ramazan
ramazan

توموری که نصف صورت این زن را بلعید (عکس)

مجموعه : بیماری ها
توموری که نصف صورت این زن را بلعید (عکس)

توموری که نصف صورت این زن را بلعید (عکس)

به گزارش وب سایت نازوب،بیماری و تومور چشم یک زن که به طرز وحشتناکی نصفی از صورت او را پوشانده است. با خواندن و دیدن این خبر و تصاویر شاکر باشید و از داشته های خود راضی باشید.

 

 

مادر دو کودک آرزوی روزی را دارد که پزشکی بتواند تومور وحشتناکی که در چشمش رشد کرده درمان کند.” نیکولیتا لیزوریک” 28 ساله ساکن روستایی در شمال شرق رومانی سالهاست با توموری بزرگ در چشمش زندگی می کند.

 

زندگی سخت زن جوان با تومور چشم غول پیکر

چشم چپ این زن به طور کامل با غده سرطانی پوشیده شده است و این برجستگی غیرطبیعی تا نزدیکی سوراخ بینی هم ادامه پیدا کرده که علاوه بر بینایی مشکلات دیگری هم برای او ایجاد کرده است.

 

توموری که نصف صورت این زن را بلعید (عکس)

 

مدتی پیش پزشکان سعی کردند با جراحی تومور ، شرایط را برای بیمار تغییر دهند اما آزمایشات نشان داد که خونریزی های شدید و اختلالت دیگر حین عمل جراحی اتفاق خواهد افتاد که ممکن است موجب مرگ او شوند.نیکولیتا از این شرایط بسیار رنج می برد و می گوید که مردم روستا با الفاظی بی رحمانه با او صحبت می کنند و به هیچ وجه متوجه شرایط سلامتی اش نیستند.

 

به دلیل وضعیت ظاهری او قادر نیست به شهر و مراکز خرید برود. علی رقم تمام این نامهربانی ها او از حمایت دوپسرش و همسرخود بهره مند است که امیدواری او به زندگی را چندین برابر می سازد.

 

توموری که نصف صورت این زن را بلعید (عکس)

 

زندگی سخت مادر 2 کودک با تومور چشم

دکتر “زورین کراینیسانو” جراح و متخصص پلاستیک می گوید:جراحی تومور چشم این بیمار غیر ممکن است چرا که برش دادن پوست چشم در این وضعیت خطرناک بوده و جان بیمار را تهدید می کند. ما به جای جراحی استفاده از دارو را فعلا پیش گرفته ایم تا تورم کمتر شده و راهی برای خروج تومور پیدا کنیم.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان