معرفی ارزان ترین گوشی گلکسی شرکت سامسونگ

معرفی ارزان ترین گوشی گلکسی شرکت سامسونگ

در این بخش به مشخصات و تصاویر این گوشی میان‌رده می پردازیم.

 

سامسونگ به سرعت در حال افزایش خانواده‌ی تلفن‌های هوشمند گلکسی است. دیروز این شرکت کره‌ای جدیدترین عضو خانواده گلکسی را با کلمه V معرفی کرد.

 
به گزارش نازوب، از سال ۲۰۱۴ به بعد بسیاری در این تفکر بودند که سامسونگ کمتر به سمت معرفی تلفن‌های هوشمند جدید رفته و در نتیجه برروی پرچمداران تمرکز می‌کند. متاسفانه یا خوشبختانه به این شکل نشد و از آن زمان تاکنون مدل‌های مختلفی مانند گلکسی A، گلکسی E، گلکسی J‌ و اکنون Galaxy V توسط این شرکت نامدار کره‌ای معرفی شد.

نمایشگر ۴ اینچی با رزولوشن ۸۰۰ در ۴۸۰ پیکسل از نوع TFT، پردازنده‌ی ۱.۲ گیگاهرتزی از نوع دوهسته‌ای، ۵۱۲ مگابایت حافظه رم، ۲ گیگبایت حافظه داخلی با قابلیت پشتیبانی از میکروSD تا ۳۲ گیگابایت، دوربین عقب ۳ مگاپیکسلی به همراه فلاش LED و دوربین جلوی ۰.۳ مگاپیکسلی از جمله ویژگی‌های سامسونگ گلکسی V پلاس خواهد بود.

سامسونگ Galaxy V Plus که احتمالا با هدف ورود به بازار کشورهای در حال پیشرفت تولید شده از دو سیم‌کارت و اندروید ۴.۴ کیک‌کت استفاده می‌کند. در گذشته سامسونگ تلفن هوشمند Z2 که با قیمت ۲۹۷ هزار تومان (۹۰ دلار) ارزان ترین تلفن هوشمند خود را روانه بازار کرده بود. اکنون  این شرکت تلفن هوشمند گلکسی V پلاس را با قیمت ۲۷۰ هزار تومان (۸۲ دلار) معرفی و عرضه می‌کند.

باید دید این گوشی در آینده تا چه اندازه با موفقیت روبرو می‌شود.

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان