ramazan
ramazan

زمان پخش سریال دیدنی زندگی سردار سلیمانی+ جزئیات

زمان پخش سریال دیدنی زندگی سردار سلیمانی+ جزئیات

زمان پخش سریال دیدنی زندگی سردار سلیمانی+ جزئیات

اعلام زمان و پخش زندگی نامه سردارد سلیمانی به صورت سریال تهیه شده است در ادامه این بخش از جزئیات و زمان پخش آن مطلع شوید.

 

زمان پخش سریال دیدنی زندگی سردار سلیمانی+ جزئیات

 

 

رادیو تهران روایت زندگی سردار سلیمانی را به‌مدت ۷ روز روی آنتن می‌برد و مستند خادم الرضا(ع) امشب پخش می‌شود.

به گزارش نازوب، در بسته خبری امروز رادیو و تلویزیون، خبرهایی همچون روایت زندگی سردار سلیمانی و خاطرات یاران سردار در رادیو، “طوفان شن” در شبکه پنج، تأسیس کارگزاری در ساترا برای تضمین سوددهی و “جشن سربرون” و “رعد و برق” در شرایط سخت و منتظر بارش برف سنگین را به‌همراه جزئیات بخوانید:

بخشی از زندگی حاج قاسم سلیمانی با عنوان «او را هنوز نشناختم» از امشب (13 دی‌ماه) با نمایش بخشی از زندگی مرد میدان به‌مدت یک هفته از رادیو تهران پخش خواهد شد.

این نمایش رادیویی به‌کارگردانی محمد پورحسن، تهیه‌کنندگی اشرف‌السادات اشرف‌نژاد، نویسندگی هاجر کوشکی و گویندگی معصومه عزیزمحمدی پخش خواهد شد.

بازیگرانی که به ایفای نقش می‌پردازند: رضا عمرانی، محمد شریفی‌مقدم، محمد رضاعلی، حمید یزدانی، فریبا طاهری، محمد پورحسن، شمسی صادقی و شهین نجف‌زاده.

نمایش‌های شبکه رادیویی تهران هرشب جز جمعه‌ها از ساعت 22:30 روی موج اف.ام. ردیف 94 مگاهرتز روی آنتن خواهد رفت.
مستند «خادم الرضا(ع)» با موضوع فعالیت‌های شهید حاج قاسم سلیمانی به‌عنوان خادم حرم رضوی، شنبه 13 دی‌ماه از شبکه افق پخش خواهد شد.

«خادم الرضا» عنوان مستندی است درباره بخشی از زندگی سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی که به‌عنوان یکی از خادمان حرم رضوی مشغول فعالیت بوده است.

او هر زمان که فرصت می‌یافت، به مشهد می‌رفت و به‌عنوان یک خادم، در خدمت زائران حرم امام خوبی‌ها بود.
در این مستند تصاویری کمتردیده‌شده از این شهید بزرگوار به‌هنگام غبارروبی ضریح مطهر و دیگر فعالیت‌های او به‌تصویر کشیده شده است.

«خادم الرضا» را می‌توانید شنبه 13 دی‌ماه ساعت 20 از شبکه افق تماشا کنید.

The series will be a part of Sardar Soleimani’s life + details

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان