ramazan
ramazan

فیلم| کتک زدن دختر جوان توسط گشت ارشاد جنجالی شد

مجموعه : کلیپ و ویدئو
فیلم| کتک زدن دختر جوان توسط گشت ارشاد جنجالی شد

فیلم| کتک زدن دختر جوان توسط گشت ارشاد جنجالی شد

 

به گزارش نازوب، ضرب و شتم نیروی انتظامی به یک خانم: طی ساعات گذشته کلیپی در فضای مجازی منتشر شده است که طبق آن دختر جوانی که با پلیس بحث میکند ، مورد ضرب و شتم شدید مامور خانم نیروی انتظامی قرار میگیرد.

 

در این کلیپ ، ابتدا یک افسر نیروی انتظامی به خانم ها میگوید ما وظیفه مان را داریم انجام می دهیم و دوست دختر جوانی که سر و صدا دارد هم مدام به او میگوید تمامش کن و بحث نکن.

در همین حین ، دختر جوان شروع به فحاشی میکند و به مامور زن میگوید بی شرف این اتفاق باعث عصبانیت مامور و درگیری فیزیکی بین مامور زن و دختر جوان می شود.

 

در ادامه فیلم این درگیری را میتوانید مشاهده کنید:
کلیپ ضرب و شتم نیروی انتظامی به یک خانم و کتک زدن دختر جوان توسط مامور زن واکنش معصومه ابتکار به فیلم درگیری دختر جوان با مامور نیروی انتظامی و ضرب و شتم پس از انتشار این فیلم ، خانم معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با انتقاد از برخورد صورت گرفته با شخصی که به ادعای نیروی انتظامی ایران، «حجاب» مناسبی نداشته است.

 

 

واکنش معصومه ابتکار به فیلم درگیری دختر جوان با مامور نیروی انتظامی و ضرب و شتم ضرب و شتم نیروی انتظامی به یک خانم در توئیتی نسبت به این کلیپ واکنش نشان داد و گفت:

فیلمی در فضای مجازی از برخورد در موضوع حجاب منتشر شده که به گشت ارشاد منتسب می شود.

 

این رفتار چه توجیهی دارد ؟
دایره عمل یک مامور حتی د صورت اهانت به وی ، تا کجاست ؟
به شدت این برخورد را محکوم و پیگیری میکنم.

این رفتار های خشن و غیر دینی در شان هیچ انسانی نیست واکنش وزیر کشور به فیلم ضرب و شتم خانم جوان توسط گشت ارشاد پس از انتشار کلیپ ضرب و شتم دختر جوان توسط پلیس گشت ارشاد وزیر کشور ، آقای رحمانی فضلی نسبت به این کلیپ واکنش نشان داده و دستور داده است برای پیگیری و اقدام سریع در مورد مسببان این فیلم اقدامات لازم انجام پذیرد.

 

مشاهده کلیپ: تا زمان لود فیلم شکیبا باشید.

 

واکنش بازیگران و ناجا به ضرب و شتم دختری توسط گشت ارشاد| اینستاپست

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان