راه های جذب دختر مورد علاقه تان در سه سوت

مجموعه : عشق و ازدواج
راه های جذب دختر مورد علاقه تان در سه سوت

سه سوت دختر مورد علاقه تان را به خودتان جذب کنید. با 15 دقیقه تایم گذاشتن در این بخش به اصولی ترین ترفندها و راه های جذب طرف مقابلتان پی ببرید.

علم بارها و بارها ثابت کرده است که زن‌ها به کارهای خاص و مشخصی که مردان انجام می‌دهند جذب می‌شوند. پس اگر شما می‌دانید که چه چیزی در سطح روانشناسی زنان را مجذوب و شیفته می‌کند شکی وجود ندارد

که زن‌ها بطور طبیعی به سمت شما کشیده می‌شوند. در این مقاله با ما همراه باشید تا 15 ترفند روانشناسی برای جذب دختر مورد علاقه و دلخواه تان را بگوییم.

 

راه های جذب دختر مورد علاقه تان در سه سوت

 

1. واگیر روانی عاطفی

تحقیقات متعددی نشان داده‌اند که احساسات و عواطف شما می‌توانند برخی عواطف را در دیگری تحریک کنند.

به عبارت دیگر، یک زن می‌تواند آنچه شما احساس می‌کنید را احساس کند. اگر شما نسبت به چیزی هیجان داشته باشید، او نیز همین احساس هیجان را تجربه خواهد کرد.

 

این یک اصل قدرتمند است که می‌تواند علیه شما نیز مورد استفاده قرار بگیرد و دقیقا در چنین شرایطی است که بیشتر مردان گیج می‌شوند و نمی‌توانند عمل جذب کردن را مدیریت کنند.

پسری به دختری علاقمند می‌شود و درخواستش را با او مطرح می‌کند اما اگر پس از آن پسر کمی مضطرب یا عصبی شود، خجالت بکشد یا رفتار غیرماهرانه‌ای داشته باشد، دختر نیز همین احساس را تجربه خواهد کرد و باید بدانید که زن‌ها از احساس عصبی بودن، دست و پا چلفتی بودن یا خجالتی بودن متنفر هستند.

 

در آن روی دیگر سکه، شما می‌توانید از چنین چیزی برای بیدار کردن و برانگیختن زنان نیز استفاده کنید.

اگر شما با دیدن آن زن احساس ” برانگیخته شدن و مجذوب شدن” را تجربه کنید پس طبق تعریف ارائه شده، احساسات شما موجب می‌شود که او نیز احساس برانگیختگی را تجربه کند.

 

بنابراین احساسات خود را از او پنهان نکنید. اگر دختر مورد علاقه تان شما را تحریک کرده است پس این را در آهنگ صدا و حالات چهره خود به او نشان دهید. همچنین شما می‌توانید جذب شدن خودتان به سمت او را در رفتارتان نیز نشان دهید. نزدیکش بروید، او را لمس کنید، با زیرکی و مهارت با او حرف بزنید، او را مجذوب کلامتان کنید.

 

جذب دختر مورد علاقه 2: برهان اجتماعی

برهان اجتماعی وقتی است که اطرافیان شما رفتار یا نگرش شما را تحت تاثیر قرار می‌دهند. برهان اجتماعی یعنی اگر دیگران چیزی را دوست داشته باشند پس حتما آن چیز خوب است.

هنگامی که زنی برای نخستین بار با شما در یک موقعیت اجتماعی روبه‌رو می‌شود، اصلا نمی‌داند که آیا شما ارزش همکلامی را دارید یا خیر.

او برای اینکه مشخص کند چطور به شما پاسخ دهد نگاه می‌کند که دیگران در این موقعیت چگونه به شما پاسخ می‌دهند. آیا گروهی از افراد را می‌شناسید که از حضور شما در جمع خودشان شاد و خوشحال و راضی باشند؟

 

 

راه های جذب دختر مورد علاقه تان در سه سوت

 

پس اگر چنین است او نیز شما را فردی ارزشمند و مصاحبت با شما را مایه خوشحالی و مسرت می‌داند. اما اگر شما گوشه‌ای تنها نشسته باشید یا دیگران پاسخ هایی منفی به شما می‌دهند، او نیز تفکری برعکس حالت قبلی درمورد شما خواهد داشت.

بنابراین یک ” پروانه اجتماعی ” باشید. حتی اگر تنها هستید، شروع کنید و با دیگران معاشرت کنید و گفت‌وگوهای لذت بخشی را با افراد پیرامونتان آغاز کنید. زن‌ها به چنین چیزی توجه خواهند کرد.

حتی می‌توانید این ترفند جذب دختر مورد علاقه تان را در فیسبوک، اینستاگرام یا دیگر شبکه‌های مجازی خود نیز اجرا کنید. مطمئن شوید که عکس‌های دسته جمعی بسیار زیادی در صفحه شخصی خودتان قرار داده اید. در اینصورت دختر مورد علاقه شما با خود تصور می‌کند که اگر شما محبوب دیگران هستید پس باید مرد خوب و مناسبی برای او باشید.

 

 

3. پیش گزینش

پیش گزینش به این معنا است که اگر دختری شما را با دختر دیگری ببیند، طبیعی است بیشتر مجذوب شما خواهد شد.

در مجله روانشناسی اجتماعی تجربی آمده است که زنان بیشتر جذب مردانی می‌شوند که در رابطه‌های مشترک قرار دارند نه مردان تنها و بدون تجربه.

 

مردی که در رابطه‌ای با زنی دیگر قرار دارد درواقع از قبل انتخاب شده است و بنابراین احتمالا ویژگی هایی دارد که مورد توجه و علاقه زنان دیگر است.

با این وجود، شما برای استفاده از ترفند ” از پیش انتخاب شدن” نیازی ندارید که در رابطه با زنی دیگر باشید.

 

یک روش ساده برای استفاده از این ترفند جذب دختر مورد علاقه تان حضور در محیط‌های اجتماعی به همراه دوستان مونث است.

در اینصورت وقتی بجای اینکه با دوستان پسر خود در جمعی حاضر شوید با دوستان دختر خود در آنجا دیده می‌شوید، توجه بیشتری را به خودتان جلب می‌کنید و واکنش‌های بهتری را از دخترها دریافت می‌کنید.

اما اگر هیچ دوست مونثی نداشتید چه باید بکنید؟ زودتر از بقیه به محل مورد نظر بروید و با گروهی از دخترها مشغول به صحبت بشوید و با آنها دوست شوید. وقتی دختران و زنان بیشتری در محل حاضر می‌شوند، متوجه معاشرت شما با زنان دیگر شده و علاقه آنها به شما بیشتر خواهد شد.

 

روش دیگر برای استفاده از این ترفند آن است که هرازگاهی در گفت‌وگوهایتان اشاره کنید که زنان دیگری در زندگی شما حضور داشته‌اند. اما در انجام این کار زیاده روی نکنید چون در اینصورت شما به عنوان فردی شناخته خواهید شد که دیگران را بازی می‌دهد.

 

 

جذب دختر مورد علاقه 4: منحصر بفرد بودن

در مجله روانشناسی کاربردی آمده است که از نظر انسان‌ها اشیاء نادر و کمیاب از ارزش بالاتر و اشیائی که به وفور یافت می‌شوند از ارزش کمتری برخوردار هستند.

بر اساس همین اصل، اگر شما علاقمند به برقراری رابطه جنسی با دختری باشید، ارزش خود را در برابر او از دست می‌دهید. همچنین اگر شما همواره در دسترس او باشید تا به کوچکترین اشاره او پاسخ دهید نیز برای او بی‌ارزش خواهید شد.

 

بنابراین همیشه در هر لحظه‌ای حاضر و آماده نباشید. به چیزهای دیگر هم در زندگی خود اهمیت بدهید. مطمئن شوید که استانداردها را فراتر از نگاه او رعایت می‌کنید.

یک راه ساده برای انتقال این مفهوم می‌تواند مطرح کردن یک سوال درمورد شایستگی‌های او باشد؛ مثلا ” فارغ از نگاه جذابی که داری می‌تونی یک چیز جالب در مورد خودت به من بگی” یا ” من واقعا به تناسب اندام علاقمند هستم.

تو ورزش کردن رو دوست داری؟”. این سوالات نشان دهنده آن است که شما برای خودتان استانداردهایی دارید و فقط بخاطر ظاهر او شیفته‌اش نشده و با او قرار ملاقات نگذاشته اید.

 

5. اکسی توسین یا هورمون عشق

اکسی توسین هورمونی است که موجب ایجاد دلبستگی در افراد و ایجاد پیوندهای بین فردی می‌شود. تحقیقات نشان می‌دهند که مقدار زیادی از این هورمون پس از زایمان در زنان وجود دارد و احساس عشق و محبت را در آنها نسبت به نوزاد به‌وجود می‌آورد. بدون وجود این مکانیزم حیاتی تمایل مادرها به ترک نوزادان بیشتر از نگه داشتن آنها خواهد بود.

این هورمون همچنین موجب به‌وجود آمدن پیوند و عشق میان زوجین می‌شود. درصورت وجود اکسی توسین دختر احساس عشق به پسر را تجربه می‌کند.

 

تماس فیزیکی و درآغوش گرفتن یکی از راه‌های آزاد کردن هورمون اکسی توسین است. او را در آغوشتان بگیرید و در هوا بچرخانید.

یا اینکه از آن دسته از مردهایی باشید که به راحتی با دخترها تماس فیزیکی برقرار می‌کنند. به چیزهایی که می‌پوشد توجه کنید و از آن به عنوان روشی برای لمس او استفاده کنید.

 

راه های جذب دختر مورد علاقه تان در سه سوت

 

جذب دختر مورد علاقه 6: نگاه خیره طولانی مدت

دو نفر در هنگام مکالمه بطور طبیعی ۳۰% تا ۶۰% مواقع با یکدیگر تماس چشمی برقرار می‌کنند. این در حالی است که این آمار در زوج هایی که رابطه‌ای عاشقانه دارند به ۷۵% مواقع یا حتی بیشتر از آن هم می‌رسد.

هنگامی که شما مستقیم به چشم‌های دختر مورد علاقه خود نگاه می‌کنید به او نشان می‌دهید که کاملا بر آنچه به شما می‌گوید متمرکز هستید و با این فرد احساس آرامش و راحتی دارید و پذیرای او هستید.

اینکه ما چقدر به چشم‌های یک نفر نگاه می‌کنیم نه تنها به ما در ایجاد صمیمیت کمک می‌کند و روشی دیگر برای آزاد کردن اکسی توسین است بلکه همچنین نشان می‌دهد چه مقدار صمیمیت میان ما و او وجود دارد.

پس هنگامی که در حال گفت‌وگو با دختر مورد علاقه خودتان هستید، برای مدت طولانی تری به او خیره بمانید و تماس چشمی قوی با او برقرار کنید – تقریبا بیش از ۷۵% مدت مکالمه.

 

7. نیروی محرکه جایگاه و موقعیت

در مجله روانشناسی و جنسیت انسانی نوشته شده است که دخترها پسرهای دارای جایگاه و موقعیت اجتماعی را به سایر پسرها ترجیح می‌دهند.

چنین چیزی با روانشناسی تکاملی در ارتباط است که طبق آن یک مرد با جایگاه و موقعیت اجتماعی بالا می‌تواند آینده‌ای بهتر را برای همسر و فرزندانش رقم بزند.

رهبری یکی از بهترین چیزهایی است که نمایان گر تاثیر موقعیت اجتماعی است. بالاترین مرتبه و جایگاه متعلق به رهبر گروه کشیش‌ها است.

 

پس شما هم مردی باشید که مسئولیت پذیر است، برای گروه دو نفره تان تصمیم بگیرید و آن را هدایت کنید. برای شب‌ها برنامه‌ریزی کنید. تصمیم بگیرید که شب‌ها کجا بروید و چه کاری انجام دهید.

 

جذب دختر مورد علاقه 8: نخستین نشانه جایگاه و مرتبه شما

هنگامی که شما لباس هایی متناسب با شان و جایگاه اجتماعی بالا بر تن می‌کنید، درنظر دختر مورد علاقه خود مردی با جایگاه اجتماعی بالا هستید و او بیشتر مجذوب شما خواهد شد. هیچ چیز به اندازه یک دست کت و شلوار مناسب و مخصوص شما نشان دهنده جایگاه اجتماعی بالای شما نخواهد بود.

کت و شلوار نشان دهنده موفقیت مالی و امنیت است. پس بهتر است کت و شلوارتان را همین حالا تنتان کنید. اما اگر تیپ شما بگونه‌ای است که کت وشلوار نمی‌پوشید پس لباس‌های آراسته و باکیفیتی بر تن کنید و مطمئن شوید که لباس‌های شما کاملا متناسب با اندام شما هستند زیرا این موضوع مهمی از دیدگاه زن‌ها است. و البته این یکی از روش‌های آنها برای تعیین موقعیت و جایگاه اجتماعی شما است.

 

9. ترفند شخصیت

مطالعه‌ای در سال 2014 انجام شد و نشان داد که داشتن شخصیتی مثبت می‌تواند جذابیت چهره شما را واقعا افزایش دهد.

به این مسئله خوب فکر کنید. آیا شما بیشتر مجذوب دخترانی می‌شوید که شخصیت هایی زیبا و قشنگ دارند یا دخترهایی که افسرده تر و منزوی تر هستند؟

پس شاد باشید و به افراد پیرامونتان انرژی مثبت بدهید. در اینصورت جذابیت فیزیکی شما برای دخترهای اطرافتان هم افزایش خواهد یافت.

 

جذب دختر مورد علاقه 10: صورتی مغرور

حالا به قسمت جذاب ماجرا رسیدیم. پژوهشگران به بررسی جذابیت نسبی جنسی در افرادی پرداخته‌اند که حالت‌های عاطفی خوشحالی، غرور و خجالت را در مقایسه با حالتی خنثی در چهره خود نشان می‌دهند. در این تحقیق نشان داده شد که لبخندهای بیش از حد نشان دهنده زنانگی و خجالتی بودن است.

احتمالا چنین یافته‌ای ناشی از آن است که لبخندهای بسیار زیاد و بیش از اندازه راهی برای آرام کردن تنش‌ها و فشارهای درونی است و شما را عصبی و مضطرب نشان می‌دهد. پس لبخند بزنید اما در انجام این کار زیاده روی نکنید و به قول معروف نیشتان را تا بناگوشتان باز نکنید.

 

این تحقیق همچنین نشان داد مردانی که ” چهره‌ای مغرور” دارند از نظر زن‌ها و دخترها از جذابیت بیشتری برخوردار هستند.

پس دفعه بعد که قرار است به دختری نزدیک شوید به خودتان یادآوری کنید که شما مغرور هستید و گفت‌وگوی خود را با بارقه‌ای از غرور آغاز کنید.

 

11. فشار جنسی

” فشار” در علم فیزیک به این صورت تعریف می‌شود: ” نیرویی که بوسیله هل دادن به سمت مخالف ایجاد می‌شود”. در رابطه با ” فشار جنسی در برابر یک دختر” شما باید دو “نیرو” را همزمان به احساسات و عواطف جنس مخالف خود وارد کنید.

دختر باید احساس کند که شما به سمت او جذب شده‌اید و همچنین باید شما را به عنوان چالشی برای خودش احساس کند. چنین وضعیتی فشار و کنجکاوی به‌وجود می‌آورد زیرا او هرگز مطمئن نیست که آیا شما ۱۰۰% به او علاقمند هستید یا خیر.

 

 

راه های جذب دختر مورد علاقه تان در سه سوت

 

پس ابتدا علاقه خود را نشان دهید و پس از آن چالش هایی کوچک و جذاب را انتخاب کنید تا او سعی کند که بیشتر درمورد توجه و علاقه شما نسبت به خودش بداند.

همواره وقتی می‌خواهید وارد مرحله بعدی ارتباط فیزیکی بشوید ابتدا مکث کنید، تمام کارهایی که می‌خواهید انجام دهید را یک یا دو گام به عقب برگردانید و سپس وارد مرحله بعد شوید. این روش ” 2 قدم به جلو و 1 قدم به عقب” نامیده می‌شود و می‌تواند مانع از حرکت عجولانه و سریع شما به سمت جلو بشود.

 

جذب دختر مورد علاقه 12: زبان بدن آزاد و رها

مردانی که از زبان بدنی ” بسته” استفاده می‌کنند درواقع از جذابیت کمتری برخوردار هستند و ویژگی‌های سرزندگی، نشاط و ترغیب کنندگی کمتری در آنها دیده می‌شود.

پس همواره یادتان باشد که از زبان بدنی آزاد و رها استفاده کنید. حالتی باز و پذیرا داشته باشید. با اعتماد به نفس و کشیده بایستید و فاصله خود را حفظ کنید.

 

راه های جذب دختر مورد علاقه تان در سه سوت

 

13. اظهار تمایل مداوم

اظهار مداوم تمایل عبارت است از تعصب شناختی در یادآوری رفتار و نگرش گذشته یک فرد که نمایانگر رفتار و نگرش کنونی او است.

شما می‌توانید از این اصل به نفع خودتان استفاده کنید و کاری کنید که دختر مورد علاقه تان قبول کند که از ویژگی مثبت و خاصی برخوردار هستید؛ به عنوان مثال این جمله را به او بگویید و کاری کنید که او در مورد خودش اینگونه فکر کند: ” تو واقعا بامزه و جذاب و مهربان به نظر می‌رسی”.

 

پس از آن خواهید دید که او رفتاری شبیه به یک دوست بامزه و مهربان با شما خواهد داشت. یا اینکه می‌توانید به او بگویید: ” آیا تو فرد ماجراجویی هستی” یا ” من راحت بودن تو در طنازی‌هایت را می‌پسندم”.

در اینصورت اگر او با شما موافق باشد، احتمالا بگونه‌ای رفتار می‌کند که این ویژگی‌ها را در رفتارش به شما نشان می‌دهد. باین ترتیب اگر او خودش را فردی ماجراجو بداند یا خودش را به عنوان فردی بشناسد که به راحتی اغواگری می‌کند پس خواهید دید که به احتمال بسیار زیاد این ویژگی‌ها را در خودش حفظ می‌کند و حضور شما نیز موجب تقویت آنها خواهد شد.

 

جذب دختر مورد علاقه 14: آمادگی برای معاشقه

دکتر نیکل پراوس – روان فیزیولوژیست جنسی و عصب شناس- مغز انسان را به هنگام تجربه آن حس‌های درونی که ما آن را ” تنش جنسی” می‌نامیم مورد مطالعه قرار داده و این تعریف را برای مقوله تنش جنسی ارائه می‌دهد: ” تفسیر لذت بخش و خوشایند ما از برانگیختگی عمومی بدن و آمادگی برای معاشقه”

 

به عبارت دیگر، بدن شما گرما را احساس می‌کند و از فشار جنسی به عنوان انگیزه‌ای برای وارد شدن در آن استفاده می‌کند. هنگامی که مغز شروع به فکر کردن در مورد احتمال وقوع رابطه جنسی می‌کند، جریان دوپامین به حرکت در می‌آید و احساس هیجان را در ما به‌وجود می‌آورد.

صحبت کردن با نامزدتان در مورد رابطه جنسی می‌تواند جرقه احتمال داشتن رابطه جنسی با شما در آینده‌ای نزدیک را در ذهن او روشن کند.

 

15. اصل مذاکره

مذاکره عملکردی دوگانه دارد. نخست آنکه مذاکره اصلی اساسی و بنیادین است که مطابق با آن انسان‌ها خواستار چیزی هستند که آن را ندارند و دوم آنکه مذاکره شما را قادر می‌کند تا فکری را در مغز دختر مورد علاقه خود بکارید و با او کاری کنید که به آن فکر بپردازد زیرا ذهن ناخودآگاه نمی‌تواند دستورات منفی را پردازش کند.

این دقیقا مثال همان ضرب‌المثل قدیمی است که می‌گوید: ” به فیل صورتی فکر نکن ” و حتی اگر چنین دستوری به شما داده نشده باشد مغز شما نمی‌تواند به چنین چیزی فکر کند.

 

 

راه های جذب دختر مورد علاقه تان در سه سوت

 

بنابراین، وقتی شما می‌گویید ” ما نمی‌توانیم امشب با هم باشیم” نه تنها شما مانع و دیواری روانی را به‌وجود می‌آورید که بطور غریزی تمایل بیشتری را نسبت به آنچه مطرح شده است به‌وجود می‌آورد بلکه ذهن ناخودآگاه تنها می‌تواند ” ما می‌توانیم با هم باشیم ” را پردازش کند.

این 15 روش از بهترین روش های رواشناختی و روانشناسی جذب دختران است اینک با اصول جذب شدن در همه نگاه ها و بین همه افراد نیز در بخش زیر توجه داشته باشید.

آپدیت باشید

اگر نقشه تان را کشیده اید و می خواهید برای خودتان رفیق پیدا کنید، لازم است علاوه بر جذابیت های ظاهری به چیزهای دیگری هم توجه کنید. پس قبل از قرار گرفتن در موقعیت خودتان را آماده و مجهز کنید.

آرشیو یک هفته گذشته اخبار را ببینید که اگر لازم شد از آنها استفاده کنید. از آن بهتر اینکه در زمینه ای که سرگرمی تان است و به آن علاقه دارید اطلاعاتی جمع کنید؛ مثلا اگر به ادبیات علاقه مندید تا قبل از شورع ترم چند کتاب معروف یا جدید بخوانید، راجع به نویسنده اش کمی تحقیق کنید و چندتایی از عنوان کتاب ها را به خاطر بسپارید.

زیاد حرف نزنید

حالا گیریم سه ساعت وقت گذاشته اید و خبر خوانده اید و اسم حفظ کرده اید، خیلی هم خوب، اما دلیلی ندارد همه را یک جا بریزید بیرون. یکهو دیدی طرف خودش آدم حسابی بود و رویتان زیادی حساب باز کرد و حرف را به جاهایی برد که از آن بی خبرید و اصلا به گوشتان هم نخورده.

آن وقت لحظه ای است که آرزو می کنید کاش دهان باز نکرده بودید. ضمنا بیرون ریختن اطلاعات هر چقدر هم واقعا آدم چیز بلدی باشید، شنونده را دچار تهوع می کند. آدم هایی که زیاد اطلاعات بیرون می ریزند آدم های پرمدعایی به نظر می رسند که فقط به دنبال یک گوشند.

آرام و شمرده حرف بزنید

اعتماد به نفس زیادی آدم ها را می ترساند. آدم هایی که زیاد بلند حرف می زنند، زیادی با اعتماد به نفس به نظر می رسند و بقیه گاهی از این همه انرژی شان می ترسند؛ آن هم در برخورد اول. آدم ها از اینکه از همان اول خودشان را ضعیف تر ببینند گریزانند ضمن اینکه با صدای بلند ممکن است منبع آلودگی صوتی و پرخاشگر هم به نظر برسید.

 

راه های جذب دختر مورد علاقه تان در سه سوت

 

جمله تان را به سوال ختم کنید

درست است که این روزهای اول همه ذوق و شوق دارند و در اندرونشان مجلس عروسی برپاست اما معمولا همه می خواهند خودشان را آرام نشان دهند و هیجانشان را بروز ندهند. راستش کمی هم می ترسند. باید خودتان را آماده کنید که اگر طرف فک و دهانش یخ زده بود، چکشتان را درآورید و یخش را بشکنید.

 

به طرفتان حالِ بودن بدهید

آدم ها از اینکه دیده شوند لذت می برند. یکی از راه های اساسی در تشویق طرف به داشتن ارتباط این است که طرف احساس کند برایش احترام و ارزش قائلید و قبولش دارید.

شما به او کمی از آن چیزی بدهید که دلش می خواهد. احترام و حس بودن. دلتان نمی آید نه؟ می خواهید فقط خودتان دیده شوید و طرف برایش مسلم شود که شما از او بهترید؟ راهتان را بکشید و بروید.

 

نه اینجا و نه هیچ کجای دیگر جایی ندارید. باید همان چیزی که دلتان می خواهد بگیرید، به دیگران بدهید اما شلوغ هم نکنید و خودتان را برای اینکه طرف احساس مهم بودن بکند زیر پایش له نکنید. یادتان باشد کلا دور دور توهم است و آدم هایی که زود وهم برشان می دارد زیادند.

 

اگر دیدی طرف قیافه گرفت و خودش را زیادی جدی گرفت می توانید پشتتان را به او بکنید و بروید! اگر نه، بگذارید از خودش و از عقاید و خواسته هایش بگوید. بعد هر از گاهی اسمش را در طول مکالمه صدا بزنید.

با پسوند یا پیشوند جان یا خانم یا آقا. مثلا سارا جان یا سارا خانم. اگر حرف هایش خیلی چرند بود، قبل از مخالفت کردن یک جمله در حرف هایش که با آن بیشتر موافقید، پیدا کنید و بگویید که این بخش از حرف هایش را قبول دارید اما …

 

برای شروع

– زبان بدنتان را رعایت کنید. بیهوده وضعیت دفاعی نگیرید یا صمیمت بیش از حد نشان ندهید. دست به سینه بودن و یک پا را روی پای دیگر انداختن بیانگر وضعیت دفاعی است. دست ها و پاهای آزاد، نشان دهنده علاقه شما به شنیدن حرف های طرف مقابل است.

– لبخند بزنید. لبخند جهانی ترین سیگنال برقراری ارتباط است.

– حرفی که در ابتدا می گویید خیلی مهم نیست، مهم این است که طرف مقابل تشویق به پاسخگویی شود.

 

– خیلی مات صحبت های طرف مقابل نشوید.

– یادتان باشد آدم ها اول ارتباط کلاس الکی می گذارند، این یک قانون است. در این شرایط کمی دل و جرات به کمک می آید.

 

راه های جذب دختر مورد علاقه تان در سه سوت

 

برای شکستن سکوت

– با پرسیدن یک سوال شروع کنید: این طرف ها رستوران خوب سراغ دارید؟

– از وقایع روزمره و اخبار روز حرف بزنید.

– فعل «می بینم» استفاده کنید، مثلا: می بینم که دارید کتاب راز داوینچی می خوانید.

– شباهت های بین خودتان را شناسایی کنید و از آنها صحبت کنید.

– از چیزی مربوط به طرف مقابل مثل بوی عطرش یا تناسب رنگ های لباس هایش تعریف کنید.

 

 

برای حرف زدن

– سوال بپرسید. این سوالات می توانند حتی الکی باشند.

– درباره خودتان صحبت کنید. در مورد علاقه مندی ها و اتفاقات جالب زندگی تان که فکر می کنید برای دیگران جذاب است حرف بزنید. این کار برای زمانی که در شروع یک گفت و گو ناگهان ذهن آدم خالی می شود قابل استفاده است. این کار در سه سطح انجام می شود:

 

راه های جذب دختر مورد علاقه تان در سه سوت

 

– در سطح اول، اطلاعاتی مثل شغل، آخرین مسافرت، تجربه خنده دار و مواردی از این قبیل را با طرف مقابل در میان می گذارید.

– در سطح دوم و پیشرفته تر از باورها، احساسات و نیازهای گذشته و آینده تان مثل نظرتان درباره اوضاع روز، آرزوها، مشکلات قدیمی … با او صحبت می کنید.

– در سطح سه احساسات و نیازها و باورهایتان نسبت به طرف مقابل را بیان می کنی. نظرتان را در مورد طرف مقابل می گویید و خواسته تان را هم اعلام می کنید. اگر خواسته تان را خیلی واضح نگویید، طرف مقابل گیج می شود.

با بکار گیری این ترفندها در نگاه همه جذاب، زیبا و لاکچری باشید! گروه ن ا ز و ب

 

روش های جذب یک پسر (جنس مذکر)

راه های عاشق کردن طرف مقابل به خودتان

پنج روش عاشق کردن کسی که دوستش دارید

روش های زیرکانه و طلایی جذب شوهر

ذکری مجرب برای جذب خواستگار

5 اس ام اس هر روزی برای عاشق کردن همسرتان !


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان