ramazan
ramazan

ساخت ماه مصنوعی عجیب ترین پروژه جهان توسط چین + جزئیات

مجموعه : علم و فناوری
ساخت ماه مصنوعی عجیب ترین پروژه جهان توسط چین + جزئیات

ساخت ماه مصنوعی یکی از پربحث و داغ ترین اخبار تکنولوژی دنیا در هفته اخیر شد. چین که تصمیم دارد توسط ماهواره ای ماه مصنوعی به فضا ارسال کند جزئیات این خبر عجیب و جالب را در ادامه این بخش از خبرهای علم و فناوری دنبال کنید.

 

Making the artificial moon was one of the hottest and hottest tech news in the world in recent weeks. China intends to ship by satellite of the artificial moon. Details of this bizarre news follow this section of science and technology news.

 

به گزارش وب سایت ناز وب ماه مصنوعی توسط محققان چینی تا سال 2020 ساخته خواهد شد. یکی از شهرهای چین قصد دارد جهت روشن کردن آسمان‌، ماهواره‌ای شبیه به ماه به فضا ارسال کند.

انسان‌ها از گذشته تا‌کنون پروژه‌های عجیبی نظیر پرتاپ اشیای مختلف به فضا را تجربه کرده‌اند که اغلب این پروژه‌ها با شکست مواجه شدند.

 

اکنون یک هنرمند فرانسوی که تجربه ایجاد گردنبندی از آینه معلق در بالای زمین را در کارنامه خود دارد، ایده ساخت ماه مصنوعی را عنوان کرده‌ است.

قرار شده این ماهواره درخشان در سال 2020 میلادی در جنوب غربی شهر چنگدو مورد استفاده قرار گیرد و به اندازه 8 ساعت روشنایی ماه واقعی را داشته باشد.

 

ساخت ماه مصنوعی عجیب ترین پروژه جهان توسط چین + جزئیات

 

وو چانفند (Wu Chunfend)، مدیر موسسه پژوهشی چنگدو (Casc) در مورد این پروژه بیان کرد در صورت عملی شدن این پروژه، شاهد یک ماه مصنوعی در آسمان خواهیم بود که با روشن کردن محیط اطرافش دیگر به چراغ‌های معمولی در خیابان‌ها نیازی نیست.

در نگاه اول، این پروژه یک اقدام غیر‌ ممکن به نظر می‌رسد، اما پژوهشگران سال‌ها روی آن تحقیق کرده‌اند و پیشرفت آن با انتظارات ما همراه بوده است.

 

ماه مصنوعی توسط محققان چینی تا سال 2020 ساخته خواهد شد. یکی از شهرهای چین قصد دارد جهت روشن کردن آسمان‌، ماهواره‌ای شبیه به ماه به فضا ارسال کند.

انسان‌ها از گذشته تا‌کنون فعالیت پروژهای عجیبی نظیر پرتاپ اشیاء مختلف به فضا را تجربه کرده‌اند که اغلب این پروژه‌ها با شکست مواجه شد.

 

ساخت ماه مصنوعی عجیب ترین پروژه جهان توسط چین + جزئیات

 

اکنون یک هنرمند فرانسوی که تجربه ایجاد گردنبندی از آینه معلق در بالای زمین را در کارنامه خود دارد، ایده ساخت ماه مصنوعی را داده است.

قرار است این ماهواره درخشان در سال 2020 میلادی در جنوب غربی شهر چنگدو مورد استفاده قرار گیرد و به اندازه 8 ساعت روشنایی ماه واقعی را داشته باشد. وو چانفند (Wu Chunfend)، مدیر موسسه پژوهشی چنگدو (Casc) در مورد این پروژه بیان کرد که در صورت عملی شدن این پروژه شاهد یک ماه مصنوعی در آسمان خواهیم بود که با روشن کردن محیط پیرامون خود به چراغ‌های معمولی خیابان‌ها دیگر نیازی نیست.

 

همچنین در نگاه اول این پروژه یک اقدام غیر ممکن به نظر می‌رسد اما پژوهشگران سال‌ها روی آن تحقیق کرده‌اند و پیشرفت آن با انتظارات ما همراه بوده است.

انتقاد از ماه مصنوعی بسیاری از شهروندان چنگدو از ساخت ماه مصنوعی انتقاد کرده‌اند و بر این باورند که نور ساخته شده از این ماه، تاثیرات منفی بر جانوران و مشاهدات نجومی به دنبال خواهد داشت.

 

اما کانگ ویمین (Kang Weimin)، مدیر موسسه اپتیکز (Institute of Optics) اعتقاد دارد نور این ماه مصنوعی، تنها به اندازه تابش نور هنگام غروب آفتاب است.

 

ساخت ماه مصنوعی عجیب ترین پروژه جهان توسط چین + جزئیات

 

انتقاد مردم از ماه مصنوعی

بسیاری از شهروندان چنگدو از ساخت ماه مصنوعی انتقاد کرده‌اند و بر این باورند که نور ساخته شده از این ماه، تاثیرات منفی بر جانوران و مشاهدات نجومی به دنبال خواهد داشت.

با این وجود کانگ ویمین (Kang Weimin)، مدیر موسسه اپتیکز (Institute of Optics) اعتقاد دارد نور این ماه مصنوعی تنها به اندازه تابش نور هنگام غروب آفتاب است.

ساخت ماه مصنوعی عجیب ترین پروژه جهان توسط چین + جزئیات

Making China’s Most Expensive World Project by China + Details

ساخت کوه مصنوعی برای بارش باران !!

ماه چند سال دارد؟

کشف حیرت انگیز اثر ماه کامل بر بدن انسان !!

عکس های داغ و دیدنی خواندنی روز (86)


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان