احتمال جدایی جادوگر در نیم فصل قوت گرفت

مجموعه : اخبار
احتمال جدایی جادوگر در نیم فصل قوت گرفت

نازوب: با وجود رایزنی‌ها و وساطت آشکار و پنهان مسئولان و بازیکنان و حتی پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس برای رفع کدورت و اختلاف علی کریمی و مانوئل ژوزه کاپیتان و سرمربی سرخ‌پوشان، هنوز تغییری در روابط این دو حاصل نشده است.

ژوزه سرمربی پرتغالی پرسپولیس تا پیش از بازی با پیکان بر تصمیم‌اش مبنی بر کنار گذاشتن علی کریمی از تیم برای همیشه اصرار می‌کرد اما پس از جلسه 12 بازیکن پرسپولیس با ژوزه پیش از بازی با پیکان مرد پرتغالی کمی عقب‌نشینی کرد و بازگشت علی کریمی را مشروط به دو خواسته کرد. اول شکست پیکان و دوم عذرخواهی جادوگر عصیان‌گر!

شرط اول با بازی خوب سرخ‌پوشان و زدن 6 گل به پیکان محقق شد تا بازگشت علی کریمی محتمل‌تر شود. بازیکنانی که خواهان بازگشت کریمی بودند پس از پیروزی پر گل مقابل پیکان خوشحال از این برد یک تیر و دو نشان با علی کریمی تماس گرفتند و از او خواستند با یک عذرخواهی بی‌تشریفات دل ژوزه را به دست آورد و به تیم برگردد اما جواب شماره هشت همه 12 بازیکن هوادار کاپیتان را دلسرد کرد.

کریمی در پاسخ به درخواست بازیکنانی که خوشحال از هموار شدن مسیر بازگشت کاپیتان با او تماس گرفته بودند، گفته بود: «من عذرخواهی نمی‌کنم. به ژوزه هم پیغام دهید آخر این ماجرا مشخص می‌شود که چه کسی باید معذرت‌خواهی کند!»

این پاسخ سرد و تهدیدآمیز آب پاکی را روی دست بازیکنانی ریخت که به حمایت از علی کریمی بارها با ژوزه صحبت کرده و خواستار بخشش و بازگشت‌اش شده بودند. با این رفتار کاپیتان شنیده می‌شود حامیان او هم از دستش دلخور شده‌اند و حتی برخی از تلاش‌شان برای بازگشت او پشیمان هستند. حتی گفته می‌شود برخی از بازیکنان که برای بازگشت علی کریمی وساطت کرده بودند، گفته‌اند وقتی او خودش به فکر نیست و اصلا برایش اهمیت ندارد که به تیم برگردد ما چرا کاسه داغ‌تر از آش شده‌ایم؟

آخرین اتفاق در این زمینه هم اولتیماتوم دیروز رویانیان بود به علی کریمی؛ «اگر كریمی مایل به بازگشت به پرسپولیس است باید فردا از کی روش مرخصی بگیرد و به سر تمرینات پرسپولیس بیاید و با تمام بازیکنان و کادر فنی دیده‌بوسی کند و تمام کدورت‌ها را کنار بگذارد.»

اما جادوگر واکنش خوبی به این اولتیماتوم نشان نداد: «فعلا با توجه به دیدارهایی که پیش ‌رو داریم در خدمت تیم ملی ایران هستم اما پس از اتمام اردو به تمرینات پرسپولیس باز خواهم گشت و کار خودم را با این تیم از سر می‌گیرم. امیدوارم بتوانم به پرسپولیس کمک کنم.»

با وضعیتی که پیش آمده موضوع بازگشت علی کریمی به پرسپولیس دوباره مثل کلاف سر درگم و گره کور شده است!

برخی منابع نزدیک به باشگاه می‌گویند علی کریمی به احتمال زیاد در نیم فصل از پرسپولیس جدا می‌شود اما این‌که مقصد بعدی او کجاست خود معمای دیگری است. با این‌که گفته می‌شد او از تیم عجمان امارات پیشنهاد دارد اما گویا تیم عجمان هم در مقطع خاصی علی کریمی را می‌خواست و در نظر داشت او را جانشین جاسم کرار مصدوم و عراقی کند اما اکنون با بهبودی این بازیکن دیگر نیازی به علی کریمی یا بازیکن جدید نیست.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان