ramazan
ramazan

علت بازداشت سوشا مکانی و بیوگرافی او + عکس

مجموعه : اخبار ورزشی
علت بازداشت سوشا مکانی و بیوگرافی او + عکس

محتویات این خبر

 

1 علت بازداشت سوشا مکانی

2 بازی استیل آذین و پرسپولیس 3 حضور در پرسپولیس
4 حضور در سینما
5 افتخارات

 

سوشا مکانی که امروز در دادسرای فرهنگ و رسانه حضور یافته بود پس از ارائه توضیحاتی درباره انتشار عکس‌های خصوصی‌اش در شبکه‌های اجتماعی، بازداشت شد.

 

چند وقت پیش عکس‌هایی از دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس منتشر شده بود. گفته می‌شود مکانی شاکی خصوصی هم دارد.

 

مکانی پس از قرار بازداشت بازپرس، به این حکم اعتراض کرد ولی با این حال باید راهی زندان شود و ظرف چند روز آینده حکم نهایی وی صادر خواهد شد.

 

 

 

اکنون بیوگرافی سوشا مکانی را بخوانید

سوشا مکانی (زاده ۲۷ آبان ۱۳۶۵ در بندرانزلی) بازیکن فوتبال اهل ایران است.

وی به طور رسمی فوتبال را از تیم نونهالان استقلال انزلی شروع کرد. سپس به تیمهای جوانان، امید و بزرگسالان کوثر تهران پیوست. سوشا مکانی در فصل ۱۳۹۳–۱۳۹۲ به همراه فولاد خوزستان قهرمان لیگ برتر ایران گردید.[۱]

 

 

 

بازی استیل آذین و پرسپولیس

در دقایق پایانی بازی استیل آذین و پرسپولیس در حالی که نتیجه بازی یک بر یک مساوی بود. سوشا مکانی ظاهراً دچار آسیب دیدگی شد و توپ را به خارج از زمین فرستاد. بازیکنان پرسپولیس که مصدومیت سوشا مکانی را قبول نداشتند به توصیه علی دایی از دادن توپ به حریف خودداری کردند. پس از پرتاب توپ، پرسپولیس موفق به ثمر رساندن گل شد و این آغاز درگیری دو تیم گردید.

 

 

سوشا مکانی پس از این بازی از اینکه الگوی ورزشی خود را علی دایی انتخاب کرده‌بود، اظهار پشیمانی کرد. علی دایی در واکنش به این اظهار نظر سوشا مکانی گفت: همان بهتر که من اسطوره چنین ورزشکاری نباشم.

 

حضور در پرسپولیس

وی در تاریخ ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ با عقد قراردادی دو ساله به پرسپولیس پیوست. وی که در فولاد یک فصل رؤیایی را تجربه کرده بود با این کارنامه درخشان به پرسپولیس پیوست.[۵] نیم فصل سال اول حضور وی در پرسپولیس چیزیی جز اشتباهات پی در پی همراه نداشت اما با اخراج نیلسون توسط حمید درخشان سرمربی وقت پرسپولیس با این طرز فکر که سوشا به آرامش برسد در نیم فصل دوم سوشا عملکرد بهتری از خود نشان داد.

 

حضور در سینما

در سال نود و چهار با بازی در فیلم آن آواز غمناک به کارگردانی آرش سنجابی به صورت رسمی وارد حرفه بازیگری نیز شد. او در این فیلم نقش یک خبرنگار را بازی کرده است. جواد عزتی، شاهرخ استخری و تینا آخوندتبار از دیگر بازیگران این فیلم بودند.

 

افتخارات

    قهرمانی لیگ برتر ایران با فولاد خوزستان


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان