ramazan
ramazan

مرگ مشکوک یک بازیگر جوان تلویزیونی

مرگ مشکوک یک بازیگر جوان تلویزیونی
 حتما با داستان‌ها و فیلم‌های جایی آشنایی دارید. داستان‌هایی که در آنها کارآگاه با کنار هم گذاشتن سرنخ‌ها راز یک جنایت را کشف می‌کند. چند روزی است که مرگ مشکوک یک بازیگر تلویزیونی به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده و همه در تلاش اند با کنار هم گذاشتن مدارک و شواهد این پرونده، پرده از راز آن بردارند.
جانی لوئیس بازیگر 28 ساله‌ای است که در سال‌های اخیر به واسطه حضور در "پسران آنارشی" سریال موفق شبکه‌ی اف.اکس به شهرت رسیده‌است. سریالی که نقش اصلی آن را ران پرلمن ایفا می‌کند. روز چهارشنبه این بازیگر جوان به تیتر تمام رسانه‌های سینمایی و غیرسینمایی تبدیل شد. اما نه به خاطر فعالیت هنری بلکه به دلیل مرگش!

جسد بی‌جان لویس چهارشنبه در لس آنجلس در حالی پیدا شده که علت مرگ او سقوط از بالای پشت بام یک خانه تشخیص داده شده‌آست. البته هنوز مشخص نیست که او خودش را از بالای ساختمان پرت کرده یا آنکه در هنگام پریدن از روی پشت بام، سقوط کرده‌است. اما اگر از لحظه‌ی مرگ چند لحظه به عقب برگردیم، لوئیس متهم اصلی یک قتل هم محسوب می‌شود!

صاحب همان خانه‌ای که لوئیس از پشت بامش سقوط کرده، کاترین دیویس پیرزن 81 ساله‌ای بوده که به نظر می‌رسد لوئیس قصد داشته تا یکی از اتاق‌های خانه‌ی او را اجاره کند. صبح همان روز اهالی محله‌ی لاس فلیز به پلیس گزارش داده بودند که از خانه‌ی دیویس صدای جیغ و فریاد و درگیری شنیده می‌شود. لویئس روز قبل از حادثه، از زندان آزاد شده بود. او ماه قبل به دلیل حمل غیرمجاز اسلحه و اقدام به سرقت در دادگاه به حبس محکوم شده بود.

هنوز فرضیه‌ی مشخصی درباره‌ی این پرونده وجود ندارد. اما به نظر می‌رسد که درگیری لوئیس با صاحب خانه منجر به مرگ او شده‌ است و دخالت همسایه‌ها بعد از شنیدن سر و صداها، باعث شده تا لوئیس برای فرار به بالای پشت بام برود و  در همان حین سقوط کند.
لوئیس در سریال "پسران آنارشی" نقش عضو یک کلوپ موتورسواری را بازی می‌کرد. کیت ساتر سازنده‌ی سریال در بیانیه‌ای مرگ لوئیس را تراژدی و پایانی برای  یک استعداد کم‌نظیر خوانده‌ است. استعدادی که از اقبال بد راهش را گم کرده بود.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان