سانسور سریال عاشقانه و واکنش تند مهناز افشار

سانسور سریال عاشقانه و واکنش تند مهناز افشار

سانسور سریال عاشقانه و واکنش تند مهناز افشار

 

 

#واکنش تند و #عصبانیت #مهناز #افشار از #سانسور #سریال #عاشقانه و #انتقاد #تند #مهناز #افشار #از #پایان ناگهانی #سریال #عاشقانه را در زیر ببینید.

 

 

چه بخش هایی و چرا در سریال عاشقانه سانسور شد؟؟؟

 

عصبانیت مهناز افشار از سانسور سریال عاشقانه

سریال عاشقانه یکی از سریال های شبکه خانگی بود که به لطف هنریشه های مشهور همون محمدرضا گلزار و مهناز افشار و ساره بیات ، هومن سیدی و … فروش بسیار خوبی داشت.

 

سانسور سریال عاشقانه و واکنش تند مهناز افشار

 

اما بعد از ساخت ۱۵ قسمت از این سریال به یکباره موضوع سریال برگشت و خیلی سریع همه ابهامات داستان جف و جور شد تا این سریال به پایان برسد.

 

 

در نهایت با ۱۷ قسمت سریال عاشقانه به پایان رسید! هنوز علاقمندان این سریال علت این پایان کلیشه ای را نمیدانند .

 

 

و سریال عاشقانه هم همچون همه سریال های ایرانی یک پایان قابل پیشبینی داشت.

 

سانسور سریال عاشقانه و واکنش تند مهناز افشار

 

 

اما مهناز افشار علت از پایان زود هنگام را شرح داد.

وب‌سایت یکی از رسانه های فارسی زبان خارج از کشور در گزارشی درباره تمام شدن ناگهانی سریال «عاشقانه»، گلایه‌های مهناز افشار از پایان‌بندی این سریال را منعکس کرده است.

 

او از محدویت‌هایی مانند زمان، سانسور و مسائل مالی به عنوان عوامل چنین پایانی نام برده و گفته که سازندگان سریال برای فرار از سانسور مجبور به «خودسانسوری» شدند.

 

 

 

در این گزارش بعد از اشاره به شتابزدگی پایان این سریال آمده است: «مهناز افشار بازیگر نقش گیسو در عاشقانه به ما گفت که خودش هم به عنوان یکی از عوامل این سریال معتقد است که پایان‌بندی کار مناسب نبوده است.

 

سانسور سریال عاشقانه و واکنش تند مهناز افشار

 

 

خانم افشار با اشاره به اینکه پایان‎بندی بسیاری از سریال‌ها و فیلم‎های ایرانی دچار ضعف تعلیق است گفت عوامل متعددی در چگونگی تمام شدن یک فیلم یا سریال دخیل هستند.

 

بازیگر نقش گیسو گفت در مورد عاشقانه هم محدودیت‌هایی مانند زمان، سانسور و مسایل مالی باعث شد که عاشقانه اینگونه تمام شود.»

 

 

این ستاره سینمای ایران که قبلا هم تجربه بازی در سریال‌های شبکه نمایش خانگی دارد، در ادامه انتقاد خود گفته است: «تغییر تصویر گیسو از چیزی که در ذهن مخاطب ساخته شده به کسی که ماموریت دارد فساد را در فعالیت‌های حاج یونس و پسرش کشف و برملا کند، در یک قسمت آن‌هم بعد از شانزده قسمت، نتیجه مطلوب ندارد.»

 

سانسورهای سریال عاشقانه

افشار همچنین گفته که سازندگان سریال «عاشقانه» برای فرار از سانسور، مجبور به «خودسانسوری» شده‌اند: «طبیعتا قصه، قصه روز و در ارتباط با طبقه‌ای است که این لوکس بودن را لازم دارد.

 

 

دغدغه‌های این طبقه هم قرار بود مطرح بشود، اما من هم با این که گریم زیاد بوده موافقم. به همین دلیل ما در قسمت‌های پایانی سریال، هم برای بهتر شدن و هم برای فرار از سانسورها خودسانسوری کردیم.»

 

 

سریال «عاشقانه» به کارگردانی منوچهر هادی طی ماه‌های توزیعش با حاشیه‌های دیگری هم مواجه بود که به اختلاف میان سرمایه‌گذران ربط داشت. این سریال در نهایت با پخش هفده قسمت به پایان رسید.

 

 

منبع: نازوب – www.nazweb.ir

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان