ramazan
ramazan

معرفی 5 هتل خیلی عجیب در ایران (تصاویر)

معرفی 5 هتل خیلی عجیب در ایران (تصاویر)

معرفی و آشنایی با 5 هتل فوق العاده و عجیب در ایران

 

در این مقاله بهترین هتل های ایران که تجربه یک شب ماندن در این هتل ها به دنیا می ارزد آشنا خواهید شد. شاید تصاویر زیادی از هتل‌های زیبا، شیک و گران‌قیمت جهان دیده‌ باشید، ولی آیا می‌دانید عجیب‌ترین هتل‌های ایران در کجا قرار دارند؟

 

 

اگر اهل سفرهای ماجراجویانه باشید ترجیح می‌دهید به جای یک هتل لوکس پنج ستاره، جایی را انتخاب کنید که علاوه بر راحتی، نیاز کنجکاوی و طبیعت‌گردی شما را هم برطرف کند. جایی که بتوانید با منظره‌ی یک دریاچه یا یک دشت و نوازش یک نسیم از خواب بیدار شوید.

 

اگر عاشق چنین سفری هستید پس این نوشته را بخوانید تا با عجیب‌ترین اقامتگاه های کشورمان آشنا شوید. با وب سایت نازوب همراه باشید.

 

معرفی 5 هتل خیلی عجیب در ایران (تصاویر)

 

اقامت در یک غار شخصی : هتل صخره‌ای لاله کندوان

تا به حال دل‌تان خواسته که یک غار شخصی برای خودتان داشته باشید و شبی را مثل انسان‌های اولیه در غار بگذرانید؟ وب سایت نازوب: پس بهتر است سفری به تبریز داشته باشید و هتل صخره‌ای لاله کندوان را از نزدیک ببینید.

 

هتل صخره‌ای لاله کندوان جایی در دل کوه قرار دارد، تمامی اتاق‌های آن از سنگ تراشیده ‌شده‌ و سومین هتل سنگی معروف جهان است. اگر به این هتل صخره‌ای سری بزنید، با معماری‌‌ای آشنا می‌شوید که چشم هر بیننده‌ای را به خود می‌نوازد.

 

با اقامت در این هتل می‌توانید از طبیعت کوهستانی و زیبای روستای کندوان لذت ببرید. همچنین می‌توانید عسل و گیاهان این منطقه را که خواص درمانی زیادی دارند نیز خریداری کنید.

 

همه ساله توریست‌های زیادی برای دیدن این هتل به تبریز سفر ‌می‌کنند تا تجربه‌ی یک شب اقامت در یک غار شخصی را برای خود رقم بزنند.

 

معرفی 5 هتل خیلی عجیب در ایران (تصاویر)

 

اما جالب است بدانید مشابه همین هتل در کشور ترکیه نیز قرار دارد که البته برای دیدن آن مجبورید هزینه‌ی بیشتری صرف کنید.

 

هتل پنج ستاره یوناک که در منطقه کاپادوکیا در روستای اورگوپ کشور ترکیه قرار دارد، یک هتل سنگی است که قدمت آن به قرن پنجم میلادی می‌رسد و تمامی اتاق‌ها و ستون‌های آن از سنگ ساخته شده است. وب سایت نازوب: این هتل که درون ۶ غار متصل به هم ساخته شده، در مجموع ۳۰۰ سوئیت را در دل کوه جای داده است. چشم‌انداز این هتل به سمت کوه‌هایی است که به دودکش جن و پری مشهورند.

 

معرفی 5 هتل خیلی عجیب در ایران (تصاویر)

 
در آغوش خلیج‌فارس : هتل ترنج کیش

هتل‌های دریایی در سراسر دنیا طرفداران خاص خود را دارند. تجربه‌ی دلنشینی خواهد بود وقتی یک غذای دریایی تازه را در یک رستوران بدون سقف و با منظره‌ی دریا میل می‌کنید و زیر پایتان یک کف شیشه‌ای است که مدام ماهی‌ها زیرش وول می‌خورند.

 

خبر خوش آنکه اگر این تجربه برای‌تان وسوسه‌انگیز است، می‌توانید سری به هتل ترنج کیش بزنید. هتل ترنج کیش که بر روی آب‌های نیلگون خلیج‌فارس ساخته شده، می‌تواند یک خاطره‌ی رؤیایی را برای شما رقم بزند.

 

با اقامت در این هتل می‌توانید یکی از دل‌انگیزترین غروب‌های آفتاب را در همین کشور خودمان ببینید. به گزارش ناز وب: می‌توانید وسط دریا باشید و یک دل سیر هوای تازه‌ی دریایی نوش جان کنید.

 

می‌توانید روی کف شیشه‌ای اتاق‌ها راه بروید و به دریای زیر پایتان بنگرید. حتی اگر برای بار هزارم به کیش سفر می‌کنید، با اقامت در هتل ترنج می‌توانید مطمئن باشید که تجربه‌تان از این سفر منحصربه‌فرد خواهد بود.

 

معرفی 5 هتل خیلی عجیب در ایران (تصاویر)

مشابه این تجربه را می‌توانید در برخی مناطق دیگر مثل مالدیو، مالزی، جزایر کارائیب و… داشته باشید. هتل دریایی سینامون هاکورا هورا که در مالدیو قرار دارد، یکی از این هتل‌هاست که تجربه‌ی یک اقامت شگفت‌انگیز را برای شما به همراه دارد. تمامی اتاق‌های این هتل زیبا، رو به ساحل‌اند و دور تا دور جزیره قرار دارند.

 

قدم زدن و پیاده‌روی در محیط آرام، زیبا و سرسبز هتل، همراه با یک چشم‌انداز دریایی، سفری خوش را برای شما رقم می‌زند.

 

معرفی 5 هتل خیلی عجیب در ایران (تصاویر)

 

 
تجربه‌ای به داغی شن‌‌های کویر : هتل کویری بالی

اگر عاشق شن‌های داغ و طلایی کویر هستید و می‌خواهید روی این شن‌ها آزاد و رها غلت بزنید، حتما تجربه‌ی یک شب اقامت در هتل کویری بالی برای‌تان استثنائی خواهد بود. این اقامتگاه کویری در منطقه‌ی خور و بیابانک استان اصفهان قرار دارد و بزرگ‌ترین هتل کویری مرکز ایران است.

 

هتل بالی ۳۲ اتاق دارد که تعدادی از آنها همچون دیگر هتل‌ها دارای تختخواب و… است و تعدادی از اتاق‌های دیگر سنتی هستند و در آنها خبری از تخت، میز و صندلی نیست و به صورت کاملا سنتی طراحی و چیده شده‌اند. در این اتاق‌ها که دیوارهای کاه‌گلی دارد، از رختخواب‌های پنبه‌ای و لحاف‌های مخمل قرمزرنگ قدیمی استفاده شده که دیدن آن، زندگی در گذشته را تداعی می‌کند.

 

شما می‌توانید یک شب خاطره‌انگیز را در این هتل برای خود رقم بزنید و لذت دیدن آسمان پرستاره‌ی کویر را به خود هدیه کنید. همچنین می‌توانید با پای برهنه بر روی شن‌های داغ کویری بدوید و یا شترسواری را امتحان کنید.

 

 

معرفی 5 هتل خیلی عجیب در ایران (تصاویر)

نمونه‌ی مشابه هتل بالی، هتل باب‌الشمس است که در دبی قرار دارد. این اقامتگاه باشکوه در دل کویر واقع شده و از محیطی کاملا عربی برخوردار است. ساختمان هتل باب‌الشمس دبی به صورت قلعه‌ای سنتی طراحی شده است. این هتل رؤیایی دارای موقعیت مکانی منحصربه‌فرد بوده و از تفریحات مختص کویر چون شترسواری، ماشین‌سواری در کویر و… بهره‌مند است. هوای کویری این منطقه، لذت آب‌تنی در استخر هتل را صدچندان می‌کند.

 

 

معرفی 5 هتل خیلی عجیب در ایران (تصاویر)

 
شبی زیر سقف‌های کپری

زمانی خانه‌های کپری نشانه‌ی فقر بود، اما اگر امروزه به شما پیشنهاد بدهند شبی را زیر چنین سقفی بخوابید چه حسی پیدا می‌کنید؟ حتما برای‌تان جالب خواهد بود که کمی هم زندگی گذشتگان را تجربه کنید. هتل قلعه گنج کرمان که اولین و تنها هتل کپری در دنیاست، یکی از جذاب‌ترین اقامتگاه‌هایی هست که هر جهانگردی آرزوی اقامت در آن را دارد.

 

این هتل ۳۰ اتاق دارد که تمامی اتاق‌های آن از مصالحی چون توپ یا لَهَر درخت نخل و درختچه‌ی داز ساخته شده‌اند و برای توریست‌های خارجی جذابیت ویژه‌ای دارند. هتل قلعه گنج کرمان اگرچه معماری کاملا سنتی‌ای دارد، اما تمامی استانداردهای یک هتل امروزی را داراست. این هتل کپری برخلاف سازه‌های دیگر، هیچ‌گونه آلودگی زیست‌محیطی ندارد و دوستدار محیط زیست است.

 

شما می‌توانید با اقامت در این هتل، سبک متفاوتی از یک سفر ماجراجویانه را تجربه کنید و با شیوه‌ی زندگی کردن مردم آن منطقه آشنا شوید.

 

معرفی 5 هتل خیلی عجیب در ایران (تصاویر)

 
هتلی بر بلندای تاریخ : هتل بین‌المللی لاله بیستون

اگر این انتخاب را داشته باشید که در دل یکی از اماکن توریستی و تاریخی دنیا اقامت کنید، آیا این شانس را به راحتی از دست می‌دهید؟ شاید باورتان نشود هتل بین‌المللی لاله بیستون کرمانشاه که همین‌جا بغل گوش خودمان است، در دل کوه بیستون هشتمین اثر جهانی ایران قرار دارد و به فرم چهار ایوانی سنتی در ناحیه‌‌ای‌ کوهستانی و خوش آب‌و‌هوا ساخته شده است.

 

این هتل در مساحت ۶,۰۰۰ متر، ظرفیت ۱۰۰ مهمان را داراست و این امکان را به شما می‌دهد که با باز کردن پنجره‌‌ی اتاق‌هایش نمای کوه بیستون را نظاره‌گر باشید. زیبایی هتل کاروان‌سرای لاله را کاخ نیمه‌تمام ساسانی، پل کهنه، پل کاروان‌سرای صفوی، کتیبه بیستون، پل خسرو، پرستشگاه پارتی، مجسمه هرکول، طاق‌بستان و غار شکارچیان کامل می‌کند.

 

اگر به تاریخ و تمدن ایران‌زمین علاقه داشته باشید، اقامت در این هتل می‌تواند سفر خوشی را برای شما رقم بزند و تاریخ غرورآمیز ایران‌زمین را برای‌تان به تصویر بکشاند.

 

معرفی 5 هتل خیلی عجیب در ایران (تصاویر)

 

منبع: نازوب – www.nazweb.ir

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان