ramazan
ramazan

معرفی جدیدترین فیلم های سینمایی خانوادگی

مجموعه : فرهنگ و هنر
معرفی جدیدترین فیلم های سینمایی خانوادگی

دیدن فیلم های جذاب اونم توی این شرایط کرونایی که نمیشه به سینما رفت دلچسب و سرگرم کننده شده است و ممکن همش به دنبال فیلم های جدید و زیبا باشیم تا با یه کاسه تخمه بشینیم و ببینیم و لذتشو ببریم.
در این بخش از نازوب لیست جدیدترین و بهترین فیلم و سریال The latest and greatest movies and series را برای شما عزیزان گفته ایم امیدواریم از دیدن این فیلم ها لذت ببرید.

 

معرفی جدیدترین فیلم های سینمایی خانوادگی

 

معرفی جدیدترین فیلم های سینمایی خانوادگی

 

لیست جدیدترین و جذاب ترین فیلم و سریال

ملکه گدایان

 

معرفی جدیدترین فیلم های سینمایی خانوادگی

 

ملکه گدایان مجموعهٔ نمایشی به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و به تهیه‌کنندگی علی طلوعی، محصول سال ۱۳۹۹ است که به صورت اختصاصی توسط شبکهٔ نمایش خانگی فیلیمو پخش می‌شود.

خلاصهٔ داستان

البرز شیمیدان ساکن آلمان است. پدرش خسرو و مادرش خورشید در ایران زندگی می‌کنند. البرز با دختری به نام سارا که در ایران زندگی می‌کند و برای درمان بیماری پدرش به آلمان آمده، آشنا می‌شود و با او نامزد می‌کند. او قرار است در ترکیه با سارا ازدواج کند. همه‌چیز برای یک مراسم به یادماندنی مهیا است که خبر می‌رسد پدرش به کما رفته ‌است.

البرز با گذشته‌ای مبهم، از بازگشت به ایران هراس دارد اما برای آخرین ملاقات با پدر، راهی جز بازگشت به ایران ندارد، ولی بنابر مشکلاتی او مجبور است که به صورت قاچاقی به ایران بیاید. با وجود اصرار فراوان مادر البرز برای بازنگشتن او به ایران، البرز تصمیم خود را گرفته است. وقتی او باز می‌گردد هیچ‌کس او را نمی‌شناسد و او را فرهاد بابایی خطاب می‌کنند و کسی جز قاچاقچی او را به خاطر ندارد سرانجام او می فهمد که همه ی اینها نقشه ای از طرف کسی به نام ملکه بوده است.

 

چیزهای کوچک (فیلم)

 

معرفی جدیدترین فیلم های سینمایی خانوادگی

 

چیزهای کوچک (به انگلیسی: The Little Things) یک فیلم هیجان انگیز جنایی آمریکایی که به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی جان لی هنکوک ساخته شده‌است. دنزل واشینگتن، رامی ملک و جارد لتو از بازیگران مطرح این فیلم هستند. فیلم چیزهای کوچک در تاریخ ۲۹ ژانویه ۲۰۲۱ توسط کمپانی برادران وارنر در ایالات متحده آمریکا منتشر شد. این فیلم به صورت آنلاین توسط اچ‌بی‌او مکس اکران شد.

خلاصه داستان

جو دیک معاون کلانتر همراه با گروهبان جیم بکستر برای جمع‌آوری شواهد پرونده‌ای در رابطه با یک قاتل سریالی، به لس‌آنجلس اعزام می‌شود. اما هرچه پیش می‌روند با حقایق جدیدی مواجه می‌شوند که..

 

به وقت خماری

 

معرفی جدیدترین فیلم های سینمایی خانوادگی

 

به وقت خماری فیلمی به کارگردانی محمدحسین لطیفی با نویسندگی احمد رفیع‌زاده و تهیه‌کنندگی جمال گلی محصول سال ۱۳۹۶ است.
این فیلم یک کمدی-اجتماعی دربارهٔ یک مراسم ازدواج و ماجراهای جانبیِ آن The wedding ceremony and its side events است.

 

قورباغه (مجموعه نمایش خانگی)

 

معرفی جدیدترین فیلم های سینمایی خانوادگی

 

قورباغه مجموعهٔ نمایشی با ژانر جنایی و معمایی به نویسندگی و کارگردانی هومن سیدی و تهیه‌کنندگی علی اسدزاده، محصول سال ۹۹–۱۳۹۸ است. این مجموعه نخستین سریال ساخته شده توسط هومن سیدی است

خلاصهٔ داستان

در روز چهارشنبه سوری سه دوست به نام‌های رامین (صابر ابر)، فرید (اشکان حسن پور) و جواد (شهروز دل افکار) بعد از ربودن اسلحهٔ یک مأمور زخمی، دست به سرقت از نوری (نوید محمدزاده)، همکلاسی دوران کودکی رامین که به فردی پولدار و مرموز تبدیل شده‌است می‌زنند…

 

فیلم پالمر Palmer

 

معرفی جدیدترین فیلم های سینمایی خانوادگی

 

پالمر یک فیلم درام آمریکایی در سال 2021 به کارگردانی فیشر استیونز و نویسندگی چریل گوئیرو است. در این فیلم جاستین تیمبرلیک به عنوان یک ستاره سابق فوتبال کالج ، اکنون یک محکوم سابق ، بازی می کند که شروع به مربیگری می کند و به آرامی برای یک پسر جوان به یک شخصیت پدر تبدیل می شود.

 

هیولا (مجموعه نمایش خانگی)

 

معرفی جدیدترین فیلم های سینمایی خانوادگی

 

هیولا یک مجموعه تلویزیونی ایرانی در ژانر طنز سیاسی و اجتماعی، به کارگردانی مهران مدیری، تهیه‌کنندگی سید مصطفی احمدی و مهران مدیری و نویسندگی امیر برادران است.

خلاصه داستان

هوشنگ معلم ساده و با شرافتی است که به زندگی خود قانع است و چشم‌داشت زیادی به مال دنیا ندارد، اما ناخواسته در مسیری قرار می‌گیرد که زندگی اش تغییر می‌کند و وارد جریان اختلاس و کلاهبرداری Embezzlement and fraud scams می‌شود. او به شکل غیرمنتظره‌ای صاحب مال و منال و ثروت بادآورده‌ای شده و از شخصیت قبلی خود فاصله می‌گیرد. داستان در چند دوره زمانی از قاجار تا به امروز روایت می‌شود.

موضوع سریال هیولا دربارهٔ خانواده‌ای است که از زمان احمدشاه تا حالا می‌خواهند شریف باشند و شریف بمانند. درست مثل نام خانوادگی شان و اسم کوچه ای که در آن زندگی می‌کنند: «شرافت».

اما انگار شریف ماندن این روزها خیلی سخت شده‌است. نه تنها به‌دلیل مشکلات اقتصادی، بلکه به‌دلیل پیدا شدن نسل جدیدی از شرافت که از پدر به جای شریف بودن، آسایش و رفاه می‌خواهند. نسل دههٔ هشتاد و از آن معترض‌تر دههٔ نود.

 

آقازاده (مجموعه نمایش خانگی)

 

معرفی جدیدترین فیلم های سینمایی خانوادگی

 

آقازاده یک مجموعه‌ نمایش خانگی ۲۹ قسمتی ساخت ایران، به کارگردانی بهرنگ توفیقی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی حامد عنقا است. فیلم‌برداری آن از سال ۱۳۹۸ و پخش آن به صورت هفتگی از تیر ۱۳۹۹ آغازشد و تا دی ۱۳۹۹ ادامه داشت.

خلاصهٔ داستان

سریال «آقازاده» در ژانر درام اجتماعی و سیاسی داستان یک آقازاده به نام نیما بحری (امیر آقایی) است که تخلفات اقتصادی مرتکب شده و یک مأمور به نام حامد تهرانی (سینا مهراد) که او هم یک آقازاده است، البته با خصوصیاتی کاملاً مخالف تلاش می‌کند تا دست نیما را رو کند.

 

هم‌گناه

 

معرفی جدیدترین فیلم های سینمایی خانوادگی

 

هم‌گناه یک مجموعه فیلم به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مصطفی کیایی است که برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید شد.[۱] هم‌گناه نخستین تجربهٔ مصطفی کیایی برای حضور در شبکه نمایش خانگی است.

خلاصهٔ داستان

داستان سریال راجع به خانواده‌ای قدیمی در تهران به نام صبوری است که سال‌ها است در کار پرورش گل‌های تزئینی و گل‌های مختلف هستند. خانوادهٔ صبوری متشکل از سه برادر و یک خواهر است، خانواده‌ای که همگی در این شرکت کار می‌کنند و شغل موروثی خانوادهٔ خود را دنبال می‌کنند، فقط پسر دوم، فریبرز است که در حال حاضر ۵۸ سال سن دارد و افسر ادارهٔ آگاهی است و داستان زندگی خود را بی‌تأثیر از خانوادهٔ خود نوشته‌است. فریبرز در جوانی تصمیم می‌گیرد که پلیس شود و برای گذراندن دورهٔ آموزشی به شهرستانی می‌رود و دستش به گناهی آلوده‌است که خودش هم به دنبال حل این معما و کشف گناهش است.

خانوادهٔ صبوری همچنان در آرامش در خانه‌ای قدیمی با هم زندگی می‌کنند، اما ورود جوانی به این خانواده زندگی همهٔ خانواده را دستخوش تغییراتی می‌کند که…

 

سال‌های دور از خانه (مجموعه نمایش خانگی)

 

معرفی جدیدترین فیلم های سینمایی خانوادگی

 

سال‌های دور از خانه سریالی برای شبکه نمایش خانگی است که مجید صالحی کارگردانی و محمدحسین قاسمی تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد. این سریال نخستین اسپین آف ایرانی The first Iranian spin-off از روی سریال شاهگوش ساخته داوود میرباقری می‌باشد.

خلاصه داستان

داستان این مجموعه طنز ۱۵۱۲ روز پس از اتفاقات سریال شاهگوش است. یکی از شخصیت‌های سریال شاهگوش، سرباز خنجری (با بازی احمد مهران‌فر) بود که از شمال به تهران آمده بود و در کلانتری ۱۰۰ ملت مشغول به گذراندن خدمت سربازی خودش بود. یکی از متهمینی که به کلانتری آورده شد خانم جوانی به نام الیزابت بود که یک سگ به نام لوسی داشت. خنجری عاشق الیزابت می‌شود و در زمانی که می‌فهمد سگ الیزابت توقیف شده‌است، یک سگ را اشتباهاً به جای لوسی برمی‌دارد و به الیزابت می‌دهد.

الیزابت که می‌فهمد سگ مال او نیست، برای ناراحت نشدن خنجری به بهانه پارک کردن خودرویش از پارک خارج می‌شود و حالا ۱۵۱۲ روز از آن روز می‌گذرد و هنوز الیزابت برنگشته است. اما خنجری همچنان به دنبال الیزابت است که روزی او را یافته و با او ازدواج کند اما در این مدت که در تهران به دنبال الیزابت است روزگار سختی را می‌گذراند و شب‌ها شهربازی می‌خوابد تا اینکه گویی ستاره اقبال او نمایان می‌شود و…

 

رقص روی شیشه

 

معرفی جدیدترین فیلم های سینمایی خانوادگی

 

رقص روی شیشه عنوان مجموعهٔ نمایش خانگی به زبان فارسی و ساخت کشور ایران است. مهدی گلستانه کارگردانی این مجموعه را برعهده داشته‌است.

خلاصهٔ داستان

مجموعه «رقص روی شیشه» یک ملودرام در سبک اجتماعی و عاشقانه در نکوهش مهاجرت و در ستایش خانواده است. رعنا و یغما، زندگی خوب و عاشقانه‌ای دارند اما زندگیشان را سایه رازهایی که پنهان کرده‌اند، تهدید می‌کند و همین پنهان‌کاری، ماجراهای هولناکی را برایشان رقم می‌زند.

 

گاندو (مجموعه تلویزیونی)

 

معرفی جدیدترین فیلم های سینمایی خانوادگی

 

گاندو نام مجموعه تلویزیونی محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه تلویزیون جمهوری اسلامی ایران سریالی اجتماعی، اکشن و جنایی است که نخستین قسمت آن در ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ از شبکه سه تلویزیون ایران با کارگردانی جواد افشار و نویسندگی آرش قادری پخش شد.

سریال «گاندو» یک مجموعه امنیتی است و فیلمنامه آن بر اساس مستندات و وقایع تاریخی و کشف جاسوس‌های داخل و خارج از ایران است و همچنین به موضوع آقازاده‌ها نیز اشاره‌های می‌کند.

 

نیمه‌شب اتفاق افتاد

 

معرفی جدیدترین فیلم های سینمایی خانوادگی

 

نیمه‌شب اتفاق افتاد فیلمی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی تینا پاکروان و نویسندگی طلا معتضدی محصول سال ۱۳۹۴ است.[۱]
این فیلم برای نمایش در بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر پذیرفته شده و در تاریخ ۲۸ مهر ۱۳۹۵ در سینماهای ایران اکران شده است.

یک پسر جوان ( حامد بهداد ) که در مراسم ها آوازخوانی Singing ceremonies می کند، به زن آشپزی که بسیار از او بزرگتر است ( رویا نونهالی ) دل می بندد اما…

 

فیلم برکینگ بد

 

معرفی جدیدترین فیلم های سینمایی خانوادگی

 

ال کامینو: فیلم برکینگ بد (به انگلیسی: El Camino: A Breaking Bad Movie)، به اختصار ال کامینو، فیلمی است در ژانر نئو وسترن آمریکایی، در سبک درام جنایی به نویسندگی و کارگردانی وینس گیلیگان که به عنوان ادامه دهنده سریال تلویزیونی برکینگ بد، در تاریخ ۱۱ اکتبر ۲۰۱۹ توسط نت‌فلیکس منتشر شد و قرار است بعداً در ای‌ام‌سی نیز پخش شود.

داستان

جسی پینکمن پس از آنکه موفق می‌شود از چنگ جک و دار و دسته‌اش بگریزد، باید با پلیس و آشفتگی‌های درونی خود هم کنار بیاید.

 

ماجرای نیمروز: رد خون

 

معرفی جدیدترین فیلم های سینمایی خانوادگی

 

ماجرای نیمروز: رد خون، دنباله فیلم سینمایی ماجرای نیمروز به کارگردانی محمدحسین مهدویان، تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی و نویسندگی حسین تراب نژاد و ابراهیم امینی محصول سال ۱۳۹۷ در ژانر تریلر است. این فیلم در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر رونمایی شد و با نامزدی در ۱۲ رشته این جشنواره، توانست ۳ سیمرغ بلورین بدست آورد.

خلاصه داستان

روایت کلی این فیلم پیرامون اتفاقات بعد از پایان جنگ ایران و عراق در سال ۱۳۶۷ و عملیات مرصاد است. نیروهای امنیتی ایران متوجه حضور نفوذی‌های سازمان مجاهدین خلق پس از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ توسط ایران در جبهه می‌شوند. با ارسال دو مأمور امنیتی به بغداد می‌خواهند قبل از شروع عملیات فروغ جاویدان ، عباس زریباف فرمانده این عملیات را ترور کنند. اما داستان طور دیگری رقم می‌خورد.

 

مردن در آب مطهر Dying in pure water

 

معرفی جدیدترین فیلم های سینمایی خانوادگی

 

مردن در آب مطهر فیلمی به کارگردانی و نویسندگی نوید محمودی و تهیه‌کنندگی جمشید محمودی محصول سال ۱۳۹۸ است.

 

بیوگرافی بازیگران جذاب و نامبر وان فیلم ملکه گدایان+تصاویر

جذابترین و مورد انتظارترین فیلمهای سینمایی 2020/ بخش اول

جدیدترین فیلم های سینمایی هالیوود و خفن دنیا + تصاویر

ترسناک ترین فیلم های عاشقانه 2020 با چاشنی آدرنالین!

 

Introducing the latest family movies

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان