تشنه بود که با پلیس تماس گرفته و از آنها کمک خواسته بود، ولی پرستاران به مامورین پلیس گفت بودند که کین در حالت گیجی به سر میبرد و نیازی به کمک پلیس ندارد.

دلیل مرگ کین بی توجهی و کم کاری پرسنل بیمارستان اعلام شده است. مادر وی میگوید که بارها به برخورد نامناسب و بی اعتنایی پرستاران اعتراض کرده و از عدم رسیدگی به وضعیت پسرش ابراز نگرانی کرده بوده است. خانم گورنی می گوید وقتی پسرش بی تاب می شد به او آرام بخش تزریق می کردند، و شب قبل از مرگ اگرچه در اتاق خصوصی به سر می برد، پرستاران به اتاقش سرکشی نکردند.

این جوان 22 ساله که به ورزش فوتبال و دوعلاقه بسیار داشت و قصد داشت مغازه قفلسازی و تعمیرات کفش باز کند، در سال 2008  به تومور مغزی مبتلا شد. اگرچه کین از این بیماری جان سالم به در برد، ولی تومور، غده هیپوفیز او و در نتیجه مکانیزم های بدنش مانند سطح مایعات بدن را دچار اختلال کرده بود.

مادر کین می گوید که حال پسرش اخیرا بهبود یافته و کم کم زندگی او روال عادی خود را از سر گرفته بود ولی متاسفانه غفلت و کوتاهی پرسنل بیمارستان مرگ او را رقم زد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان