فال تاروت کائنات و طالع بینی حروف ابجد هفته 4 بهمن

فال تاروت کائنات و طالع بینی حروف ابجد هفته 4 بهمن

فرازی به آینده با مجموعه فالدونی مجله تفریحی و سرگرمی نازوب.

 

فال تاروت کائنات و طالع بینی حروف ابجد هفته پایانی بهمن. دوستان گلم مثل همیشه متذکر می شویم این بخش برای بالا بردن سطح انرژی مثبت می باشد و ازنکات منفی آن رد شوید و توجهی نکنید. 

ما انسان ها بدنیا آمده ایم که با توجه به ذره ذره نعمت های این دنبا و درک آنها به بینش الهی برسیم. اگر بتوانیم از هر آنچه که در اطراف ما وجوددارد درس و الهام بگیریم آن وقت است که پا در جاده ی سر سبز بینش االهی شناخت خودمان و شناخت خدای یکتا قدم گذاشته ایم. حس خوبی که با هیچ چیزی نمی توان درک کرد یا آن را فهمید! ….

 

فال تاروت کائنات هفته چهارم بهمن ماه

 

فروردین
بهتر است بر اعصابت مسلط باشید و آرامشت را حفظ كنید. آنگاه بهتر می‌توانيد فکر کنيد و تصميم بگيريد. هيچ وقت با فکرهای آشفته دست به کار جدیدی نزنيد.

اردیبهشت
بايد به طور جدی فكر كنی تا بتوانی تغييرات تازه‌ای در حیطه‌ی كار خود به وجود بياوری. اين تغييرات بايد طوری باشد كه کمی وقت آزادت را بیشتر کرده و در عين حال درآمد بيشتری برای تو داشته باشد.

خرداد
امروز در اوج حوادث قرار داری و این نشانه‌ای از رسیدن به آگاهی معنوی و باتجربه شدن است.

 

تیر
امروز آرامش و احساس رضایت خواهی داشت و امروز حس میکنی تا رسیدن به مقصود فاصله‌ی چندانی نداری‌

مرداد
امروز شما موقعیت شغلی خود را بیشتر از قبل تثبیت خواهید کرد و عملکرد شما برای کارفرما و حتی خودتان رضایت‌بخش و مطلوب خواهد بود.

 

شهریور
امروز شما روی دور Creativity خلاقیت هستید و هر لحظه ایده‌های جدید مختلفی به ذهنتان می‌رسد. با این حال بیان کردن یا عملی کردن این ایده‌های بدیع و خلاقانه می‌تواند برای شما کاری چالش برانگیز باشد.

مهر
عجول نباش، اگر می‌خواهی به مقصود برسی باید موانع زیادی را پشت سر بگذاری. غم خوردن سودی ندارد. با گذشت زمان به مراد خودخواهی رسید.

 آبان
امروز ممکن است در مسائل مرتبط با کارتان با سختی هایی روبرو شوید؛ ولی مطمئن باشید با اراده‌ی قوی در برابر سختی‌ها موفق خواهید شد.

 آذر
فرصتی برایتان پیش خواهد آمد که می‌توانید با استفاده از آن تمام اشتباهات و تجربیات گذشته‌تان را جبران نمایید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید.

 دی
روحیه‌ی شادی دارید، انرژی شما زیاد است و کارهایتان را با روحیه ی بالا انجام می‌دهید،در برابر مشکلات خودتان را نمی‌بازید و همین نشانه مثبتی دارد.

 بهمن
روزهای خوب و خوشی را در راه دارید که باید از آن استفاده لازم را ببرید، چراکه بهترین فرصتی است که می‌توانید حرف‌های دلتان را بزنید.

اسفند
خوش شانسی و بخت و اقبال نیکویی در انتظار شماست، البته ممکن است با سختی و مشقت به دست آید.

 

–~~❅ೋ❅♥️♡♥️❅ೋ❅~~–

 

فال و طالع بینی با حروف ابجد

تاریخچه جالب و کوتاه فال ابجد:

صورت هشتگانه حروف جُمل که با نام اولین صورت (ابجد) معروف است. ترتیب حروف صامت یا بی‌صدا در این نسق همان ترتیب عبری – آرامی است و این امر مؤید آن است که عرب، الفبای خود را از آنان و از طریق نبطیان اقتباس کرده‌است.
حروف اَبجَد شیوه‌ای برای مرتب‌سازی حروف زبان عربی است که برپایه الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده‌اند. گاهی این شیوه در شماره‌گذاری موارد یا صفحات به کار می‌رود.

به همین دلیل، مفسران بر اساس این ترتیب و شماره واژه ها مبحثی به نام طالع بینی حروف ابجد ارائه دادند هم چنان این بخش نیز جزئی از نگه داشتن افکار مثبت و پرورش دادن آن است. 😍

 

فروردین

آ ج ج

چیزی حلال به تو رسيده و يا می‌رسد گشايش در كارت پيدا شده ولی كسی از تو رنجيد ه خاطر است ، از او دلجویی كن افرادی تنگ نظر با تو دشمنی می‌کنتد به خداوند پناه ببر تا از شر آنها در امان باشی در اين نيت كه كرده ای پا بر جا باش و به خداوند توكل كن . آنچه را كه آرزو داری به آن می‌رسی انشاءالله.

 اردیبهشت

د آ ب

طالعت روشن است موفقيت خوبی در پيش داری بر بدخواهان و مخالفان پيروز می‌شوی و به مراد و مقصود می‌رسی تا چند روز آينده خبری خوشحال كننده ای به تو می‌رسد اگر قصد ازدواج يا معامله ای داری به آن عمل كن با زنان گفتگو يا بگومگویی خواهی داشت اما رنجی به تو نميرسد.

خرداد 

ب آ د

آنچه را كه نيت و آرزو كرده ای به آن ميرسی زيرا طالعت روشن است از جانب بزرگان و اهل قلم نفع خوبی نيتت می‌شود از كار خود بهره مند می‌شوی و از دوستان باوفا،شادمان خواهی شد اگر قصد خريد خانه و يا ساخت بنا داريد به آن عمل كنيد به صلاح و نفع شما خواهد بود.

 

تیر 

آ ج د

هر نيت و قصدی كه داری برآورده خواهد شد ، چه مادی و چه معنوی. به زودی پول ، ملك يا مقامی به دست می‌آوری . كسی قصد صدمه زدن به شما را دارد ، موفق نمی‌شود ولی مراقب باش چون آدم حيله گری است اگر چیزی را از دست داده ای دوباره به دست می‌آوری اگر قصد انجام كاری داری ،دودل نباش ،آن كار را انجام بده چون به مقصود می‌رسی.

مرداد 

ج ج ج

آينده ی خوبی در انتظار توست اگر كمی همت كنی، زندگی خوبی خواهی داشت، راه موفقيت برای تو باز است اگر نياز به كمك و يا حمايت كسی پيدا كنی به آن پاسخ خواهد گفت ترفند بد خواهان را پشت سر ميگذاری و به مراد و خواسته ات ميرسی، در همه ی امور به خدا توكل كن.

شهریور 

ب ج ب

اين نيتی كه كرده ای خوبست در كارت گشايش ديده می‌شود به زودی خبری به تو می‌رسد كه تو را شادمان می‌کند اگر قصد پيوند و خويشی داری انجام بده بسيار خوبست اگر كسی نصيحت به تو كرد آن را بپذير صلاح تو در آن است امسال سال خوبی برای تو است. به خداوند توكل كن تا گشايش بيشتری در كارت پيدا شود.

 

مهر 

آ ب د

به زودی از طرف شخص بزرگی كمكی به تو خواهدرسید و گشايشی در كارت پيدا می‌شود. از آسيب بدخواهان دور میمانی و دوستان نيز با تو صمیمی تر می‌شوند.

اگر قصد سفر داری انجام بده. اگر قصد ازدواج براي خودت يا كسي داري، يا قصد انجام كار يا معامله ای داری، انجام بده. بخت با شما يار است.

فرزند صالحی نصيب شما می‌شود كه قدمش برای شما خير است. از مال حرام پرهيز كن. مراقب افكار و اعمال و رفتارت باش تا گرفتار صدمه و بلا نشوی.

 

آبان 

د د ج

قصد و نيتت خوبست به زودی كارهايت سر و سامان ميگيرد تا چهل روز ديگر چنان گشايشی در كارت پيدا ميشود كه انتظارش را نداری.

تغييرات مثبتی در زندگيت در پيش داری. خيلي زود از غم و رنج ، رها ميشوی و به نشاط و شادمانی دست پيدا ميكنی البته اراده ی تو هم در اين امر دخيل ميباشد.

 

آذر

ب د د

بهتر است از اين خواسته و نيتی كه داری منصرف شوی تا آسيبی متوجه تو نشود فعلا بهتر است دست به كاری نزنی چون در موقعيت خوبی نيستی به زودی اين موقعيت نيز تغيير خواهد كرد.

تو هم دوست و هم دشمن زياد خواهی داشت. بايد مراقب آنها باشی تا در كارت فتنه نكنند. اگر كسی تو را نصيحتی كرد آن را بپذير.

دی 

آ ‌آ ‌د

روزهای خوبی در پيش داری. نااميد نباش. از كسی جز خدا ياری نخواه و از رحمت حق غافل نشو افكار و نيات پاك در سر داشته باش تا بخت به تو روی آورد. و گشايشی در كارت ايجاد شود. از از افراد بد دوری كن غيبت نكن هدف يا كاری را كه داری دنبال كن تا به توفيق برسی. انشاءالله.

بهمن 

ب د آ

طالعت خوب است اما از قصد و نيتی كه داری دوری كن پشیمانی در پی دارد و غمگين خواهی شد، نبايد چنين قصدی را دنبال كنی.

شخصی سياه چهره با تو دشمنی دارد از او برحذر باش. اگر صبر داشته باشی گشايش در كارت ديده می‌شود و به مرادت ميرسی.

اسفند 

آ ج د

هر نيت و قصدی كه داری برآورده خواهد شد، چه مادی و چه معنوی. به زودی پول، You acquire a property or a position ملك يا مقامی به دست می‌آوری.

كسی قصد صدمه زدن به شما را دارد، موفق نمی‌شود ولی مراقب باش چون آدم حيله گری است اگر چیزی را از دست داده ای دوباره به دست می‌آوری اگر قصد انجام كاری داری ،دودل نباش ،آن كار را انجام بده چون به مقصود می‌رسی.



برچسبها:

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان