بستنی های سوسکی در تجریش توقیف شد

مجموعه : اخبار حوادث
بستنی های سوسکی در تجریش توقیف شد

عدم رعایت بهداشت و وضع فجیع آش فروشی با گوشت های فاسد، بستنی های سوسکی در تجریش دادستان را مجبور به پلمپ این مغازه ها کرد!

 

 پيدا شدن سوسك در بستني، كشف گوشت‌هاي فاسد در سفره‌خانه و آش‌فروشي براي معاون دادستان تهران چاره‌اي جز پلمب كردن مغازه‌هاي عرضه‌كننده آن در ميدان تجريش باقي نگذاشت.

 

ذبيح‌زاده، معاون دادستان تهران كه سرزده از اغذيه‌فروشي‌هاي ميدان تجريش بازديد مي‌كرد، دستور پلمب يك سفره‌خانه‌ در بازار، دو كافه، يك بستني فروشي و يك‌ آش‌فروشي را به علت تخلف صادر كرد. سرپرست دادسراي جرائم پزشكي پس از آنكه قدم به داخل مغازه آش‌فروشي گذاشت و محل را به دقت بررسي كرد، موفق به كشف 60 كيلو گوشت فاسد شد.

 

معاون دادستان، پس از پلمب كردن اين محل  راهي يك بستني‌فروشي معروف در محل شد. هنگام بازديد از مواد اوليه با ديدن سوسك داخل مواد به مأموراني كه وي را بدرقه مي‌كردند، دستور داد تا اين محل هم پلمب شود. بازارچه تجريش، محل ديگري بود كه معاون دادستان براي سركشي قدم به آن گذاشت. وي ابتدا وارد يك سفره‌خانه شد و سري به آشپزخانه زد. او پس از بررسي، 80 كيلو گوشت فاسد شده كشف كرد و با پلمب كردن آنجا راهي كافه‌هاي محل شد. عرضه كردن قليان در دو كافه هم تخلفي بود كه از چشم معاون دادستان دور نماند و اين دو كافه هم پلمب شدند. 

 

مطالب مرتبط

 

عکس های دیدنی و باورنکردنی از کنسرو مرغ کامل

موش مرده در سوسیس ! + تصاویر چندش آور

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان