فال حافظ و طالع بینی روز دوشنبه 7 تیر 95

فال حافظ و طالع بینی روز دوشنبه 7 تیر 95

فال روز متولدین فروردین:

به جای اینکه سعی کنید خودتان را به دنیا معرفی کنید، تزجیحا امروز زبان به دندان بگیرید و حرف نزنید. امروز هر چه ساکت تر باشید، آرامش بیشتری هم تجربه خواهید کرد. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که فقط شنونده باشید و در هیچ موردی اظهار نظر نکنید. این کار مزیتش این است که با نقطه نظر دیگران آشنا می شوید و به دانشتان نیز افزوده می شود. امروز بسیار استعداد این را دارید که شایعه و پشت سر دیگران حرف درست کنید. اما یادتان باشد صداقت بالاترین چیزی است که انسان می تواند داشته باشد.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

ای فروغ ماه حسن از روی رخشان شما***آب روی خوبی از چاه زنخدان شما

عزم دیدار تو دارد جان بر لب آمده***بازگردد یا برآید چیست فرمان شما

تعبیر: بخت و اقبال بیدار شده است. خشونت و غضب را از خودتان دور کنید. عده ای به شما کمک می کنند دست آنها را پس نزنید. عاقبت خودتان را به زر نفروشید. ناامیدی باعث پریشانی تان شده است. این گوی و این میدان همت طلب کنید تا خداوند نیز شما را یاری فرماید

 

فال حافظ و طالع بینی روز دوشنبه 7 تیر 95

 

فال روز متولدین اردیبهشت:

امروز مواظب باشید مبادا دوستی که از شما انتظاری بیش از آنچه خودتان فکر می کنید دارد را نا امید کنید. این هفته تا جایی که می توانید شوخ طبعی خود را به عنوان امتیازی مثبت به کار بگیرید. امروز نگاهی دوباره به رژیم غذای خود بیندازید و ببینید آیا لازم نیست تغییراتی در آن ایجاد کنید؟ وقت آن رسیده است که به تناسب اندام خود رسیدگی کنید و ورزش را شروع کنید؛ اما نیازی نیست خودتان را تنبیه کرده و فشاری بیش از تواناییتان به خود بیاورید. اگر احساسی نسبت به یکی از همکاران خود دارید این بدان معنی نیست که او هم لزوما شما را دوست دارد، پس بهتر است در رفتارهای خود محتاطانه عمل کنید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

شربتی از لب لعلش نچشیدیم و برفت***روی مه پیکر او سیر ندیدیم و برفت

گویی از صحبت ما نیک به تنگ آمده بود***بار بربست و به گردش نرسیدیم و برفت

تعبیر: قدر چیزی را که داشته ای ندانستی. حالا که از دستداده ای افسوس می خوری چرا خوب رفتار نکردی و او رنجیده خاطر از پیش تو رفت. غرورت را کنار بگذر باز هم پیش قدم شو تا به وصالش برسی. لطف خداوند باز هم شامل حالت می شود

فال حافظ و طالع بینی روز دوشنبه 7 تیر 95

 

فال روز متولدین خرداد:

انرژی های امروز به گونه ای است که فقط دلتان می خواهد مسافرت بروید. هیجان و سفر کردن از جمله مسایلی است که همه ذهن شما را درگیر خود کرده اند. اگر فرصت دارید حتما برای این کار برنامه ریزی کنید. اگر ندارید هم می توانید در مهمانی های دوستانه شرکت کنید و هیجان و انرژی های خود را تخلیه کنید. امروز احتمال دارد با فردی آشنا شوید. از اینکه در زندگی تغییر ایجاد کنید، نترسید. شهامت ریسک کردن داشته باشید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

به دام زلف تو دل مبتلای خویشتن است***بکش به غمزه که اینش سزای خویشتن است

گرت ز دست برآید مراد خاطر ما***به دست باش که خیری به جای خویشتن است

تعبیر: با هر کس طرح دوستی نریز که هر چه صدمه دیده ای از دوست بد بوده است. در عشق شکست خورده ای. اما همه چیز دوباره رو به راه می شود. عشق پاک و بی آلایشت را نصیب هر کسی نکن زیرا آنان ظاهر خوب و باطنی تیره دارند. در زمان احتیاج هم در هر خانه ای را نزن که حاجت تو در زور بازویت می باشد.

 

فال حافظ و طالع بینی روز دوشنبه 7 تیر 95

فال روز متولدین تیر:

شما با پرورش دادن خود و دیگران تمایل دارید که کاملاً در حرفه تان پیشرفت کنید، اما امروز صدایی از درونتان برخواسته و از شما خواسته های بزرگتری دارد. حتی اگر شما بدانید که جسمتان لزوماً به تحرک بیشتر –اعم از روحی و فیزیکی- نیاز ندارد، باز هم احساس آشفتگی می کنید. باوجود این شما کاملاً عملکردی همراه با ریسک را بیشتر از عملکردی معمولی می پسندید. بدون اینکه خود و دیگران را به مخاطره بیندازید سعی کنید راهی که شما را سریعاً به مقصود می رساند را بیابید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

چل سال بیش رفت که من لاف می زنم***کز چاکران پیر مغان کمترین منم

هرگز به یمن عاطفت پیر می فروش***ساغر تهی نشد ز می صاف روشنم

تعبیر:  عمر گرانقیمت خویش را صرف کردی بدون آنکه چیزی عایدت شود چه مادی و چه معنوی. فقط زنده بوده ای. آرزویی کرده ای بدون اینکه برای رسیدن به آن تلاش کنی. اعتقاد داری که انسان بدشانسی هستی ولی اینطور نیست شما خودت فرصت ها را از دست داده ای. باز هم وقت هست طوق بندگی خداوند را به گردن بینداز و یا علی بگو.

 

فال حافظ و طالع بینی روز دوشنبه 7 تیر 95

 

 فال روز متولدین مرداد:

از زمانی که شما از دادن جواب “نه” به یک درخواست امتناع کرده اید، توانسته اید حتی بهتر از آن چیزی که فکر می کردید عمل کنید. راه حل های ذهنی شما قوی هستند، اما تحت کنترل زندیگتان نیستند. در عوض موج تازه ای از ایمان در حالیکه شما را قادر می سازد که به مسائل مشکل نگاه کرده و شروع هرچیزی را خیلی مثبت ببینید، به شما امید تازه ای برای آینده می دهد. اما کمی هم کناره گیری از فکر کردن به نتیجه آرزوهایتان هنوز برایتان سودمند است.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

سحرگه ره روی در سرزمینی***همی گفت این معما با قرینی

که ای صوفی شراب آن گه شود صاف***که در شیشه برآرد اربعینی

تعبیر: معمایی برایتان پیش آمده که لاینحل است برای حل آن به افراد ناباب مراجعه نکنید چراغ امیدتان روشن می شود و شما به جواب معمای خودتان می رسید. فعلاگ با غم هایتان سازش کنید با مشورت به آنچه که می خواهید می رسید. کمی تحمل کنید جواب این معما آنقدر با ارزش هست که به خاطر آن زحمت بکشید

 

فال حافظ و طالع بینی روز دوشنبه 7 تیر 95

 

فال روز متولدین شهریور:

آماده درخشش باشید. امروز با دیدگاه های درست و ارتباط اجتماعی بسیار خوبی که دارید می توانید در همه جمع ها خوش بدرخشید. امروز دیگر نمی توانید دیدگاه های خود را مخفی کنید. روی صحنه بروید و پروژه های خود را با صدای بلند اعلام کنید. این شانس و فرصتی که امروز دارید جزو نوادر است و همیشه پیش نمی آید. پس به هیچ عنوان ساده از کنار آن رد نشوید. بدانید که فرصت های دوستی و حتی مالی عالی در انتظار شما هستند.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

عید است و آخر گل و یاران در انتظار***ساقی به روی شاه ببین ماه و می بیار

دل برگرفته بودم از ایام گل ولی***کاری بکرد همت پاکان روزه دار

تعبیر: از همه جا و همه کس ناامید شده ای، حتی همت بلندت نیز کارساز نشد. حسودان و رقیبان باعث عقب افتادن کارهای تو شده اند ولی خداوند حقشان را می شردازد و از گناهانت می گذرد و آنچه را که می خواهی به تو می بخشد

 

فال حافظ و طالع بینی روز دوشنبه 7 تیر 95

 

فال روز متولدین مهر:

امروز ممکن است در برنامه روزانه تان تغییرات ناگهانی و دقیقه نودی به وجود بیاید، کمی فضا برای این تغییرات احتمالی در نظر بگیرید تا در طول روز به مشکل برنخورید. چند روز اخیر ممکن است در احساساتتان نسبت به عشقتان و خانواده دچار سردرگمی شده باشید. ممکن است نتوانسته باشید نگرانی هایتان را به خوبی برای دیگران بیان کنید. اما امروز این احساسات راهی برای بروز پیدا خواهند کرد. به اطاف نگاه کنید، شاید یک نفر در همین نزدیکی بتواند در حل این مشکلات به شما کمک کند. اگر کسی را دوست دارید با یک هدیه کوچک احساسات خود را به او نشان دهید، این می تواند قدم اول سفری طولانی باشد.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

گفتم کی ام دهان و لبت کامران کنند***گفتا به چشم هر چه تو گویی چنان کنند

گفتم خراج مصر طلب می کند لبت***گفتا در این معامله کمتر زیان کنند

تعبیر: اراده ای بسیار قوی و راسخ داری که هر چه بخواهی به دست می آوری. پس یا علی بگو تا دنیا را تسخیر کنی. دل ها را شاد کن. با خدا باش و قرآن بخوان تا غم ها از دلت پاک شود و راه دین را پیدا کنی تا با سرعت هر چه تمام تر به قله ی موفقیت صعود نمایی که در هفت آسمان همه تو را دعا کنند

 

فال حافظ و طالع بینی روز دوشنبه 7 تیر 95

فال روز متولدین آبان:

آخرین باری که به جای خواسته های دیگران به خواسته های خودتان فکر کرده اید چه زمانی بوده است؟ به نظر می رسد خیلی وقت است این کار را نکرده اید، پس همین الان دست به کار شوید. اگر احساس می کنید که به چالش کشیده شده اید و یا در وضعیت بدی قرار گرفته اید سعی کنید به آن جاخالی بدهید و فعلا خودتان را از آن کنار بکشید تا بعدا به آنها رسیدگی کنید. البته بعضی رابطه ها و دوستی ها این اواخر خوب پیش نمی روند و در آستانه انفجار به نظر می رسند، مواظب ترکش های این انفجار باشید. برای شش ماه آینده به نفعتان است که به جای حرکت خرگوشی، مثل لاک پشت آهسته و پیوشته پیش بروید تا نتایج مورد نظرتان را بگیرید. اگر با عشقتان قرار دارید سعی کنید امشب را برای او به یاد ماندنی بکنید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

عکس روی تو چو در آینه جام افتاد***عارف از خنده می در طمع خام افتاد

حسن روی تو به یک جلوه که در آینه کرد***این همه نقش در آیینه اوهام افتاد

تعبیر: هر کسی که شما را برای اولین بار می بیند پی خوش قلبی و ساده دلی شما می برد. چون باطنی خوب دارید فکر می کنید همه مثل شما می باشند. پس مواظب باشید از شما سوئ استفاده نکنند، کمی زرنگتر باشید. خوددار باشید. برای هر کسی دلسوزی نکنید که هر کسی شایسته ی دلسوزی نیست.

 

فال حافظ و طالع بینی روز دوشنبه 7 تیر 95

 

فال روز متولدین آذر:

امروز اولین کسی هستید که باید کار را رها کنید وبه بازی و تفریح بپردازید. به همین دلیل دیگران نمی فهمند چرا امروز اینقدر کار خود را خوب و با وجدان انجام می دهید. ستاره ها به شما گوشزد می کنند که چند دقیقه وقت خود را صرف جزئیات کار کردن چقدر بعدها شما را از دردسرهائی نجات می بخشد. بگذارید دیگران بدانند که شما قصد دارید تا مدت کوتاهی دیگر جشن گرفتن را شروع کنید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

نوش کن جام شراب یک منی***تا بدان بیخ غم از دل برکنی

دل گشاده دار چون جام شراب***سر گرفته چند چون خم دنی

تعبیر: در راهی قدم نهاده اید که باید ثابت قدم بوده و گاهی مثل سنگ سخت و گاهی نرم مثل جوی روان باشید یا اینکه از خودتان بگذرید تا دیگران را نجات بخشید. دلتان روشن است و می دانید کاری را که شروع کرده اید حتما” به سرانجام می رسانید. اگر امید به خدا داشته باشید غم از دلتان ریشه کن می شود یا علی بگویید که رسیدن به مراد محال نیست.

 

فال حافظ و طالع بینی روز دوشنبه 7 تیر 95

 

فال روز متولدین دی:

امروز از غرور و افاده های بیجا اجتناب کنید، چرا که حرص همه را با این کار در خواهید آورد و این برای شما اصلا خوب نخواهد بود. کاری به کار کسی نداشته باشید و سرتان به کار خودتان باشد. به حرف دیگران اهمیت ندهید و به ویژه در مورد مسائل عاطفیتان همانطوری که خودتان دلتان می خواهد زندگی کنید، این که آنها چه فکری می کنند هیچ اهمیتی ندارد. همراه با عشقتان یک شب فوق العاده را بگذرانید، دست در دست هم به پیاده روی بروید، خارج از منزل شام بخورید و از خوشی های کوچک زندگی لذت ببرید. اگر حرفی برای گفتن به عشقتان دارید این فرصتی بسیار خوب می تواند باشد.

فال حافظ امروز متولدین دی :

یا رب آن آهوی مشکین به ختن بازرسان***وان سهی سرو خرامان به چمن بازرسان

دل آزرده ما را به نسیمی بنواز***یعنی آن جان ز تن رفته به تن بازرسان

تعبیر: چشم به راه کسی هستید که برایتان بسیار مهم است. مدت هاست از او خبری ندارید. و برای پیدا کردنش بسیار جستجو کرده اید اما هنوز نتیجه ای نگرفته اید ولی همیشه به خدا توکل کرده و یادتان را از خدا طلب نموده اید. آسوده خاطر باشید دیدار یار حتمی است.

 

 

فال حافظ و طالع بینی روز دوشنبه 7 تیر 95

 

 

فال روز متولدین بهمن:

شما هنگامی که در رأس هرکاری قرار داشته اید خوب درخشیده اید، اما امروز امور فرعی کاملاً برای شما در اولویت قرار دارند. شما امروز به جای اینکه وارد جهان بیرون بشوید، بیشتر مجذوب در خانه ماندن و سیر و سفر کردن با رویاهایتان شده اید. پس خلاقیت داشته باشید، حرکت کردن از یک مکان به مکان دیگر با یاری متافیزیک کار راحت تری است، به علاوه شما را فقط محدود به یک گزینه نخواهد کرد.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

رواق منظر چشم من آشیانه توست***کرم نما و فرود آ که خانه خانه توست

به لطف خال و خط از عارفان ربودی دل***لطیفه های عجب زیر دام و دانه توست

تعبیر: تو مقبول درگاه خداوندی و رحمت او شامل حالت می باشد. دولت و عزت نصیب تو شده و به لطف خداوند است که به ثروت می رسی. کاری را که می خواهی انجام بدهی بسیار سودمند است اما مواظب باش، خدا را فراموش نکنی که هر چه داری از اوست. همه در مقابلت هیچ اند پس از قدرت خود بصورت تازیانه استفاده نکن.

 

فال حافظ و طالع بینی روز دوشنبه 7 تیر 95

 

فال روز متولدین اسفند:

اگر امروز در محل کارتان گامی استوار و محکم بردارید بهتر می توانید کارکنید؛ تا آنجایی که می بینید تمام کارهایتان را زودتر از آنچه انتظار داشتید به پایان رسانده اید. قبل از آغاز هر پروژه جدیدی خوب است که مطمئن شوید تمام ابزار و تجهیزات را آماده کرده اید. قبل از اینکه شروع به کار کنید بیندیشید و مطمئن شوید که همه جوانب کار را در نظر گرفته اید. اگر قبل از هر کاری اول وظایفی که در خانه دارید را انجام دهید خود و دیگران را از یک دردسر و گرفتاری بزرگ نجات داده اید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

گر تیغ بارد در کوی آن ماه***گردن نهادیم الحکم لله

آیین تقوا ما نیز دانیم***لیکن چه چاره با بخت گمراه

تعبیر: بسیار انسان مصممی هستید حتی اگر سنگ هم از آسمان ببارد کاری را که اراده کرده اید به پایان می رسانید. در برابر حکم الهی تسلیممحض هستید. روش تان راه درستی است برای همین خیلی زود به تیجه می رسید. در برابر گناه می ایستید و شیطان را لعنت می کنید. برای رسیدن به حاجت باید راهی سخت و دشوار را تحمل کنید.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان