دستگیری دختر و پسر بدلیل رابطه جنسی در تاکسی

مجموعه : اخبار
دستگیری دختر و پسر بدلیل رابطه جنسی در تاکسی

دستگیری دختر و پسر بدلیل رابطه جنسی در تاکسی

 

خبرهایی در قالب تجاوز جنسی، رابطه جنسی، خودارضایی با عابر بانک! درخت! ماشین! و … از جمله خبرهایی است که در بخش حوادث پررنگ ترین خبرهای جهان است!

به گزارش بخش خبرهای حوادث نازوب، در امارات متحده عربی، ظهر روز 5 شنبه، یک مرد ایرلندی و یک زن 27 ساله بریتانیایی به اتهام داشتن رابطه جنسی در پشت تاکسی در حالی که هردو مست بودند، با پیگرد قانونی در دبی تحت بازجویی قرار گرفتند.

به گزارش نازوب مرد ایرلندی با نام مخفف C.M. ادعا کرد زن بریتانیایی با نام مخفف R.B. نامزدش بوده. این زوج، اتهامات علیه خود مبنی بر عدم رعایت شئونات اجتماعی، رابطه جنسی و مصرف مشروبات الکلی را به شدت انکار کردند.

گلف نیوز با استناد به یک منبع خبری اعلام کرد زمانی که به یک گشت پلیس گزارش شد این زوج در منطقه ای نزدیک به دوبی مارینا، در صندلی عقب تاکسی با هم رابطه جنسی دارند،

آنها به شدت مشروبات الکلی مصرف کرده بودند و کاملا مست بودند. با توجه به بازجویی های اولیه پلیس، افسر پلیس بازداشتگاه ادعا کرد این زن زمانی که بازداشت شد هیچ لباسی به تن نداشت.

 

همچنین در این گزارش آمده که C.M. مقابل افسر پلیس ادعا کرد، R.B. نامزدش است و چون ناراحت و غمگین بوده، تنها وی را در آغوش گرفته تا آرامش کند.

راننده ای که این جریان را به پلیس گزارش داده، در تاریخ ۳۰ می، بعنوان شاهد ماجرا در جلسه دادستانی حاضر خواهد شد.

این خبر از یک منبع پیگرد قانونی نقل شده که می گوید:

“ما هنوز در انتظار گزارش پزشکی قانونی هستیم تا اثبات شود این زوج با هم رابطه جنسی داشته اند یا به هر شکلی با هم در حال انجام فعالیت جنسی بوده اند. گزارش شده مظنونین این جریان پس از 5 روز بازداشت در مرکز پلیس جبل علی، به قید وثیقه آزاد شده بودند.

 

مطالب مرتبط

 

س ک س ورکرها و کارگران جنسی در ایران!

پول در رابطه جنسی و زناشویی چه نقشی دارد

چپ شدن ماکسیما با یک دختر و دو پسر در حین رابطه جنسی + تصاویر


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان