ramazan
ramazan

جنجال رسوایی جنسی کریم بنزما (عکس)

مجموعه : اخبار ورزشی
جنجال رسوایی جنسی کریم بنزما (عکس)

ماجرای رسوایی جنسی کریم بنزما جنجال به پا کرد ….

 

 

نازوب : کریم بنزما(Karim Benzema) که در محله های شرق حومه لیون بزرگ شده و در نوجوانی با اسم مستعار ‘کوکو’ شناخته می شد، با دوستان دوران کودکی اش در محله برون ترایون علاوه بر گوش دادن به موسیقی رپ، در خیابان ها فوتبال هم بازی می کرد.

 

مهاجم رئال مادرید(Real Madrid) که کودکی اش را در محلات حاشیه شهر گذرانده در یکی از مصاحبه هایش از علاقه اش به فیلم های گانگستری آمریکایی، تحسین والنتینو روسی(Valentino Rossi) و اشتیاق به مسابقات موتورسواری خبر داده است.

 

 

جنجال رسوایی جنسی کریم بنزما (عکس)

 

اگرچه بنزما در محله ای پرورش یافته که هنوز هم در مبارزه با جرائم از سایر مناطق عقب مانده، اما با تکیه بر استعداد و تلاش های خود توانست به یکی از سوپراستارهای جهانی رئال مادرید تبدیل شود.

 

نازوب، او تا به حال بیش از 150 گل باشگاهی به ثمر رسانده است و همچنین در 81 حضورش در تیم ملی فرانسه، 27 بار دروازه حریفان را باز کرده است. اما پس از آنکه در ماه آوریل اعلام شد ممکن است نام او از میان بازیکنان تیم ملی فرانسه برای حضور در جام ملت های اروپا در تابستان حذف شود، آینده او در هاله ای از ابهام فرو رفت.

 

داستان بنزما ، داستانی از رسوایی و فساد می باشد. یکی از ماجراهایی که درباره او شنیده می شود، ماجرای باج گیری از متئو والبنوئا(Mathieu Valbuena)، هم تیمی اش در تیم ملی فرانسه می باشد.

 

موضوع به انتشار یک ویدئوی شخصی و غیراخلاقی از والبنوئا در سال 2014 بازمی گردد که پس از آن ماجرای باج گیری از او مطرح شد. اتهام بنزما این بود که به همراه یکی از دوستان دوران کودکی اش به نام کریم زناتی(Karim Zenat) اقدام به باج گیری از والبنوئا به مبلغ 100 هزار پوند کرده است. پس از اعلام این اتهام، بنزما دستگیر شد.

 

این تنها درگیری بنزما با قانون نیست. در سال 2012 نیز او به همراه فرانک ریبری(Franck Ribery) هم تیمی فرانسوی اش متهم به برقراری ارتباط نامشروع با دختری شده است که به سن قانونی نرسیده بود.

 

مانوئل والس(Manuel Valls) نخست وزیر فرانسه اصرار دارد که بنزما نباید به تیم ملی فرانسه بازگردد زیرا به اعتقاد او «یک ورزشکار باید الگو باشد.» بنزما نیز در واکنش به این گفته نخست وزیر گفته است: «من به مدت 12 فصل یک بازیکن حرفه ای بوده ام!!! در 541 بازی، تنها 11 کارت زرد گرفتم و هیچ کارت قرمزی دریافت نکردم. حال سوال اینجاست که آیا با این شرایط نباید به عنوان الگو معرفی شوم؟؟؟»

 

نازوب، در هفته هایی که بحث و شایعات درباره بنزما در فرانسه داغ بود، اریک کانتونا(Eric Cantona) اسطوره منچستریونایتد(Manchester United) نیز وارد این ماجرا شد. او از دیدیه دشام(Didier Deschamp) مربی تیم ملی فرانسه برای دعوت نکردن از بنزما انتقاد کرد و او را تحت تأثیر دیگران از جمله احزاب نژادپرست فرانسه متهم کرد.

 

دشام نیز در مقابل از کانتونا دفاع کرد. اما اسطوره منچستریونایتد درباره این اقدام مربی تیم ملی فرانسه واکنش جالبی نشان داده و خطاب به او گفته است: حداقل برای یک بار هم که شده هجومی بازی می کنی!


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان