جدیدترین سوپر فیلم های سینمایی جهان معرفی شد + تصاویر

جدیدترین سوپر فیلم های سینمایی جهان معرفی شد + تصاویر

جدیدترین سوپر فیلم های سینمایی جهان معرفی شد + تصاویر

 

معرفی جدیدترین فیلم های سینمایی جهان در بخش فرهنگ و هنر وب سایت تفریحی ناز وب؛ با ما همراه باشید.

 

کیث کیمبل، از وب‌سایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند.

متاکریتیک وب سایتی تجاری است که نقدهای منتقدین در خصوص فیلم های سینمایی، بازی ها، آلبوم های موسیقی، سریال ها، دی وی دی ها و اخیراً کتاب ها را جمع آوری می نماید.

بنابراین می توانید موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.

 

جدیدترین سوپر فیلم های سینمایی جهان معرفی شد + تصاویر

 

آلیسیا ویکاندر در نقش لارا کرافت در نسخه ریبوت سری فیلم هایی ساخته شده بر اساس یک بازی ویدئویی محصول سال 1996 نقش آفرینی می نماید.

این فیلم که قرار است 16 مارس اکران شود، لارای 21 ساله را نشان می دهد که سعی دارد راز مرگ پدرش را کشف کند و این موضوع او را به مقبره ای در یک جزیره افسانه ای در نزدیکی کشور ژاپن می کشاند.

 

روار اوتانگ این فیلم را کارگردانی نموده و دیگر بازیگران آن عبارتند از والتون گاگینز، دامینیک وست، دنیل وو، کریستین اسکات توماس و هانا جان-کامن.

امیدواریم این «مهاجم مقبره» (Tomb Raider) بهتر از دو تلاش قبلی آنجلینا جولی یعنی «لارا کرافت: مهاجم مقبره» و «لارا کرافت مهاجم مقبره: گهواره حیات» باشد.

 

 

جدیدترین سوپر فیلم های سینمایی جهان معرفی شد + تصاویر

 

در فیلم سینمایی «نگران نباش، پیاده زیاد دور نمی شود» (Don’t Worry, He Won’t Get Far on Foot) که بر اساس داستانی واقعی ساخته شده، واکین فینیکس با گاس ون سانت دوباره همکاری می کند.

فینیکس در نقش جان کالاهان ظاهر شده که یک کاریکاتوریست فلج کامل است و پس از آنکه نزدیک بود در یک تصادف اتومبیل جانش را از دست بدهد، در تلاش است تا الکل را کنار بگذارد.

 

جونا هیل نقش اسپانسر فینیکس را بازی می کند و رونی مارا نامزدش است (هم در فیلم هم در دنیای واقعی!).

جک بلک، کری براونستاین، بت دیتو و کیم گوردون در نقش های مکمل ظاهر شده اند و این فیلم قبل از آنکه روز 11 مه روی پرده سینماها برود، در جشنواره فیلم ساندنس به نمایش درآمد.

 

جدیدترین سوپر فیلم های سینمایی جهان معرفی شد + تصاویر

 

فیلم «پلیس های اسب سوار 2» (Super Troopers 2) که قرار است 20 آوریل 2018 اکران شود، داستان پلیس اتوبانی به نام مک (استیو لمی)، تورنی (جی چاندراسخار)، فاستر (پل سوتر)، ربیت (اریک استولهانسکه) و فاروا (کوین هفرنان) را 17 سال پس از اولین فیلم «پلیس های اسب سوار» که در جشنواره ساندنس اکران شد، به تصویر می کشد.

 

داستان این فیلم درباره تیم بروکن لیزارد و کاپیتان آنها (برایان کاکس) است که به آنها وظیفه استقرار ایستگاه گشت اتوبان جدیدی در مرز کاندا و آمریکا محول می شود. راب لو، امانوئل چریکی، تایلر لابین و ویل ساسو نیز از دیگر بازیگران این دنباله هستند.

 

جدیدترین سوپر فیلم های سینمایی جهان معرفی شد + تصاویر

 

 

فیلم جدید آرماندو یانوچی (کارگردان و نویسنده)، نگاهی کمدی به چشم انداز سیاسی روسیه در سال های 1950 دارد. بعد از مرگ استالین، یاران او برای کنترل آیندۀ کشور می جنگند، اما هدف اصلی زنده ماندن است.

 

«مرگ استالین» (The Death of Stalin) بر اساس رمان مصور فرانسوی نوشتۀ فابیان نوری و تیه‌ری روبن و با بازی استیو بوشمی، آندریا رایزبارو، الگا کوریلنکو، پدی کانسیداین، سایمن راسل بیل، روپرت فرند، جیسن آیزاکس، مایکل پالین و جفری تامبر، نقدهای اولیه عالی دریافت کرده است

و حتی در لیست 10 فیلم برتر سال 2017 قرارگرفته است. نهم مارس 2018، نوبت اکران این فیلم در سینماهای آمریکای شمالی است.

 

جدیدترین سوپر فیلم های سینمایی جهان معرفی شد + تصاویر

 

جدیدترین فیلم فرانسوا اوزون در جشنواره کن سال گذشته، بین منتقدین اختلاف نظر انداخته بود و به خاطر صحنه های آغازینش، مطبوعات بیشتر راجع به آن حرف زدند.

اوزون فیلمی مهیج درباره زن جوانی (مارین واکت) ساخته که عاشق روانکاوش می شود که خود این روانکاو، برادر دوقلویی دارد که او نیز تراپیست است. «عاشق دوگانه» (Double Lover) روز 14 فوریه در سینماها اکران خواهد شد.

 

جدیدترین سوپر فیلم های سینمایی جهان معرفی شد + تصاویر

 

رزومه متنوع کیوشی کوروساوا با فیلمی با مضمون حمله بیگانگان تنوع بیشتری می یابد که این فیلم از نمایشنامه توموهیرو مایکاوا اقتباس شده است

. این فیلم داستان سه بیگانه را روایت می کند که با به دست آوردن اجساد سه انسان که یکی متعلق به شوهری طلاق گرفته، دیگری متعلق به دختری جوان و سومی متعلق به مرد جوانی است که ژورنالیستی را به عنوان راهنمایش استخدام می کند، سعی دارند نوع بشر را کشف کنند.

 

این فیلم با اکران در جشنواره کن پارسال، واکنش های متفاوتی دریافت کرد. «قبل از آنکه ناپدید شویم» (Before We Vanish) روز دوم فوریه 2018 نوبت اکران دارد.

 

 

جدیدترین سوپر فیلم های سینمایی جهان معرفی شد + تصاویر

 

فیلم سینمایی «اغوا» که تحت عنوان «همراه شایسته» در جشنواره فیلم بین المللی تورنتوی پارسال اکران شد، اولین تجربه کارگردانی کارلوس و جیسون سانچز بود که اوان ریچل وود در نقش زنی آسیب دیده ظاهر می شود که رابطه ای وسواسی با یک نوجوان آرام (جولیا سارا استون) که خانه اش را تمیز می کرد، برقرار می کند.

فیلم سینمایی «اغوا» (Allure) که اغلب نقدهای اولیه خوبی کسب کرده است، قرار است 16 مارس در سینماهای منتخب به نمایش درآید.

 

جدیدترین سوپر فیلم های سینمایی جهان معرفی شد + تصاویر

 

در «ترافیک» (Traffik) پائولا پتون و عمر اپس نقش زوجی را ایفا می کنند که آخر هفته رمانتیک شان ابتدا با رسیدن دو دوست (لاز آلونسو و رازلین سانچز) مختل می شود و سپس یک دار و دسته موتورسوار خشن، آنها را تهدید می کنند.

این فیلم که قرار است 27 آوریل اکران شود، توسط دیون تیلور نوشته و کارگردانی شده است.

 

جدیدترین سوپر فیلم های سینمایی جهان معرفی شد + تصاویر

 

 

آخرین فیلم سینمایی لیزا اداریو و جوئی سیراکیوز (نویسنده و کارگردان) «دیکتاتور عزیز» (Dear Dictator) نام دارد که در آن مایکل کین نقش دیکتاتوری را بازی می کند که از جزیره اش می گریزد و با دوست مکاتبه ای اش که نوجوان یاغی با بازی اودیا راش است، به دنبال پناهندگی است.

این فیلم که 16 مارس 2018 روی پرده سینماها می رود، جیسون بیگز، کیتی هولمز و ست گرین را نیز در تیم بازیگران مکملش دارد.

 

جدیدترین سوپر فیلم های سینمایی جهان معرفی شد + تصاویر

 

 

اخبار و یادداشت های کوتاه درباره فیلم هایی که قرار است ساخته شوند:

• لئوناردو دی کاپریو قرار است با کوئنتین تارانتینو همکاری دیگری داشته باشد و نقش ستاره تلویزیونی وسترنی را بازی کند که سعی دارد در اواخر دهه شصت به بازیگری در فیلم های سینمایی تغییر شغل دهد. (منبع: Deadline)

 

• بری جنکینز قرار است کارگردانی فیلم «تبعیدی» (Expatriate) با بازی چدویک بوزمن بر عهده بگیرد که فیلم مهیجی به نویسندگی بوزمن و لوگان کولز است. (منبع: Deadline)

 

• مری الیزابت وینستد به ویل اسمیت و کلایو اوون در فیلم «مرد برج جوزا» (Gemini Man) ساخته انگ لی پیوست. (منبع: Heat Vision)

 

 

• در فیلم «خدمتکاران» (The Help) جسیکا چستین و اوکتاویا اسپنسر دوباره همبازی می شوند تا در یک کمدی تعطیلاتی بازی کنند که محصول کمپانی یونیورسال و فرکل فیلمز است. (منبع: Variety)

 

• جان فرانسیس دیلی و جاناتان گلداستاین قرار است فیلم «فلش پوینت» (Flashpoint) را کارگردانی نمایند که فیلمی محصول کمپانی وارنر برادرز است و ازرا میلر نقش بری آلن یا فلش را در آن بازی کرده است. (منبع: Heat Vision)

 

• فلورین “بیگ نستی” مانتینو که بوکسوری واقعی است، قرار است نقش پسر ایوان دراگو را در فیلم «کرید 2» (Creed 2) ایفا نماید. (منبع: The Tracking Board)

 

 

• استنلی توچی به رزاموند پایک، جیمی دورنان و تام هالندر در فیلم «یک جنگ خصوصی» (A Private War) پیوست که داستان جنگ ماری کالوین را روایت می کند. (منبع: Variety)

 

• ریچل وایس قرار است در فیلم «ابر یک» (Cloud One) از گوران دوکیک (کارگردان) نقش آفرینی نماید. (منبع: Variety)

 

• بیلی باب ثورنتون، کارلا جوری و چارلی هانام به آرون تیلور-جانسون و جووانی ریبیسی در «یک میلیون تکه کوچک» (A Million Little Pieces) فیلمی اقتباسی از کتاب جنجالی جیمز فری (2003) پیوستند. (منبع: THR)

 

مطالب پیشنهادی

 

خفن ترین فیلم های پرفروش ترسناک تاریخ جهان + عکس و فهرست

بهترین فیلم های رمانتیک 2014 (عکس)

برترین فیلم های سال 2017 معرفی شد + تصاویر

برترین فیلمهای تاریخ سینما با موضوع فرار از زندان

جدید و برترین فیلم های سینمایی دنیا (عکس)


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان