ramazan
ramazan

عکس دیدنی پدرسالار و عروسش پس از 18 سال

عکس دیدنی پدرسالار و عروسش پس از 18 سال
 
به گزارش ناز وب حدود 18 سال قبل، کشاورز و امیرسلیمانی در سریالی پربیننده به نام «پدرسالار» هم‌بازی بودند که در این سریال، کمند امیرسلیمانی در نقش «آذر»، برادرزاده و عروس طغیانگر «اسدالله» با بازی ماندگار محمدعلی کشاورز بود.

 

تصویر زیر، محمدعلی کشاورز و کمند امیرسلیمانی را در کنار یکدیگر نشان می‌دهد.
 

عکس دیدنی پدرسالار و عروسش پس از 18 سال
 
به گفته ناصر هاشمی بازیگر نقش ناصر، در زمان پخش این مجموعه خانم کمند امیرسلیمانی به دلیل داشتن شخصیتی لجباز و یکدنده در داستان فیلم، توسط یک راننده تریلی تهدید شده بود. همچنین بعضی از مردم با دیدن ناصر هاشمی در سطح شهر، او را به بازگشت به خانه پدر و احترام به بزرگتر سفارش می کردند.
 
پدر سالار نام یک مجموعه تلویزیونی درام محصول سال 1374 به تهیه کنندگی و کارگردانی اکبر خواجوئی است که بازیگران سرشناسی در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

خلاصه داستان سریال پدرسالار

داستان فیلم درباره پدر میانسالی به نام «اسدالله» است. اسدالله خان پدری مهربان، خانواده دوست و دلسوز و در عین حال سختگیر و پرصلابت است. او بر این باور است که همه پسرانش پس از ازدواج می بایست در خانه بسیار بزرگ او زندگی کنند اما او چنین سیاستی را در مورد دخترانش در پیش نگرفته و به همین جهت دو دختر او «مهری» و «زری» هر کدام دارای زندگی مستقلی هستند. ماجرای اصلی فیلم از ازدواج آخرین فرزند او «ناصر» آغاز می شود. ناصر که با دختر عموی خود «آذر» وصلت کرده همانند دو برادر بزرگتر خود باید در خانه پدری زندگی کند. اما همسرش آذر که از نسلی جدید است، زندگی در خانه پدر شوهر را منطقی نمی داند و شروع یک زندگی کاملاً مستقل و به دور از دخالت های دیگران را حق خود می داند.

 او که از سر لجبازی به پدر شوهر خود تشبیه می شود حتی برای یک لحظه نیز حاضر به زندگی در خانه پدر شوهرش نشده و از طرف دیگر اسدالله خان نیز موافقت با آذر را نوعی شکست و ضعف تعبیر کرده و از سوء استفاده احتمالی فرزندان دیگرش در آینده نگران است. همین اختلاف نظرها با کوتاهی دیگران بالا می گیرد تا جاییکه «مولود» خواهر زن اسدالله که دشمنی دیرینه ای با او دارد فرصت را غنیمت شمرده و برای انتقام از اسدالله دست به کار می شود. او برای اجرای این حیله ها از وجود دخترش «زهره» که عروس اسدالله خان است استفاده می کند.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان